Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2016, 14:01
#25601
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
Reklamlar
-
13 Aralık 2016, 15:39
#25602
AHZ adlı üyeden alıntı
şöyle ki E nin önündeki tek çizgi yanıp sönmeye başladığında gittim fulledim. 9.76 lt aldı. Sonrasında da trip sıfırladım. ve E nin önündeki tek çizgi tekrar yanıp sönmeye başlayınca tekrar fulledim. 10 lt aldı. 210 km. bu hesaba göre 105 km ye 5 lt.
Hani çok yakmasında değilim de. (yani bu motor bunu yakıyorsa eyvallah ama hiç bir yorumda yakıt konusunda böyle bişey görmedim. Sakin kullanım fıtı fıtı 5 lt çok yahu)
Doğru 13 litre alıyormuş toplam. Geçenlerde 600 km lik yola gittim, toplam 80 tl yaktım hava da soğuktu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------
IRau adlı üyeden alıntı
yaaa bende kendim yapıyorum bakımlarıda bizim arkadaş tutturdu aman garantiden çıkmasın aman honda ustası yapsın dedi
o yüzden götürücez mecburen.
@Jimi_hendrix saol fiyat hakkında bilgimiz oldu sayende
hocam 10w-30 koyun ya da koydurun honda'ya...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
14 Aralık 2016, 20:46
#25603
schnitzel_34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
Bana göre yeni kasa. Görüntü olarak çok daha güzel ve pazarı daha fazla.
-
14 Aralık 2016, 20:50
#25604
motor blok vs vs. hiç bir farkı yok tek farkı yeni kasa daha kalıplı ve kafa grenajı yeni kasa bence daha güzel.
-
15 Aralık 2016, 09:32
#25605
schnitzel_34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
yeni kasa görüntü olarak güzel ama eski kasa teknik olarak daha sıkıntısız.
-
15 Aralık 2016, 11:04
#25606
MoRFy adlı üyeden alıntı
motor blok vs vs. hiç bir farkı yok tek farkı yeni kasa daha kalıplı ve kafa grenajı
yeni kasa bence daha güzel.
Benim bakış açıma göre eski kasa daha heybetli ve kaslı duruyor. Yeni kasada çok bir artı göremedim. 2011 cbr125 in 250 si olmmuş daha çok. Gerçi eski kasaları da vfr ye benzetenler var. Ben dahil.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
15 Aralık 2016, 11:05
#25607
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
yeni kasa görüntü olarak güzel ama eski kasa teknik olarak daha sıkıntısız.
Yeni kasada olup eski kasada olmayan hangi teknik özellik sıkıntılı?
-
15 Aralık 2016, 11:08
#25608
schnitzel_34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
Yeni kasa her zaman masrafsız olur. Almışken 2014 2015... sıfır alırsan 2016 al geç. Eski kasa yeni kasa çok tartışılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Yeni kasada olup eski kasada olmayan hangi teknik özellik sıkıntılı?
KRONİK ben bi tane söyleyeyim. "Motor gittiği yerde stop ediyor, tekleme yapıyor." yada "Şıngırtı var motorda böyle çay kaşığı gibi bozuk para gibi"
Ulan ne tartışıldı şu konu be var mı hala çözümünü bulan
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
15 Aralık 2016, 12:53
#25609
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Yeni kasada olup eski kasada olmayan hangi teknik özellik sıkıntılı?
gözlemlediğim kadarıyla, 2000 km de motor bloğu patlayan oldu, karenajlarından sesler gelen oldu, rölantisinde dengesizlik olan oldu.
bunlar hep 2014 sonrası kasalarda çıkmıştı.
hepsi kötüdür demiyorum ama genel olarak gözüme çarpanlar bunlar.
-
15 Aralık 2016, 14:52
#25610
ramcixx adlı üyeden alıntı
Yeni kasa her zaman masrafsız olur. Almışken 2014 2015... sıfır alırsan 2016 al geç. Eski kasa yeni kasa çok tartışılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
KRONİK ben bi tane söyleyeyim. "Motor gittiği yerde stop ediyor, tekleme yapıyor." yada "Şıngırtı var motorda böyle çay kaşığı gibi bozuk para gibi"
Ulan ne tartışıldı şu konu be var mı hala çözümünü bulan
Abi tanıdığım bildiğim eski kasaların hepsinde var bu sıkıntı, yeni kasada çok olmasının sebebi çift farlı olması sebebiyle APAÇİlerin ilgisini daha çok çekiyor. Bunların hepsi aşırı zorlanma kaynaklı...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
15 Aralık 2016, 16:22
#25611
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
gözlemlediğim kadarıyla, 2000 km de motor bloğu patlayan oldu, karenajlarından sesler gelen oldu, rölantisinde dengesizlik olan oldu.
bunlar hep 2014 sonrası kasalarda çıkmıştı.
hepsi kötüdür demiyorum ama genel olarak gözüme çarpanlar bunlar.
Rölanti işini bilmiyorum, farklı bi sensör kullanıldığını sanmıyorum 2014 sonrasında. Ki blok patlama olayı, 2014 oncesinden gelen bir olay, forumda da konusu vardı. Gri jantlı siyah bi cbr dı. Neticede plastik aksam dışında tamamen aynı motosikletler. Birinde neyse, diğerinde de aynısı var
-
15 Aralık 2016, 16:27
#25612
kim ne derse desin yeni kasa eski kasa mekanik olarak blok olarak aynı. yeni kasada kafa plastiği ve şeffaf cam birbirine vida ile tutturulmuş. ön sperlikten ses geliyor ewet doğru. ama alyan ile sıkarsan ses kesiliyor. Eski kasanın ön sperliğinde neden ses yok_?
-çünkü eski kasanın sperliği kabak gibi yalnızca şeffaf camdan oluşuyor ondan yok. görsel olarak çok zayıf (bence) eski kasadan beni caydıran en büyük özellikler far ve sperlik. zaten gerisi büyük ölçekte aynı. kronik sorun dediğiniz şeylerde herkes de olan seri üretimden çıkan sorunlardır. bizim motorları sanırım özel ürettiler ki bahsettiğiniz sorunlar yok. şu çay kaşığı sesini de çok merak ettim nasıl bir şey Edirne yakınlarında varsa böyle motor gelip göre bilirim. belki benim motorda da varda benim kulaklar duymuyor kronik olarak.
-
15 Aralık 2016, 18:23
#25613
-
16 Aralık 2016, 15:13
#25614
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
Tip olarak şöyle söyleyeyim yeni kasa cbr 125 i eski kasa cbr250 ye tercih ederim . Sebebi de cbr125te kırmızı rengin olması. Eski kasa cbr 250 görünüşünün Cbr125 ten farkı yok gibi. Bana göre kırmızı cbr125 soyah cbr250 dem yakışıklı. Şunu da şöyle bırakayım
http://i.hizliresim.com/5LVnqM.jpg
http://i.hizliresim.com/0lDprD.jpg
http://i.hizliresim.com/41lV90.jpg
Yeni kasa candır. Bu arada ramcix in dediği stop etme muhabbeti çok nadir de olsa düşük hızda başıma geliyor. Acemi de değilim debriyaj ayarını yapamayacak falan değilim, stop binde bir de olsa oluyor yani bende. Zırıltı olayı da serviste çözülmüştü yazmıştım başlığa.
Kırmızı rengin eski kasaya bu kadar yakışacağını düşünmemiştim
-
17 Aralık 2016, 17:43
#25615
MoRFy adlı üyeden alıntı
kim ne derse desin yeni kasa eski kasa mekanik olarak blok olarak aynı. yeni kasada kafa plastiği ve şeffaf cam birbirine vida ile tutturulmuş. ön sperlikten ses geliyor ewet doğru. ama alyan ile sıkarsan ses kesiliyor. Eski kasanın ön sperliğinde neden ses yok_?
-çünkü eski kasanın sperliği kabak gibi yalnızca şeffaf camdan oluşuyor ondan yok. görsel olarak çok zayıf (bence) eski kasadan beni caydıran en büyük özellikler far ve sperlik. zaten gerisi büyük ölçekte aynı. kronik sorun dediğiniz şeylerde herkes de olan seri üretimden çıkan sorunlardır. bizim motorları sanırım özel ürettiler ki bahsettiğiniz sorunlar yok. şu çay kaşığı sesini de çok merak ettim nasıl bir şey Edirne yakınlarında varsa böyle motor gelip göre bilirim. belki benim motorda da varda benim kulaklar duymuyor kronik olarak.
stop etme olayı bende de hiç olmadı, grenajlardan bi ara ses geliyordu o da grenajı söküp oturtamamamdan kaynaklı... çay kaşığı olayını ben de anlamadım, 6000 devirden kompresyona bırakınca geliyormuş diyorlar. Halen diyorum şu motorlara 10w-30 koyun dertlerden kurtulun diye :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
Tip olarak şöyle söyleyeyim yeni kasa cbr 125 i eski kasa cbr250 ye tercih ederim . Sebebi de cbr125te kırmızı rengin olması. Eski kasa cbr 250 görünüşünün Cbr125 ten farkı yok gibi. Bana göre kırmızı cbr125 soyah cbr250 dem yakışıklı. Şunu da şöyle bırakayım
http://i.hizliresim.com/5LVnqM.jpg
http://i.hizliresim.com/0lDprD.jpg
http://i.hizliresim.com/41lV90.jpg
Yeni kasa candır. Bu arada ramcix in dediği stop etme muhabbeti çok nadir de olsa düşük hızda başıma geliyor. Acemi de değilim debriyaj ayarını yapamayacak falan değilim, stop binde bir de olsa oluyor yani bende. Zırıltı olayı da serviste çözülmüştü yazmıştım başlığa.
abi sizin egzoz kafasına göre yer değiştiriyor herhalde, en üstteki fotoda sağdaydı ortadaki fotoda solda...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
17 Aralık 2016, 18:22
#25616
@jimi_hendrix
Valla gülümsettiniz beni hocam O fotoğraf aynadan çekilmiş ondan ters gibi görünüyor Yanlız iyi gülümsedim :D
-
17 Aralık 2016, 19:21
#25617
selam, 600rr konusuna yazmıştam ancak benzer renkteki motorların ruhsatta nasıl geçtiğini size de sormak istiyorum,
hrc trıcolor modeli ruhsatta tam olarak hangi renk olarak geçiyor, ruhsata ; çift renk olarak işletmek mümkün mü
-
18 Aralık 2016, 00:39
#25618
D e m i r adlı üyeden alıntı
selam, 600rr konusuna yazmıştam ancak benzer renkteki motorların ruhsatta nasıl geçtiğini size de sormak istiyorum,
hrc trıcolor modeli ruhsatta tam olarak hangi renk olarak geçiyor, ruhsata ; çift renk olarak işletmek mümkün mü
3 renk olarak geçiyor hatta aynen şu şekilde yazıyor
Rengi: kırmızı - beyaz
3.rengi: mavi
-
18 Aralık 2016, 00:55
#25619
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
@jimi_hendrix
Valla gülümsettiniz beni hocam
O fotoğraf aynadan çekilmiş ondan ters gibi görünüyor
Yanlız iyi gülümsedim :D
hocam valla biz de tam kronikten bahsediyorduk. "Aha cbr125 in kroniği" dedim... Bu motora sarı far çok iyi gidiyor valla hocam.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
18 Aralık 2016, 14:01
#25620
Arkadaşlar merhabalarr artık honda dan ayrılma vakti geldi.. malum sitede ilanı var 375645929. Forumda öncelerden çok vakit geçirdim mesajlarım durur ve forumda bilirler nasıl olduğunu. Herkese hayılrı günler
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)
Bu Konudaki Etiketler