Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Kasım 2015, 12:48
#24201
MOTORUMU SATIYORUM;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4896413/detay/
ACİL NAKİT İHTİYACINDAN FORUMDAKİLERE 8500 TL YE BIRAKACAĞIM.
Reklamlar
-
17 Kasım 2015, 19:35
#24202
Surekli su kadar benzinle ne kadar yol yaptigima bakarken motor 8900 km olmus 8000 bakimini gecirdim. Garantiden ciktik mi simdi?
-
17 Kasım 2015, 19:54
#24203
Matalgan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam. Bugün durur haldeyken birinci vitesle kalkış yaparken 3-4m sonra vites kendiliğinden boşa çıktı. Bu başıma ikinci defa geliyor. Ayağım vites koluna değdiğini sanmıyorum. Motor da henüz çok yeni, 3.500km, dişlilerin yalama olacağını zannetmiyorum. Böyle birşey yaşayan olu mu hiç?
başıma benimde 1-2 kere geldi, sahilde ışıklardan kalkış yaptım. 1'den 2'ye geçtim kısa sürede boşa düştü. Sanırım nedeni vitesin geçişini tam sağlayamamamız.
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
17 Kasım 2015, 20:21
#24204
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Surekli su kadar benzinle ne kadar yol yaptigima bakarken motor 8900 km olmus 8000 bakimini gecirdim. Garantiden ciktik mi simdi?
Servise periyodik bakima gittiginde `oho sen gecirmissin km`yi` diyeceklerini sanmiyorum. periyodik bakimi yaptir, km`ye bakmiyorlar zaten, firsat bulamadigini soyle. Garanti disi kalacagini sanmiyorum kitapcik 6binde bir dedigi halde 4binde periyodik bakima giriyoruz zaten.
Matalgan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam. Bugün durur haldeyken birinci vitesle kalkış yaparken 3-4m sonra vites kendiliğinden boşa çıktı. Bu başıma ikinci defa geliyor. Ayağım vites koluna değdiğini sanmıyorum. Motor da henüz çok yeni, 3.500km, dişlilerin yalama olacağını zannetmiyorum. Böyle birşey yaşayan olu mu hiç?
Zamanla alisirsiniz, uygun devirde debriyajsiz bile cok rahat geciyor vitesler.
Benim tavsiyem vites atmadan once ayaginiz vites peginin altinda hazir olsun, debriyaji cekince (sert sekilde degil) tekme atar gibi de degil , pege yukari dogru artan bir kuvvet uygulayin.
Bence vitesi cok nazik gecirdiginiz icin 2den bosa dusuyor. Gazi kapatip debriyaji cekmenizle vitesi gecirmeniz bir olsun.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
17 Kasım 2015, 23:41
#24205
Gkhan adlı üyeden alıntı
Honda da şuan 2013 ve öncesi için indirimler var bakım,yedek parça vs. Fiyatları yükseltip indirmiyorlar değil mi? Kontrol eden oldumu hiç
Olayı sana net anlatıyım.
önce yüzde 5-6 parçaları zamlıyorlar bu yüzde 15-20 indirimlerden önce hemen arkasından kampanya başlıyor. Geçen yıl ben zincir dişliyi(cbr125 motor) 260 a değiştirdim bu kampanyalarından normalde 295-320 arası fiyat aldım.
bu tarz fiyatlı işlemler için uygun. buji hava filtresi balata disk debriyaj zincir dişli gibi ihtiyaçlar geldiyse kampanyadan yaptır her türlü kardasın
-
17 Kasım 2015, 23:53
#24206
emrys adlı üyeden alıntı
Bugün oldugu yerde yan yatırdım yokuştu park ettiğim yer tutamadım. debriyaj maneti yamuldu onu elimle düzeltip devam etsem sıkıntı olur mu esnek birşeymi yani ? 2014 yeni kasanın orjinal maneti.
Orjinal manetle degistir zaten 25 lira birsey, sakın cikma,cakma manet taktirma pisman olursun cok sallaniyo :D
-
18 Kasım 2015, 02:39
#24207
forumcu adlı üyeden alıntı
Elim yatkın kendim de hallederim ama malum garanti için servis zulmune katlanıyorum. Gerçi motorda yağ kaçağı var birazdan resimlerini atacağım fikir almak için. Eğer garantiden yapmazlarsa bundan sonra servisi asla kullanmayacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
2014 model 12000 km motor arkadaşlar.
Bakımları daha bir kaç gün önce yapıldı, motoru sıkıştırmam titiz kullanıcıyım ama bu neden oldu anlamadım.
Bakımlardan önce fark etmiştim orada bir yağlanma olduğunu zinciri bol yağlamıştım sıçrayıp rüzgarla dağılmıştır diye düşündüm. Temizledim bakıma soktum yaklaşık 200 km sonra bu halde. Damlama yok işaretli yerde çok yavaş bir şekilde nemlenme var.
http://i.hizliresim.com/YJ75Gz.jpg
En ilginç kısmı burası.
Motorun şaseye bağlandığı yerin hemen altında da aynı şekilde sızıntı var.
Yukarıdan damlasa rüzgar farklı yerlere de bulaştırır ama damlamadan kaynaklı değil. Oradan yağ da geçmiyor diye biliyorum. Başına gelen ya da servise gitmeden önce önerisi olan arkadaşlar bir yardımcı olur musunuz?
http://i.hizliresim.com/8Q7EyV.jpg
Geçmiş olsun.. İlk fotoğraftaki nemlenme bende bayadır var ellemiyorum sürekli yağı kontrol edin.. Yarın servise gidiyorum ben de baktırayım bi neymiş sıkıntı..
-
18 Kasım 2015, 10:25
#24208
önce sonra :D Nerden bulurum debriyaj manetini
-
18 Kasım 2015, 13:15
#24209
evet sanırım haklı olabilirsin, vitesin geçisini tam yapapamış olabiliriz. daha iyi baskı uygulamaya dikkat edeceğim vites çubuğuna.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
kakare adlı üyeden alıntı
başıma benimde 1-2 kere geldi, sahilde ışıklardan kalkış yaptım. 1'den 2'ye geçtim kısa sürede boşa düştü. Sanırım nedeni vitesin geçişini tam sağlayamamamız.
evet sanırım haklı olabilirsin, vitesin geçisini tam yapapamış olabiliriz. daha iyi baskı uygulamaya dikkat edeceğim vites çubuğuna.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Servise periyodik bakima gittiginde `oho sen gecirmissin km`yi` diyeceklerini sanmiyorum. periyodik bakimi yaptir, km`ye bakmiyorlar zaten, firsat bulamadigini soyle. Garanti disi kalacagini sanmiyorum kitapcik 6binde bir dedigi halde 4binde periyodik bakima giriyoruz zaten.
Zamanla alisirsiniz, uygun devirde debriyajsiz bile cok rahat geciyor vitesler.
Benim tavsiyem vites atmadan once ayaginiz vites peginin altinda hazir olsun, debriyaji cekince (sert sekilde degil) tekme atar gibi de degil , pege yukari dogru artan bir kuvvet uygulayin.
Bence vitesi cok nazik gecirdiginiz icin 2den bosa dusuyor. Gazi kapatip debriyaji cekmenizle vitesi gecirmeniz bir olsun.
Teşekkür ederim, dikkat edeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
Merhaba arkadaşlar, zincir yapı konusunda birşey duydum, sizin de fikirlerinizi almak istiyorum. Sanırım genel olarak race tipi zincir yapı kullanıyoruz fakat bir yerden duyduğuma göre günlük kullanım zincir yapı kullanmamız daha mantıklıymış. Sonuçta 1000RR'ımız yok, çok yüksek hızlara çıktığımız da söylenemez genel şehir içi kullanımda (ortalama 100km/h). Race tipi yağlar yarış performansı için yapılmış ve daha akışkanmış, doğru mudur sizce?
-
19 Kasım 2015, 00:19
#24210
xcom adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.. İlk fotoğraftaki nemlenme bende bayadır var ellemiyorum sürekli yağı kontrol edin.. Yarın servise gidiyorum ben de baktırayım bi neymiş sıkıntı..
Yakın zamanda başladı bende maalesef. Eksiltme yok çok şükür ama rahatsız ediyor işte. Şimdi komple motoru temizledim yağdan kirden durumuna bakacağım nerede ne var değerlendireceğim. Bu arada motoru temizlemek için grenajları sökmüştüm, hazır sökmüşken çalıştırıp üst devirlerdeki zırıltıya da baktım. Ön cam kesinlikle ciddi ses yapıyor onu buldum, deponun devamındaki yan kapaklardan birisi gevşemiş onu da buldum. Bir de arka stop camının üzerindeki grenaj gevşemiş. Velhasıl sorunları bulduk ama nasıl çözeceğimi düşünüyorum şimdi.
-
20 Kasım 2015, 19:44
#24211
Merhaba arkadaşlar,
1,5 sene sonunda cbr 250r nedir ne değildir, videoda bunlardan bahsetmeye çalıştım. Umarım alacak ya da yeni alan arkadaşlara yardımcı olur.
https://www.youtube.com/watch?v=-dxDMjL23EE
İyi Seyirler.
-
21 Kasım 2015, 16:21
#24212
Arkadaşlar merhaba,yeni kasa Cbr 250 8000 bakımı 250 lira tutuyormuş, standart yağ ve yağ filtresi dışında değişen yok sanırım.Nasıl değiştiğini anlatan videolar var, o yüzden kendim yapmayı düşünüyorum becerebilirsem.Servis dışında yapıldığı için garanti dışı kalması gibi bir durum olur mu acaba?Çoğu kişi kendi değiştiriyor okudugum kadarıyla ama emin olmak istedim. Fiyat epey yuksek geldi çünkü.Teşekkürler.
-
21 Kasım 2015, 17:14
#24213
mertcancbr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,yeni kasa Cbr 250 8000 bakımı 250 lira tutuyormuş, standart yağ ve yağ filtresi dışında değişen yok sanırım.Nasıl değiştiğini anlatan videolar var, o yüzden kendim yapmayı düşünüyorum becerebilirsem.Servis dışında yapıldığı için garanti dışı kalması gibi bir durum olur mu acaba?Çoğu kişi kendi değiştiriyor okudugum kadarıyla ama emin olmak istedim. Fiyat epey yuksek geldi çünkü.Teşekkürler.
Garantiden cikar yagi degistiriyosun sonucta bide 250 lira olmasi imkansiz istanbuldaysan en iyisi pendik gungor motora git zincir yaglama hava filtresi yag ve yag filtresi degisimi ve iscilik 170 lira vermistim.
Gunahim kadar sevmem gungor'u ama en ucuz o yapiyor sanirim
-
21 Kasım 2015, 19:11
#24214
seta34 adlı üyeden alıntı
Garantiden cikar yagi degistiriyosun sonucta bide 250 lira olmasi imkansiz istanbuldaysan en iyisi pendik gungor motora git zincir yaglama hava filtresi yag ve yag filtresi degisimi ve iscilik 170 lira vermistim.
Gunahim kadar sevmem gungor'u ama en ucuz o yapiyor sanirim
Ankara'dayım, Honda Efe motora sorduğumda tahmini 250 dendi, bende anlamadım 4000 bakımı 160 liraydı sonuçta değişenler aynı aradaki fiyat farkı saçma geldi o yüzden kendim girişeyim dedim neyse tekrar konuşayım servisle.Sağolun cevap için.
-
21 Kasım 2015, 19:23
#24215
mertcancbr adlı üyeden alıntı
Ankara'dayım, Honda Efe motora sorduğumda tahmini 250 dendi, bende anlamadım 4000 bakımı 160 liraydı sonuçta değişenler aynı aradaki fiyat farkı saçma geldi o yüzden kendim girişeyim dedim neyse tekrar konuşayım servisle.Sağolun cevap için.
250 liraya muamele'de içinde mi diye sor bence, ben olsam oyle yapardim
-
21 Kasım 2015, 22:17
#24216
-
22 Kasım 2015, 00:58
#24217
mertcancbr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,yeni kasa Cbr 250 8000 bakımı 250 lira tutuyormuş, standart yağ ve yağ filtresi dışında değişen yok sanırım.Nasıl değiştiğini anlatan videolar var, o yüzden kendim yapmayı düşünüyorum becerebilirsem.Servis dışında yapıldığı için garanti dışı kalması gibi bir durum olur mu acaba?Çoğu kişi kendi değiştiriyor okudugum kadarıyla ama emin olmak istedim. Fiyat epey yuksek geldi çünkü.Teşekkürler.
Bende Honda Bora'yı arayacaktım 2013 cbr 250 8000 bakımı için. Senin fiyatı görünce vazgeçtim aramaktan
-
22 Kasım 2015, 01:33
#24218
mertcancbr adlı üyeden alıntı
250'yi duyunca insanın aklına her şey geliyor tabi
.Büyük ihtimalle yanlış söyledi demek ki.Yalnız benim anlamadığım yağı,filtreyi kendi değiştiren epey kişi var hepsinin motorları garanti dışı mı kalıyor şimdi bence daha farklı olabilir durum.
Motor yaginin gorevi mekanik oldugu icin direk garantiyle alakali. Zaten garanti sadece mekanik kisimda yani grenaj bozuk,zincir koptu vs bunlar garantide degil.
-
22 Kasım 2015, 15:21
#24219
forumcu adlı üyeden alıntı
Elim yatkın kendim de hallederim ama malum garanti için servis zulmune katlanıyorum. Gerçi motorda yağ kaçağı var birazdan resimlerini atacağım fikir almak için. Eğer garantiden yapmazlarsa bundan sonra servisi asla kullanmayacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
2014 model 12000 km motor arkadaşlar.
Bakımları daha bir kaç gün önce yapıldı, motoru sıkıştırmam titiz kullanıcıyım ama bu neden oldu anlamadım.
Bakımlardan önce fark etmiştim orada bir yağlanma olduğunu zinciri bol yağlamıştım sıçrayıp rüzgarla dağılmıştır diye düşündüm. Temizledim bakıma soktum yaklaşık 200 km sonra bu halde. Damlama yok işaretli yerde çok yavaş bir şekilde nemlenme var.
http://i.hizliresim.com/YJ75Gz.jpg
En ilginç kısmı burası.
Motorun şaseye bağlandığı yerin hemen altında da aynı şekilde sızıntı var.
Yukarıdan damlasa rüzgar farklı yerlere de bulaştırır ama damlamadan kaynaklı değil. Oradan yağ da geçmiyor diye biliyorum. Başına gelen ya da servise gitmeden önce önerisi olan arkadaşlar bir yardımcı olur musunuz?
http://i.hizliresim.com/8Q7EyV.jpg
Kardeş aynı sorun bendede vardı
Motorum daha 3800 km de iken ikinci el almıştım
Alırken farkedememiştim sonra baktık motor bloğunda yağlanma var
Daha önce burada konuyu paylaşmıştım eski yazılarıma bakarsan resimleriyle görebilirsin
Neyse tavsiyeler üzerine birkaç deneme yaptım yağı kalın yağ ile falan değiştirdim ama nafile baktım olmuyo
Ümraniye D&B Servise gittim orda garanti kapsamında motor söküldü ve contası değiştirildi
Para vermedim
Bence sende direk servise götür
-
23 Kasım 2015, 20:24
#24220
Arkadaşlar ÜRÜN GÜNCELLEME KAMPANYASI SORGULAMA sayfasına girerek şasi bilgilerini filan girdim karşıma bu çıktı nedir acaba bilen var mı.?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler