Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Kasım 2015, 16:42
#24161
Emron adlı üyeden alıntı
Absli modeli varmı peki bu motorun?
Yok.
Diger sorulariniz icin mesai saatleri icerisinde ;
http://www.hondaesengul.com/iletisim
Reklamlar
-
06 Kasım 2015, 17:24
#24162
Emron adlı üyeden alıntı
Absli modeli varmı peki bu motorun?
Varda canım ülkeme getirmediler
-
06 Kasım 2015, 17:31
#24163
seta34 adlı üyeden alıntı
Varda canım ülkeme getirmediler
Nette gördüm ama zaten gelse şaşardım peki 16 modelde gelme ihtimali var mı?
-
06 Kasım 2015, 22:12
#24164
Merhaba,
250 cc ile başlamayı düşünen ve yeni başlayan arkadaşların dikkatine 0-100 km hızlanma videosu,kanalımda hoşunuza gidecek başka videolarda olabilir göz atmayı, beğenmeyi, yorum yapmayı ve destek için abone olmayı unutmayın
İyi Seyirler..
https://youtu.be/bpoZ552pb-4
-
07 Kasım 2015, 02:34
#24165
Beyler bugün servise gittim, 14 modellerin marş rölesi muhabbeti için.
Honda'nın sayfasında sorgulattığımda çıkmamıştı. Yine de gideyim dedim.
Şasiyi sorgulayıp "inceleme bile çıkmadı, gidebilirsin dediler".
Bu kadar yol geldik bir yağ filtrenizi alırım o zaman dedim.
14 model arkadaşlara tekrar hatırlatalım.
B-veritas adlı üyeden alıntı
Merhaba,]
41 plaka kırmızı görürsen selam et
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
07 Kasım 2015, 16:55
#24166
Honda mesaj attığı için 2014 model cbr250 imi servise goturdum, değiştirdikleri parça marş rolesi ve bunu on koltuğu sökerek 10 dakikada hallettiler.
-
07 Kasım 2015, 17:33
#24167
Emron adlı üyeden alıntı
Nette gördüm ama zaten gelse şaşardım peki 16 modelde gelme ihtimali var mı?
Onu arayıp sorarsan daha faydalı bilgi alirsin
-
07 Kasım 2015, 18:09
#24168
Arkadaslar aranizda bu aralar plakasi kaybolan ve kayip işlemleri yaptıran oldu mu.?
-
10 Kasım 2015, 23:33
#24169
Arkadaşlar, bir konuda yardım, daha doğrusu bilgi rica edeceğim.
Bu gün bir arkadaşa CBR250R bakmaya Efe Hondaya gittik. Sağolsunlar gelip "hoşgeldiniz" demediler. Kendi kendimize baktık. Haliyle sorularımız buraya kaldı.
1- 2013 model ile 2015 model arasında kasa farkı kafadaki yapı ve farlardan mı ibaret? Sanki yeni kasanın depo da daha geniş duruyormuş gibime geldi.
2- Araştırdığımda yakıt verisi olarak 3-3,5 lt gördüm, sakin sürüşte gerçekten 3,5 litrenin altına iniyor mu yakıt? (Ulaşım amacı ile kullanılacağında yakıta önem veriyoruz)
3- SS görünümüne sahip ancak oturuş pozisyonu rahat deniyor. Eski kasa ile yenisi arasında oturuş pozisyonu farkı var mı?
4- Titreşim durumu nasıl? Arkadaşta F650 BMW var, tek silindir, gerçekten titriyor alet yüksek devirlerde. CBR ne durumdadır?
5- Uzun yola çıkan muhakkak olmuştur, uzun yolda nasıldır?
6- Titreşimin rahatsız etmediği maksimum hız nedir?
Esasen ben de gözüme kestirmek üzereyim gibi görünüyor ama ben tek farlı kasayı daha çok beğeniyordum. Sezona doğru bakacağız artık.
-
11 Kasım 2015, 00:27
#24170
efendy06 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, bir konuda yardım, daha doğrusu bilgi rica edeceğim.
Bu gün bir arkadaşa CBR250R bakmaya Efe Hondaya gittik. Sağolsunlar gelip "hoşgeldiniz" demediler. Kendi kendimize baktık. Haliyle sorularımız buraya kaldı.
1- 2013 model ile 2015 model arasında kasa farkı kafadaki yapı ve farlardan mı ibaret? Sanki yeni kasanın depo da daha geniş duruyormuş gibime geldi.
2- Araştırdığımda yakıt verisi olarak 3-3,5 lt gördüm, sakin sürüşte gerçekten 3,5 litrenin altına iniyor mu yakıt? (Ulaşım amacı ile kullanılacağında yakıta önem veriyoruz)
3- SS görünümüne sahip ancak oturuş pozisyonu rahat deniyor. Eski kasa ile yenisi arasında oturuş pozisyonu farkı var mı?
4- Titreşim durumu nasıl? Arkadaşta F650 BMW var, tek silindir, gerçekten titriyor alet yüksek devirlerde. CBR ne durumdadır?
5- Uzun yola çıkan muhakkak olmuştur, uzun yolda nasıldır?
6- Titreşimin rahatsız etmediği maksimum hız nedir?
Esasen ben de gözüme kestirmek üzereyim gibi görünüyor ama ben tek farlı kasayı daha çok beğeniyordum. Sezona doğru bakacağız artık.
1- evet
2-evet
3-tam emin degilim ama evet
4-ellerinde falan pek birsey hissetmezsin ama artci arkadan tutunursa cidden cok kotu titretiyor artci icin kotu birazda ayaklarda hissediyorsun
5-guzeldir
6-110-120 ile cok guzel gidersin. Motor zaten 150 ye aninda cikiyor ondan sonrasi yatmak ve basacak yol bulmak. Benimki 181 de kesiciye giriyor 183 gören vardi forumda
-
11 Kasım 2015, 00:38
#24171
seta34 teşekkürler, peki bu titreşim nerde başlıyor? Yani kaç km hıza kadar titreşmiyor?
-
11 Kasım 2015, 10:27
#24172
Her zaman ufak bir titreşim oluyor ama traktör gibi değil daha düşük frekansta. Uzun süre kullanımda ellerde karıncalanma oluyor biraz.
-
11 Kasım 2015, 10:51
#24173
efendy06 adlı üyeden alıntı
seta34 teşekkürler, peki bu titreşim nerde başlıyor? Yani kaç km hıza kadar titreşmiyor?
Hizi bilemicem, 7 bin devirden sonra hissettirir
-
11 Kasım 2015, 14:36
#24174
Merhabalar CBR 250R ailesine yeni katıldım, yağı alt çizginin altında 3-4 günde bir 5dk çalıştırıyorum motora zararı olur diye ve motorumun yağını filtrelerini vs genel bi bakım yapmam gerekiyor Kocaeli-İzmitte yaşıyorum parçaları uyguna nerelerden tedarik edebilirim.
Teşekkürler hayırlı günler tekeriniz düz bassın.
-
11 Kasım 2015, 19:00
#24175
efendy06 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, bir konuda yardım, daha doğrusu bilgi rica edeceğim.
Bu gün bir arkadaşa CBR250R bakmaya Efe Hondaya gittik. Sağolsunlar gelip "hoşgeldiniz" demediler. Kendi kendimize baktık. Haliyle sorularımız buraya kaldı.
1- 2013 model ile 2015 model arasında kasa farkı kafadaki yapı ve farlardan mı ibaret? Sanki yeni kasanın depo da daha geniş duruyormuş gibime geldi.
2- Araştırdığımda yakıt verisi olarak 3-3,5 lt gördüm, sakin sürüşte gerçekten 3,5 litrenin altına iniyor mu yakıt? (Ulaşım amacı ile kullanılacağında yakıta önem veriyoruz)
3- SS görünümüne sahip ancak oturuş pozisyonu rahat deniyor. Eski kasa ile yenisi arasında oturuş pozisyonu farkı var mı?
