Cok odemissiniz. Ben her bakimda yag,yag filtresi,zincir temizleme ve yaglama 150 lira veriyorum.
8000 de zinciri temizletmedim ama hava filtresini degistirdim 160 lira verdim.
8000 de servis ustasi arka balatan az kalmis 10000 de biter dedi 11250 km oldu hala problem yok 12.000 de degistiricem, kis geldi birde koruma takozu taktirayim nolur nolmaz
bence de çok fazla ödemişsiniz.
en kalitelisinden ipone veya motul yağ koydursanız 1,5 litresi 55 TL
yağ filtresi 19 TL
hava filtresi 26 TL
işçilik için de 20 lira alsa
120 lira eder, hadi 150 etsin, yine de 200 lira çok.
kaldı ki bu işlemleri eli tornavida tutan herkes yapabilir.
bence kendiniz yapmaya çalışın.
40 tl işçilik ücreti çok iyi bence. Bajaj da işçilik 80 tl süre kısıtı olmaksızın.
Anes'te yaptırdım bakımı. İşçilik 48+kdv diye hatırlıyorum. Zincir temizleme, germe vs zaten rutin işçiliğe dahil. Koşnuk sanırım daha uygundu aynı işlemleri daha ucuza yaptırdığımı hatırlıyorum. Fiyat bana da fazla geldi.
Servisten servise fiyat farki olabilir, bana gore de 40 TL iscilik fazla, servisten yag yag filtresi, hava filtresi ve istedigim balatayi alip kendi ustamda degismeyi dusunuyorum.
Bu arada soyle bir saplantim var artik, motosikleti calistirmadan once dik konuma getirip , yagi pencereden gorunce oyle marsa basiyorum.
Yag pompasi illa ki gorevini goruyordur, yan ayaklikta iken bile ama benim ki gereksiz paranoya iste.
Bu arada iki ay oldu hala korna`nin yerine alisamadim. Elindeki telefona baka baka yola giren yayayi gidecegi yere goturuyordum az daha onume alip.
Kazasiz belasiz masrafsiz surusler.
260 km olunca benzin isigim yaniyor hep, bu kez 300 gorecem insallah
Uzun yolla ilgili çektiğim video, umarım yardımcı olur.
https://youtu.be/TI3SpRhVyJ4
Honda da şuan 2013 ve öncesi için indirimler var bakım,yedek parça vs. Fiyatları yükseltip indirmiyorlar değil mi? Kontrol eden oldumu hiç
Bugün oldugu yerde yan yatırdım yokuştu park ettiğim yer tutamadım. debriyaj maneti yamuldu onu elimle düzeltip devam etsem sıkıntı olur mu esnek birşeymi yani ? 2014 yeni kasanın orjinal maneti.
Elim yatkın kendim de hallederim ama malum garanti için servis zulmune katlanıyorum. Gerçi motorda yağ kaçağı var birazdan resimlerini atacağım fikir almak için. Eğer garantiden yapmazlarsa bundan sonra servisi asla kullanmayacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
2014 model 12000 km motor arkadaşlar.
Bakımları daha bir kaç gün önce yapıldı, motoru sıkıştırmam titiz kullanıcıyım ama bu neden oldu anlamadım.
Bakımlardan önce fark etmiştim orada bir yağlanma olduğunu zinciri bol yağlamıştım sıçrayıp rüzgarla dağılmıştır diye düşündüm. Temizledim bakıma soktum yaklaşık 200 km sonra bu halde. Damlama yok işaretli yerde çok yavaş bir şekilde nemlenme var.
En ilginç kısmı burası.
Motorun şaseye bağlandığı yerin hemen altında da aynı şekilde sızıntı var.
Yukarıdan damlasa rüzgar farklı yerlere de bulaştırır ama damlamadan kaynaklı değil. Oradan yağ da geçmiyor diye biliyorum. Başına gelen ya da servise gitmeden önce önerisi olan arkadaşlar bir yardımcı olur musunuz?
para ayırabilsem şunu alıcam fiyatı indirecek biraz daha 8500ün altını biraz görecek gibi ve temiz motor alacak varsa şiddetle tavsiye ederim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1248111/detay/
Hangi yağdan koymalıyız ? Aralarında ne gibi farklar vardır ?
orjinal honda 10-30
ipone 10-40
Bence de uygun fiyatta. Motor blogu sorun cikarmadikca istedigi bakim maliyetini cikarsin (zincir disli balata vs) yine uygun.
7500`den asagi Pulsar yok piyasada.
Bu arada Cbr`lerin icinde (yeni kasalar dahil) en kasli ve fotojenik kasa bu bence.
Cbr 250`de neredeyse tum yaglari denemis birisi olarak onerim ;
Eneos 10-40 veya Ipone 10/40 (rs serisi degil , onlar full sentetik)
Onumuz kis oldugundan 10/30 da koyulabilir.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Arkadaşlar selam. Bugün durur haldeyken birinci vitesle kalkış yaparken 3-4m sonra vites kendiliğinden boşa çıktı. Bu başıma ikinci defa geliyor. Ayağım vites koluna değdiğini sanmıyorum. Motor da henüz çok yeni, 3.500km, dişlilerin yalama olacağını zannetmiyorum. Böyle birşey yaşayan olu mu hiç?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)