Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24501
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı metci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoruma pek binemediğimden ve taşındığım yerde garaj olmadığından motorumu satacağım yakın bir zamanda.
    Bakımını yapayım öyle satayım dedim, İpone 10w40 yarı sentetik yağ almak istedim, bulamadım. Bu yağı bulabileceğim bir yer var mı? Yoksa başka hangi yarı sentetik yağı önerirsiniz?
    herhangi bir yağ al koy 10/40 4t . total de ELF , honda da ENEOS, bp de CASTROL olabilir bunlar iyidir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

    Alıntı Nuansiyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250r koruma takoz lari kaç para
    150 tl seviyesinde. Ama bir ara indirimli veren EMS brake vardı CBR 250 fan club üyesiyim dersen belki iyi fiyat alabilirsin.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009288098009
    CBR 250 fanclub.
    https://www.facebook.com/groups/cbr250rfanclub2013/
    Nuansiyen bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24502
    kedurgut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2014 cbr 250r
    Alıntı çiko06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim kazasız belasız inş hayırlı uğurlu olsun... Bu gün bekliyorum yanıma akşama gazlayalım biraz
    gazlarız gazlamasına da sen fazla gazlama. yetişeyim üstad sana

  3. #24503
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gece 2,

    Motor ve zincir yıkama, kurulama yağlama işi biter. " abi neyi bozuldu motorun sabahtan beri burdasınız " sorularına cevap verdikten sonra fuardan alınma stickerlar yapıştırılır



    Xcom ve Sokollu motorlarınıza Eneos yağlarını önerir ;

    http://<a href="http://hizliresim.co...Yg.jpg</a></a>


    Beni zincir zahmetinden kurtaran babuşa selamlar

    Haydaaa 1 senedir biz eneos kullanıyoruz, ENEOS yağlarını Anes motordan alabilir isteyenler.

  4. #24504
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gece 2,

    Motor ve zincir yıkama, kurulama yağlama işi biter. " abi neyi bozuldu motorun sabahtan beri burdasınız " sorularına cevap verdikten sonra fuardan alınma stickerlar yapıştırılır



    Xcom ve Sokollu motorlarınıza Eneos yağlarını önerir ;

    http://<a href="http://hizliresim.co...Yg.jpg</a></a>


    Beni zincir zahmetinden kurtaran babuşa selamlar
    Oo baba güzel fotoğraf.. Herzaman beklerim seni abi dolapdere cbr servis hizmetinizde :D

  5. #24505
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    millet yaw samsundan motor alma arefesindeyim kendim ise istanbuldayım. acaba samsuna gidecek olursam oradan bana yardım edebilecek olan var mı?

  6. #24506
    Malatya CBR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2015
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    XJ 6 Naked (2015)
    https://www.youtube.com/channel/UClylUBvxZielT57z047iVYA/videos?flow=grid&sort=p&view=0

    çok güzel bir kanal belki işinize yarar

  7. #24507

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Irc lastikler en fazla 1 ay idare eder oda öğreneni kadar. sakin kullanılıyor alışanı kadar o sebepten
    en ufak atraksiyon girilmez bence o ırclerle. bugun aniden durmam gerekti 100km hızla gidiyordum lastikler değişmiş olmasa çok net yerdeydim motorda arabaya gömmüştü :D
    Motoru alalı 5-6 ay oldu baya alıştım çok afresif kullanıyorum engelde olamiyorum hele başka motorlu gördüğümde :D napmak lazım bu durumda ? yoksa öpecem asfaltı yakında bile bile :D

  8. #24508
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Irc lastikler en fazla 1 ay idare eder oda öğreneni kadar. sakin kullanılıyor alışanı kadar o sebepten
    en ufak atraksiyon girilmez bence o ırclerle. bugun aniden durmam gerekti 100km hızla gidiyordum lastikler değişmiş olmasa çok net yerdeydim motorda arabaya gömmüştü :D
    Motoru alalı 5-6 ay oldu baya alıştım çok afresif kullanıyorum engelde olamiyorum hele başka motorlu gördüğümde :D napmak lazım bu durumda ? yoksa öpecem asfaltı yakında bile bile :D
    bu döneme motorda ergenlik dönemi diyorum ben geçicek tabiki. Sen uzun geziler yap bize katılabilirsin, eğer hala üye değil isen.
    https://www.facebook.com/groups/ekuriler/?fref=ts

  9. #24509
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haydaaa 1 senedir biz eneos kullanıyoruz, ENEOS yağlarını Anes motordan alabilir isteyenler.
    Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!

  10. #24510
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı cx571 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):
    yağ güzel belki bir motul değildir kullanmadım bilmiyorum ama ben memnunum.

  11. #24511
    Malatya CBR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2015
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    XJ 6 Naked (2015)
    ön-arka fren hidroliklerini değiştirdim bomba gibi frenliyor uzun zamandır değiştirmeyen varsa tavsiye ederim

  12. #24512
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Motor 16000 e dayandi bakima girecek, arka balatayi degistirecegim bayagi az kaldi. Zincirde ölme yolunda yavas yavas.
    Arka balatayi degistirmek icin ozel iscilik parasi aliyolar mi? Aliyorlarsa kendim degistirecegim. Orjinal balatasindan daha iyidir bu marka dediginiz bir balata varmi?
    Zinciride durumlari duzelttigim zaman degistiricem insallah sarı renkte kaliteli bir zincir onerir misiniz fiyati ucuk olmasin ama :D

  13. #24513
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 16000 e dayandi bakima girecek, arka balatayi degistirecegim bayagi az kaldi. Zincirde ölme yolunda yavas yavas.
    Arka balatayi degistirmek icin ozel iscilik parasi aliyolar mi? Aliyorlarsa kendim degistirecegim. Orjinal balatasindan daha iyidir bu marka dediginiz bir balata varmi?
    Zinciride durumlari duzelttigim zaman degistiricem insallah sarı renkte kaliteli bir zincir onerir misiniz fiyati ucuk olmasin ama :D
    Günaydın arka balata için ayrı işçilik almaması lazım basit bir iş çünkü.. Zincir dişlileri ise servisten almanı öneririm geçen gün honda esengüle sormuştum orj zincir dişliler 390tl 50tl takma işçiliği.. Aynı zincir dişliler kma da 406 tl "gold olmayan" stock..

  14. #24514
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arka balata için ayrı işçilik almaması lazım basit bir iş çünkü.. Zincir dişlileri ise servisten almanı öneririm geçen gün honda esengüle sormuştum orj zincir dişliler 390tl 50tl takma işçiliği.. Aynı zincir dişliler kma da 406 tl "gold olmayan" stock..
    hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?
    Malatya CBR ve logicache bunu beğendiler.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  15. #24515
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?
    Surada bahsi gecmisti ;

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1222.html
    jimi_hendrix bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  16. #24516
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ben şahsen babamla beraber 80.000 km leri geçtiğimiz cg125 titan ın sadece bir defa zincirini değiştirdik o da paslandı ses yapıyordu o yüzden. şimdi görünce bir garip oldum
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  17. #24517

    Üyelik
    05 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Motorumu satıyorum arkadaslar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr250r-223186216/detay
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  18. #24518
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Senol07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorumu satıyorum arkadaslar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr250r-223186216/detay
    az önce baktıydım abi bu ilan senin miydi?
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  19. #24519

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt 07
    Arkadaşlar hem motorumla ilgili hem de servisimle ilgili bir kaç şey paylaşayım. Daha önceki mesajlarda bahsetmiştim motor bloğundan terleme şeklinde yağ sızıyor diye. Motor 13.500 km de servise götürdüm. Arka balatanın da değişmesi gerekiyordu velhasıl arka balata 140 tl işçilik dahil halledildi. Bloktaki yağ meselesi de garantiden 2 günde tamamen halledildi.

    Yeni kasanın bir serisinde sadece bu sıkıntı yaşanabiliyormuş ve anladığım kadarıyla fabrika durumdan haberdar olduğu için hiç uğraştırmadan 48 saat içinde sorunu halledip teslim ettiler. Bunun yanı sıra bana söylenmeden motorun eksik gedik neyi varsa halletmişler. Saymakla bitmez tüm sıvılarına kadar değişmiş, zincir bakımı yapılmış, ufak tefek demeden her sorunu çözmüşler. Velhasıl 2 kere garantiden işim oldu ve servis 2. gün sağolsun yapılmış bir şekilde teslim etti. O yüzden de bu güzel ilgi için teşekkürümü bunu sizlerle paylaşarak yapmak istedim.

    Tabi her şey mükemmel değildi.

    Motoru almadan önce oradan bir arkadaşa lastik havalarına bakacak ekipmanınız var mı bir kontrol edeyim dedim. Arkadaş motorumun hem yıkandığını hem de lastiklerinin kontrol edildiğini söyledi. Ben tabi motorun tüm sorunları bu kadar özenle halledildiğini gördüğüm için güvendim ama motorun hala leş gibi olmasından şüphelenmeliydim. Velhasıl çıktıktan sonra ilk virajda hafif bir yalpalayınca yolun bozukluğuna verdim ama bir kaç virajda daha hissedilir şekilde dengem bozulunca kendimi ilk petrole attım. Arka lastik havasına bakacaktım ki zaten lastiğe elim değmesiyle durum ortaya çıktı. Hava basıncı 6 psi'a kadar düşmüş. Resmen aklım çıktı ki o arada bazen hızım da yükselmişti Allah korumuş. Tabi hemen suçlamadım servisi patlamış olabileceği ihtimaline karşı ancak 3. gün ve lastik sapasağlam. Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.

    İşin en ilginç kısmı ise conta yenilenmesinden sonra motorun 5000 - 5500 devir aralığında aniden gelen yoğun zırıltı ortadan kalktı. Tekrar gelir mi bilmiyorum gelirse o ses yazarım. Titreşim devam ediyor tabi ancak devre göre artan oranda yani eskisi gibi tam 5000 devirde birden değil.


    Bir konu da motorumu bu sezon da kullanmayı düşünüyorum o yüzden lastik alıp devam edeceğim ama pilot street ile rosso arasında kararsız kaldım. Viraj konusunda rosso almaya değecek bir fark yaratır mı? Genelde uzun yol yaparım o yüzden irc bile çoğu zaman idare ediyor. Ama virajlarımı da geliştirmem mümkün olmuyor çünkü korkuyorum bu lastikle. Siz ne önerirsiniz?
    Malatya CBR bunu beğendi.

  20. #24520
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?
    Aslında ne kadar çabuk değişirse o kadar iyi motor ve senin için ama 400 tl bir set maalesef ucuz değil.. Buda akıllara acaba teker mi yaptı agresif mi kullandı sorularını getiriyor.. 300km de bir gaz yağı ile temizlenirse gayet uzun gider bence.. Heam birde 75kg ve üstü artçı alıp yokuş çıkarsan ömrü baya azalıyor.. Test ettim bizzat.. Kısacası senin kararın hangisi içine sinerse...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

    Alıntı forumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hem motorumla ilgili hem de servisimle ilgili bir kaç şey paylaşayım. Daha önceki mesajlarda bahsetmiştim motor bloğundan terleme şeklinde yağ sızıyor diye. Motor 13.500 km de servise götürdüm. Arka balatanın da değişmesi gerekiyordu velhasıl arka balata 140 tl işçilik dahil halledildi. Bloktaki yağ meselesi de garantiden 2 günde tamamen halledildi.

    Yeni kasanın bir serisinde sadece bu sıkıntı yaşanabiliyormuş ve anladığım kadarıyla fabrika durumdan haberdar olduğu için hiç uğraştırmadan 48 saat içinde sorunu halledip teslim ettiler. Bunun yanı sıra bana söylenmeden motorun eksik gedik neyi varsa halletmişler. Saymakla bitmez tüm sıvılarına kadar değişmiş, zincir bakımı yapılmış, ufak tefek demeden her sorunu çözmüşler. Velhasıl 2 kere garantiden işim oldu ve servis 2. gün sağolsun yapılmış bir şekilde teslim etti. O yüzden de bu güzel ilgi için teşekkürümü bunu sizlerle paylaşarak yapmak istedim.

    Tabi her şey mükemmel değildi.

    Motoru almadan önce oradan bir arkadaşa lastik havalarına bakacak ekipmanınız var mı bir kontrol edeyim dedim. Arkadaş motorumun hem yıkandığını hem de lastiklerinin kontrol edildiğini söyledi. Ben tabi motorun tüm sorunları bu kadar özenle halledildiğini gördüğüm için güvendim ama motorun hala leş gibi olmasından şüphelenmeliydim. Velhasıl çıktıktan sonra ilk virajda hafif bir yalpalayınca yolun bozukluğuna verdim ama bir kaç virajda daha hissedilir şekilde dengem bozulunca kendimi ilk petrole attım. Arka lastik havasına bakacaktım ki zaten lastiğe elim değmesiyle durum ortaya çıktı. Hava basıncı 6 psi'a kadar düşmüş. Resmen aklım çıktı ki o arada bazen hızım da yükselmişti Allah korumuş. Tabi hemen suçlamadım servisi patlamış olabileceği ihtimaline karşı ancak 3. gün ve lastik sapasağlam. Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.

    İşin en ilginç kısmı ise conta yenilenmesinden sonra motorun 5000 - 5500 devir aralığında aniden gelen yoğun zırıltı ortadan kalktı. Tekrar gelir mi bilmiyorum gelirse o ses yazarım. Titreşim devam ediyor tabi ancak devre göre artan oranda yani eskisi gibi tam 5000 devirde birden değil.


    Bir konu da motorumu bu sezon da kullanmayı düşünüyorum o yüzden lastik alıp devam edeceğim ama pilot street ile rosso arasında kararsız kaldım. Viraj konusunda rosso almaya değecek bir fark yaratır mı? Genelde uzun yol yaparım o yüzden irc bile çoğu zaman idare ediyor. Ama virajlarımı da geliştirmem mümkün olmuyor çünkü korkuyorum bu lastikle. Siz ne önerirsiniz?
    Hocam hangi servis?
    Lastik konusuna gelince 30bin km irc lerden sonra bende senin gibi ikilemde kaldım.. rossoII nin kuru performansı çok iyi diyorlar.. Michelin kuruda bi tık düşük performans olarak rossoII ye göre, ama ıslakta daha iyi.. E bizde çok profesyonel sürücü olmadığımız ve en korkunç olan şey kuru asfalttan ıslağa geçiş olunca pilot street tercih ettim ve memnunum.. Bunlar bitince rossoII alıp deneme yapacağım arasındaki fark nedir acaba diye..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)

Bu Konudaki Etiketler