Teşekkür ederim bilgiler için
Kolaymış sadece biraz heyecan yapmışım
İstanbul'da olan yokmu oturup hem tanışmış oluruz hemde muhabbet ederiz motor kullananlar olarak bir gün oturup muhabbet etsek güzel olur diye düşünüyorum acizane
2017 yılı için konuşuyorum. ocak mtv sini yatırmak zorundasınız. Ta ki temmuz ayında aracı alacak olursanız bayıden sadece 2.mtv yi ödersiniz.
Forumu yakından takip ediyordum lakin bugüne kısmet oldu uye olmak.
14' cbr sahibiyim. Istanbul ici ufak capli bulusma&turlamalara gelmek isteyen arkadaslar mesaj bırakın numaranızı, whatsapp grubu olusturalim.
Iyi aksamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------
Kendi motorumda 2 gundur tekte mars almama problemi var. Motor calisiyorken stop etmiyor fakat calistirirken marsa normalde bastigimdan 1 saniye daha fazla basiyorum, basmazsam oksurup calismiyor. Kirli benzin olamaz arkadaslar cunku 2 gunde 2 farkli istasyondan benzin aldim ve calisirken de tekleme yapmiyor. Gaz acarken de hic bir sikinti olmuyor. Sadece calistirdigimda oluyor. Motorun ya da havanin soguk olmasiyla da ilgisi yok cunku kar garken 3 gun calistirmadigimda bile yarim saniyede mars aliyordu.
Buna ilaveten arkadasimin cbr'inin akusu bitikti. 3 farkli tasittan takviye denedim. Takviye esnasinda motor fan acti surekli. Kontak kapali da olsa acik da olsa fan aciyordu ve bir turlu takviye olmadi calismadi. Akuyu soktugumde kirmizi bir sigorta gordum bu nedir ve nedendir?
Yardimci olursaniz cok sevinirim
Merhaba arkadaşlar. Bir çinli bir hintli denememden sonra sanırım doğru yolu buldum. Salı günü 2015 Repsol ile aranıza katılacağım. Nelere dikkat etmem gerekir?
Alırken nelere dikkat etmeliyim ikinci elde? Gerçi 7 bin km'de alıyorum motoru. Servis bakımlı falan. Ancak alacağım şehirde yetkili servis yok. Dolayısı ile servise gidip ekspertiz yaptıramayacağım. Motoru en son 2 bin km önce görmüş ve bakımlarını yapmış olan usta ile görüştüm telefonda, sağolsun baya yardımcı oldu. Motor tertemiz, en ufak şüphe duymadan alabilirsin dedi. Salı günü gidip alacağım bakalım.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Sorgulattım. Sadece selenin altındaki kuyruk grenajından sağ tarafta olan yetkili serviste orjinali ile değişmiş. Değiştiren usta ile görüştüm. Kırımızıda eleman sağ ayağı yerde duruyormuş, arkadan gelen kamyonet/minimüs tarzı önü yüksekçe bir araç şöförü telefonla konuşacam diye aracın frenini bırakınca gelip motora tıklamış, o küçük kuyruk grenajı da çizilmiş biraz derin. Eleman da değiştirmiş parçayı. Başka değişen boya vs. söz konusu değil motorda. Zaten usta "sahibi pimpirikli adamın teki" dedi ve bu durum işime geldi açıkçası. Temiz bakmış eleman.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Arkadaşlar selamlar, pulsar rs yada cbr250 arasında gidip geliyorum haklı olarak herkes cbr diyecek tabi ki ama durum şu ki cbr aldığım taktirde çok maddi külfet altına giricem,sormak istediğim maddi yükün altına girmeye değer mi sizce ? rs200 ile 4bin tl fark var arada çünkü. tavsiyeleriniz benim için önemlidir,herkese kazasız sürüşler dilerim.
Yükün altına girip girmediğini nasıl anlarsın biliyor musun?
İki motosikletide kullanma fırsatın olursa bir bindikten sonra kararını vereceksin zaten. Ben sana kısaca şöyle söyleyeyim;
Bir arkadaşımda Pulsar 200 vardı Bende 2012 CBR 250R vardı. Kaş-Kalkan Muğla Dalaman Köyceğiz gezimizde, farkettiğim fark şu oldu. CBR 250 +50 nin verdiği tork ile Pulsar'dan çok daha öte bir motosiklet. Buşgur pilavı değil Etli Nohutlu Pirinç Pilavı.
Yani demek istediğim 200 cc ile 250 arasında bariz bir şey yok gibi görünür ama performans'da farkeder. Benim yegane tavsiyem CBR 250'den yana. Ama çok zorlanacaksan görüntü anlamında da bir sportluk olsun diyorsan RS de alabilirsin. Fakat CBR'da ki performansı, özellikle rampalarda ve sıkıştırmalarda ki kaçışı RS'de bulamazsın söyleyeyim. (ES TORK FARK)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------
Usta senin arkadaş da pek cimriymiş be. 250 lik motorlarla apache'nin yakacağı hemen hemen aynı. 125 cc için 125 çilesi çekilir mi?
250 den 600 der de ekonomik anlayışını normal karşılarım, anlarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
NOKTA!
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
Sağolsun honda birkaç kişi için sorunsuz motosiklet üretmiş. Şu sesleri bi duyamadık nasıl sesse o sesler_? CBR 250 yi tanıyoruz biliyoruz. bu sesleri yapan motorların sürücüleri nasıl arkadaşlar onlarıda tanımak lazım. oda ayrı bir bakış açısı....dostum teşekkürler cevap için cbr ın kalite ve performans olarak rs ten üstünlüğü tartışılmaz fakat fakat arkadaşların karşılaştığı gaz kesip tekleme ve önden gelen şangırtı sesi beni tedirgin ediyor sonuçta yalnız gece gündüz uzun gezilere çıkmayı planlıyorum.
Beyler önceki sayfada paylaşmıştım yeni kasa cbr250 motosikletim için H4 beyaz led ampul aldım ama yeni kasalarda H7 ampul takılıyormuş o yüzden giriş kısmı motosikletime uymadı.
İzmirde eski kasa cbr250 veya 2011 model üstü cbr125 kullanan arkadaş varsa satabilirim. Almak isteyen olursa Karşıyaka ya gelebilir montajını yaparız beğenirse alır. Beyaz ışık veriyor. Ampul adaptör kullanılarak test edilmiştir, aydınlatmasının görünmesi için video çektim whatsapptan aydınlatmasını görebilmeniz için video gönderebilirim.
Almak isteyen arkadaşlar mesaj ile ulaşabilirsiniz 0506 928 33 09. Numarayı forumdan aldığınızı yazarsanız sevinirim.
kitapçık 10-30 yazıyorsa 10-30 dur. Çünkü bu motorun yatak sıkılığı piston silindir toleransı buna göre ayarlanmıştır macera aramaya gerek yok. Bende ipone r4000rs 10w-30 var. MoRFy de Motul 7100 10w-30 kullanıyor.
Şakırdama sesi dedikleri motorun gazını kesip 5000 devir civarlarına gelirken motorun içinde bozuk para varmış da sağa sola çarpıyormuş gibi gelen bir ses, hemencecik ortaya çıkmıyor, 20.000-25.000 km sonra oluyor. O şakırtı sesi çıkartan motorlar rölantide çalışırken yumuşak bir ses yerine takır takır bir sesle çalışıyor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
15/50 daha kalin bir yag olmuyor mu 10/40`dan. Ya da tam mi tersi kafam karisti.
Mersin gibi bir yerde 10-30 idealdir bence oranin havasini iyi bilen jimi_hendrix`in onerdigi gibi.
Arkadaşlar nasip oldu hayalimde olan cabbarıma kavuştum Motor şimdilik salonda yatıyor malum bizim buralarda bu zamanlarda motor sürülecek gibi değil, haftada marş basıyorum 15-20 dk çalıştırıyorum.Fanı açınca kapatıyorum.Ancak çoğu zaman fan açmadan kapatıyorum.Şimdi ben bu durumda motoru bekletirken dikkat etmem gereken birşey var mı ? Yani haftada değilde 3-4 günde mi marşa bir basayım ? Fan açtırmadan kapatayım mı? yoksa akü kutup başlarını çıkartıp depodaki benzini sıfırlayıp sezona başlayasıya kadar hiç mi marş basmıyayım ?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)