Ustanın adı gökhan usta yani oranın en piri işten anlayanı o
Ama garanti kapsamında yapılacaksa ilk gittiğinde resim çekip merkeze iş talep formu açıyorlar merkezden onay gelince seni, yani motoru çağırıyorlar motoru bırakıyorsun iş yogunlugu durumuna göre yapıp 2-3 gün sonra seni çağırıyorlar
Artık o arada kim denk geldiyse o yapıyor
Yani kendin seçemiyorsun gibi bişey
Geçmiş olsun
Tekerin düz bassın
Ya geçen bi arkadaş sordu vites 2'den boşa kendiliğinden geçiyo diye. Hatta cevabın birini ben verdim tam geçiremediysen otomatik oluyodur diye, şimdi 2 gündür başıma geliyo hemde 3-4 kere tam geçiremediğimi düşünmüyorum. Motor 5.000 km'de en son 1.000 bakımı yaptırdım aradan baya bi zaman geçti 1.5 yıl kadar olabilir şimdi 6.000 bakımına erken gitmeyi düşünüyorum, sorun vitesi tam geçirememek dışında ne olabilir?
Bendede bazen çat diye ses gelıyo 2e geçerken bazende gelmiyor hissetmiyor 1e alıp tekrar 2e atıyorum gelıyor ses :D anlamadım gitti. istanbul başakşehire yakın marş rolesini nerde değiştirebilirim hangi servisi tavsiye edersiniz ? + bide zincir temizligi yağlaması nekadar ücret alırlar ?
Merhaba arkadaşlar.
1 temmuzdan bu yana YBR125 ESD kullanıcısıyım, bu gün itibariyle 7100kmdir motorumu kullanmaktayım.
Ancak sürüşlerimin %75'i artçılı olarak gerçekleşiyor. YBR güç anlamında özellikle seyahatlarde oldukça yorucu olmaya başladı.
Kamyonların, otobüslerin dahi geçiyor olması, normal koşullardan daha yavaş seyahat ediyor olmak hem yorucu, hemde fazladan bir popo ağrısı olarak dönüyor :D
CBR250R ve inazuma arasındayım, inazuma tarzından ve iki kişi olarak daha rahat seyahat edilebilir olduğundan şuanlık önde.
Ancak yinede gönlüm viraj ve daha seri bir makine olmasından ötürü cbr250r'a da kaymıyor değil.
Merak ettiğim artçı konforu.
100-120 km/s hızlarda ortalama seyahat hızlarındaki konforu.
80-120 gibi ara hızlanmalarda nasıl cevaplar verdiğini merak etmekteyim.
genel olarak artçılı olarak ve artçısız olarak ara hızlanmalar, seyahat hızlarındaki hızlanma esnekliği, artçı konforu ve kronik sorunu olup olmamasıyla alakalı bilgi verirseniz çok sevinirim.
İyi günler dilerim.
Temizlemeye 25 lira aliyolardi galiba. Yaglamayi belese yapiyolar bana normalde 5 lira falandir sanirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
Yolun %75 i artci varsa tabikide inazuma.
Yeni kasalarda bi tikirdi problemi var nerden geldigini cozemedik hala 2-3 motorda gordum ben motor zaten gazi acar acmaz 140
Virajda fazla birsey beklemeyin sonucta 140 lastik var bu lastikle alinacak viraj zevki ben ilk aldigimda super geliyordu ama alisinca o superlik gidiyor :D artci konforu yok denecek gibi mesela artci arka tutacaklardan tutunursa yuksek devirlerde inanilmaz derecede titresim oluyo cok rahatsiz olur
Nolursa olsun ben cbr'dan vazgecmem :D
Arkaya çanta takmayı düşünüyorum hangi seçeneği seçersem seçeyim. Birde genelde bana tutuyor.
Artçı olacak kişi eşim.165 170 boyunda yinedebayan için zor olur mu acaba peglerin konumu?
Deneyeniniz veya denettirdiniz mi acaba?
Sele konforu arkası için diyebileceğiniz birşey var mı?
Viraj konusunda lastik boyutunun pek önemi olduğunu düşünmüyorum. 110luk arka lastiği olan ybr125imle michelin pilotstreet lastiklere geçtikten sonra iyi asfaltta dar dönüşlü yollarda büyük keyif almıştım. Rosso 2li cbrlada oldukça keyifli olacaktır ve yine rosso 2li inazuma ile
Ancak ben kendimden ziyade eşimde daima arkamda olacağından onun rahat ediyor olmasını daha çok önemsiyorum. Çünkü ben her iki motosikletle büyük ihtimal keyif alıcam rahat edicem ancak cbr250 biraz daha apaçi tarafıma dokunduğundan içimden sık sık onuda geçiriyorum.
hocam 2dakikada 1 cm kadar nasıl gidonu yükselticeğini söyleyebilirim.
aşağıdaki resimde 1 nolu okta gösterilen vidayı gevşetip , 2 nolu okta gözüken demir kadar yukarı kaldırma imkanın var. Ben aldığımda bunu fark etmemiştim , arkadaşla motorları değişince kendi fark etti. gayet rahat oluyor .
http://postimg.org/image/iesvzded5/
Merhaba arkadaslar, aranizda cbr 250 r lastik ebatlarini buyulten var mi yorumda bulunabilirseler sevinirim? Lastiklerimi degistirecegim ve ebatlarini buyultmek istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
Ozellikle niyetim arka lastigi 150-60-17 yapmak sizce iyi olur mu?
Hondacı Arkadaşlar şurayada bir el atarmısınız?
https://www.change.org/p/t%C3%BCketi...1-ihlal-ediyor
Arkadaslar oncelikle iyi aksamlar iyi forumlar
Yaklaşık 8.500 tl civarinda bütcem var 2012-2013 2. El bi cbr250r mi almaliyim yoksa pulsar200ns mi karar veremedim pulsar alirsam sifir alma imkanim oluyor cbr alirsam 2-3 yasinda bi motor aliyorum pek bi bilgim yok ama ortalama 20.000 kmde 8.500 e duzgun bi cbr bulabilirmiyim bunu bilmiyorum cbr in yakit sarfiyati servis ilgileri bakim ucretleri parca fiyatlari hakkinda birazda bilgi verip bana yardimci olursaniz simdiden tesekkur ediyorum
Yahu millet Cbr250 satanlara (tamam kar ile satılmaya çalışılan her araca uyuzum ama) Honda zam yapınca fiyat arttırdı diye laf edip hakaret ediyor ama Yamaha WR 125 X ve R modellerini 2013te 8bin küsür 2014te 9300 Tl ile sattığı makineyi 2015te 12.300 yaptı (tamamen saçmalık motorun zaten piyasası yok) eve zeki (!) adam 2013te aldığı motor için Yamaha'nın zam farkını direk yansıtıp "şu an sıfırı 12.300 sen bilirsin " tribine giriyor. Umarım satarsın dedim, içimden de keko nah satarsın diye ekledim
Öhhh be kardeşim, ben hiç bir motorumu bırak kar etmeyi, aynı paraya bile satmadım, sonuçta kullandık ettik ama geçen sene ikinci elini (bir abimin isteği ile) 2014 model 6bin km.de 7,750'e sattığım motora adam gidip 9,750 yazmış 26bin kmde motor. Plakayı kapatmış ama sanırım aynı motor.
Valla ölücülükte üzerimize yok.
Arda Michelin Pilot Street mi kullanıyorsun ?
Ben de şu İrclerden kurtulsam iyi olur, rosso 2 aklımı çeliyor daha çabuk ısındığını düşünüyorum.
Bende ekıpmanları tamamladım sayılır dün kask mont eldiven aldım 800 tuttu dizlik bellik kaldı
sakin yavaş kullanırsam bu yagmurlarda ırc lerle sıkıntı olurmu ne derece kötü bu ırc ? birde zincir yağlamada motul sprey felan dışında ne kullanıyorsunuz siz ?
İrc ile sakin yavaş kullanıyorum ben de ama bu havalarda ısınması çok zor ve en son açtığım konuya bakarsan da görürsün, ıslak şerit,çiy tutmuş asfaltta birden bırakıyor, toplamayamıyorsunuz arkayı çünkü direk yere atıyor (Allah muhafaza)
Motul, Würth iyidir İpone temizlemesi zor oluyor.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
rosso 2 kullanıyorum. çok kaliteli, çok iyi tutuş sağlayan, 1-2 km ile hemen ısınmaya başlayan bi lastik
ancak sadece düzgün asfaltta.
eğer şehiriçinde, yüzünüze doğru parlayan asfalt yollarda kullanacaksanız hiç ama hiç önermem.
çünkü lastikte diş olmadığı için çok fazla kayma yapıyor.
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)