Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ağustos 2016, 11:50
#25161
250rrdan gazlama motoru olmaz. Bence kaldırılır.
Reklamlar
-
03 Ağustos 2016, 18:43
#25162
merhaba arkadaşlar bu motosikletin radyatör suyu seviyesini nereden görebiliriz.
-
04 Ağustos 2016, 12:01
#25163
Merhabalar
Geçen gün yüksek devir çıkıp gazı bıraktıktan sonra bi zırıltı gibi ses başladı varmı bu durumu yaşayan çözen ? sanki ön taraftan geliyor gibi tam anlayamadım . hız farketmıyor gazı acıp + 9 bin felan sonra bırakınca devir düşerken titreşimden dolayı biyerden zırıltı sesi çıkıyor
birde motoru ilk sogukken çalıştırınca motor sesi sanki düzensiz gibi 1-2 dk ısınınca pürüzsüzleşiyor buna daha önce dikkat etmemiştim başka cbrlede karşılaştıramadım etrafımda yok..
-
04 Ağustos 2016, 12:51
#25164
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar bu motosikletin radyatör suyu seviyesini nereden görebiliriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
emrys adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Geçen gün yüksek devir çıkıp gazı bıraktıktan sonra bi zırıltı gibi ses başladı varmı bu durumu yaşayan çözen ? sanki ön taraftan geliyor gibi tam anlayamadım . hız farketmıyor gazı acıp + 9 bin felan sonra bırakınca devir düşerken titreşimden dolayı biyerden zırıltı sesi çıkıyor
birde motoru ilk sogukken çalıştırınca motor sesi sanki düzensiz gibi 1-2 dk ısınınca pürüzsüzleşiyor buna daha önce dikkat etmemiştim başka cbrlede karşılaştıramadım etrafımda yok..
Hocam zırıltı sesi varsa grenaj vidalarını bi kontrol et. düşmüş olabilir. Boşlukta bir şey olabilir. Motoru yan ayağına al birde gaz ver 10-11 devirlere kadar gazı bırak birde öyle dinle nereden geleceğini tespit edebilirsin. Parça montajında ki eksiklikten gelir zırıltı yada tam oturmamıştır kapaklar.
Ön siper camındada cbrlarda titreme mevcut. Oysa ses takılma hepimizde var. Bende ses yok ama titreme var.
Bu arada bu sıcak havalarda 1,5 devirde yada 1 devirde ibren sabit çalışmalı. Yeni kasalarda bu durum farklı br mühendislik tekniğinden dolayı ayarlanmış olabilir. Yeteri kadar ısındıktan sonra rolanti sabit kalıyorsa sıkıntı yok demektir. Başlangıçta değişken olması normaldir.
-
04 Ağustos 2016, 13:01
#25165
teşekkür ederim bir de koruma takozu fiyatları neden çok farkediyor bir yerde buluyorum 135 tl bir yerde 175 tl 300 tl neden farkediyor ve istanbul da nerede taktırabilirim teşekkürler
-
04 Ağustos 2016, 13:07
#25166
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim bir de koruma takozu fiyatları neden çok farkediyor bir yerde buluyorum 135 tl bir yerde 175 tl 300 tl neden farkediyor ve istanbul da nerede taktırabilirim teşekkürler
Kalitesine ve markasına göre değişir. CBR 250R için "KEİTİ" marka taktıran çok du zamanında. İyi bir şey taktırayım derseniz "RİZOMA" yı tek geçerim.
Ama piyasada da takozum olsunda sıkıntı değil dersenzi makul fiyatalara da var.
İstanbul için fikrim yok.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
04 Ağustos 2016, 14:59
#25167
Motorumu çok seviyorum ama egzozunu hiç sevmiyorum, soba borusu gibi. Karbon kaplama yaptırmayı düşünüyorum ama sıcaktan dolayı kalkar mı acaba diye çekincelerim var ve antalya'da bu işi güzel yapan bir yer var mı bilgimde yok.
Sizce karbon kaplama nasıl olur, başarılı olur mu?
-
04 Ağustos 2016, 15:15
#25168
Schiffer adlı üyeden alıntı
Motorumu çok seviyorum ama egzozunu hiç sevmiyorum, soba borusu gibi. Karbon kaplama yaptırmayı düşünüyorum ama sıcaktan dolayı kalkar mı acaba diye çekincelerim var ve antalya'da bu işi güzel yapan bir yer var mı bilgimde yok.
Sizce karbon kaplama nasıl olur, başarılı olur mu?
Eski kasalarda muhafazanın üzerine yapılıyordu sorun yoktu. Yeni kasa eksozlara karbon olacağını zannetmiyorum ısınırsa yapışır bütünleşir eksoza işler, çıkartmaya kalkarsın kömür gibi olur kazırsın eksoz uff olur.
Bana kalırsa olduğu gibi devam et, bu kasaların kaderi bu.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
04 Ağustos 2016, 18:34
#25169
ramcixx adlı üyeden alıntı
Eski kasalarda muhafazanın üzerine yapılıyordu sorun yoktu. Yeni kasa eksozlara karbon olacağını zannetmiyorum ısınırsa yapışır bütünleşir eksoza işler, çıkartmaya kalkarsın kömür gibi olur kazırsın eksoz uff olur.
Bana kalırsa olduğu gibi devam et, bu kasaların kaderi bu.
Sanırım öyle. Farklı egzozda takmak istemiyorum, fıtı fıtı sesini seviyorum. Orjinalliğini de bozmak istemiyprum
-
04 Ağustos 2016, 19:43
#25170
ramcixx adlı üyeden alıntı
http://hizliresimyukle.com/images/20...anAlintisi.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Hocam zırıltı sesi varsa grenaj vidalarını bi kontrol et. düşmüş olabilir. Boşlukta bir şey olabilir. Motoru yan ayağına al birde gaz ver 10-11 devirlere kadar gazı bırak birde öyle dinle nereden geleceğini tespit edebilirsin. Parça montajında ki eksiklikten gelir zırıltı yada tam oturmamıştır kapaklar.
Ön siper camındada cbrlarda titreme mevcut. Oysa ses takılma hepimizde var. Bende ses yok ama titreme var.
Bu arada bu sıcak havalarda 1,5 devirde yada 1 devirde ibren sabit çalışmalı. Yeni kasalarda bu durum farklı br mühendislik tekniğinden dolayı ayarlanmış olabilir. Yeteri kadar ısındıktan sonra rolanti sabit kalıyorsa sıkıntı yok demektir. Başlangıçta değişken olması normaldir.
bi ara bakayım.
şu havalarda ilk çalıştırmada sabit duruyor da hafif yukarı aşa yapar gibi gibi :D neyse
-
05 Ağustos 2016, 15:17
#25171
Schiffer adlı üyeden alıntı
Sanırım öyle. Farklı egzozda takmak istemiyorum, fıtı fıtı sesini seviyorum. Orjinalliğini de bozmak istemiyprum
Herşeyin orjinali güven verir. Satarken için rahat göğsünü gere gere satarsın. Oynanan motorda insan bit yeniği arar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------
Evet, nasipse 12 Ağustos Cuma günü Isparta - Eskişehir Motosiklet Festivaline doğru yola koyulacağım. Kazasız belasız inş.
-
06 Ağustos 2016, 00:02
#25172
Selam arkadaşlar.
2011 model CBR 250'lerin sadece alt sakalı nasıl sökülüyor? Üst modellerde çok basit ama 2011 modellerde sadece alt sakal çıkmıyor üsttekileri sökmeden. Nasıl yapmalı yardım edebilecek var mı?
-
06 Ağustos 2016, 10:34
#25173
cbr03 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar.
2011 model CBR 250'lerin sadece alt sakalı nasıl sökülüyor? Üst modellerde çok basit ama 2011 modellerde sadece alt sakal çıkmıyor üsttekileri sökmeden. Nasıl yapmalı yardım edebilecek var mı?
Sağ ve sol büyük grenajların alyanlarını sök öncelikle. Daha sonra radyotörün alt kısmında grenajın en alt kısmından şasiye bağlanış sakalın alyanları var. Onları sökmek biraz zahmetli, elinle grenajı biraz esnetip elini sokacaksın alyanları sökeceksin. Bu kadar. Dikkat et grenaj elinde kalmasın esnet esnetebildiğin kadar korkma kırılmaz, fazlada güç uygulama.
-
06 Ağustos 2016, 17:43
#25174
-
06 Ağustos 2016, 18:26
#25175
MoRFy adlı üyeden alıntı
iyi forumlar arkadaşlar. dün talihsiz bir olay oldu hatta çölde kutup ayısı misali...
Gurupça geziye gittik ve geziye gittiğimiz yerde arkadaşlar fotograf çektirirken kıpraşmalar ve kendi aralarında tartaklaşma ile karışık şakalaşırken tam gözümün önünde motorumun devrilişini izledim o an gözlerim karardı bi anda uçup onu yere değmeden tutası geldi ama nafile.
düştüğü yerde demir boru vardı yerden 2-3 karış yukarıda. ve hali ile sol grenajı deldi ama deldiği gibi o çatlak yukarı doğru uzadı. birde sol sinyalin şeffaf camı düştü. bu işte baş rolü oynayan 3 saygı değer arkadaşıma grenajı ve sinyali sıfır aldıracam kabul ettiler ancak servis bunu kayıtlara işlemeden yapamam diyor. Motorumu yarın öbürgün satarken başım ağarsın istemiyorum. siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz_? Bu arada merak edenler için
2016 model için
sol grenajın orjinal fiyatı 510 TL
tek sinyal orjinal fiyatı 70 TL
honda otosever kayıt dışı parça satıyor... ama nasıl takarsınız bilemem. Bir de bu kadar büyük bir parçayı kayıtsız satarlar mı onu da bilemem...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
06 Ağustos 2016, 19:02
#25176
MoRFy adlı üyeden alıntı
iyi forumlar arkadaşlar. dün talihsiz bir olay oldu hatta çölde kutup ayısı misali...
Gurupça geziye gittik ve geziye gittiğimiz yerde arkadaşlar fotograf çektirirken kıpraşmalar ve kendi aralarında tartaklaşma ile karışık şakalaşırken tam gözümün önünde motorumun devrilişini izledim o an gözlerim karardı bi anda uçup onu yere değmeden tutası geldi ama nafile.
düştüğü yerde demir boru vardı yerden 2-3 karış yukarıda. ve hali ile sol grenajı deldi ama deldiği gibi o çatlak yukarı doğru uzadı. birde sol sinyalin şeffaf camı düştü. bu işte baş rolü oynayan 3 saygı değer arkadaşıma grenajı ve sinyali sıfır aldıracam kabul ettiler ancak servis bunu kayıtlara işlemeden yapamam diyor. Motorumu yarın öbürgün satarken başım ağarsın istemiyorum. siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz_? Bu arada merak edenler için
2016 model için
sol grenajın orjinal fiyatı 510 TL
tek sinyal orjinal fiyatı 70 TL
Gecmis olsun oncelikle... sol grenaj 510 tl mi ? Yuh diorum o nasil bir fiyat oyle baska bir servistende fiyat alin bence.
-
06 Ağustos 2016, 19:05
#25177
MoRFy adlı üyeden alıntı
iyi forumlar arkadaşlar. dün talihsiz bir olay oldu hatta çölde kutup ayısı misali...
Gurupça geziye gittik ve geziye gittiğimiz yerde arkadaşlar fotograf çektirirken kıpraşmalar ve kendi aralarında tartaklaşma ile karışık şakalaşırken tam gözümün önünde motorumun devrilişini izledim o an gözlerim karardı bi anda uçup onu yere değmeden tutası geldi ama nafile.
düştüğü yerde demir boru vardı yerden 2-3 karış yukarıda. ve hali ile sol grenajı deldi ama deldiği gibi o çatlak yukarı doğru uzadı. birde sol sinyalin şeffaf camı düştü. bu işte baş rolü oynayan 3 saygı değer arkadaşıma grenajı ve sinyali sıfır aldıracam kabul ettiler ancak servis bunu kayıtlara işlemeden yapamam diyor. Motorumu yarın öbürgün satarken başım ağarsın istemiyorum. siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz_? Bu arada merak edenler için
2016 model için
sol grenajın orjinal fiyatı 510 TL
tek sinyal orjinal fiyatı 70 TL
haa bu arada motoparcahane.com diye bir yer var orjinal parça getiriyorlar yurt dışından... Daha ucuza getirebilirler.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
06 Ağustos 2016, 19:11
#25178
arkadaşlar selamlar,
önümüzdeki ay motorumu satıcam. 2012 tri-color 26000km de. çok şükür hiçbir problemi yok. takır takır çalışıyor. bakımlarını atlamadan yaptırdım. 3500km de bir yağını ipone ile değiştirdim. motul zincir temizleme solisyonu ve motul yağ ile 300km. bir yağladım. temizlik vs. bakımlarınında hep motül ürünleri kullanıyorum. önümüzdeki yıl mart-nisan ayında farklı bir motor alacağım için satmak istiyorum. hem dükkan kredimi kapatmak için hemde biraz maddi olarak rahatlamak için.
şimdi sadece 1 kere yayaya çarpma sonucu bir kazam var. onda da sadece sağ aynası kırılmıştı. o kadar. ufak tefek çizikleri mevcut krenajlarda. lastikler felan sağlam. michalen pilot street var. aleti satmadan önce bütün bakımlarını ve değişmesi gereken bütün parçaları kendim üstlenerek değiştirip o şekilde teslim edeceğim.
şimdi fiyatlar konusunda çok farklı şeyler var. bende bilenlere bir sorayım dedim. sizce ne kadara satabilirim motorumu?
bir yardımcı olursanız sevinirim.
-
06 Ağustos 2016, 19:16
#25179
burdaki servis fiyatı şişiryor mu diye 2-3 servisi daha aradık arkadaşlarla. 500-600 tl arası tutar diyorlar. kayıt dışı takamayacaklarını söylediler ve en kötüsüde parça yurt dışından gelecekmiş 20 günü bulur dediler. Bende titiz motosiklet sever biri olarak motoru garaja çektim 20 gün binmeyeceğim. yani anlayacağınız resmen şafak sayıyorum.
Hondayı tercih etmemin sebeplerinden biri parça fiyatlarının ucuzluğu ve parça temini idi ancak 2016 yılında işler tersine dönmüş.
R25 orjinal yan grenaj 400TL
CBR orjinal yan grenaj 510TL
honda bu kafa ile daha çok kaybedeceğe benziyor...
-
06 Ağustos 2016, 22:13
#25180
MoRFy adlı üyeden alıntı
burdaki servis fiyatı şişiryor mu diye 2-3 servisi daha aradık arkadaşlarla. 500-600 tl arası tutar diyorlar. kayıt dışı takamayacaklarını söylediler ve en kötüsüde parça yurt dışından gelecekmiş 20 günü bulur dediler. Bende titiz motosiklet sever biri olarak motoru garaja çektim 20 gün binmeyeceğim. yani anlayacağınız resmen şafak sayıyorum.
Hondayı tercih etmemin sebeplerinden biri parça fiyatlarının ucuzluğu ve parça temini idi ancak 2016 yılında işler tersine dönmüş.
R25 orjinal yan grenaj 400TL
CBR orjinal yan grenaj 510TL
honda bu kafa ile daha çok kaybedeceğe benziyor...
katılıyorum... sol sinyalin körüğü eskimiş ben de değiştireyim dedim; bana da 50 tl lik sol sinyali 190 tl ye satmaya kalkmışlardı... ben de gitim kalyoncu motordan 60 tl ye aldım. Herşeyiyle aynı orjinal sinyal...
ama dediğim gibi motorparcahane.com u bi ara derim ben.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler