Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24601
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Hayirli olsun kaca aldiniz?

    Tiger egzoz takan var mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24602

    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R 2016
    Teşekkürler bayiden 14000'e çıktı 300 plaka 600 küsürde sigorta ile 15000'e mal oldu.

  3. #24603
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Alıntı akindr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler bayiden 14000'e çıktı 300 plaka 600 küsürde sigorta ile 15000'e mal oldu.
    Hayırlısı olsun. Keyifli kilometreler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

    Bu hafta sonu İzmir - Ayvalık - Cunda yaptım. Yollar harikaydı. Gitmeyenler için Şeytan Sofrası şiddetle önerilir manzarası muhteşem.

    Yola çıkmadan depoyu fulledim. Tam olarak 12 Lt benzin aldı. (Shell - Nitro) Kilometreyi sıfırladım. Sürüş hızım genelde 100 - 110 arasıydı. Ara ara anlık hızlanmaları saymazsak. Artçı + çantalı bir yolculuktu. 333. km de benzin göstergem yanıp sönmeye başladı. 361. km de benzinliğe girdim.

    Motorum 19.800 lere dayandı. Salı günü 20.000 bakımına götüreceğim. Bakalım ne kadar tutacak. Bakım sonrası yapılanları ve tutarı burada paylaşırım. Yağ olarak şimdiye kadar hep Motul kullandım yine Motul 10 - 40 koyduracağım.

    Gitmeden şuraya da bir Ayvalık - Cunda hatırası bırakayım



    Keyifli sürüşler.
    linkinpark20, ardacik ve Sokollu bunu beğendiler.

  4. #24604
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Evet arkadaslar iki senedir severek bindigim motosikletimi satma karari aldim ilan numarasinida paylasiyim. 288305322
    Satildiktan sonra yeni biseyler bakicam
    Sokollu bunu beğendi.

  5. #24605
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun kaca aldiniz?

    Tiger egzoz takan var mi?
    tiger can dır. Yalnız sabahları çalıştırma durumun varsa açık bi alan lazım olacak. Hayvan gibi şii yapıyo. Hiç bir motorun yanında boynun bükük kalmaz.[COLOR="Silver"]

  6. #24606
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Lynxmaster: yeni arastirmalarim sonucu pirellinin diablo rosso 3 u turkiyeye getirdigini ogrendim, yabanci yerlerde baktim biraz 2 ye gore sekli ve su kanallari daha fazla bunun sebebi islakta daha iyi yol tutusu. Bi ay icinde bulabilirsem alicam, ircler eglenceli ama fren ve yol tutus gercekten cok kotu surulucek gibi degil artik.
    ramcixx bunu beğendi.

  7. #24607
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tiger can dır. Yalnız sabahları çalıştırma durumun varsa açık bi alan lazım olacak. Hayvan gibi şii yapıyo. Hiç bir motorun yanında boynun bükük kalmaz.[COLOR="Silver"]
    250cc lik bir motora tiger yoshimura akrapoviç egsoz takan arkadaşlara anlam veremiyorum. Motor zaten" FITI FITI" çalışıyor. Bırakın kendi sesinde herşey daha güzel, daha kibar. Egsoz bir değişiyor aman yarabbi!! FITI FITI CIBIR doping almış, "POTO POTO" çalışmaya başlıyor. Yolda bazen denk geliyor, len diyom heralde 100 lük bi apaçi geçiyor bi bakıyorum CBR250.

    Yapmayın arkadaşlar, motorunuzun kalitesini düşürmeyin, komik hale düşmeyin. Havam oluyor zannediyorsunuz ama arkanızdan sağlam sövülüyor 1, gürültü kirliliği 2, Örnek motorcu imajınızın zedelenmesi 3.

    Yazık verilen paralara. Arkadaşım geçen takmış gelmiş. 750 tl para vermiş. Benimkini çalıştırdım yanında sonra istop ettim birde sen çalıştır dedim. Çalıştırdı, sonra dedi ki; "yaw eski hali daha mı iyiydi, çok kaba göründü ve ses de çok çıkıyor dedi." 1 hafta sonra baktım sokmüş orjinali takmış.

    Bu tür heveslere kapılıp, paranızı çarçur etmeyin. İnanın geriden görüntünüz, Hani mobiletin sesi geriden hızlıymış gibi gelir yanından bir geçer bu ne len dersin ya, aynen öyle oluyor. Gitmeye çalışan ama kendini yırtıp bi türlü hızını gösteremeyen bir motor oluyor, motorunuz.

    Bir diğer savunma; Trafikte farkedilmek için takıyorum egsozu edalarında kimisi, sonra köşeyi döndü mü polis farkediyor, bi öpücük 154 TL

    600 lük 1000 lik motorlara takılır performans egsozu, Allah için ona birşey diyemem. Ses hemen farkediyor.
    zapalka ve vladimir bunu beğendiler.

  8. #24608
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc lik bir motora tiger yoshimura akrapoviç egsoz takan arkadaşlara anlam veremiyorum. Motor zaten" FITI FITI" çalışıyor. Bırakın kendi sesinde herşey daha güzel, daha kibar. Egsoz bir değişiyor aman yarabbi!! FITI FITI CIBIR doping almış, "POTO POTO" çalışmaya başlıyor. Yolda bazen denk geliyor, len diyom heralde 100 lük bi apaçi geçiyor bi bakıyorum CBR250.

    Yapmayın arkadaşlar, motorunuzun kalitesini düşürmeyin, komik hale düşmeyin. Havam oluyor zannediyorsunuz ama arkanızdan sağlam sövülüyor 1, gürültü kirliliği 2, Örnek motorcu imajınızın zedelenmesi 3.

    Yazık verilen paralara. Arkadaşım geçen takmış gelmiş. 750 tl para vermiş. Benimkini çalıştırdım yanında sonra istop ettim birde sen çalıştır dedim. Çalıştırdı, sonra dedi ki; "yaw eski hali daha mı iyiydi, çok kaba göründü ve ses de çok çıkıyor dedi." 1 hafta sonra baktım sokmüş orjinali takmış.

    Bu tür heveslere kapılıp, paranızı çarçur etmeyin. İnanın geriden görüntünüz, Hani mobiletin sesi geriden hızlıymış gibi gelir yanından bir geçer bu ne len dersin ya, aynen öyle oluyor. Gitmeye çalışan ama kendini yırtıp bi türlü hızını gösteremeyen bir motor oluyor, motorunuz.

    Bir diğer savunma; Trafikte farkedilmek için takıyorum egsozu edalarında kimisi, sonra köşeyi döndü mü polis farkediyor, bi öpücük 154 TL

    600 lük 1000 lik motorlara takılır performans egsozu, Allah için ona birşey diyemem. Ses hemen farkediyor.
    Bende istanbul trafiğinde egzozsuz gezenlere anlam veremiyorum iyimi. Diğer egzozları bilmem ama tiger 250r efsanedir. Düşük devirlerde torku yüksek verir 1 e atma derdiniz olmaz. Alt devirleri zaten canlı olan cbr daha bir canvar olur. Herkes kenera çekilir yol verir. İstanbul da motor sürmeyen motor sürüyorum demesin

  9. #24609
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Bugraaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lynxmaster: yeni arastirmalarim sonucu pirellinin diablo rosso 3 u turkiyeye getirdigini ogrendim, yabanci yerlerde baktim biraz 2 ye gore sekli ve su kanallari daha fazla bunun sebebi islakta daha iyi yol tutusu. Bi ay icinde bulabilirsem alicam, ircler eglenceli ama fren ve yol tutus gercekten cok kotu surulucek gibi degil artik.
    evet 3 teki çizgiler daha yoğun, ama henüz kullanan biri görmedim, yol tutuşu, hamuru nasıldır bilmiyoruz.

  10. #24610
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Arka sehpa kaldirma aparati nerden bulabiliriz?

  11. #24611
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Selamlar tekerlek rulmanlarını değiştiren bilen var mı acaba markası yada yedek parça kodu gibi oem olacak yalnız başka marka değil..

  12. #24612
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaslar iki senedir severek bindigim motosikletimi satma karari aldim ilan numarasinida paylasiyim. 288305322
    Satildiktan sonra yeni biseyler bakicam
    Ne gibi seyler bakacan Yarin 12bin bakimina gidecegiz Emre ile belki ben de satisa koyarim.

    Sen gayet uygun yazmissin fazla durmaz gibi.

    Benim gonlum Er6n istiyo ama cuzdanim wr125 veya klx diyo
    ardacik bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  13. #24613
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne gibi seyler bakacan Yarin 12bin bakimina gidecegiz Emre ile belki ben de satisa koyarim.

    Sen gayet uygun yazmissin fazla durmaz gibi.

    Benim gonlum Er6n istiyo ama cuzdanim wr125 veya klx diyo
    Evet uygun yazdim cabuk satilir. baktigim bi motosiklet var belki takasa giricem anlastik gibide motoru expertiz yaptiricam alinca soylerim gonlundeki motoru al olmadi bi sene binip deistirirsin

  14. #24614
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka sehpa kaldirma aparati nerden bulabiliriz?
    Kardeşim sana yardımcı olurdum ama Akdeniz bölgesi, Isparta'dayım. Sen istanbul'dan daha uygun ve çeşit bulabilirsin.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  15. #24615
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Evet arkadaşlar bugün Sokollu ile bakıma gittik.. D&B honda ya sağolsun güzel ilgilendiler

    Ben 36 bin bakımına girdim değişenler şöyle;
    Zincir ve dişli seti
    Yağ ve yağ filtresi
    Hava filtresi
    Fren hidrolikleri


    Radyatör soğutma suyu değişimine gerek yok dediler bir tek o değişmedi..

    Ön arka tekerlek rulmanları..
    Orjinal rulmanları özellikle aldım marka model nedir diye.. E bay yada internetten getirtmek için buraya not düşeyim belki faydam dokunur..
    Arka tekerlekte 2 ayrı rulman var
    Nachi 6303nse japan 306
    Nachi 6203nse japan 19
    Ön tekerlekte ise
    Nsk 6302 du orjinal oem rulmanları bunlardır.. Güzel bir gün oldu artık yaza hazırız bol bol gazlamaca..
    ardacik bunu beğendi.

  16. #24616
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar bugün Sokollu ile bakıma gittik.. D&B honda ya sağolsun güzel ilgilendiler

    Ben 36 bin bakımına girdim değişenler şöyle;
    Zincir ve dişli seti
    Yağ ve yağ filtresi
    Hava filtresi
    Fren hidrolikleri


    Radyatör soğutma suyu değişimine gerek yok dediler bir tek o değişmedi..

    Ön arka tekerlek rulmanları..
    Orjinal rulmanları özellikle aldım marka model nedir diye.. E bay yada internetten getirtmek için buraya not düşeyim belki faydam dokunur..
    Arka tekerlekte 2 ayrı rulman var
    Nachi 6303nse japan 306
    Nachi 6203nse japan 19
    Ön tekerlekte ise
    Nsk 6302 du orjinal oem rulmanları bunlardır.. Güzel bir gün oldu artık yaza hazırız bol bol gazlamaca..
    Hocam rulmanların değişimi neden önemli bi özet geçer misin? Benimde epey oldu, acaba değiştirmeli miyim?
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  17. #24617
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    D & B motor hakikaten övüldüğü kadar varmış. Arda haklıymışsın, adamlar çok iyi ilgilendiler.

    Periyodik bakım sonrası temizlik ile alet nalet karşimmm



    Bir çılgınlık yapıp satılığa koyabilirim, yaz ortasında otobüslerde meleyeceğimi bilsem de
    trancexp, ardacik ve KYorulmaz bunu beğendiler.

  18. #24618
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam rulmanların değişimi neden önemli bi özet geçer misin? Benimde epey oldu, acaba değiştirmeli miyim?
    kaç km desiniz?

    Öncelikle söyleyeyim ben biraz pimpirikli bir insanım
    Mekanik olarak 4 bin yada 6 binde yağ ve filtreyi zaten değiştirmekteyiz.. 12 binde hava filtresi, 24 binde bir buji değiştirdiğimizi farzediyorum..
    Eğer çok hor kullanmıyor ve sıkıştırmıyor isek genelde pek bir problem çıkartmaz görmediğimiz iç mekanik kısımlarda..
    He elektrikte bir problem vardır sigorta atar statör ile ilgili bir durum olur onlar zaten bizim dışımızda gelişen şeyler birşey yapamayız..

    Motosiklet için en önemli şeyler bence hareketli parçalardır örnek vermek gerekirse..

    Yol tutuş için lastik
    Maksimum güç ve performans için temiz ve bakımlı zincir dişli
    Tekerlek rulmanları
    Gidon furş rulmanı

    bisiklet kullandı iseniz bilirsiniz.. bilyesi dağılan bisiklet gitmez lastik sağa sola oynama yapar yada siz pedalı çevirdiğinizde güç kaybı olur ve sarfettiğiniz enerjiyi emer kısacası.. Bakımsız yağsız aşırı sıkı yada gevşek zincirde buna sebep olur... Tekerlek rulmanlarınıda aynı bisiklet bilyesi gibi düşünün motor için.. çok sert çukura girdiğinizde yada sürekli bozuk yollarda sürmek zorunda kalıyorsanız değiştirmeniz yararınıza olur..

    ben 36 binde değiştirdim ha gerek varmıymış? açıkşası yokmuş.. beklediğimden sağlam çıktılar hemde baya sağlam.. genelde ustalar ses yapana kadar orjinalden devam et bozdurma derler ama kaşıntı var işte kafaya taktım rahat değilim değişecek o arkadaş.. bende değiştirdim... 50-60 bin rahat götürür tahminimce.. bendekiler o kadar daha gidermiş.. hatalarım olabilir ama aşağı yukarı rulmanların olayı budur güç kaybını en aza indirgemek ''yağ gibi gidiyor motor bee'' derler ya bence o işte

  19. #24619
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç km desiniz?

    Öncelikle söyleyeyim ben biraz pimpirikli bir insanım
    Mekanik olarak 4 bin yada 6 binde yağ ve filtreyi zaten değiştirmekteyiz.. 12 binde hava filtresi, 24 binde bir buji değiştirdiğimizi farzediyorum..
    Eğer çok hor kullanmıyor ve sıkıştırmıyor isek genelde pek bir problem çıkartmaz görmediğimiz iç mekanik kısımlarda..
    He elektrikte bir problem vardır sigorta atar statör ile ilgili bir durum olur onlar zaten bizim dışımızda gelişen şeyler birşey yapamayız..

    Motosiklet için en önemli şeyler bence hareketli parçalardır örnek vermek gerekirse..

    Yol tutuş için lastik
    Maksimum güç ve performans için temiz ve bakımlı zincir dişli
    Tekerlek rulmanları
    Gidon furş rulmanı

    bisiklet kullandı iseniz bilirsiniz.. bilyesi dağılan bisiklet gitmez lastik sağa sola oynama yapar yada siz pedalı çevirdiğinizde güç kaybı olur ve sarfettiğiniz enerjiyi emer kısacası.. Bakımsız yağsız aşırı sıkı yada gevşek zincirde buna sebep olur... Tekerlek rulmanlarınıda aynı bisiklet bilyesi gibi düşünün motor için.. çok sert çukura girdiğinizde yada sürekli bozuk yollarda sürmek zorunda kalıyorsanız değiştirmeniz yararınıza olur..

    ben 36 binde değiştirdim ha gerek varmıymış? açıkşası yokmuş.. beklediğimden sağlam çıktılar hemde baya sağlam.. genelde ustalar ses yapana kadar orjinalden devam et bozdurma derler ama kaşıntı var işte kafaya taktım rahat değilim değişecek o arkadaş.. bende değiştirdim... 50-60 bin rahat götürür tahminimce.. bendekiler o kadar daha gidermiş.. hatalarım olabilir ama aşağı yukarı rulmanların olayı budur güç kaybını en aza indirgemek ''yağ gibi gidiyor motor bee'' derler ya bence o işte
    senden çıkan parçaları alıp motora taksan bi çinli sıfır motor kadar dayancak malzeme olur .
    xcom bunu beğendi.

  20. #24620
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç km desiniz?

    Öncelikle söyleyeyim ben biraz pimpirikli bir insanım
    Mekanik olarak 4 bin yada 6 binde yağ ve filtreyi zaten değiştirmekteyiz.. 12 binde hava filtresi, 24 binde bir buji değiştirdiğimizi farzediyorum..
    Eğer çok hor kullanmıyor ve sıkıştırmıyor isek genelde pek bir problem çıkartmaz görmediğimiz iç mekanik kısımlarda..
    He elektrikte bir problem vardır sigorta atar statör ile ilgili bir durum olur onlar zaten bizim dışımızda gelişen şeyler birşey yapamayız..

    Motosiklet için en önemli şeyler bence hareketli parçalardır örnek vermek gerekirse..

    Yol tutuş için lastik
    Maksimum güç ve performans için temiz ve bakımlı zincir dişli
    Tekerlek rulmanları
    Gidon furş rulmanı

    bisiklet kullandı iseniz bilirsiniz.. bilyesi dağılan bisiklet gitmez lastik sağa sola oynama yapar yada siz pedalı çevirdiğinizde güç kaybı olur ve sarfettiğiniz enerjiyi emer kısacası.. Bakımsız yağsız aşırı sıkı yada gevşek zincirde buna sebep olur... Tekerlek rulmanlarınıda aynı bisiklet bilyesi gibi düşünün motor için.. çok sert çukura girdiğinizde yada sürekli bozuk yollarda sürmek zorunda kalıyorsanız değiştirmeniz yararınıza olur..

    ben 36 binde değiştirdim ha gerek varmıymış? açıkşası yokmuş.. beklediğimden sağlam çıktılar hemde baya sağlam.. genelde ustalar ses yapana kadar orjinalden devam et bozdurma derler ama kaşıntı var işte kafaya taktım rahat değilim değişecek o arkadaş.. bende değiştirdim... 50-60 bin rahat götürür tahminimce.. bendekiler o kadar daha gidermiş.. hatalarım olabilir ama aşağı yukarı rulmanların olayı budur güç kaybını en aza indirgemek ''yağ gibi gidiyor motor bee'' derler ya bence o işte
    Motosikletim 19.700 km de. Çok bozuk çukur yollarda kullanmıyorum şehir içi asfaltında kullanıyorum. Zannedersem çok bi sıkıntı olmamıştır. Babam ile geçen sene motoru sehpaya alıp tekerlek miline gres sürmüştük. Bayağıda etkili oldu sanırım beni epey götürür.

    Buji değişimini ben biraz erken yaptım 14. bin km de yaptım.

    Bilgi için teşekkürler...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler