Bence güzel ama buna rüzgarlık takılmaz, o yüzden uzak bana..
Merhaba arkadslar. Fazer a asik olmamak elde degil. Ben 3 senedir motor kullaniyrm genelde burgman 400 kullandm ve artik vitesliye gecis yapmak istiyorum. Daha onceden arkadaslarimn motorlarindan vitesli motora tecrubem var. Ben hem hergun ise gidicem ( anadolu yakasindan avrupa yakasina) ve hafta sonlari gezi icin dusunuyrm. Guzel ortalama 12000 tl lik butcem var. Tavsiyelerinizi bkliyorum arkadaslar.
Son zamanlarda Fazer alacakların sayısı artıyor Aslında bu biraz da aralarında rekabet demek Hatemzo, sahibindene son zamanlarda uygun fiyatlı Fazer'lar düştü, bir göz gezdir istersen Benim de beklemediğim kadar kış fiyatları çıktı ortaya
Bu zımbırtının neden bu kadar pahalı olduğunu biri bana açıklayabilir mi.. Yani bu fiyatı hak edecek kadar gerekliliği ve yararı var mı çelik fren hortumunun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51928065/detay
Valla çelik fren hortumlarının bu kadar para oldugundan haberim yoktu... Nette araştırma yaptım 135 euro ön arka, sadece arka 45 euro baya baya bahalıymış yaw...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Bi tane arka lastik parası nerdeyse ;)
İlim irfan sahibi birileri çıksa da bize sebebini açıklasa, sen de ben de aydınlansak çok gerekliyse alınacaklar listesine koyarım bunu da hani..
Valla hic anlamam racing kullanan elemanlarin aksesuarlari bunlar, bildigim kadariyla normal fren hortumu esneme yapiyor fren esnasinda, yani maneti cektigin zaman, bu da biraz fren gucu kaybi, zaman kaybi gibi seylere yol aciyormus, daha hissiz olma durumu dedikleri herhalde boyle birsey, yani icerisindeki yag basincla kaliperlere dogru gittiginde hortum da esneme oluyormus, celik hortum olunca bu esneme olmuyor, aninda sonuc aliyorsun gibi oluyormus da musmuss Oyle duydum, kullananlar farkini daha iyi anlatir her zamanki gibi.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Çelik fren hortumu siz freni sıktığınızda hortumun genleşme payını , esnemediği için direk kaliperdeki pistona iletir...
Ne kadar basınç uygularsanız o kadarını iletir... Güç kaybı yaşatmaz..
Çelik fren hortumu normal kullanımlar için çok gerekli değildir....
Normal kullanım dediğim arada sırada ani ve aşırı frenaj...
.zaten bir çok ağır testten geçiyor fren hortumları motorlara takılmadan önce...
Eğer piste çıkıp antrenman yapmayacaksanız ya da daha ilerisi yarışlara girmeyecekseniz gerek yok...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Aydınlandık sonunda Saolasınız... Çok gerekli değilmiş bunu öğrendik...
bazı fazer ların kafa grenajları iki renk oluyo...bunun hangi modellerde vs. olduğu belli mi acaba?
Sanıyorum 2005 kasalarının bir serisi bu şekilde çıkmış olsa gerek...
Arkadaşlar yakıtınız bastığınızda ne durumda ya. ben +40 kuruşlara çıktım
Sanmıyorum ekonomik olduğunu ya uzun yolda, sakin kullanımda 27 kuruş yakıyorum.. Basarsam en yüksek 35 kuruş yakıyorum diyordum ama dün akşamki son sonuçlar +40 kuruş gösteriyor..
en kaba hesapla bir depo ile 300 km gitmen gerek. bizim fazer gayet ekonomik hele hava filtresi değişince koklamaya başladı
Bende K&N hava ve yağ filtreleri var.. Da tabi ben son zamanlarda biraz hırçın kullanmış olabilirim
Sezona girerken güzelce bi elden geçircem zaten oğlumu ya. M5 lastiklerini alcam yağını değiştircem filtrelerine baktırcam güzelce bakımını yaptırcam.. Bi de subaplar şıkırdıyo, ona da baktırmam lazım...
bende önceki sahibinden kalma kn temizlenebilir hava filtresi var(mış). madem temizlenebilir o zaman bi temizliyim diyorum ama nerdedir bu filtre?
İkincilik kaybedenler içindir...
Arkadaşlar ben daha önce 2005 fazer ve 2008 s2 olmak üzere 2 farklı motoru uzun yol ağırlıklı kullandım. Onlarda redline kullanarak 8-10 lt arası yaktığımı biliyorum. Bu da bugünün
parasıyla +40krş yapar. Şu anda 2007 98 bg kullanıyorum. Genelde 100-120 arası seyahat etmekle birlikte bazen ara hızlanmalar yapıyorum.(160-180) Bu kullanımda da 4.8 lt
civarı yakıyorum.Bazen acaba 90'a sabitleyebilsem ne yakar diye de merak etmiyor değilim Yakıt konusu tamamen sağ elinize bağlı yani. Özellikle çok devir çeviren makinelerde alt limit ile üst limit farkının fazla olması (yakıt olarak) doğaldır. Bu arada ilk verdiğim değerler artçılı ve hızlı, 2. değerler ise ağırlıklı solo sürüşlerden elde edilmiştir. Umarım faydalı
olabilmişimdir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)