Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Şubat 2016, 11:01
#24501
metci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motoruma pek binemediğimden ve taşındığım yerde garaj olmadığından motorumu satacağım yakın bir zamanda.
Bakımını yapayım öyle satayım dedim, İpone 10w40 yarı sentetik yağ almak istedim, bulamadım. Bu yağı bulabileceğim bir yer var mı? Yoksa başka hangi yarı sentetik yağı önerirsiniz?
herhangi bir yağ al koy 10/40 4t . total de ELF , honda da ENEOS, bp de CASTROL olabilir bunlar iyidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Nuansiyen adlı üyeden alıntı
Cbr 250r koruma takoz lari kaç para
150 tl seviyesinde. Ama bir ara indirimli veren EMS brake vardı CBR 250 fan club üyesiyim dersen belki iyi fiyat alabilirsin.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009288098009
CBR 250 fanclub.
https://www.facebook.com/groups/cbr250rfanclub2013/
Reklamlar
-
29 Şubat 2016, 11:19
#24502
çiko06 adlı üyeden alıntı
Kardeşim kazasız belasız inş hayırlı uğurlu olsun... Bu gün bekliyorum yanıma akşama gazlayalım biraz
gazlarız gazlamasına da sen fazla gazlama. yetişeyim üstad sana
-
29 Şubat 2016, 11:28
#24503
Sokollu adlı üyeden alıntı
Gece 2,
Motor ve zincir yıkama, kurulama yağlama işi biter. " abi neyi bozuldu motorun sabahtan beri burdasınız " sorularına cevap verdikten sonra fuardan alınma stickerlar yapıştırılır
Xcom ve Sokollu motorlarınıza Eneos yağlarını önerir ;
http://<a href="http://hizliresim.co...Yg.jpg</a></a>
Beni zincir zahmetinden kurtaran babuşa selamlar
Haydaaa 1 senedir biz eneos kullanıyoruz, ENEOS yağlarını Anes motordan alabilir isteyenler.
-
29 Şubat 2016, 12:55
#24504
Sokollu adlı üyeden alıntı
Gece 2,
Motor ve zincir yıkama, kurulama yağlama işi biter. " abi neyi bozuldu motorun sabahtan beri burdasınız " sorularına cevap verdikten sonra fuardan alınma stickerlar yapıştırılır
Xcom ve Sokollu motorlarınıza Eneos yağlarını önerir ;
http://<a href="http://hizliresim.co...Yg.jpg</a></a>
Beni zincir zahmetinden kurtaran babuşa selamlar
Oo baba güzel fotoğraf.. Herzaman beklerim seni abi dolapdere cbr servis hizmetinizde :D
-
01 Mart 2016, 18:59
#24505
millet yaw samsundan motor alma arefesindeyim kendim ise istanbuldayım. acaba samsuna gidecek olursam oradan bana yardım edebilecek olan var mı?
-
01 Mart 2016, 20:37
#24506
https://www.youtube.com/channel/UClylUBvxZielT57z047iVYA/videos?flow=grid&sort=p&view=0
çok güzel bir kanal belki işinize yarar
-
01 Mart 2016, 22:05
#24507
Irc lastikler en fazla 1 ay idare eder oda öğreneni kadar. sakin kullanılıyor alışanı kadar o sebepten
en ufak atraksiyon girilmez bence o ırclerle. bugun aniden durmam gerekti 100km hızla gidiyordum lastikler değişmiş olmasa çok net yerdeydim motorda arabaya gömmüştü :D
Motoru alalı 5-6 ay oldu baya alıştım çok afresif kullanıyorum engelde olamiyorum hele başka motorlu gördüğümde :D napmak lazım bu durumda ? yoksa öpecem asfaltı yakında bile bile :D
-
02 Mart 2016, 14:13
#24508
emrys adlı üyeden alıntı
Irc lastikler en fazla 1 ay idare eder oda öğreneni kadar. sakin kullanılıyor alışanı kadar o sebepten
en ufak atraksiyon girilmez bence o ırclerle. bugun aniden durmam gerekti 100km hızla gidiyordum lastikler değişmiş olmasa çok net yerdeydim motorda arabaya gömmüştü :D
Motoru alalı 5-6 ay oldu baya alıştım çok afresif kullanıyorum engelde olamiyorum hele başka motorlu gördüğümde :D napmak lazım bu durumda ? yoksa öpecem asfaltı yakında bile bile :D
bu döneme motorda ergenlik dönemi diyorum ben geçicek tabiki. Sen uzun geziler yap bize katılabilirsin, eğer hala üye değil isen.
https://www.facebook.com/groups/ekuriler/?fref=ts
-
03 Mart 2016, 17:40
#24509
trancexp adlı üyeden alıntı
Haydaaa 1 senedir biz eneos kullanıyoruz, ENEOS yağlarını Anes motordan alabilir isteyenler.
Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
04 Mart 2016, 15:18
#24510
cx571 adlı üyeden alıntı
Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):
yağ güzel belki bir motul değildir kullanmadım bilmiyorum ama ben memnunum.
-
05 Mart 2016, 17:30
#24511
ön-arka fren hidroliklerini değiştirdim bomba gibi frenliyor uzun zamandır değiştirmeyen varsa tavsiye ederim
-
07 Mart 2016, 02:32
#24512
Motor 16000 e dayandi bakima girecek, arka balatayi degistirecegim bayagi az kaldi. Zincirde ölme yolunda yavas yavas.
Arka balatayi degistirmek icin ozel iscilik parasi aliyolar mi? Aliyorlarsa kendim degistirecegim. Orjinal balatasindan daha iyidir bu marka dediginiz bir balata varmi?
Zinciride durumlari duzelttigim zaman degistiricem insallah sarı renkte kaliteli bir zincir onerir misiniz fiyati ucuk olmasin ama :D
-
07 Mart 2016, 10:04
#24513
seta34 adlı üyeden alıntı
Motor 16000 e dayandi bakima girecek, arka balatayi degistirecegim bayagi az kaldi. Zincirde ölme yolunda yavas yavas.
Arka balatayi degistirmek icin ozel iscilik parasi aliyolar mi? Aliyorlarsa kendim degistirecegim. Orjinal balatasindan daha iyidir bu marka dediginiz bir balata varmi?
Zinciride durumlari duzelttigim zaman degistiricem insallah sarı renkte kaliteli bir zincir onerir misiniz fiyati ucuk olmasin ama :D
Günaydın arka balata için ayrı işçilik almaması lazım basit bir iş çünkü.. Zincir dişlileri ise servisten almanı öneririm geçen gün honda esengüle sormuştum orj zincir dişliler 390tl 50tl takma işçiliği.. Aynı zincir dişliler kma da 406 tl "gold olmayan" stock..
-
07 Mart 2016, 22:06
#24514
xcom adlı üyeden alıntı
Günaydın arka balata için ayrı işçilik almaması lazım basit bir iş çünkü.. Zincir dişlileri ise servisten almanı öneririm geçen gün honda esengüle sormuştum orj zincir dişliler 390tl 50tl takma işçiliği.. Aynı zincir dişliler kma da 406 tl "gold olmayan" stock..
hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
07 Mart 2016, 22:11
#24515
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?
Surada bahsi gecmisti ;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1222.html
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
07 Mart 2016, 22:26
#24516
Sokollu adlı üyeden alıntı
hocam ben şahsen babamla beraber 80.000 km leri geçtiğimiz cg125 titan ın sadece bir defa zincirini değiştirdik o da paslandı ses yapıyordu o yüzden. şimdi görünce bir garip oldum
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
07 Mart 2016, 22:35
#24517
Motorumu satıyorum arkadaslar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr250r-223186216/detay
-
07 Mart 2016, 23:02
#24518
Senol07 adlı üyeden alıntı
Motorumu satıyorum arkadaslar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr250r-223186216/detay
az önce baktıydım abi bu ilan senin miydi?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
08 Mart 2016, 01:29
#24519
Arkadaşlar hem motorumla ilgili hem de servisimle ilgili bir kaç şey paylaşayım. Daha önceki mesajlarda bahsetmiştim motor bloğundan terleme şeklinde yağ sızıyor diye. Motor 13.500 km de servise götürdüm. Arka balatanın da değişmesi gerekiyordu velhasıl arka balata 140 tl işçilik dahil halledildi. Bloktaki yağ meselesi de garantiden 2 günde tamamen halledildi.
Yeni kasanın bir serisinde sadece bu sıkıntı yaşanabiliyormuş ve anladığım kadarıyla fabrika durumdan haberdar olduğu için hiç uğraştırmadan 48 saat içinde sorunu halledip teslim ettiler. Bunun yanı sıra bana söylenmeden motorun eksik gedik neyi varsa halletmişler. Saymakla bitmez tüm sıvılarına kadar değişmiş, zincir bakımı yapılmış, ufak tefek demeden her sorunu çözmüşler. Velhasıl 2 kere garantiden işim oldu ve servis 2. gün sağolsun yapılmış bir şekilde teslim etti. O yüzden de bu güzel ilgi için teşekkürümü bunu sizlerle paylaşarak yapmak istedim.
Tabi her şey mükemmel değildi.
Motoru almadan önce oradan bir arkadaşa lastik havalarına bakacak ekipmanınız var mı bir kontrol edeyim dedim. Arkadaş motorumun hem yıkandığını hem de lastiklerinin kontrol edildiğini söyledi. Ben tabi motorun tüm sorunları bu kadar özenle halledildiğini gördüğüm için güvendim ama motorun hala leş gibi olmasından şüphelenmeliydim. Velhasıl çıktıktan sonra ilk virajda hafif bir yalpalayınca yolun bozukluğuna verdim ama bir kaç virajda daha hissedilir şekilde dengem bozulunca kendimi ilk petrole attım. Arka lastik havasına bakacaktım ki zaten lastiğe elim değmesiyle durum ortaya çıktı. Hava basıncı 6 psi'a kadar düşmüş. Resmen aklım çıktı ki o arada bazen hızım da yükselmişti Allah korumuş. Tabi hemen suçlamadım servisi patlamış olabileceği ihtimaline karşı ancak 3. gün ve lastik sapasağlam. Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.
İşin en ilginç kısmı ise conta yenilenmesinden sonra motorun 5000 - 5500 devir aralığında aniden gelen yoğun zırıltı ortadan kalktı. Tekrar gelir mi bilmiyorum gelirse o ses yazarım. Titreşim devam ediyor tabi ancak devre göre artan oranda yani eskisi gibi tam 5000 devirde birden değil.
Bir konu da motorumu bu sezon da kullanmayı düşünüyorum o yüzden lastik alıp devam edeceğim ama pilot street ile rosso arasında kararsız kaldım. Viraj konusunda rosso almaya değecek bir fark yaratır mı? Genelde uzun yol yaparım o yüzden irc bile çoğu zaman idare ediyor. Ama virajlarımı da geliştirmem mümkün olmuyor çünkü korkuyorum bu lastikle. Siz ne önerirsiniz?
-
08 Mart 2016, 14:06
#24520
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?
Aslında ne kadar çabuk değişirse o kadar iyi motor ve senin için ama 400 tl bir set maalesef ucuz değil.. Buda akıllara acaba teker mi yaptı agresif mi kullandı sorularını getiriyor.. 300km de bir gaz yağı ile temizlenirse gayet uzun gider bence.. Heam birde 75kg ve üstü artçı alıp yokuş çıkarsan ömrü baya azalıyor.. Test ettim bizzat.. Kısacası senin kararın hangisi içine sinerse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
forumcu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hem motorumla ilgili hem de servisimle ilgili bir kaç şey paylaşayım. Daha önceki mesajlarda bahsetmiştim motor bloğundan terleme şeklinde yağ sızıyor diye. Motor 13.500 km de servise götürdüm. Arka balatanın da değişmesi gerekiyordu velhasıl arka balata 140 tl işçilik dahil halledildi. Bloktaki yağ meselesi de garantiden 2 günde tamamen halledildi.
Yeni kasanın bir serisinde sadece bu sıkıntı yaşanabiliyormuş ve anladığım kadarıyla fabrika durumdan haberdar olduğu için hiç uğraştırmadan 48 saat içinde sorunu halledip teslim ettiler. Bunun yanı sıra bana söylenmeden motorun eksik gedik neyi varsa halletmişler. Saymakla bitmez tüm sıvılarına kadar değişmiş, zincir bakımı yapılmış, ufak tefek demeden her sorunu çözmüşler. Velhasıl 2 kere garantiden işim oldu ve servis 2. gün sağolsun yapılmış bir şekilde teslim etti. O yüzden de bu güzel ilgi için teşekkürümü bunu sizlerle paylaşarak yapmak istedim.
Tabi her şey mükemmel değildi.
Motoru almadan önce oradan bir arkadaşa lastik havalarına bakacak ekipmanınız var mı bir kontrol edeyim dedim. Arkadaş motorumun hem yıkandığını hem de lastiklerinin kontrol edildiğini söyledi. Ben tabi motorun tüm sorunları bu kadar özenle halledildiğini gördüğüm için güvendim ama motorun hala leş gibi olmasından şüphelenmeliydim. Velhasıl çıktıktan sonra ilk virajda hafif bir yalpalayınca yolun bozukluğuna verdim ama bir kaç virajda daha hissedilir şekilde dengem bozulunca kendimi ilk petrole attım. Arka lastik havasına bakacaktım ki zaten lastiğe elim değmesiyle durum ortaya çıktı. Hava basıncı 6 psi'a kadar düşmüş. Resmen aklım çıktı ki o arada bazen hızım da yükselmişti Allah korumuş. Tabi hemen suçlamadım servisi patlamış olabileceği ihtimaline karşı ancak 3. gün ve lastik sapasağlam. Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.
İşin en ilginç kısmı ise conta yenilenmesinden sonra motorun 5000 - 5500 devir aralığında aniden gelen yoğun zırıltı ortadan kalktı. Tekrar gelir mi bilmiyorum gelirse o ses yazarım. Titreşim devam ediyor tabi ancak devre göre artan oranda yani eskisi gibi tam 5000 devirde birden değil.
Bir konu da motorumu bu sezon da kullanmayı düşünüyorum o yüzden lastik alıp devam edeceğim ama pilot street ile rosso arasında kararsız kaldım. Viraj konusunda rosso almaya değecek bir fark yaratır mı? Genelde uzun yol yaparım o yüzden irc bile çoğu zaman idare ediyor. Ama virajlarımı da geliştirmem mümkün olmuyor çünkü korkuyorum bu lastikle. Siz ne önerirsiniz?
Hocam hangi servis?
Lastik konusuna gelince 30bin km irc lerden sonra bende senin gibi ikilemde kaldım.. rossoII nin kuru performansı çok iyi diyorlar.. Michelin kuruda bi tık düşük performans olarak rossoII ye göre, ama ıslakta daha iyi.. E bizde çok profesyonel sürücü olmadığımız ve en korkunç olan şey kuru asfalttan ıslağa geçiş olunca pilot street tercih ettim ve memnunum.. Bunlar bitince rossoII alıp deneme yapacağım arasındaki fark nedir acaba diye..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)
Bu Konudaki Etiketler