Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24961
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim IRC ler 4 yıllık Motorum 20.000 km de. 920 km bir yolu göze alabilirm. Geze geze git kardeşim işte... Altında ki 150 lik olsa yada 125 çekilmez derim 100-110 km hızlarda sürüşün keyfini çıkar. Bu soruyu sorman hata yolun açık olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------



    Usta yeni kasa sibiarlarda kronikleşmiş o kadar çok sorun var ki hangi birini anlatayım... deyip yüreğini hoplatmayayım.

    Sevgili kardeşim. CBR çok büyük bir mesele olmadığı sürece seni yolda koymaz.
    Benzinini katıp sürüşten keyf almaya bakacaksın.

    Yanına lastik tamir kiti al tabi ki yalnız zincir yağını 300-400 km de bir zincire uygulamayı unutma. Tripmetreni yola çıkmadan sıfırla gözün tripmetrede olsun. Motoru 300 km sonra kenara çek hayvan soluklansın biraz lastiklerin soğusun.

    200 km de bir kısa kısa molalar ver(Wc lovabo yemek v.s)

    6. vites 6-6,5 devir / 100 110 km de rahat seyir edebilirsin. Arada asılmak sana kalmış (110+)

    Bunların dışında bakacağın başka birşey yok.

    Ha bu arada yola çıkmadan lastik havalarına bak mutlaka;
    Değerler;
    ÖN: 29psi ARKA:29psi
    İki Kişiysen:ÖN 29psi ARKA 33psi


    İyi yolculuklar...
    başgan sağol teşekkür ederim. anneme de söyledim oraya motorla geleceğimi annem de "Yorulursan konyada bir gece kalırsın" diyor. Yalnız memleket fenaymış geçen hafta 51 dereceyi görmüşler
    ramcixx bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24962
    maxim4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD 2014
    Arkadaşlar merhaba. 2013 ile 2014 model arasindaki güç farkı, neyden kaynaklidir?

    2014 bariz daha iyi ivmeleniyor.Ve son hiz konusunda da basarili.

    Teknik bie degisiklik varmi? Makinalari ayni gibi halbuki.

    Olayi bilen arkadaslar cevaplarsa cok sevinirim.Tesekkurler

  3. #24963
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim IRC ler 4 yıllık Motorum 20.000 km de. 920 km bir yolu göze alabilirm. Geze geze git kardeşim işte... Altında ki 150 lik olsa yada 125 çekilmez derim 100-110 km hızlarda sürüşün keyfini çıkar. Bu soruyu sorman hata yolun açık olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------



    Usta yeni kasa sibiarlarda kronikleşmiş o kadar çok sorun var ki hangi birini anlatayım... deyip yüreğini hoplatmayayım.

    Sevgili kardeşim. CBR çok büyük bir mesele olmadığı sürece seni yolda koymaz.
    Benzinini katıp sürüşten keyf almaya bakacaksın.

    Yanına lastik tamir kiti al tabi ki yalnız zincir yağını 300-400 km de bir zincire uygulamayı unutma. Tripmetreni yola çıkmadan sıfırla gözün tripmetrede olsun. Motoru 300 km sonra kenara çek hayvan soluklansın biraz lastiklerin soğusun.

    200 km de bir kısa kısa molalar ver(Wc lovabo yemek v.s)

    6. vites 6-6,5 devir / 100 110 km de rahat seyir edebilirsin. Arada asılmak sana kalmış (110+)

    Bunların dışında bakacağın başka birşey yok.

    Ha bu arada yola çıkmadan lastik havalarına bak mutlaka;
    Değerler;
    ÖN: 29psi ARKA:29psi
    İki Kişiysen:ÖN 29psi ARKA 33psi


    İyi yolculuklar...
    hocam o lastikler bi gün yolda dağılmasın.
    2 yıldan fazla pek önerilmez, hele bir de irc diyosun, o daha da fena.

  4. #24964
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    Arkadaşlar merhaba. İkinci el aldığım motorun üstünde orjinal lastikler mevcut ve anası ağlamış gibi duıruıyor (daha 2.700 km de). Acemiyim tabi ama sürekli bir kayma durumları var. Lastik olarak ne önerirsiniz ?

  5. #24965
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    İyi pazarlar cbr250 ailesi. Aracım 1000 km ye yaklaştı ve serviste konan yağdn koymak istemiyorum. Full sentetik bir yağ koyacam marka olarak aklımda var ancak kitapçık ve yağ sitesi 10-30 diyor. Edirne şartlarında sıcaklık 30 derece üstünde seyrediyor sürekli. SiZler nasıl bir yağ kullanıyorsunuz bi yardımcı olurmusunuz?
    Burak Çetin bunu beğendi.

  6. #24966
    Fyz.01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    14 CBR 250R
    michelin pilot street

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

    Alıntı Jeeztro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. İkinci el aldığım motorun üstünde orjinal lastikler mevcut ve anası ağlamış gibi duıruıyor (daha 2.700 km de). Acemiyim tabi ama sürekli bir kayma durumları var. Lastik olarak ne önerirsiniz ?
    michelin pilot street
    Jeeztro bunu beğendi.

  7. #24967
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi pazarlar cbr250 ailesi. Aracım 1000 km ye yaklaştı ve serviste konan yağdn koymak istemiyorum. Full sentetik bir yağ koyacam marka olarak aklımda var ancak kitapçık ve yağ sitesi 10-30 diyor. Edirne şartlarında sıcaklık 30 derece üstünde seyrediyor sürekli. SiZler nasıl bir yağ kullanıyorsunuz bi yardımcı olurmusunuz?
    şu an 10-30 kullanıyorum bi sıkıntısını görmedim. 300 km önce koydum yağı; Fakat Yağ filtresi 10 ay önce takılmış yeni farkettim onu...

    Ama Anamur'a gideceğim zaman noolur bilemem... bu arada o 10-30; 10 ve 30 dereceler arasında koruyacağını göstermez. o mantıkla gidersek 10-60 ın yüksek sıcaklıklarda 20-50 den daha koruması gerekir... Ama korumuyor 10-60 yüksek sıcaklıklarda 20-50 den daha ince davranıyor...
    MoRFy bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  8. #24968
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu an 10-30 kullanıyorum bi sıkıntısını görmedim. 300 km önce koydum yağı; Fakat Yağ filtresi 10 ay önce takılmış yeni farkettim onu...

    Ama Anamur'a gideceğim zaman noolur bilemem... bu arada o 10-30; 10 ve 30 dereceler arasında koruyacağını göstermez. o mantıkla gidersek 10-60 ın yüksek sıcaklıklarda 20-50 den daha koruması gerekir... Ama korumuyor 10-60 yüksek sıcaklıklarda 20-50 den daha ince davranıyor...
    cevap için teşekkür ederim. Bende 10-30 alıp deneyecem galiba. adam kitabına yazmış 10-30 diye bi dünyada standart eklemiş şu şu özellikleri karşılasın die... Varsa başka fikri düşüncesi olan , tecrübesi olan söylesin arkadaslar...

  9. #24969

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Ben hiç teşekkür etmem. bişi yazdık sallayan bile yok herkes kendi kafasında. o sararan egzozunuz inş dahada sararır kömür olur :D çok önemli mevzular bunlar
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  10. #24970
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiç teşekkür etmem. bişi yazdık sallayan bile yok herkes kendi kafasında. o sararan egzozunuz inş dahada sararır kömür olur :D çok önemli mevzular bunlar
    Sana da kazasiz belasiz surusler
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  11. #24971
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiç teşekkür etmem. bişi yazdık sallayan bile yok herkes kendi kafasında. o sararan egzozunuz inş dahada sararır kömür olur :D çok önemli mevzular bunlar
    o gün pres makinasının yanında yazdım hocam kusura bakmayın. Problemi tam olarak ben de bilmiyorum. ama sesnsörü bi açtırıp baktırabilirsin

  12. #24972

    Üyelik
    23 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cbr 250
    Eyvallah abi çok teşekkürler. Çevremde ki herkes tek başına çıkma bir şey olursa ne yapacaksın falan diyor, bende senin gibi düşünerek sıfır motor neden arıza versin diye düşünüyordum, umarım sıkıntısız gidip gelicem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim IRC ler 4 yıllık Motorum 20.000 km de. 920 km bir yolu göze alabilirm. Geze geze git kardeşim işte... Altında ki 150 lik olsa yada 125 çekilmez derim 100-110 km hızlarda sürüşün keyfini çıkar. Bu soruyu sorman hata yolun açık olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------



    Usta yeni kasa sibiarlarda kronikleşmiş o kadar çok sorun var ki hangi birini anlatayım... deyip yüreğini hoplatmayayım.

    Sevgili kardeşim. CBR çok büyük bir mesele olmadığı sürece seni yolda koymaz.
    Benzinini katıp sürüşten keyf almaya bakacaksın.

    Yanına lastik tamir kiti al tabi ki yalnız zincir yağını 300-400 km de bir zincire uygulamayı unutma. Tripmetreni yola çıkmadan sıfırla gözün tripmetrede olsun. Motoru 300 km sonra kenara çek hayvan soluklansın biraz lastiklerin soğusun.

    200 km de bir kısa kısa molalar ver(Wc lovabo yemek v.s)

    6. vites 6-6,5 devir / 100 110 km de rahat seyir edebilirsin. Arada asılmak sana kalmış (110+)

    Bunların dışında bakacağın başka birşey yok.

    Ha bu arada yola çıkmadan lastik havalarına bak mutlaka;
    Değerler;
    ÖN: 29psi ARKA:29psi
    İki Kişiysen:ÖN 29psi ARKA 33psi


    İyi yolculuklar...
    Alıntı yapmayı unutmuşum. :D
    ramcixx bunu beğendi.

  13. #24973
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    yaw millet bişeye dikkat ettim.Motorun yanında verilen tüm kitapçıklara baktım. Dünyanın heryerinde bu motorun bakım aralıkları 12.000 km de bir iken bizde 4.000 km de bir.. bu niye?
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  14. #24974
    maxim4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD 2014
    Arkadaşlar merhaba. 2013 ile 2014 model arasindaki güç farkı, neyden kaynaklidir?

    2014 bariz daha iyi ivmeleniyor.Ve son hiz konusunda da basarili.

    Teknik bie degisiklik varmi? Makinalari ayni gibi halbuki.

    Olayi bilen arkadaslar cevaplarsa cok sevinirim.Tesekkurler

  15. #24975
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı maxim4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. 2013 ile 2014 model arasindaki güç farkı, neyden kaynaklidir?

    2014 bariz daha iyi ivmeleniyor.Ve son hiz konusunda da basarili.

    Teknik bie degisiklik varmi? Makinalari ayni gibi halbuki.

    Olayi bilen arkadaslar cevaplarsa cok sevinirim.Tesekkurler
    yeni kasanın 1 beygir kadar bi fazlası olduğunu biliyorum o kadar
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  16. #24976
    maxim4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD 2014
    İşte onun sebebi nedir onu merak ettim.Yakit haritasimi farkli? Ecu? Yahut teknik bir degisiklik mi vardir?

  17. #24977

    Üyelik
    27 Haziran 2016

    yeni

    merhaba arkadaşlar geçen hafta cbr 250r ımı teslim aldım şuanda 700km oldu 6 bin deviri hiç geçmedim 500km de bi ses duymaya başladım böyle şıngıraklı bi ses sanki 2 fındık birbirine carpıo ses hala devam ediyor acaba neyden kaynaklanıyordur?
    ramcixx bunu beğendi.

  18. #24978
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı tahayz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar geçen hafta cbr 250r ımı teslim aldım şuanda 700km oldu 6 bin deviri hiç geçmedim 500km de bi ses duymaya başladım böyle şıngıraklı bi ses sanki 2 fındık birbirine carpıo ses hala devam ediyor acaba neyden kaynaklanıyordur?
    1000 bakımında kontrol ederler.

  19. #24979
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı Jeeztro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. İkinci el aldığım motorun üstünde orjinal lastikler mevcut ve anası ağlamış gibi duıruıyor (daha 2.700 km de). Acemiyim tabi ama sürekli bir kayma durumları var. Lastik olarak ne önerirsiniz ?
    Bridgestone Battlax EVO Serisi derim.

    Michelin 'de takan oluyor, Pirelli'de. Tercih sana kalmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevap için teşekkür ederim. Bende 10-30 alıp deneyecem galiba. adam kitabına yazmış 10-30 diye bi dünyada standart eklemiş şu şu özellikleri karşılasın die... Varsa başka fikri düşüncesi olan , tecrübesi olan söylesin arkadaslar...
    Hocam 10-30 Honda standartlarında ve kitapçıkta tercih edilen bir yağ aralığı. Yakın değerlerde 10-40 katılıyor. Zaten piyasaya biraz bakarsan 10-30 nadir bulunur. Mesela bende 10-30 araştırdığımda sadece Motul'a denk geldim. Motul'un 10-30 yağı var.



    Ben Castrol 10-40 kullanıyorum. Memnunum.
    Ha, Castrol'un sitesinede girdiğim zaman "Motoruna göre yağ seç" seçenekleri sonucunda Hava ve bölge durumuna göre Castrol'un bana önerdiği yağlar;



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw millet bişeye dikkat ettim.Motorun yanında verilen tüm kitapçıklara baktım. Dünyanın heryerinde bu motorun bakım aralıkları 12.000 km de bir iken bizde 4.000 km de bir.. bu niye?
    Para bok bizde reis!
    Zeki ustalarımız ve deneyimli servislerimizin engin bilgileri doğrultusunda 4.000 de bir yağ değişimi yapıyoruz. Motorumuz daha uzun ömürlü oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Alıntı tahayz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar geçen hafta cbr 250r ımı teslim aldım şuanda 700km oldu 6 bin deviri hiç geçmedim 500km de bi ses duymaya başladım böyle şıngıraklı bi ses sanki 2 fındık birbirine carpıo ses hala devam ediyor acaba neyden kaynaklanıyordur?
    DITT! CEVAP VERİYORUM; Tahminimce zincir/zincir dişlisinden geliyor olabilir. Zincirin hafif gevşekse 80 100 km süratlerde şıngır şıngır ses geliyor. Zincirin yeteri gerginlikte olsa bile bu zincirden ses gelme olayı cbrlarda malesef kronik. Allah cümlemizin yar ve yardımcısı olsun;

    Arkadaşın dediği gibi serviste ne diyecekler bi duymak lazım. Başka bir ses ise bloktan geliyor olabilir. 700 km lik bir motorunda bloğundan ses geliyorsa EYVAHH!
    MoRFy bunu beğendi.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  20. #24980
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Hocam 10-30 Honda standartlarında ve kitapçıkta tercih edilen bir yağ aralığı. Yakın değerlerde 10-40 katılıyor. Zaten piyasaya biraz bakarsan 10-30 nadir bulunur. Mesela bende 10-30 araştırdığımda sadece Motul'a denk geldim. Motul'un 10-30 yağı var.
    uzun yol yapacağım için yağ ve filtresini erken değiştirmek durumunda kaldım. esengüle bıraktım motoru geri aldığım zaman hava filtresini temizlemişler grenajları söküp yeniden sabitlemişler ve içine İPONE R4000RS 10w-30 koymuşlar...
    yani ipone'nin de 10w-30 yağı var...
    ardacik ve ramcixx bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler