Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Nisan 2015, 18:44
#22981
Arkadaşlar merhaba,
Bende motorsikletime çanta takmayı düşünüyorum ama daha öncede konuşulmuş, genel olarak bu motora yakışmadığı yönünde
Bir yandan dizlik,kask mont vs. artık taşınması baya zor hale geldi, acaba çanta işini nasıl çözdünüz?
En azından dizlik ve botlarımı koyabileceğim bir çanta düşünüyorum, yada direk sırt çantasımı alsam, sizler nasıl çözdünüz bu işi? Motorsiklet çantasının bana maliyeti ne kadar olur acaba?
Teşekkürler
Reklamlar
-
01 Nisan 2015, 22:40
#22982
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende geçen hafta honda cbr 250 r alarak aranıza katıldım.
Yağ yağiştirmek istiyorum önceki sahibi Motül kullanmış.Motülle devam mı etsem yoksa başka önerebileceğiniz bir yağ var mı ?
Ipone 10/40 (rs serisi olmayan) öneririm. Titreşim yok, beni çileden çıkaran 1'den 2'ye geçişte boşta kalma ısrarı yok. Nihai kararım olacak gibi bu yağ Cbr 250 için.
kahve adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Pazar akşam üstü beykoz istikametinde, çengeldeki sürücülere selam ola.
Ayrıca
Spontan kararla avrupa yakasından turlamaya gelen arkadaşa da buradan teşekkür
Deniz havası iyi geldi...
İş güç kaygısı olmasa da her canım istediğinde boğazın o tarafı bu tarafı farketmeden turlayabilsem 2 teker kadar kendine bağlıyor şu İstanbul.
-
02 Nisan 2015, 23:35
#22983
arkadaşlar yeni fiyatlar geldi cbr 250R 14.000 TL OLDU
http://honda.com.tr/App_Assets/Fiyatlar/hondafiyatmotosiklet-150402.pdf
-
03 Nisan 2015, 14:54
#22984
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.Bu motoru çok araştırarak aldım.14 yıl motosiklet kullanmaya ara verdikten sonra tekrar aranızdayım ama bu defa daha yavaş daha dikkatli.Herkese kazasız belasız ve bol keyifli sürüşler.
-
03 Nisan 2015, 16:39
#22985
cıbırcıı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yeni fiyatlar geldi cbr 250R 14.000 TL OLDU
http://honda.com.tr/App_Assets/Fiyatlar/hondafiyatmotosiklet-150402.pdf
honda cüzdanım onda
-
04 Nisan 2015, 01:16
#22986
Arkadaşlar bu kullanma kılavuzundaki lastik basıncı hakkında bilgi rica edebilirmiyim. O kadar aramama rağmen bulamadım, kafam allak bullak oldu.
-
04 Nisan 2015, 02:14
#22987
m_arslan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Bende motorsikletime çanta takmayı düşünüyorum ama daha öncede konuşulmuş, genel olarak bu motora yakışmadığı yönünde
Bir yandan dizlik,kask mont vs. artık taşınması baya zor hale geldi, acaba çanta işini nasıl çözdünüz?
En azından dizlik ve botlarımı koyabileceğim bir çanta düşünüyorum, yada direk sırt çantasımı alsam, sizler nasıl çözdünüz bu işi? Motorsiklet çantasının bana maliyeti ne kadar olur acaba?
Teşekkürler
en duzgun demir givi nin cbr125-20 için ürettiği çanta demiri, bizim yerliler gibi eğik durmuyor ve artçıyı sıkıştırmıyor. tutmatyada sanki müsait gibi. Feyizoğlunun internet sitesinde var 225 tl demir, bide çok büyük olmayan 35-37 çanta alabilirsin daha büyüğü sırıtıyor 510-520 maliyeti olur minimum çantada givi kappa olursa. kask ve masfallı olmayan dizlik alır
-
04 Nisan 2015, 08:21
#22988
mhmtesk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu kullanma kılavuzundaki lastik basıncı hakkında bilgi rica edebilirmiyim. O kadar aramama rağmen bulamadım, kafam allak bullak oldu.
Uzerindeki lastikler irc ise eger on 29 psi arka 29 psi artcili kullaniyosaniz on 29 psi arka 33 psi. Lastikleriniz yumusak hamurlu bi lastikse michelin yada pirelli rosso on 33 psi arka 36 psi
-
04 Nisan 2015, 12:48
#22989
Güle güle kullan MT07 memnuniyetinden kısaca bahseder misin? Artıları eksikleri geçen fuarda gördüm motocage çok hoşuma gitti.Birde deponun olduğu kısım çok agresif duruyor bana göre. Motorun hayırlı olsun güle güle kullan
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Bununla ilgili forumda arama yaparsan konu açmıştım baya detaylı orada bulabilirsin. Benim nacizane tavsiyem halata çok güvenme ben titanyum zincir aldım asansör firmasından grade 80 grade 100 zincir öneririm,birde asma kilit sağlamından.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Hocam merhaba bende aynısını yapıyordum arabada alışkanlık engellemeye çalışıyorum.Debriyajı en son durma noktasında sıktırıyorlardı honda gis'te fren mesafesini en verimli kullanmak için diğer durumda fren mesafesi uzayacak öyle düşünün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
forumcu adlı üyeden alıntı
Motoru 2. el aldığım için yakıt işi biraz korkutuyordu beni her ne kadar motor sağlam gözükse de cihazlar arasında baya farklar olabiliyor. 100 km / 3.45 L şeklinde tüketim sonucu çıktı. Acemiliğim olsun, şehir içi trafik olsun bana çok makul geldi. Uzun yolda kullanmak için aldım ben bu motoru heralde 3.0 L görmek mümkün olacak. 24 Nisanda İstanbul - Çanakkale yapmayı düşünüyorum. Bakalım sonuç ne olacak.
Bir de ben motor mekaniğinden hiç anlamam motoru aldığım gibi servise götürüp tüm bakımlarını yaptırdım ama zincir vs gibi arada yapılması gereken işler varmış. Zincir temizleme spreyi ve yağı alacağım. Servis haricinde benim yapmam gereken başka işler var mı şunu periyodik olarak devamlı yap diyeceğiniz. Balata spreyi falan satılıyor, motor katkıları var. Kısaca elzem olanları söylerseniz sevinirim. Güvenli sürüşler.
Bilhassa uzun yola çıkmadan lastik basınçlarına ve frenleri kısa mesafesede deneyerek bakın derim. Ayrıca zincir gerginliği de önemli ve basit şeyler. Bende başlangıçta araba sürmeden hiçbirşey bilmiyordum. Ama sanayilere gire gire göre göre birazda merak epey şey öğrendim. Motorda da fazla bilgim yok ama sorarsan her serviste kafana takılan bir iki soru yapamasanda bir sıkıntı olduğunda ne olduğu hakkında yorum yapabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Yeni kasaların eksozlarında sararma oluyor sıcaklığa bağlı.. Krom parlatıcılar ile giderilebiliyor..
Yeni kasa veya eski kasayı almak tamamen göreceli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın..
Bende de garaja sokup çıkarırken hafif sürtme var onu kapatmak için ne önerirsiniz paslanma yaptı ufaktan bir ara fotoğrafını da atarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Merhabalar motorumun parçaları yarın veya ondan sonraki gün geliyor nasip olursa. Merak ettiğim birkaç şey var motor yaklaşık 2 aydır yatıyor içinde su olmadığı için hiç marşa basmadım akü başlarını söküp tekerleri yerden kesip bıraktım öylece. Şimdi tamirden çıktıktan sonra ne yapmam lazım yattığı günler içerisinde yağın özelliği falan bozulmuşmudur çünkü kış baya sert geçti zaten çıktığı ilk gün zinciri temizleyip yağlamayı düşünüyorum onun haricinde şuraya buraya wd-40 falan sık şunu şöyle yap diyeceğiniz var mı ?