4- Titreşim durumu nasıl? Arkadaşta F650 BMW var, tek silindir, gerçekten titriyor alet yüksek devirlerde. CBR ne durumdadır?
5- Uzun yola çıkan muhakkak olmuştur, uzun yolda nasıldır?
6- Titreşimin rahatsız etmediği maksimum hız nedir?
Esasen ben de gözüme kestirmek üzereyim gibi görünüyor ama ben tek farlı kasayı daha çok beğeniyordum. Sezona doğru bakacağız artık.
Boyle soru soran, ihtiyacini belirleyen, makinenin neyi vaat etmedigini ne icin oldugunu bilen arkadaslarin sorularini cevaplandiririz.
1-) Iki kasayi da kullandim 12 model 8 bin su an da 14 model var. Motor blogunda herhangi bir fark oldugunu sanmiyorum. Sele biraz daha iyi, kumandalarda korna ve sinyal yeri farkli. Depo ayni, sadece grenaj depo baglantisi (kemer diyorlar sanirim) farkli. Diger her sey ayni.
2-) Ben istanbul sehir icinde kullaniyorum dur kalk cok aliyor, gece is cikisi da yol bos oldugu icin baya asiliyorum. 3.6 ortalama ile suruyorum. 100 km hiz uzerine ve 6bin devir uzerine cikilmadiginda 3.4 3.3 yakiliyor. Forumdan xcom isimli Emre bir depo ile 390 kusur km yapmistir.
Ben 300km`e yaklastigimda isik yanip sonuyor (depoda 4 litre daha var demek)
4-) Oturus farki yok, pozisyon olarak rahat bir motor diyemem. r25,ninja,cbr bunlarda sikisik trafikte cok rahat edilmez. Orasi icin bkz : inazuma
5-) Uzun yolda 130 km uzeri hizlarda gidonda titresim hissediliyor, ama dogru otorus pozisyonu ile uzun yol gidilir, bel omuz bilek agrisi olmaz duzgun molalar verilirse.
6) bakiniz cevap 5.
Eski kasalarda ilk sahibinden veya servis bakimli makinelere bakin, bu her 250cc motor icin gecerli. SS motor kullaniyorum diye kesiciye sokmadan vites atmayan,rodaji, zincir yaglamayi bilmeyen, debriyaji catur catur diyen icinde ne yag oldugunu bilmeyen kullanicilardan motor alinmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
Burak Çetin adlı üyeden alıntı
Merhabalar CBR 250R ailesine yeni katıldım, yağı alt çizginin altında 3-4 günde bir 5dk çalıştırıyorum motora zararı olur diye ve motorumun yağını filtrelerini vs genel bi bakım yapmam gerekiyor Kocaeli-İzmitte yaşıyorum parçaları uyguna nerelerden tedarik edebilirim.
Teşekkürler hayırlı günler tekeriniz düz bassın.
Honda Haldiz, (outlet center karsisinda ) yetkili servisten aliniz.
-
11 Kasım 2015, 22:10
#24176
Sokollu adlı üyeden alıntı
Boyle soru soran, ihtiyacini belirleyen, makinenin neyi vaat etmedigini ne icin oldugunu bilen arkadaslarin sorularini cevaplandiririz.
1-) Iki kasayi da kullandim 12 model 8 bin su an da 14 model var. Motor blogunda herhangi bir fark oldugunu sanmiyorum. Sele biraz daha iyi, kumandalarda korna ve sinyal yeri farkli. Depo ayni, sadece grenaj depo baglantisi (kemer diyorlar sanirim) farkli. Diger her sey ayni.
2-) Ben istanbul sehir icinde kullaniyorum dur kalk cok aliyor, gece is cikisi da yol bos oldugu icin baya asiliyorum. 3.6 ortalama ile suruyorum. 100 km hiz uzerine ve 6bin devir uzerine cikilmadiginda 3.4 3.3 yakiliyor. Forumdan xcom isimli Emre bir depo ile 390 kusur km yapmistir.
