Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2016, 23:13
#24661
Işıklar filan çalışıyor. Çok ilginç. İnşallah büyük bir sorun değildir.
Reklamlar
-
18 Nisan 2016, 00:58
#24662
merhabalar cbr250r motoruma motul 7100 yağ koymaya karar verdim seçimim doğru mudur? acaba 10w-40 olanını mı yoksa 10w-30 olanını mı koymalıyım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
seta34 adlı üyeden alıntı
Akün bitmis, aküyü beslemiyor motorun.
akü bitmiş diye düşündüm ben de yalnız motorun sigorta röle vs sine de bi baktır.
-
18 Nisan 2016, 01:21
#24663
Aklıma bi soru takıldı, kişisel zevk için biraz ses biraz da farkedilebilirlik için egzoz taktırmayı düşündüm ama aklıma şu soru geldi; egzozu takarken orjinal egzoz sanırım kesilerek çıkarılıyor ve yerine takılan kaynak ile takılıyor. Her sene doğal olarak muayeneye giderken egzoz sıkıntı çıkarıyor mu? Çıkarıyorsa her seferinde kesip orjinali takıp tekrar kaynak mı yapılıyor Konuyu hiç bilmediğimden soruyorum
-
18 Nisan 2016, 03:32
#24664
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------
7100 harika bir seçim. 10w40 koy, çok rahat edersin.
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
merhabalar cbr250r motoruma motul 7100 yağ koymaya karar verdim seçimim doğru mudur? acaba 10w-40 olanını mı yoksa 10w-30 olanını mı koymalıyım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------
Motorun altına eğilip bakarsan kelepçe göreceksin, oradan sökülerek çıkartılır ve yerine yeni uyumlu egzoz yine kelepçe ile monte edilir. Kesme biçme yoktur. Ben Tiger ve Akrapovic kullandım. Tek silindirli makinelerde ikisi de oldukça rahatsız edici, Hangi egzozu takarsan tak yine rahatsız edici. Helikopter gibi gezersin. Ayrıca test edip onayladım ; Kesinlikle son hızım düştü ve yakıt tüketimim arttı. Ayrıca tork ve hızlanma düştü. Bağırıyor ama gitmiyor. Orjinal egzoz takılı iken 177-178 gidebiliyor iken (aynı gün - aynı yol içinde) tiger ile 163 kmh yi geçemedim. Bunlara ek olarak Egzoz sesinden ceza yedim. Şu an orjinal egzozum takılı mutluyum
kakare adlı üyeden alıntı
Aklıma bi soru takıldı, kişisel zevk için biraz ses biraz da farkedilebilirlik için egzoz taktırmayı düşündüm ama aklıma şu soru geldi; egzozu takarken orjinal egzoz sanırım kesilerek çıkarılıyor ve yerine takılan kaynak ile takılıyor. Her sene doğal olarak muayeneye giderken egzoz sıkıntı çıkarıyor mu? Çıkarıyorsa her seferinde kesip orjinali takıp tekrar kaynak mı yapılıyor
Konuyu hiç bilmediğimden soruyorum
-
18 Nisan 2016, 10:37
#24665
Elinde ikinci el yada çıkma DENGE TOPUZU olan arkadaşım var mı?
-
18 Nisan 2016, 11:31
#24666
deadmau34 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Bu akşam şile'ye giderken başıma kötü bir olay geldi. 110-120 ile giderken motor bir anda istop etti ve sağa çektikten sonra çalıştırmaya çalıştığımda, çalışmadı. Yolun ortasında kaldım.Allah'tan abim geldi aldı beni ve motoru. Video'da görüldüğü gibi start'a basınca, motor bütün elektriği kesiyor ve elimmi çekince sanki yeniden kontağı açmışım gibi oluyor. Gece olduğu için Honda Servis'i de arayamadım. Eğer bilgisi olan varsa neden böyle yaptı motor. Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Bu gece bana uyku yok. İyi akşamlar
https://youtu.be/pH2GLDcfu0c
Honda D&B servis'e götürdüm motoru. Bir usta baktı motora krankı kilitlemiş dedi. Motor açılacakmış. Garantisi var motorun. Yarın haber vereceklermiş garanti mi karşılayacak yoksa ben mi vereceğim parasını.2. el almıştım motoru 1500 km kullandıktan sonra başıma gelen işe bak. Soğudum resmen motordan.
-
18 Nisan 2016, 14:50
#24667
Küçük olduğuna aldanmamak lazım, CBR 250R alıp götürür adamı
-
19 Nisan 2016, 01:47
#24668
Pursik adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------
7100 harika bir seçim. 10w40 koy, çok rahat edersin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------
Motorun altına eğilip bakarsan kelepçe göreceksin, oradan sökülerek çıkartılır ve yerine yeni uyumlu egzoz yine kelepçe ile monte edilir. Kesme biçme yoktur. Ben Tiger ve Akrapovic kullandım. Tek silindirli makinelerde ikisi de oldukça rahatsız edici, Hangi egzozu takarsan tak yine rahatsız edici. Helikopter gibi gezersin. Ayrıca test edip onayladım ; Kesinlikle son hızım düştü ve yakıt tüketimim arttı. Ayrıca tork ve hızlanma düştü. Bağırıyor ama gitmiyor. Orjinal egzoz takılı iken 177-178 gidebiliyor iken (aynı gün - aynı yol içinde) tiger ile 163 kmh yi geçemedim. Bunlara ek olarak Egzoz sesinden ceza yedim. Şu an orjinal egzozum takılı mutluyum
kitapçıkta 10w-30 yazıyor o sebeple 10w-30'u düşündüm. takılmayıp 10w-40 mı koyayım?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
19 Nisan 2016, 07:33
#24669
deadmau34 adlı üyeden alıntı
Honda D&B servis'e götürdüm motoru. Bir usta baktı motora krankı kilitlemiş dedi. Motor açılacakmış. Garantisi var motorun. Yarın haber vereceklermiş garanti mi karşılayacak yoksa ben mi vereceğim parasını.2. el almıştım motoru 1500 km kullandıktan sonra başıma gelen işe bak. Soğudum resmen motordan.
vay anasini, bizim motorlarda sikintili zaten kranklar bozuk para sesi var bendede istedigim zaman sifir motor yaptiricam garantiden. Satilirsa yeni sahibine soylerim satilmazsa garanti bitmeden yapistiririm.
Gecmis olsun motor kac kilometrede suan?
-
19 Nisan 2016, 11:20
#24670
seta34 adlı üyeden alıntı
vay anasini, bizim motorlarda sikintili zaten kranklar bozuk para sesi var bendede istedigim zaman sifir motor yaptiricam garantiden. Satilirsa yeni sahibine soylerim satilmazsa garanti bitmeden yapistiririm.
Gecmis olsun motor kac kilometrede suan?
O bozuk para sesini bir arkadaşım demişti motoru kontrol ederken ama Servis'e gidip sorduğumda bana arkadaşının maşallahı var gelsin bizimle çalışsın filan demişlerdi.
Motor 20000'de. Bakımları herzaman Honda'da yapıldı. Haber bekliyorum. Garanti mi karşılayacak diye. Bu arada aynı sorundan geçenlerde bir motor daha görmüştüm aynı problemden motoru sökülmüştü Honda B&B serviste. Kırmızı bi CBR250 yeni kasa. Kronik olabilir mi diye düşünmüyor değilim.
-
19 Nisan 2016, 22:17
#24671
deadmau34 adlı üyeden alıntı
O bozuk para sesini bir arkadaşım demişti motoru kontrol ederken ama Servis'e gidip sorduğumda bana arkadaşının maşallahı var gelsin bizimle çalışsın filan demişlerdi.
Motor 20000'de. Bakımları herzaman Honda'da yapıldı. Haber bekliyorum. Garanti mi karşılayacak diye. Bu arada aynı sorundan geçenlerde bir motor daha görmüştüm aynı problemden motoru sökülmüştü Honda B&B serviste. Kırmızı bi CBR250 yeni kasa. Kronik olabilir mi diye düşünmüyor değilim.
hocam hangi devirde yapıyor o sesi??? belki bizde de vardır...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
19 Nisan 2016, 22:19
#24672
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
hocam hangi devirde yapıyor o sesi??? belki bizde de vardır...
2 cbr 250 min ikisindede bu sorunu yaşadım ilkini garantiden değiştirttim komple motoru değiştirttim birde yani tamir ettirtmedim 2. cisindede aynı sorunu yaşadım bu sefer bana sentetik yağ katmışın ondan olmuş diyerek 1840 tl hesap çıkardılar ve tamir ettiler anlamadıgım cocuklar var 125 in dibini çıkarıyor banamısın diyen yok daha arızalı görmedim hangi servise gitsem krank sorunlu cbr 250 dolu madem bu motorda hata var neden toplamıyor bunu geriye
-
19 Nisan 2016, 22:23
#24673
f3rh4t adlı üyeden alıntı
2 cbr 250 min ikisindede bu sorunu yaşadım ilkini garantiden değiştirttim komple motoru değiştirttim birde yani tamir ettirtmedim 2. cisindede aynı sorunu yaşadım bu sefer bana sentetik yağ katmışın ondan olmuş diyerek 1840 tl hesap çıkardılar ve tamir ettiler anlamadıgım cocuklar var 125 in dibini çıkarıyor banamısın diyen yok daha arızalı görmedim hangi servise gitsem krank sorunlu cbr 250 dolu madem bu motorda hata var neden toplamıyor bunu geriye
peki hocam nasıl anlaşılıyor krank milinin arızalı olduğu? sadece sesi mi problem?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
20 Nisan 2016, 07:07
#24674
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
peki hocam nasıl anlaşılıyor krank milinin arızalı olduğu? sadece sesi mi problem?
Dediğim gibi ben fark etmedim o bozuk para sesini. Bi arkadaşım ver bi bakim dedi motora öyle aldı gitti, gezdi, geldi. Ses var dedi motorda. Ama dediğim gibi bundan 1 ay önce Honda d&b ye de dedim. Bakın arkadaş ses var dedi, bi kontrol edin motoru dedim. Baktılar bisey yok taş gibi dediler. Şimdi böyle oldu. Merkezden hala haber gelmedi. Motor öyle yatıyor serviste. Bu öğleye kadar haber veririz dediler. Besinler yazarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:01 ----------
f3rh4t adlı üyeden alıntı
2 cbr 250 min ikisindede bu sorunu yaşadım ilkini garantiden değiştirttim komple motoru değiştirttim birde yani tamir ettirtmedim 2. cisindede aynı sorunu yaşadım bu sefer bana sentetik yağ katmışın ondan olmuş diyerek 1840 tl hesap çıkardılar ve tamir ettiler anlamadıgım cocuklar var 125 in dibini çıkarıyor banamısın diyen yok daha arızalı görmedim hangi servise gitsem krank sorunlu cbr 250 dolu madem bu motorda hata var neden toplamıyor bunu geriye
Motorun 20000 yağı değişimi için gittiğimde bi tane Cbr250 gormustum yukarda da dediğim gibi. Artık kronik olduğuna neredeyse eminim. Bu arada bana öyle sentetik yağ katmissin filan diyemezler çünkü yağ değişimini her zaman onlara yaptiriyorum. Motoru gerçekten degisiyorlar mi? Bunun sürecinden biraz bahsederseniz sevinirim. 0 olması motorun yarılmış olmasından çok daha iyi. Satarken problem yasayacagima eminim.
-
20 Nisan 2016, 07:41
#24675
5-7 bin devir arasi gazi sabit tutup birakin surekli motor bloguna dogru egilin ve dinleyin..
Ben aylardir anlatiyorumda dinleyen yok. Servisin kendisi soyledi bana bunun kronik oldugunu motoru garantiden sifirlatsam satarkende oluculer yapisacak 'he bu motor sifirlanmis' diyerek sirf ondan goturmuyorum garantiden degismeye.
-
20 Nisan 2016, 12:14
#24676
Merkezden cevap geldi. Motor tamamen yenilenecekmis garanti kapsamında. Sadece koyacakları yağa vb. Şeyler için para verecekmisim. Eğer supheleniyorsaniz bence bi göstermekte fayda var. Bende 110 la şile yolunda başıma geldi gecenin köründe. Lastik bi anda kitlemisti Allahtan bisey olmadı . Artık motoru beklemekten başka yapacağım birşey kalmadı.
-
20 Nisan 2016, 12:17
#24677
arkadaşlar bu sorun 2016 model demi yoksa 2015-2014 veya eski kasalardamı mevcut_? çünkü 0 cbr250 sahibi olucam bu hafta içerisinde. şuan ürktüm resmen.
-
20 Nisan 2016, 13:41
#24678
başka birinin daha başına geldi bu olay konusunu görmüştüm mühendis gelmiş ona da kullanıcı hatası demiş adama kitlemişler bilginiz olsun biraz araştırsanız bulursunuz belki ''cbr250r krank'' diye bulunur belki onda da krank sorunu vardı
-
20 Nisan 2016, 13:57
#24679
Benim motor 14 model yeni kasa
-
20 Nisan 2016, 15:50
#24680
bende 2013 model var aynı sorunu yaşadım. Honda ya yazı yazdım dönerlermi bilmiyorum. Tamircide adamlar hiçbirşey anlayamadı nolduğuna dair.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler