Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Mayıs 2016, 19:49
#24721
merhaba
bugün iş çıkışı eve dönerken motora bindikden 2 dk sonra hafif bi virajı dönerken anlık gaz kesilip geri gelmesi yaşadım 1 dk boyunca 4-5 defa yaptı viraj sonunda normal giderkende 3-4 defa oldu sağa çekip bi yokladımda anlayamadım bu dediğim olay gazın gidip geri gelmesi bi anlık gidip geliyor elim gaza sabit basarken oldu bu. motor istop etmesi gibi bişey olmadı. yoklayıp problemi anlayamayınca devam ettim eve kadar 20 km lik yolda hiç olmadı bu durum.
benim düşüncem . geçenlerde ayaklığın oraya wd40 sıktım ayaklık baya şırank açılıp kapanıyordu çok iyi olmuştu. bundan 2-3 gün sonra ayaklık çok zor açılıp kapanmaya başladı bildin zar zor açıyordum sürtüyordu gibi. yağı wd40 götürmüştür diye teflonlu siprey zincir yağı sıktım elimde o vardı bişey olmaz oda yağdır diye düşündüm. durum değişmedi zor açılıp kapanıyor. şimdi ayaklıktaki sensörde bi problem olduğunu düşünüyorum da kontrol ettim açınca istop ediyor kapayınca çalışıyor motor ( vitesde).
tıkandım kaldım :D yarın sabah servise götürmeyi planlıyorum ondan önce sizin görüşlerinizi daha önce yaşamış olan varsa tecrübesini paylaşabilirmi?
motor 2014 model yeni kasa.
Reklamlar
-
02 Mayıs 2016, 20:55
#24722
Beyler yok mu yeni kasayı uyguna veren
-
02 Mayıs 2016, 21:35
#24723
emrys adlı üyeden alıntı
merhaba
bugün iş çıkışı eve dönerken motora bindikden 2 dk sonra hafif bi virajı dönerken anlık gaz kesilip geri gelmesi yaşadım 1 dk boyunca 4-5 defa yaptı viraj sonunda normal giderkende 3-4 defa oldu sağa çekip bi yokladımda anlayamadım bu dediğim olay gazın gidip geri gelmesi bi anlık gidip geliyor elim gaza sabit basarken oldu bu. motor istop etmesi gibi bişey olmadı. yoklayıp problemi anlayamayınca devam ettim eve kadar 20 km lik yolda hiç olmadı bu durum.
benim düşüncem . geçenlerde ayaklığın oraya wd40 sıktım ayaklık baya şırank açılıp kapanıyordu çok iyi olmuştu. bundan 2-3 gün sonra ayaklık çok zor açılıp kapanmaya başladı bildin zar zor açıyordum sürtüyordu gibi. yağı wd40 götürmüştür diye teflonlu siprey zincir yağı sıktım elimde o vardı bişey olmaz oda yağdır diye düşündüm. durum değişmedi zor açılıp kapanıyor. şimdi ayaklıktaki sensörde bi problem olduğunu düşünüyorum da kontrol ettim açınca istop ediyor kapayınca çalışıyor motor ( vitesde).
tıkandım kaldım :D yarın sabah servise götürmeyi planlıyorum ondan önce sizin görüşlerinizi daha önce yaşamış olan varsa tecrübesini paylaşabilirmi?
motor 2014 model yeni kasa.
Acaba lastiginiz bir kosesine yag gelmis olabilirmi? Virajda tekerlek kaymis olabilir.
-
02 Mayıs 2016, 21:41
#24724
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Acaba lastiginiz bir kosesine yag gelmis olabilirmi? Virajda tekerlek kaymis olabilir.
yağ sıkmamın üzerinden 3 gün geçti olmuşsa bile gitmiştir aktif kullanıyorum.
viraj çıkışında düz devam ederkende 4-5 defa üst üste gaz gidip gelmeleri oldu bakmaya çalıştım göstergelerde gidiyormu diyede herhangibir ekranlarda gidip gelme göremedim yada çok hızlı oldu göremedim
anlamadım gitti vala saatlerdir olabilecek şeyleri araştırıyorum :D yarın hondaya gidince olası bütün yerlerine baktırcam riskli bi durum viraj dönerken gazı saten ince çizgide açabildim kadar açıyom ben :D gidip gelme olursa yapışırım yere :(
-
02 Mayıs 2016, 22:14
#24725
emrys adlı üyeden alıntı
yağ sıkmamın üzerinden 3 gün geçti olmuşsa bile gitmiştir aktif kullanıyorum.
viraj çıkışında düz devam ederkende 4-5 defa üst üste gaz gidip gelmeleri oldu bakmaya çalıştım göstergelerde gidiyormu diyede herhangibir ekranlarda gidip gelme göremedim yada çok hızlı oldu göremedim
anlamadım gitti vala saatlerdir olabilecek şeyleri araştırıyorum :D yarın hondaya gidince olası bütün yerlerine baktırcam riskli bi durum viraj dönerken gazı saten ince çizgide açabildim kadar açıyom ben :D gidip gelme olursa yapışırım yere :(
Depo full mu bosmu ? Oncelikle yakit aldigin yeri bi deistir ve enjeksyon temizleyici alip bosalt depoya biraz kullan belkide depoda pislik var. O yuzden tekliyo giderken. Yada gaz telin gevsek eskimis diyicemde o az bi ihtimal
-
02 Mayıs 2016, 22:29
#24726
ardacik adlı üyeden alıntı
Depo full mu bosmu ? Oncelikle yakit aldigin yeri bi deistir ve enjeksyon temizleyici alip bosalt depoya biraz kullan belkide depoda pislik var. O yuzden tekliyo giderken. Yada gaz telin gevsek eskimis diyicemde o az bi ihtimal
Valla motoru aldığımdan beri shellden alıyorum benzini 3000 km dir ilk defa oldu. depo yarım doluydu.
Şimdi bi plan yaptım yarın honda anese gidip komple kaynaklanabilecek yerlerini kontrol ettircem. buji akü ayaklığındaki sensör diğer beyne oraya buraya giden kablolarda temassızlık felan varmı bu sorunu yaşatabilecek heryere baktırmayı düşünüyorum 10 bin km de şuan
-
02 Mayıs 2016, 23:14
#24727
cx571 adlı üyeden alıntı
Bende Çok yağ markası kullandım.
Castrol olsun ipone olsun motul olsun.
En boktanı motul
ipone iyi. 4000 km kadar kullandım 4000de değiştim.
cASTROL valla 2500 de değişcen. Çamur oluyor.
Şu anda bende ENEOS KULLANIYORUM . vitesler sımdıye kadar en yumusak bu yağda oldu.
ENEOS 10/40 DEVAM.
ardacik adlı üyeden alıntı
Depo full mu bosmu ? Oncelikle yakit aldigin yeri bi deistir ve enjeksyon temizleyici alip bosalt depoya biraz kullan belkide depoda pislik var. O yuzden tekliyo giderken. Yada gaz telin gevsek eskimis diyicemde o az bi ihtimal
Vayy be eski Cbrcilerden kim kaldi
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Beyler yok mu yeni kasayı uyguna veren
Motoru sattin herhalde, hayirli olsun
Ben satmaktan vazgecmistim gecen ay, bu pazar motorcu arkadaslarla bulustum yine damarim atti
Su an malum sitede en uyguna satan benim sanirim,
Hayaller 690 Smc hayatlar bajaj boxer hiammina
-
02 Mayıs 2016, 23:25
#24728
Sokollu adlı üyeden alıntı
Vayy be eski Cbrcilerden kim kaldi
Motoru sattin herhalde, hayirli olsun
Ben satmaktan vazgecmistim gecen ay, bu pazar motorcu arkadaslarla bulustum yine damarim atti
Su an malum sitede en uyguna satan benim sanirim,
Hayaller 690 Smc hayatlar bajaj boxer hiammina
Hahahaha Sattım vallahi. Yok yok, 690 dan sonra hiç bir motor keyif vermeyecek ama mecbur binicez
Dikkat etmemişim ilan linki var mı
Az silindir, çok iş
-
03 Mayıs 2016, 05:24
#24729
Evettt en çok konuşulan ve merak edilen konulardan birisi ile ilgili kendi deneyimi de şuraya yazayım. Cbr250r Yakıt tüketimi ?
Motosikletimin deposunu fulledim. Ve yoluma çıkacak ilk benzinliğe kadar sürekli 6. vites 80-85-90 kmh aralığında düz yolda tam 113 kilometre yol gittim. Benzinliğe girdim ve depomu tekrar fulledim. Aynı seviyeye geldi ve tam 2.8 litre benzin aldı. Yani 113 kilometrede 2.8 litre benzin harcamışım. Bu da demek oluyor ki; Cbr250r, 6. viteste, uzun yolda 80-85-90 kmh ile gittiğimde 100 kilometrede 2.5 litre benzin harcamış. Sonrasında yeniden fullediğim depo ile otobana girdim ve bir sonraki benzinliğe kadar 130-140 kmh aralığında devam ettim. Yeniden yaptığım ölçümlerde 130-140 kmh aralığındaki yakıt sarfiyatı 100km de 3.8 - 3.9 litre oldu. İstanbulda gittim ve dönüş yolunda birazcık süratli geldim. Gösterge sürekli 145-150 kmh idi ve yakıt sarfiyatım 100 km de 4.2 litre oldu. Yaklaşık 2 ay önce yine istanbuldan dönerken elim sürekli dipgazda 150 kilometre yol katettim. Sürekli dipgazda 150-170 kmh aralığında ise tüketimim 5.2 litre oldu. Gördüğüm en yüksek yakıt tüketimim dipgazda 100 klometre boyunca 5.2 litre oldu. Motorum 2011 model, 34.000 kilometrede. Ancak ilk günki kadar temiz ve performanslı. Yağ olarak İpone 10w50 %100 sentetik Katana Full Power kullanıyorum. Ayrıca gördüğüm maximum hız 179 km/h. Motoru bir kez dynoya sokma fırsatı buldum ve arka tekerlek silindir üzerinde 6. viteste gösterge 182 de kesiciye girdi. Umarım bu konuda meraklı olan arkadaşlara aydınlatıcı bilgiler vermiş olurum.
Şuraya da motorumun bir fotoğrafını koyayım
[IMG][/IMG]
-
03 Mayıs 2016, 11:30
#24730
Sokollu adlı üyeden alıntı
Vayy be eski Cbrcilerden kim kaldi
Motoru sattin herhalde, hayirli olsun
Ben satmaktan vazgecmistim gecen ay, bu pazar motorcu arkadaslarla bulustum yine damarim atti
Su an malum sitede en uyguna satan benim sanirim,
Hayaller 690 Smc hayatlar bajaj boxer hiammina
Bi sen kaldin ferhat sende satta baska basliklar altinda yeni konular tartisalim
-
03 Mayıs 2016, 13:41
#24731
Sabah anese gittim seleyi söküp akü tarafında bişilere baktı gösterge kısımlarında bi problemler varmı diye bişicikler yaptı problem yok dedi. yakıtta pislik vardır ondan olmuştur dedi bide test sürüşü yaptı geldi bi sıkıntı yok dedi. saten düzeldikden sonra hiç olmamıştı bida. neyse problem yokmuş parada almadılar bide yıkattım zinciride yağlattım :D
ha bişi dedi ordakiler benzinlikte bi nitrolu seçenek var bide normal ben arada nitro arada normalinden alıyorum nitrolu olan iyi gelmiyormuş durum hakkında bilgisi olan varmı nitrolu nitrosuz yakıt ?
-
03 Mayıs 2016, 13:55
#24732
Pursik adlı üyeden alıntı
Evettt en çok konuşulan ve merak edilen konulardan birisi ile ilgili kendi deneyimi de şuraya yazayım. Cbr250r Yakıt tüketimi ?
Motosikletimin deposunu fulledim. Ve yoluma çıkacak ilk benzinliğe kadar sürekli 6. vites 80-85-90 kmh aralığında düz yolda tam 113 kilometre yol gittim. Benzinliğe girdim ve depomu tekrar fulledim. Aynı seviyeye geldi ve tam 2.8 litre benzin aldı. Yani 113 kilometrede 2.8 litre benzin harcamışım. Bu da demek oluyor ki; Cbr250r, 6. viteste, uzun yolda 80-85-90 kmh ile gittiğimde 100 kilometrede 2.5 litre benzin harcamış. Sonrasında yeniden fullediğim depo ile otobana girdim ve bir sonraki benzinliğe kadar 130-140 kmh aralığında devam ettim. Yeniden yaptığım ölçümlerde 130-140 kmh aralığındaki yakıt sarfiyatı 100km de 3.8 - 3.9 litre oldu. İstanbulda gittim ve dönüş yolunda birazcık süratli geldim. Gösterge sürekli 145-150 kmh idi ve yakıt sarfiyatım 100 km de 4.2 litre oldu. Yaklaşık 2 ay önce yine istanbuldan dönerken elim sürekli dipgazda 150 kilometre yol katettim. Sürekli dipgazda 150-170 kmh aralığında ise tüketimim 5.2 litre oldu. Gördüğüm en yüksek yakıt tüketimim dipgazda 100 klometre boyunca 5.2 litre oldu. Motorum 2011 model, 34.000 kilometrede. Ancak ilk günki kadar temiz ve performanslı. Yağ olarak İpone 10w50 %100 sentetik Katana Full Power kullanıyorum. Ayrıca gördüğüm maximum hız 179 km/h. Motoru bir kez dynoya sokma fırsatı buldum ve arka tekerlek silindir üzerinde 6. viteste gösterge 182 de kesiciye girdi. Umarım bu konuda meraklı olan arkadaşlara aydınlatıcı bilgiler vermiş olurum.
Şuraya da motorumun bir fotoğrafını koyayım
http://<a href="http://hizliresim.co...QB.jpg</a></a>
orta sehpamı var motorda ben 3 - 3.2 yaktırıyorum altına düşerim ama istanbul trafiğindeki hayvanlar sayesinde mümkün olmuyor.
-
03 Mayıs 2016, 14:12
#24733
emrys adlı üyeden alıntı
Sabah anese gittim seleyi söküp akü tarafında bişilere baktı gösterge kısımlarında bi problemler varmı diye bişicikler yaptı problem yok dedi. yakıtta pislik vardır ondan olmuştur dedi bide test sürüşü yaptı geldi bi sıkıntı yok dedi. saten düzeldikden sonra hiç olmamıştı bida. neyse problem yokmuş parada almadılar bide yıkattım zinciride yağlattım :D
ha bişi dedi ordakiler benzinlikte bi nitrolu seçenek var bide normal ben arada nitro arada normalinden alıyorum nitrolu olan iyi gelmiyormuş durum hakkında bilgisi olan varmı nitrolu nitrosuz yakıt ?
Ben sana dedim yakittandir die selenin altini sokup hava filtresine bakmislardir. Bi enjeksyon temizleyici al depoyuda fulle aynen devam
-
03 Mayıs 2016, 21:16
#24734
harunk9 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar 2 hafta önce 2013 cbr 250 alarak aranıza katıldım. depoyu opetten fulledim Ankarada agresif şehir içi kullanımda 213 km gittim yakıt tek dişe düştü ne kadar daha gider bilmiyorum enfazla 250 km bitecek gibi ortalama 5,4 litre yapıyor yakıt normalmi yanlız agresif kullanıyorum galiba gücü yetmiyor bana 5,4 litre yakarmı bu motor siz akresif kullanınca ne kadar yakıyo
Arkadaslar cevaplariniz icin tesekkur ederim depoyu fulledim 4.1 litre yakmisim 100 km de
-
03 Mayıs 2016, 22:30
#24735
Arkadaşlar ben de cbr 250 alarak aranıza katıldım. Koruma takozlarını servis haricinde başka bir yere taktırsam garanti konusunda sorun yaşar mıyım?
-
04 Mayıs 2016, 09:31
#24736
Şu benzinlikte nitrolu seçenek var bide normal seçenek var hangisini kullanmalıyız farkları neler bilen varmı ?
-
04 Mayıs 2016, 10:12
#24737
harunk9 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar cevaplariniz icin tesekkur ederim depoyu fulledim 4.1 litre yakmisim 100 km de
CBR 250 için 4.1 fazla kardeşim ya en aşağı 3,5 veya 3 dür uzun yolda tabi. Sen şehir içi mi demiştin?
50 TL'ye full depo tam 400 km yol yapmıştım. (son 70 km de Yedek ışığı yanıp sönmeye başladı)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------
emrys adlı üyeden alıntı
Şu benzinlikte nitrolu seçenek var bide normal seçenek var hangisini kullanmalıyız farkları neler bilen varmı ?
Kardeşim bende bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Shell Nitro alıyorum. Sanki biraz biraz farketti gibi. Asıldım mı bi ileri atıyor hayvan kendini...
Arasında motosiklette farkedeceğin bir çekiş farkı mutlaka oluyor. Fiyat olarak da çok b fark yok gatta neredeyse aynı.
Shell Nito alanlar genelde spor arabalar ve yarış tipi büyük motorlar tercih ediyormuş bende pompacıya sormuştum.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
05 Mayıs 2016, 13:20
#24738
Merhaba, aranıza katılmayı düşünüyorum. Ancak kronik sorunlardan bahsediliyor yağ yakma, sıkırtı sesi falan. Bunlar beni biraz tedirgin etti.
Motoru sıfır almayı planlıyorum. R25, pulsar 200 rs ve cbr 250 seçeneklerimdi.
Motor sürmeye yeni başlıyorum bu arada bunu bildireyim.
Kronik sorunları gerçekten var mı motorun? birde honda'nın sitesinde kırmızı renk yok, ama 2.el satışında kırmızılar var. Kırmızı renk sıfır var mıdır?
-
05 Mayıs 2016, 13:42
#24739
Schiffer adlı üyeden alıntı
Merhaba, aranıza katılmayı düşünüyorum. Ancak kronik sorunlardan bahsediliyor yağ yakma, sıkırtı sesi falan. Bunlar beni biraz tedirgin etti.
Motoru sıfır almayı planlıyorum. R25, pulsar 200 rs ve cbr 250 seçeneklerimdi.
Motor sürmeye yeni başlıyorum bu arada bunu bildireyim.
Kronik sorunları gerçekten var mı motorun? birde honda'nın sitesinde kırmızı renk yok, ama 2.el satışında kırmızılar var. Kırmızı renk sıfır var mıdır?
yeni başlıcam diyorsan. bajaj da olur. İkinci el cbr alcağına rs200 al. Oktay abiye git istanbul daysan . r25 i zaten hiç düşünme yeni başlıyormuşun yazık günah.
-
05 Mayıs 2016, 15:45
#24740
trancexp adlı üyeden alıntı
yeni başlıcam diyorsan. bajaj da olur. İkinci el cbr alcağına rs200 al. Oktay abiye git istanbul daysan . r25 i zaten hiç düşünme yeni başlıyormuşun yazık günah.
hocam cbr, bajaj, r25 farketmez hepsinde de sıfır alıcam motoru.
r25i eledim gibi zaten. cbr hakkında kronik sorunlara yorumunuz nddir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler