Arkadaşlar 2015 cbr250 motorum satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75410014/detay
Arkadaşlar 2015 cbr250 motorum satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75410014/detay
arkadaşlar merhabalar;
23000 km 2012 aleti servise sokmak istiyorum. malum bahar geliyor. a dan z ye herşeyine baktırıcam.
sizce yetkili servise mi götüreyim yoksa, kaliteli iş yapan ustalara mı götüreyim. çok fark olur mu acaba?
teşekkürler...
BU SIRALAR CBR 250R ALACAK ARKADAŞLARIN DİKKATİNE!!! Arkadaşlar iyi akşamlar. Bu sıralar cbr 250r almak isteyen arkadaşları bilgilendirmek için geçtiğimiz 2 gün içinde başımızdan geçen bir olayı anlatmak için yazıyorum.Olay Sahibinden de gördüğümüz 2014 model çift farlı repsol kasa bi cbr 250r hakkında (İstanbul Ataşehir'de). Satan adam esnaf gibi görünen iyi güzel konuşan mülayim tipli biri. cumartesi akşam motora bakmaya gittik motor 8000 küsür km de dıştan bakınca temiz görünümlü ... sadece alt sakal granajında bi ufak darbe izi ve sağ aynada biraz çiziği vardı .satan kişi motoru para alacağı olan bir kişiden borcu yerine aldığını ondan dolayı sattığını ve biran önce motoru paraya cevirmek için ucuza koyduğunu söyledi fiyatı 10.750 tl idi. Biz motoru beğendik kaporamızı verdik pazartesi servise yada ustaya gösterip satışı alacaktık. satan kişi ben motoruma her türlü kefilim zaten yağını vs bakımını yeni yaptırdık servisten dedi. biz de içimizden oh ne güzel dedik. pazartesi olduğu zaman adam servise gitmek istemedi ayak yaptı ben motor sürmeyi bilmiyorum artcıda olmam kesinlikle varsa ustanızı getirin şeklinde biz bu durumdan kıllandık serviste bi tanıdığımıza plakadan sorgulattık normalde sms ile görünmeyen daha sisteme girmemiş 3000 tl hasar kaydı çıktı motor sağa düşüp takozun üzerinde sürüklenip motor bloğunun altından çaprmış bloğun çarpan kısmı delinmiş ve değiştirilmiş ...iç mekanik aksamda hasar görmüş onlarda kavga gürültü değiştirilmiş... ama satan kişi motorun hiç bişisi olmadığını idda ediyodu.. bunun üzerine kaporamızı geri aldık ve motorun resmini internete koyacağımı ve bunları herkese anlatcağımı söylememin üzerine motor şuan ilandan kalkmış resmi de yok elimde ancak bilginize repsol kasa cbr fiyatı uygun içi patates dikkatli olun. millet çakal olmuş.
arkadaşlar merhaba,
cbr250 ailesine dün itibariyle yeni katıldım. Motorum 12bin'de,2014 model. zincirini değiştirip yağını, filtresini yenileteceğim. üzerinde stock lastikler var. yaklaşık 100 km geldim, fazla üzmedi. dostlar, değiştirmek elzem mi diyorsunuz? Motor ustam bu sezonu çıkarır dedi. Bunun dışında vereceğiniz her türü tavsiye kabulümdür.
[IMG][/IMG]
özellikle tekerler ısınmadan fazla agresif kullanma ve ıslak satıhlarda çok temkinli git. Bende cbr 125 vardı arka shinko ön ırc idi . tükürüğün üstünde fren yapsam kayıyordu diyim anla Yani insan gibi kullanırsan sorun yaşamazsın ama bence değiştir. zaten 12.000km yapmış , hayırlı olsun.
Arkadaşlar hepinize iyi günler, benim sorum şu: Eski kasa CBR 250 ile yeni kasa CBR 250 arasında tam olarak ne fark var? Forumda bir kaç konuda okudum çoğu kişi alacak olana eski kasasını al bence falan demiş, yeni kasada kronik bir sorun falan mı var? Yoksa eski kasanın çok daha iyi bir tarafı mı var? Bu yıl ilk motosikletimi alacağım o yüzden bi kaç motosikleti çin forumda sürekli yazıp takip ediyorum, cevap veren olursa çok mutlu olurum teşekkürler, unutmadan birşey daha sorayım en çok hangi rengi tutuluyor ve sıfır almak mantıklı mı?
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
ilk motorun olacaksa eski al bence hiç uğraşmadan . hiç farkı yok bana sorsan eski kasa hiç çıkmamalıydı neden dersen cbr serisinin kafa yapısıyla alakasız bir motordu. yeni kasa geç çıkan bir cbr 250 kasası . Ama eski kasada güzeldir ucuz alır , ucuz satarsın beklemeden .
Ben michelin pilot street aldım 4bin stok ile kullandıktan sonra iyikide almışım dedim motoruma bakış açım değişti güvenim arttı gerçekten çok fark ediyor 2 kere ön teker bırakması yüzünden kaza atlattım 3. Den sonra kafaya koydum ve değiştirdim. Şimdi kalkıp mıcırlı yolda yada toprak dökülmüş tol gibi yollar dışında bastın mı duruyor tedirgin etmiyor. O kadar hiç zorlamadim ama stopie yapmak istesen güzel asfaltta yaparsın. Ama irc ler illa ki belli bir sınırdan sonra kayıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Maddi durumunuz iyi ise gidim direk rosso 2 alın pilot streetten biraz daha pahali ama daha iyi bir lastik tereddüt etmeyin kendi Güvenliğinize yatırım yapıyorsunuz çünkü.
2 Teker bir başka !
Merhaba arkadaşlar,
Motoru aldığımdan beri telefon için bir tutucu-tutamaç(ecnebilerin deyimiyle holder) arayışım vardı. Fakat bizim motorun gidon yapısı itibariyle uygun bişey bulamadım, bulduğum tek üründe 400 lira civarıydı. Açıkçası o parayı ona vermek yerine çin malı iphone alıp gidona japonlarım daha iyi 😄.
Neyse uzatmadan şöyle izin günümde oturdum düşündüm beni idare edebilecek ne yapabilirim diye ve ortaya bu arkadaş çıktı 5 kmlik bozuk yol testinde telefonu düşürüp beni üzmedi oldukça sağlam duruyor(ama çok terledim endişeden 😅). Fotoğraflar gece çekildi görüntü biraz kötü olabilir, çok belli olmayabilir, isteyen olursa detaylı fotoğraf paylaşabilirim, herkese iyi akşamlar
selamun aleyküm
arkadaşlar cbr125 var bende de bizim bilgi paylaşım başlığında cevaplarımı alamıyorum pek canlı değil bölüm yazanların da pek bilgisi yok ben motorum bakımını (ön arka fren hidroliği ve soğutma suyu değiştirme işini) kendim yapmak istiyorum sorular soruyorum pek cevap alamıyorum soğutma suyu işinde size soracaklarım var bilgisi olan esirgemezse çok sevinirim
1)kullanıcı kitabında bizde ''yedek depo'' diye ifade edilen yer aslında ''genleşme kabı'' oluyor değil mi?
2)radyatör soğutma suyunu 2 yılda bir değiştirin diyor benim ki 3 yıl oldu değişmedi bir sıkıntı olmuş mudur (şuan en asgari seviyede sanki arada asgarinin de altına düşüyormuş gibi geliyor)
3)bu değişimi kendim yapmak istiyorum. Kullanıcı kitabında da değiştirin dediği için tamamını boşaltıp önerilen miktarda antifiriz ve saf su eklemek istiyorum fakat bu radyatör soğutma suyunun tahliye borusu nerede? nereden boşaltacağım bu suyu ayrıca boşalttım diyelim ondan sonraki işlem nedir ? (bildiğim kadarıyla arka sele çıkacak oradan ön seleye ulaşacağız ön seleyi çıkaracağız sonra orada plastik bir kapak varmış orası ''yedek depo'' diye ifade edilen ''genleşme kabı'' herhalde oraya 2 seviyenin arasında su ekleyeceğiz) (ama bunu nasıl boşaltacağım tahliye yeri neresi ve bir sıkıntı olur mu bunu benim yapmam?)
hoş geldin kardeşim aramıza
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)