Ben 300km`e yaklastigimda isik yanip sonuyor (depoda 4 litre daha var demek)
4-) Oturus farki yok, pozisyon olarak rahat bir motor diyemem. r25,ninja,cbr bunlarda sikisik trafikte cok rahat edilmez. Orasi icin bkz : inazuma
5-) Uzun yolda 130 km uzeri hizlarda gidonda titresim hissediliyor, ama dogru otorus pozisyonu ile uzun yol gidilir, bel omuz bilek agrisi olmaz duzgun molalar verilirse.
6) bakiniz cevap 5.
Eski kasalarda ilk sahibinden veya servis bakimli makinelere bakin, bu her 250cc motor icin gecerli. SS motor kullaniyorum diye kesiciye sokmadan vites atmayan,rodaji, zincir yaglamayi bilmeyen, debriyaji catur catur diyen icinde ne yag oldugunu bilmeyen kullanicilardan motor alinmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
Honda Haldiz, (outlet center karsisinda ) yetkili servisten aliniz.
Üstad teşekkürler verdiğin bilgiler için. Geriye tek bir şey kaldı, gidon nasıl yükseltilir onu bulmak. 3-4 cm daha yüksek olsa tam sport touring olacak makina. İnazumaya da bakıyorum da, 3 sebep bize engel oluyor;
1- Yiyeceğimiz rüzgar (Ancak F modeli düşünülebilir)
2- Çirkin ötesi egzozlar ve ön çamurluk. Çamurluğa bir şeyler düşünülür de o egzozlar niye o kadar çirkin yapılır anlamıyorum.
3- Suzuki Türkiye'nin parça ve servis fiyatlandırma politikası.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
11 Kasım 2015, 23:55
#24177
efendy06 adlı üyeden alıntı
Üstad teşekkürler verdiğin bilgiler için. Geriye tek bir şey kaldı, gidon nasıl yükseltilir onu bulmak. 3-4 cm daha yüksek olsa tam sport touring olacak makina. İnazumaya da bakıyorum da, 3 sebep bize engel oluyor;
1- Yiyeceğimiz rüzgar (Ancak F modeli düşünülebilir)
2- Çirkin ötesi egzozlar ve ön çamurluk. Çamurluğa bir şeyler düşünülür de o egzozlar niye o kadar çirkin yapılır anlamıyorum.
3- Suzuki Türkiye'nin parça ve servis fiyatlandırma politikası.
Gidonu alcaltani gordumde. Yukselteni ne gordum nede duydum... ama standart olculer baz alinarak cnc de kesilebilir yada demircide de yaptirilabilir belki. cunku sag gidon sol gidon birbirinden bagimsiz...
-
12 Kasım 2015, 12:03
#24178
-
12 Kasım 2015, 13:55
#24179
ardacik adlı üyeden alıntı
Gidonu alcaltani gordumde. Yukselteni ne gordum nede duydum... ama standart olculer baz alinarak cnc de kesilebilir yada demircide de yaptirilabilir belki. cunku sag gidon sol gidon birbirinden bagimsiz...
Üstad farkındayım söylediğinin. Herkes alçaltmak istiyor. Alçaltınca daha spor bir sürüş pozisyonu, daha az rüzgar direnci vb. sonuçlar çıkıyor ortaya. Biz ise 250 cc sınıfında sport touring bakınıyoruz ama yok. En yakın ihtimal CBR 250 R. Mondial RX3İ Evo Mondial değil de Honda olsa düşünmeden alırdık ama o marka o parayı etmez. Velhasıl, madem yok, dedik kendimiz yapalım. Azcık yükselirse gidon, 10 numara sport touring olur.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
12 Kasım 2015, 14:01
#24180
12 bin bakiminda ne degisiyor?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler