Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Temmuz 2015, 09:03
#23701
Arkadaşlar önemli bir sorum var. Ön tekeri tutan somunlardan sol taraftaki sanki böyle çıktı çıkacak gibi duruyor. sağ tarafta civatanın ucu somunun dışında iken sol taraftaki somunun içi boş... işe giderken farkettim, anahtarla ancak 1 2 mm falan sıkabilmişimdir. Bu durum normal mi?
Bir de dün serviste taktırdığım alarm artık ne yaptıysa feribota bindim inerken akü ölüydü. Alarm bağlantılarını aküden çıkarttım. Çok az can gelir gibi oldu sonra vurdurdum çalıştı.
Reklamlar
-
09 Temmuz 2015, 09:51
#23702
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
imkansız değil hocam. ben ilk aldığım gün istanbula gelirken 172 yaptım zaten
dahasını yemedi arkamda yük vardı..
ve, yaktığı doğru. çok aşırı devirsiz kullanırsan 4 litreyi geçebiliyor. ben 600 km yi 180 TL ye geldim.
fakat geçen hafta hafta sonu gezmeye gittiğimde, çok sakin kullanarak iki kişi 180 Kmyi tam 30 TL ye gittim geldim. buda 2,5 ltreden daha az gibi sanki.
Ben 100kiloyum, kaskla kıyafetle falan 110'u bulurum. Otobanda fırsat bulduğumda azami hızı denerim
-
09 Temmuz 2015, 10:22
#23703
ardacik adlı üyeden alıntı
On 130 arka 160 mi ? Yihaaaa o motor hizlanmiyodur bile ya...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
5bin devrin alti cbf 150
öyle bi hızlanıyo ki yol tutuşuda arttı... dediğim gibi top speed de farkediliyor teker faktörü zaten bizde top speedi taksak 600 alırız
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
akteni adlı üyeden alıntı
Ben 100kiloyum, kaskla kıyafetle falan 110'u bulurum. Otobanda fırsat bulduğumda azami hızı denerim
170 den aşağı düşmez son hızın rahat, tabi motorda zincirde sıkıntı yoksa...
-
09 Temmuz 2015, 13:32
#23704
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar önemli bir sorum var. Ön tekeri tutan somunlardan sol taraftaki sanki böyle çıktı çıkacak gibi duruyor. sağ tarafta civatanın ucu somunun dışında iken sol taraftaki somunun içi boş... işe giderken farkettim, anahtarla ancak 1 2 mm falan sıkabilmişimdir. Bu durum normal mi?
Sanırım normalmiş bu şekilde..
-
09 Temmuz 2015, 13:53
#23705
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Sanırım normalmiş bu şekilde..
dostum,pek normalmiş gibi gözükmüyor,sanki her iki taraf ta aynı çıkıklıkta olması lazım. en azından birbirine yakın olması gerek.sol tarafta hiç diş gözükmüyor.içeride kaç diş sıkıldığı belli değil. bence bir ustaya danış istersen
-
09 Temmuz 2015, 16:52
#23706
Bu fotoları internetten aldım. Benimki de aynı şekilde. Ayrıca dikkat ettim arka tekerde de sagda civata payı daha az. iş çıkısı bir servise göstereceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Olay şuymuş, aks sol taraftan takılıyor sağ taraftan somun ile tutturuluyor. Sol taraftaki aksa dikey gelen civata ise aksı sabit tutmaya yardımcı oluyor. Durum tamamen normalmiş yani
-
10 Temmuz 2015, 00:52
#23707
Arkadaşlar Bende Honda Cbr 250 alacağım, resmi sitesine baktığım da fiyatı 14 bin TL yazıyor . Ama altında küçük yazıların içerisinde bayilerde fiyat değişibilir gibisinden bir yazı yazıyor. Birde plakası gibi benzer şeyler de müşteriye ayit miş . Bu motoru şu anda kapımın önüne koymak istesem ne kadar fiyatı gözden çıkartmam gerekir.
-
10 Temmuz 2015, 08:25
#23708
34Kahraman34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Bende Honda Cbr 250 alacağım, resmi sitesine baktığım da fiyatı 14 bin TL yazıyor . Ama altında küçük yazıların içerisinde bayilerde fiyat değişibilir gibisinden bir yazı yazıyor. Birde plakası gibi benzer şeyler de müşteriye ayit miş . Bu motoru şu anda kapımın önüne koymak istesem ne kadar fiyatı gözden çıkartmam gerekir.
lastikler hariç, ki bu motoru aldınmı değiştireceksin 14500-14750 arasına mal olur, bayide fiyat değişmez.
-
10 Temmuz 2015, 08:49
#23709
Düşük km temiz 2. el de bakın bence.
-
10 Temmuz 2015, 11:05
#23710
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Kafanızı takmayın gayet normal bu çünkü ilk fotoğraftaki yani disk tarafındaki somun öteki tarafta gördüğünüzde komple saplama parçasının başı yani somun değil, sol taraftaki somunu söktüğünüzde sağ taraftan çektiğiniz bir uzun demir parça gibi düşünün, o da onun baş kısmı
-
10 Temmuz 2015, 14:04
#23711
Aynen o şekilde evet. HOnda milleti kıllandırmak için o somun tipli ucun içini boş bırakmış sanırım. ya da vardır bir bildiklerin capon mühendislerin..
-
10 Temmuz 2015, 14:08
#23712
2012 Model gri renkli jantlı olan moden CBR250 motosikletimin jantlarını güzelce siyaha boyatmak istiyorum. Bunu yaptıran, memnun kalan, referans verebilecek bir arkadaş mevcut mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Aynen o şekilde evet. HOnda milleti kıllandırmak için o somun tipli ucun içini boş bırakmış sanırım. ya da vardır bir bildiklerin capon mühendislerin..
Nedeni somun açılırken eğer çok sıkılmış ise bu parçayı komple döndürebilir açılmaz böyle olunca da o tarafa da alyen anahtarı gibi aparatını takıyorsun tutuyorsan sabit somunu çeviriyorsun
-
11 Temmuz 2015, 22:26
#23713
[QUOTE=Razor999;3669933]2012 Model gri renkli jantlı olan moden CBR250 motosikletimin jantlarını güzelce siyaha boyatmak istiyorum. Bunu yaptıran, memnun kalan, referans verebilecek bir arkadaş mevcut mu?[COLOR="Silver"]
Burak sen misin ?
-
12 Temmuz 2015, 23:00
#23714
Çok acil yardımınıza ihtiyacım var motoru yıkadıktan sonra zincir folloş gibi oldu gerdirme yapıcam ama pek bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim
-
12 Temmuz 2015, 23:44
#23715
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Çok acil yardımınıza ihtiyacım var motoru yıkadıktan sonra zincir folloş gibi oldu gerdirme yapıcam ama pek bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim
Videolu anlatım var. Somunu gevşemetmekte zorlanırsanız ayağınızla anahtarın üstüne çıkın.
Mobilden girersiniz belki diye link; https://www.youtube.com/watch?v=86OqCTOntSM
-
13 Temmuz 2015, 01:27
#23716
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
-
13 Temmuz 2015, 01:52
#23717
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim abi hallettik zinciri
aslında kolaymış yapması.. buda bi tecrübe oldu
Her zaman aklında olsun fazla gergin zincir ciddi sorunlara neden oluyor. En gevşek zincir bile, gereğinden fazla gerilmiş zincirden daha zararsızdır bana göre.
-
13 Temmuz 2015, 01:57
#23718
Sokollu adlı üyeden alıntı
Her zaman aklında olsun fazla gergin zincir ciddi sorunlara neden oluyor. En gevşek zincir bile, gereğinden fazla gerilmiş zincirden daha zararsızdır bana göre.
Haklısın abi gerginlik konusunda çok titiz davrandım tam 25mm ye ayarladım. bide sabah motorcuya götürüp o kontrol etsin ne olur ne olmaz diye
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
-
13 Temmuz 2015, 03:53
#23719
Arkadaslar 2014 model cbr 250 ile yotube kanali actim hepinizi beklerim. Bir bakin derim. Sorularinizi ve goruslerinizi bekliyorum
https://m.youtube.com/channel/UCMTarbwhWiVvTRvXIPCz39A
Link uygulamada olmuyor sanirim internet sitesi olarak acin.
Uygulamayla girenler icin
Eye of the biker
-
13 Temmuz 2015, 09:30
#23720
Cbr250r 2014 kasaya yan çanta demirleri yaptim bilgisayarın basina gectigimde paylasicam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler