Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Aralık 2016, 21:47
#25561
Reklamlar
-
06 Aralık 2016, 20:36
#25562
merhaba 2013 model cbr için koruma takozu almak istiyorum önerileriniz var mıdır?
-
07 Aralık 2016, 11:26
#25563
Arkadaşlar selam dün aldığım 2013 model Cbr250 ile aranıza katıldım. Bismillah 2 sorum olacaktı bilenler cevaplandırırsa sevinirim. Bu motorun sele altında kask için bir kilit olduğu söyleniyor youtube'da arattım ama bir şey bulamadım bu kilitleme işleminin nasıl olduğunu bilen var mı? Bir de arka lastiği çok sağlam değil değiştirmeyi düşünüyorum fabrika çıkışından daha geniş bir lastik takılabiliyor mu? Değiştirmişken biraz daha geniş takmak istiyorum. Şimdiden sağolun.
-
07 Aralık 2016, 13:43
#25564
bugün az önce istanbulda honda servisine gittim 2016 model cbr 250r inceledim ve yetkili kişiye 2017 model cbr 250rr versiyonunun ne zaman geleceğini sordum. düz 250r modelinin (aynı kasa) mart ayında geleceğini ama şu tanıtımı yapılan 250rr versiyonunun türkiyeye hiç gelmeyeceğini beyan etti.
hevesim kaçtı zaten rr versiyonu gelse bile fiyatının 20 bin bandı civarında olabileceğini söyledi.
-
07 Aralık 2016, 20:23
#25565
emreengin adlı üyeden alıntı
S.a arkadaşlar 4 bin bakımı geliyor, fiyat olarak ne tutar bilgisi olan varmıdır. Birde yağ olarak ipone hangi yağı kullanilmali yada putolin kullanan varmı veya farklı tavsiyesi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum.
53 TL + KDV
10 TL Yağ filtresi
Kullanacağın yağa göre fiyat değişiyor.
Kendi yağımı kendim götürüyorum geçen ay 4.000 bakımından çıktım 70 TL fiyat ödedim. yağıda hesaba katarsak 150 liraya patladı bana 2litre motül koydum 80TL tutuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
ZaptNaMumkun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam dün aldığım 2013 model Cbr250 ile aranıza katıldım. Bismillah 2 sorum olacaktı bilenler cevaplandırırsa sevinirim. Bu motorun sele altında kask için bir kilit olduğu söyleniyor youtube'da arattım ama bir şey bulamadım bu kilitleme işleminin nasıl olduğunu bilen var mı? Bir de arka lastiği çok sağlam değil değiştirmeyi düşünüyorum fabrika çıkışından daha geniş bir lastik takılabiliyor mu? Değiştirmişken biraz daha geniş takmak istiyorum. Şimdiden sağolun.
aramıza hoş geldin dostum. Motorunu kazasız belasız keyifle kullanman dileği ile.
*Sele altındaki o kilitleme zımbırtısı çelik halattan oluşuyor dandik bişi size verilen alet çantasının içindedir hiçbir işe yaramıyor.
*lastik sorunun cevabını bilmiyorum hiç denemedim öyle bi tecrübem olmadı ama boyut olarak orjinalinden çıkma derim.
-
07 Aralık 2016, 21:09
#25566
geniş lastik takarsın ama faydası olmaz aksine daha çok zararı olur. lastikleri takım olarak almalısın ya ön ile aynı markada ön lastiğe uyumlu arka lastik alacaksın ya da yeni takım lastik. cbr için burada en çok tutulan lastikler pirelli diablo rosso 2 ve michelin pilot street. ucuz olarak sava takanlar da var. orjinali ise irc.
-
08 Aralık 2016, 09:06
#25567
Herkese selamlar,
"Çakma" diye anılan Replika Akrapovic taktırmak istiyorum motoruma, açıkçası derdim trafikte fark edilmek, zira otomobiller orjinal egzozumun fıtıfıtı sesini pek duymuyorlar sanırım.
Dün bir arkadaşımın R25'ine taktırdık, katalizör iptali yapmadığımız için alt devirlerde pek birşey farketmedi ses olarak. CBR'ına taktıranlardan bir ipucu ve tavsiye alabilir miyim? Ne yapsam alt devirlerde de üst devirlerde de tok ve güzel bir ses elde edebilirim?
Saygılar,
Efe
-
08 Aralık 2016, 11:42
#25568
herkese iyi günler;
eski kasa ybr tecrübemden sonra gerçi 100ccden geçince cc yükseltmem diyordum.Fakat motosikleti genellikle hafta sonları komşu il ve ilçelere gezmek için kullanıyorum.Kısaca Uzunyolu seven biriyim.2014-2015 almayı düşünüyorum..Eski kasanın eksileri sadece koltuk ve tek farmı?;aydınlatması çift fara göre güçsüzmüdür? 2.ele 1-2 bin fazla verip yeni kasa almak dahamı mantıklı? Birde ybr gibi buji,yağ,hava filtrelerini kendisi değiştiren arkadaşlar varmı?
-
08 Aralık 2016, 22:01
#25569
schnitzel_34 adlı üyeden alıntı
herkese iyi günler;
eski kasa ybr tecrübemden sonra gerçi 100ccden geçince cc yükseltmem diyordum.Fakat motosikleti genellikle hafta sonları komşu il ve ilçelere gezmek için kullanıyorum.Kısaca Uzunyolu seven biriyim.2014-2015 almayı düşünüyorum..Eski kasanın eksileri sadece koltuk ve tek farmı?;aydınlatması çift fara göre güçsüzmüdür? 2.ele 1-2 bin fazla verip yeni kasa almak dahamı mantıklı? Birde ybr gibi buji,yağ,hava filtrelerini kendisi değiştiren arkadaşlar varmı?
eski kasa bana biraz dar kalıplı geldi. Uzun yol yapacaksan honda'nın CBF500 gibi bir modeli var, Çevrende anlayan bir adamın vs varsa temizini bulursun. Yeni kasa ile İstanbul'dan Mersin'e gidip geldim, rüzgarı çok iyi kesti, ama 100km/h ile giderken cayır cayır 5800-6000 arası devir atması bana rahatsız edici geliyor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
09 Aralık 2016, 00:27
#25570
Bugün cıbıra, ferodo yarı sinterli bir balata takmıştım. Fabrika çıkışı balataya göre baya farkettiriyor. Sinterli (hh gibi) balatalar en iyileri aslında ama, bu da farkettirdi baya. Öneriyorum
-
09 Aralık 2016, 10:35
#25571
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
eski kasa bana biraz dar kalıplı geldi. Uzun yol yapacaksan honda'nın CBF500 gibi bir modeli var, Çevrende anlayan bir adamın vs varsa temizini bulursun. Yeni kasa ile İstanbul'dan Mersin'e gidip geldim, rüzgarı çok iyi kesti, ama 100km/h ile giderken cayır cayır 5800-6000 arası devir atması bana rahatsız edici geliyor.
uzunyol olarak enfazla yılda bi günde 300km yapan biriyim..komşu il ve ilçeler 50-90km haftasonları günübirlik geziler..çok araştırdım benim ilacım cbr250 (artçım yok)..11.500tl pazarlıkla 11.000tl gibi 2014 model kırmızı almak istiyorum..fakat kmleri 24binlerde ne gibi sorunları olur yoksa az daha bekleyip 2015 10bin kusurmu alayım?
-
09 Aralık 2016, 12:25
#25572
schnitzel_34 adlı üyeden alıntı
uzunyol olarak enfazla yılda bi günde 300km yapan biriyim..komşu il ve ilçeler 50-90km haftasonları günübirlik geziler..çok araştırdım benim ilacım cbr250 (artçım yok)..11.500tl pazarlıkla 11.000tl gibi 2014 model kırmızı almak istiyorum..fakat kmleri 24binlerde ne gibi sorunları olur yoksa az daha bekleyip 2015 10bin kusurmu alayım?
Adam gibi kullanıldıysa sorun olmaz fakat yeni kasada adam akıllı far haricinde bir şey değişmedi, ben yeni kasaya için ekstra para vereceğime, daha düşük km eski kasa alırdım (ki öyle yaptım 1 sene önce kadar)
-
09 Aralık 2016, 14:26
#25573
^adm^ adlı üyeden alıntı
Adam gibi kullanıldıysa sorun olmaz fakat yeni kasada adam akıllı far haricinde bir şey değişmedi, ben yeni kasaya için ekstra para vereceğime, daha düşük km eski kasa alırdım (ki öyle yaptım 1 sene önce kadar)
eski kasanın aydınlatması nasıl? fiyat olarak 2.elde aralarında pek bişey yok..stabil 100-110km sabit gitmesi bana yetecektir..
-
09 Aralık 2016, 23:50
#25574
schnitzel_34 adlı üyeden alıntı
uzunyol olarak enfazla yılda bi günde 300km yapan biriyim..komşu il ve ilçeler 50-90km haftasonları günübirlik geziler..çok araştırdım benim ilacım cbr250 (artçım yok)..11.500tl pazarlıkla 11.000tl gibi 2014 model kırmızı almak istiyorum..fakat kmleri 24binlerde ne gibi sorunları olur yoksa az daha bekleyip 2015 10bin kusurmu alayım?
En fazla 300 km ise sıkıntı olmaz abi eski kasa alabilirsiniz.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
10 Aralık 2016, 00:19
#25575
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
eski kasa bana biraz dar kalıplı geldi. Uzun yol yapacaksan honda'nın CBF500 gibi bir modeli var, Çevrende anlayan bir adamın vs varsa temizini bulursun. Yeni kasa ile İstanbul'dan Mersin'e gidip geldim, rüzgarı çok iyi kesti, ama 100km/h ile giderken cayır cayır 5800-6000 arası devir atması bana rahatsız edici geliyor.
Bi yanlışın var....CB500F, 100km/H'da 6.vites devir sayacı 4.500d/dk'dır...yani cayır-cayır devir çevirmiyor alet...
-
10 Aralık 2016, 00:25
#25576
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Bi yanlışın var....CB500F, 100km/H'da 6.vites devir sayacı 4.500d/dk'dır...yani cayır-cayır devir çevirmiyor alet...
abi cbf500 için ben herhangi bir devir ifadesi kullanmadım tekrardan okuyun cayır cayır giden cbr250 benim yazımda... CBF500 ün yeni kasası mı varmış.
-
10 Aralık 2016, 00:37
#25577
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
abi cbf500 için ben herhangi bir devir ifadesi kullanmadım tekrardan okuyun cayır cayır giden cbr250 benim yazımda... CBF500 ün yeni kasası mı varmış.
Pardon ben 500'den bahsediyorsun sandım...CBF500'ün yenisi CB500F değil mi?...
-
10 Aralık 2016, 01:04
#25578
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Pardon ben 500'den bahsediyorsun sandım...CBF500'ün yenisi CB500F değil mi?...
isim farklı ama her ne kadar da yenisi olsa da
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
10 Aralık 2016, 08:59
#25579
Harflre çok takılmamak gerek
-
10 Aralık 2016, 11:50
#25580
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Bi yanlışın var....CB500F, 100km/H'da 6.vites devir sayacı 4.500d/dk'dır...yani cayır-cayır devir çevirmiyor alet...
bende cbr250den bahsediyor sandım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
En fazla 300 km ise sıkıntı olmaz abi eski kasa alabilirsiniz.
Yeni kasanın rūzgarı kesdiğini belirttin..sabah ayazında yola çıkan biriyim eski kasayı eledim..100km/h giderken rahatsız etmesini pek anlamadım tabiri caizce; motor gazı açmı yoksa yetermi diyor..eski ybr125'den geçince farkı nasıl olur..ilerde geçiş yaparsın diyemi eski kasa cbr250 al dedin? ybrden sıkılmamın tek nedeni uzun yolda kamyon sollamak vs..yoksa yeni kasa ybr alabilirim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------
@dyavol-77Pardon CB500den bahsediyor diyecektim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)
Bu Konudaki Etiketler