Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

BMW G 650 GS (Yeni)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    il_ragazzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/İstinye
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS - BMW K 1300 R
    Yeni BMW G 650 GS ile BMW Motorrad’ın GS ailesine göz alıcı başka bir
    üye daha ekledi. İnce ve dayanıklı off-road duruşuyla yeni tek silindirli enduro, cüretkar, hafif, ve maceracı bir görüntü çiziyor. Aynı zamanda, konu kalite, donanım ve konfor olunca rakiplerinden kolayca sıyrılıyor. GS serisindeki diğer motosikletlere göre düşük ağırlığı ve alçak gövdesi ile birlikte BMW Motorrad’ın macera dolu büyülü dünyasına havalı bir giriş yapıyor.

    Yüksek torklu, ekonomik tek silindirli motorla denenmiş ve test edilmiş bir platforma dayanan yeni model.

    Yeni G 650 GS'de daha önce yaygın olarak kullanılan bir teknoloji tercih edildi. Yıllardır kullanılan tek silindir tahrikli motoru ile popüler ve başarılı BMW F 650 GS . Üstten çift kam miliyle su soğutmalı tek silindirli bu motor 652 cc silindir hacmine sahip, 6500 devir/dakikada 35 kW (48 bg) üretiyor ve 5000 devir/dakikada maksimum torku 60 Nm. Bu araç ayrıca opsiyonel olarak 6500 devir/dakikada 25 kW (34 bg) ve 4500 devir/dakikada 47 Nm üreten güç azaltımlı versiyonuyla da elde edilebilir.

    F 650 GS ile denenmiş bu tek silindirli motor, elektronik yakıt enjeksiyonu, silindir başına iki bujili kontağı, 11.5:1'lik yüksek geometrik sıkıştırma oranı ve kapalı döngü katalitik konvertörü ile en iyi verimliliği, yüksek ekolojik uyumu ve maksimum sürüş keyfi vermek için tasarlanmıştır. Örneğin, 90 km/s sabit hızda, 100 km'de yalnızca 3.2 litre olan düşük yakıt tüketimi değerleriyle öne çıkar.
    Çene tipi beş hızlı vites kutusu ile yeni BMW G 650 GS, serbest devirli tek silindirli motoruyla özellikle şehirlerarası virajlı yollarda heyecan verici bir deneyim yaşatır. Güçlü tork eğrileri ve olumlu tepkileri sayesinde virajlı ve asfalt yollarla da kolaylıkla başa çıkar.







    Şehir dışında ve arazilerde harika bir sürüş keyfi için dayanıklı süspansiyon teknolojisi.

    Yeni G 650 GS'nin süspansiyonu özel olarak şehir dışı yollarda kullanılmak üzere geliştirildi. Çelik borulu köprü şasi ile kıvrak bir şasi biçimini ve sonra da BMW F 650 GS'de kullanılan cıvatalı kuyruk biçimini aldı.

    Ön tekerlek eğik kalıplı teleskopik çatallar tarafından kontrol edildiği için arka sistem ve kol sistemiyle bağlanan kare kesitli çelik bölmelerin katı, ikili döner kolu biçimini alır. Saatte 170 km'lik maksimum hıza kadar çıkan (güç azaltımlı 145 km/s) müthiş sürüş dengesinin yanında, yeni G 650 GS şehir dışı yollarda rahat yol tutuşuyla heyecan verici bir performans sunar. Yeterli yay hareketi, alçak gövdesine rağmen yüksek seviyede sürüş konforu ve çekici off-road nitelikleri sağlar.

    Güçlü hız azaltımı, ön ve arkada tek diski içeren fren sistemi tarafından sağlanır. Opsiyonel fabrika çıkışlı BMW Motorrad ABS donanımı, off-road sürüş için devre dışı bırakılınır.


    BMW GS ailesi stilinde tipik enduro tasarımı ve renk konsepti.

    Yeni G 650 GS'nin gövdesi tamamen yeniden tasarlanmıştır. Özellikle ön kısmı tek silindirli enduroyu hafif, sportif ve dinamik yapmaktadır. Asimetrik farı ve kendinden yönlenen ön tekerlek jantı G 650 GS'ye tamamen bağımsız bir görünüm verir.

    Çizgilerin pürüzsüz tasarımı, renkli alanların amaca yönelik kullanımı ve tüm siyah plastik parçalar dayanıklı bir enduro donanımının görselliğini onaylar. Genel sportif görünümü iki renkli selelerle birlikte beyaz ve turuncu kırmızı renkleri , siyah olan motor, egzoz kapakları, şasi, döner kol ve açılır tüpler tarafından daha da belirginleşir.

    Yeni BMW G 650 GS BMW Motorrad'ın Berlin Spandau'daki tesislerinde üretilmeye başlamıştır.

    Aşağıdaki bilgiler yeni BMW G 650 GS'nin önemli özelliklerine genel bir bakış sunar:

    • 652 cc silindir hacmiyle, sağlam, yüksek tork ve düşük tüketimli tek silindirli motor.

    • 6500 devir/dakikada 35 kW (48 bg) motor gücü ve 5000 devir/dakikada 60 Nm
    maksimum tork.

    • Köprü şasi ve çelik döner kol, teleskopik çatallar ve monoşok (yay hareketi -ön 170 mm, arka 165 mm- ile test edilip onaylanmış süspansiyon konsepti).

    • Yeni tasarımıyla dayanıklı hafif alaşımlı tekerlekler. Ön 19”, arka 17” çapında.
    Daha da iyi sürüş dengesi için daha geniş arka tekerlek jantı.

    • Ön ve arkada tek fren diskli dengeli fren sistemi ve açılıp kapatılabilir BMW Motorrad ABS (opsiyonel fabrika çıkışlı donanım).

    • GS kalıplı ön cam ve iki renkli sele gibi yeniden tasarlanmış gövde alanları.

    • İnce ve ergonomik 14 litre depo.

    • Üç farklı sele yüksekliği: standart 780 mm, düşük sele 750 mm
    (fabrikada takılmış opsiyonel donanım olarak), yüksek sele (siyah)
    820 mm.

    • Asimetrik farı ve gösterge paneliyle sportif kokpit tasarımı.

    • Kilitlenebilir saklama bölümüyle bagaj taşıyıcısı.

    • Duman grisi göstergeler.

    • Yeni gidon kumandaları.

    • Opsiyonel fabrika çıkışlı kapsamlı donanımlar: BMW Motorrad ABS (açılıp kapatılabilir), ısıtmalı elcikler, hırsızlık önleyici alarm sistemi, orta ayak, soket, alçak gövde.

    • Yüksek BMW Motorrad standartlarında kapsamlı opsiyonel aksesuarlar.









    2. Teknoloji ve tasarım
    Dinamik sürüş keyfi ve harika sürüş potansiyeli için yüksek torklu, ekonomik tek silindirli motor.
    Yeni BMW G 650 GS'nin kalbi 2007'ye kadar üretilen BMW F 650 GS'den tanınan 652 cc tek silindirli dört valfli motor, üstten çift kam mili, elektronik yakıt enjeksiyonu ve çift bujili ateşlemedir.

    6500 devir/dakikada 35 kW (48 bg) güç çıkışı, 5000 devir/dakikada 60 Nm maksimum tork ve yakıt deposu doluyken 192 kiloluk düşük ağırlığıyla birleşince, şehir dışı yollar ve kolay araziler için mükemmel uyumu ifade eder.

    Şu anda İspanya'da yürürlükte olan ve 2013 başlarında tüm diğer AB üyesi ülkelerde de yürürlüğe girecek olan yeni sürücü ehliyeti düzenlemelerine bağlı olarak, G 650 GS'nin ECE versiyonu 35 kW (48 bg) güç çıkışı ve 60 Nm maksimum tork olarak onaylanmıştır. İspanya dışında AB ülkelerindeki yeni ehliyet sahipleri için alternatif bir seçenek olarak 25 kW (34 bg) güç azaltımlı versiyonu mevcuttur.

    Örnek alınacak sürüş akıcılığı, sarsıntıları büyük ölçüde bastıran denge miliyle sağlanır. Kapalı döngü katalitik konvertörü ve BMS-C II motor kontrolörü ile bağlantılı olarak bu motora ve çift bujili ateşlemeye sahip araçlar, ilgili emisyon yönetmeliklerine uygundurlar. Bu teknolojinin diğer yararları ise sürüş konforu, gaz kelebeği karşılığı olması ve dikkat çekecek kadar düşük yakıt tüketimidir.

    Motor, ikna edici bir aralıkta düşük tüketim değerlerine sahip olması için 11.5:1 sıkıştırma oranıyla, en az 91 RON oktan yakıt kalitesi için tasarlanmıştır. Örneğin, 90 km/s sabit hızda tüketim 100 km'de yalnızca 3.2 litredir, böylece 350 km ve daha fazla yol almak mümkündür. Motordaki düzenlenmiş ısı dengesi 1.3 litre soğutma sıvısı ile sağlanır. Soğutma sıvı seviyesi sol yandaki GS yazısındaki pencere kullanılarak kolayca kontrol edilebilir.

    Güç, çene tipi beş hızlı vites kutusu aracılığıyla aktarılır. İkincil tahrik enduro segmentinde alışıldık olan O zincir halkasıyla aktarılır. Enduro özellikle kalkışlarda ve sollamalarda en iyi hızlanma için, 16/47 diş (1:2.937) ile nispeten daha kısa olan ikincil bir orana sahiptir.


    Şehir dışı ve off-road niteliklerine uygun güvenli süspansiyon.

    Yeni BMW G 650 GS enduro'lara özgü yüksek eğim direnci ve üstün kalite için cıvatalı şasi kuyruğu ile çelik bölümlerde tüp şeklinde köprü şasi tercih edilmiştir. İkili döner kol şasiye karşı monoşok ve kol saptırıcı ile desteklenir ve benzer şekilde kare kesitli çelikten yapılmıştır.

    Maksimum hızda bile üstün sürüş dengesi, çatal denge çubuğu ve 41 mm çapında sabit bir çataldan oluşan teleskopik çatallarla sağlanır. Yay hareketi önde 170 mm ve arkada 165 mm'dir (düşük sele 140 mm / 130 mm), böylece ölçülü sele yüksekliği kolay arazilere uygun olan off-road kullanışlılığıyla birleşmiştir.


    Standart olan yeniden tasarlanmış dökme hafif alaşımlı tekerleklerle kolay off-road sürüşlerin bile kolayca üstesinden gelinir. 3.0” olan arka tekerlek jantı yüksek hızlarda sürüş dengesi sağlamak için 3.5” olarak genişletilmiştir. 110/80 R19 59V ve 140/80 R17 69V boyutlarındaki lastikler sırasıyla 2.50 x 19“ ön jantlara ve 3.50 x 17” arka jantlara takılmıştır.
    Yeni BMW G 650 GS'nin şasisi şehir dışı yollarda mümkün olan en çok çeviklik ve kaygısız viraj dönüşü keyfi için tasarlanmıştır, fakat ne konfordan ne de sürüş kolaylığından taviz verilmemiştir. Yüksek derecedeki sürüş dengesi, gidon hassasiyeti ve yol tutuş ilk kez motosiklet kullanan kişilere bile güven aşılar.

    Önde 300 mm ve arkada 240 mm disk freniyle yeni BMW G 650 GS'nin fren sistemi dengeli ve kolaylıkla kontrol edilebilen hız kesimi için tasarlanmıştır. Opsiyonel fabrika çıkışlı donanımının bir parçası olarak BMW G 650 GS, aynı zamanda fren manevralarının daha da güvenli olması için ABS sistemi sunmaktadır. Off-road sürüşler için BMW Motorrad ABS
    fren sistemi devre dışı bırakılabilinir.


    Saf enduro keyfi için mükemmelleştirilmiş ergonomi.

    BMW Motorrad'ın tek silindirli modelleri, en başından beri kompakt bir tasarım ve kolay bir yol tutuş ile nitelendirilmişlerdir. Ağırlık merkezi düşük olan arka depo, yeni G 650 GS'nin kıvrak yol tutuş özelliklerine önemli bir katkı sağlar. Yeni ve özellikle ince olan depo biçimi iç bacak uzunluğunu daha da iyileştirmeyi ve böylece tek silindirli F 650 GS'ye kıyasla daha kolay inilmesini sağlar. Aynı zamanda daha ince olan orta kısmı off-road manevralarda sürücünün kolaylıkla kalkmasına izin verir.

    Yeni BMW G 650 GS kişisel ergonomi için üç farklı sele yüksekliğine sahiptir. Standart selenin yanı sıra opsiyonel fabrika çıkışlı donanım olan düşük sele ve alternatif yüksek sele, her motosiklet sürücüsünün G 650 GS'nin üzerinde rahat etmesini garanti eder.

    Yeni, geniş ve ergonomik kalıplı gidon rahat bir oturma pozisyonu ve ideal araç kontrolü sağlar. Debriyaj kolu her sürücünün erişimine göre yeniden ayarlanabilir.

    Standart ön cam yüksek hızlarda sürücünün vücudunun üst kısmını rüzgardan belirgin bir biçimde korur ve gelen rüzgarı kaskın üzerine yönlendirir. Daha iyi konfor sağlamak için çeşitli BMW Motorrad opsiyonel aksesuarlarından daha yüksek bir ön cam temin edilebilinir.




















    Sportif kokpitiyle dinamik ön kısım tasarımı.

    Asimetrik far, duman grisi cam korumalarıyla sportif göstergeler ve kendinden yönlenen ön tekerlek jantı yeni G 650 GS'ye, onu gerçek bir BMW GS olarak niteleyen açık ve dinamik bir görünüm kazandırır.

    Analog hız göstergesi ve dijital takometreli LCD ekranı ile tamamen yeni bir kompakt, düz gösterge paneline sahiptir. Bu LCD ekran aynı zamanda yapılan kilometre, iki mesafe sayacı ve saat gibi ilave bilgileri görüntüler. Göstergeler, uzun huzme, rölanti, yakıt rezervi, ABS ve motor sıcaklığı için LED lambalar yuvarlak göstergenin sağ tarafında açık bir düzenleme sunar. Ayrıca, güvenli yol tutuş, konvansiyonel göstergeler gibi çalışan yeni, ince ve çok fonksiyonlu düğmeler sayesinde garanti edilir.



    Tipik BMW GS görünümünde modern, sportif tasarım.

    Yeni BMW G 650 GS, kendini BMW GS ailesinin otantik bir üyesi olarak tanıtıyor. Eğimli ve sağlam görünümü çeviklik ve heyecan duygusu uyandırır. Pürüzsüz çizgileri, renk alanlarının belirgin kombinasyonları ve siyah parçalarıyla birlikte enduro'lara özgü olan sağlam duruşu saf bir tablo çizer. Egzoz sistemi yüksek kaliteli teknolojisi ve görsel cazibesiyle siyah anotlanmış kapaklı ve boyalı paslanmaz çelik olarak sunulur.
    3. Donanım programı
    Opsiyonel donanım ve opsiyonel aksesuarlar – BMW G 650 GS daha da
    mükemmel…

    Yeni BMW G 650 GS, standart versiyonunda bile mükemmele yakın, hızlı ve dinamik bir enduro olduğu iddiasını haklı çıkarır. Ayrıca, BMW Motorrad yeni BMW G 650 GS'nin daha çok kişiselleştirilebilmesi için her zamanki gibi büyük çeşitlilikte opsiyonel donanım ve opsiyonel aksesuarlar sağlar.

    Opsiyonel donanım fabrikada takılır ve üretim sürecinde tamamlanır. Opsiyonel aksesuarlar, motosiklete daha sonradan ilave opsiyonlar eklenebilmesi için BMW Motosiklet yetkili satıcısı tarafından montajı yapılır.


    Opsiyonel donanım.
    (* Ayrıca opsiyonel aksesuar alternatifleri de bulunur.)

    • Dörtlü flaşörlerle BMW Motorrad ABS (açılıp kapatılabilir).
    • Isıtmalı elcikler.*
    • DWA hırsızlık önleyici alarm sistemi.*
    • Şarj soketi.*
    • Orta ayak.*
    • Düşük sele (sele yüksekliği 750 mm).
























    Opsiyonel aksesuarlar.
    (** Ayrıca fabrikada takılmış opsiyonel donanım olarak da mevcuttur. )

    Saklama alanı.

    • Yeni tasarımlı Vario çantalar.

    • Çanta taşıyıcıları.

    • Vario çantaları için iç cep.

    • Arka çanta.

    • Arka çanta için iç cep.

    • Depo üstü çanta.


    Ergonomi ve konfor
    • Isıtmalı elcikler.**
    • Şarj soketi.**

    • Orta ayak.**

    • Sele, yüksek (düz siyah, sele yüksekliği 820 mm).

    Bagaj bölümüne sahip tek sele (standart olarak düz siyah, sele yüksekliği 780 mm).

    • El koruyucuları.

    • Ön cam, yüksek.

    • Ön cam, renkli.

    • Ön cam, yüksek, renkli.



    Güvenlik

    • DWA hırsızlık önleyici alarm sistemi.**


    Teknoloji

    • Motor koruması, alüminyum.

    • Motor koruma çubuğu.

    • Şarj soketi için LED lambası.

    • Güç azaltımı 25 kW.


    4. Renkler.
    GS karakteriyle uyumlu dinamik renk grubu.

    Yeni BMW G 650 GS'nin tipik enduro karakteri düz turuncu-kırmızı ve beyaz renkleriyle vurgulanmıştır. Motor, orta kapak, egzoz kapakları, şasi, döner kol ve açılır tüpler gibi boyalı gövde alanları ve siyah bileşenlerin karşılıklı etkileşimleri dinamik bir izlenim yaratan heyecan verici karşıtlıklar meydana getirir.

    Gümüş renkli motor kapağı alternatör ve debriyajda, magnezyum tekerleklerde ve duman grisi cam korumalarıyla sportif göstergelerde hoş bir görüntü sağlar. G 650 GS'nin dinamik görünümü, hız göstergesindeki BMW GS yazısının, ön camın ve yan marka tutucularının detaylarında vurgulanır.

    Tercih ettiğiniz kişisel beğeniniz için, siyah/kırmızı veya siyah/gri seçeneklerindeki sele renklerinden biri ile iki farklı renk grubu birleştirilebilir.




    G 650 GS
    Motor
    hacim cc 652
    çap/strok mm 100/83
    güç kW/bg 35/48
    motor devri rpm 6500
    tork Nm 60
    motor devri rpm 5000
    tasarım su soğutmalı, tek silindirli dört zamanlı motor
    silindir sayısı 1
    kompresyon/yakıt 11.5:1 / normal kurşunsuz (91 RON)
    valf zamanlaması fincan valf
    silindir başına valf sayısı 4
    Ø emiş/egzoz mm 36/31
    gaz kelebeği çapı mm 43
    karbürasyon BMS-C II

    Elektrik Sistemi
    alternatör W 400
    akümülatör V/Ah 12/12
    far kısa huzmeli: 12V 55/55W
    uzun huzmeli: 12V 55/55W
    marş kW 0.9

    Güç aktarımı
    debriyaj çok diskli yağ banyosu debriyajı, mekanik tahrikli
    şanzıman çene tipi beş hızlı vites kutusu
    birincil oran 1.946
    şanzıman oranı I 2.750
    II 1.750
    III 1.313
    IV 1.045
    V 0.875
    arka tekerlek tahriki arka tekerlek göbeğinde şok emici sürekli O ring halkası
    oran 2.937


    Şasi
    şasi yapısı tipi cıvatalı şasi kuyruğuyla çelik köprü şasi
    ön tekerlek kontrolü çatal denge çubuklu teleskopik çatallar
    arka tekerlek kontrolü çelik bölümlerde kutulu çift döner kol, kol sistemi tahrikli merkezi yaylı gergi kolu
    yay hareketi ön/arka mm 170/165
    tekerlek kasteri mm 113
    aks mesafesi mm 1.477
    gidon açısı ° 61.9

    6. Teknik Özellikler



















    G 650 GS
    Frenler ön hidrolik tahrikli tek disk freni, Ø 300 mm, yüzer tip çift kaliper freni
    arka hidrolik tahrikli tek disk freni, Ø 240 mm, yüzer tip tek kaliper freni
    ABS BMW Motorrad ABS, açılıp kapatılabilir (opsiyonel donanım)
    Tekerlekler alüminyum dökme tekerlekler
    ön 2.50 x 19“
    arka 3.50 x 17“
    Lastikler ön 110/80 R19
    arka 140/80 R17

    Boyutlar ve ağırlıklar
    toplam uzunluk mm 2165
    aynalar dahil toplam genişlik mm 920
    sele yüksekliği (sürücüsüz) mm 780 (standart)
    750 (OE, düşük sele)
    820 (OA, sele, yüksek)
    yüksüz ağırlık, depo % 90 doluyken kg 192
    izin verilen toplam ağırlık kg 380
    yakıt deposu kapasitesi l 14

    Performans değerleri
    yakıt tüketimi
    90 km/s l/100 km 3.2
    120 km/s l/100 km 4.3
    hızlanma
    0–100 km/s S 5,7
    maksimum hız km/s 170





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    il_ragazzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/İstinye
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS - BMW K 1300 R
    cenkito bunu beğendi.

  3. #3
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    f650 gs kaç para g 650 gs kaç para?
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  4. #4
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Fena değil tel jantla daha işlevsel olabilirdi.

  5. #5

    Üyelik
    29 Aralık 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda NX4 Falcon
    Fiyatını çok merak ediyorum... Türkiye'ye ne zaman gelir acaba
    Enduro forever :cat:
    Bir gün 4 teker istersem 1 Motor daha alırım...:bounce:

  6. #6
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı Nihat24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatını çok merak ediyorum... Türkiye'ye ne zaman gelir acaba
    En az 12000 euro, daha aşağı olacağını sanmıyorum.

  7. #7
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    f650 varken gereksiz bi model bence
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    f650 gs kaç para g 650 gs kaç para?
    G 650 GS 11200 €
    F 650 GS 13900 €

    Alıntı Nihat24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatını çok merak ediyorum... Türkiye'ye ne zaman gelir acaba
    Fiyatlar BMW'nin sitesinde mevcut. Dolayısıyla satışı vardır.

    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En az 12000 euro, daha aşağı olacağını sanmıyorum.
    Biraz aşağı olmuş

  9. #9
    il_ragazzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/İstinye
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS - BMW K 1300 R
    Şuanda Türkiye'de satışta fiyatı 11.200 € + tescil masrafı ( 600 TL)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:44 ----------



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 ----------



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 ----------



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

    Motosikleti arazi motoru haline getirebileceğiniz birçok parça Touratech'de mevcut.

  10. #10
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    650-800 karışıklığına son vermişler gibi.
    güzel motor. fakaaat;
    bmw'nin "kodaman işi" imajından hoşlanmıyorum.
    harley davidson ve hayabusa'daki gibi.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  11. #11
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bmw her zaman kafamı kurcalar ama yüksek fiyat benim alım gücümü alta indiriyor...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #12
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    bu fiyat bizi bi bmw sahibi yapar..)11.200€
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  13. #13
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    652 cc mi? 2 cc lik fazlalık için bir üst dilimden vergi ödenecek...
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  14. #14

    Üyelik
    07 Nisan 2008
    Şehir
    erdek
    Motosikleti
    1996 model honda falcon 250 dominatör
    ADAMLAR BMW HARFLERİNİ (Kİ 3 HARF) SATIYOLAR RESMEN... KODAMAN Kİ NE KODAMAN İŞİ BU BMW...ALMAM OLUR BİTER....BMW YE KADAR MOTORMU YOK...
    SEYFETTİN SARI-ORDU ÜNYE'Lİ---BALIKESİR ERDEK'TE YAŞIYOR---(TA3CT)-MOTORU SKYGO SG200GY....

  15. #15
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Yok işte sorun orda..)1200GSA gibi motoru şimdiye kadar kim yaptı ki)

    ---------- Post added at 14:47 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

    Bu motorun araziye girecek kadar yetenekli olduğunu sanmıyorum..ufak tefek yerlere girer..48 hp güç üretiyor. F 800GS araziciler için başlangıç..ve 85 hp üretiyor..ilerde alacam çok hoş kibar nazik motor 200 de kadran var mis gibi)ısıtmalı elcik abs daha ne isterki insan..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  16. #16
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    F 650 GS ile yeni G serisi G 650 GS in kaporta ve mekanik aksamlarından birçok parça birbirine uyuyormu acaba bu konuyu araştıran arkadaşlarımız varmıki.
    F serisinde telli jant olmasına rağmen yeni G serisinde çelik jant yapmışlar jant ölçüleri ve yerine uyumluluğu nasıldır bilen varsa bilgilendirirseniz memnun olurum.

  17. #17
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F 650 GS ile yeni G serisi G 650 GS in kaporta ve mekanik aksamlarından birçok parça birbirine uyuyormu acaba bu konuyu araştıran arkadaşlarımız varmıki.
    F serisinde telli jant olmasına rağmen yeni G serisinde çelik jant yapmışlar jant ölçüleri ve yerine uyumluluğu nasıldır bilen varsa bilgilendirirseniz memnun olurum.
    BMW g 650 gs "sertao'' modeli var orjinali tel jantlı ve araziye daha uygun.

  18. #18

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    HONDA CBR 250
    g 650 gs icin sitelerinde 100 km ye 3,2 lt benzın yazmıslar eger dogruysa cok ıyı merak ettım cıft sılındır olan 700 gs nın yakıt tuketımı ne kadar ??

  19. #19

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Alıntı soycan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    g 650 gs icin sitelerinde 100 km ye 3,2 lt benzın yazmıslar eger dogruysa cok ıyı merak ettım cıft sılındır olan 700 gs nın yakıt tuketımı ne kadar ??
    3.7 / 4.5 .
    soycan bunu beğendi.

  20. #20
    altınkartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Bunun sadece motorunu versinler başka birşey istemem


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)