Benimde 2 ay kadar yattı çok gazlamayıp yol aldım ilk etapta zaten motoru rolantide ısıtıp kullanıyorum hep.Isınmadan yola bile çıkmıyorum. Ama 2014 yeni kasa kitapçığında km dolmasa da 6 ayda bir yağ değişimi yazmışlar. Daha motor 2600km'de ama yağ değişimine gideceğim yakın zamanda bu yüzden.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
Recogss adlı üyeden alıntı
Tesekkur ederim mitoqondri bugun altib elbiseli adam r25 cbr250 ninja200sl ve inazumayi kiyasladi cbr 250 yi sadece yakit tuketimi iyi diyorlar ve 5 beygir guc kaybi varmis adam soguttu beni yaw
herhalde r25 veya 250 sl alacagim tekrardan tesekkur ederim
R25 daha hızlı ancak ben fuarda görünce soğudum deponun olduğu kısımda kullanılan malzeme kalitesi büyük soru işareti bıraktı bende baya plastik gibi duruyordu,anlamadım. Birde motor cbr'dan ufak bende de boy var depoyu kavrayınca çok minyon geldi. Hantal mantal bizim motorlar ama bence çok dengeli virajlarda yolda duruşu garaja sokarken hiç zorlanmıyorum halbuki kaç kg. Birde az yakıyor tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
mazixxx adlı üyeden alıntı
bakkala bile kaskla gidiyorumda ses yinede geliyo
Bu sesle ilgili AEA'da kulak tıkacı önermişti kesinlikle herkese önerim kulak tıkacı kullanmanız gerçekten bir süre sonra duyma kaybı yaşayabilirsiniz. Hem takınca dünya ile tam izole olmuş hissediyorsunuz çok güzel bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
forumcu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu gün 100 km yol yaptım molasız. Motoru sıkıştırmadan 90-100 km/h ortalama hız hava da serin şekilde. Motoru stop ettikten sonra kontağı tekrar açtım motoru çalıştırmadan fan çalışıyordu. Normal bir durum mu bu motorun acemisiyim hararet göstergesi de 3 çizgide. Fan susana kadar motoru stop etmemek mi lazım anlamadım.
Onunla ilgili şöyle söyleyeyim ben yol yapıyorum yolda birşey yok ama motoru garaja sokarken 4m'de fan açıyor yoldaki gibi hava girmediği için çok normal arkadaşın dediği gibi 3 çizgiyi geçmediği sürece sıkıntı yok.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
-
04 Nisan 2015, 18:32
#22990
ardacik adlı üyeden alıntı
Uzerindeki lastikler irc ise eger on 29 psi arka 29 psi artcili kullaniyosaniz on 29 psi arka 33 psi. Lastikleriniz yumusak hamurlu bi lastikse michelin yada pirelli rosso on 33 psi arka 36 psi
teşekkürler.
-
05 Nisan 2015, 00:45
#22991
ardacik adlı üyeden alıntı
Uzerindeki lastikler irc ise eger on 29 psi arka 29 psi artcili kullaniyosaniz on 29 psi arka 33 psi. Lastikleriniz yumusak hamurlu bi lastikse michelin yada pirelli rosso on 33 psi arka 36 psi
usta bende rosso2 aldım ancak motolastik.com sahibi ile yaptığım görüşmede kitapcikta ne yaziyosa (29 psi) o şekilde hava basın dedi.
lastigin üzerinde yazan 40 kusur psi ise lastigin maksimum basıncını gosterir dedi.
sen neye göre 33 ve 36 diyorsun.
bilimsel bi açıklaması varsa paylaşır mısın?
-
05 Nisan 2015, 12:42
#22992
dostlar kredikartından dolayı kendi motorumda takılı olan tiger egzozu satıyorum. Almayı düşünen arkadaşlar varsa 0 gibi egzoz suanda tertemiz bana
Facebook adresim burdan ekleyip konusabiliriz ücreti 375tl izmir içi motosiklet net alıcılarına kıyak yapabilirim )
veya aga bana muhabbete gerek yok malı görek malı dersen Alım linki burdan alabilirsin iyigünler 2011 2012 2013 2014 2015 uyumludur )
ses videosu için
-
06 Nisan 2015, 11:53
#22993
michelin pilot street de hava basıncı tek kişi için 29/29 mu yoksa farklımı acaba?
-
06 Nisan 2015, 14:19
#22994
trancexp adlı üyeden alıntı
michelin pilot street de hava basıncı tek kişi için 29/29 mu yoksa farklımı acaba?
Sitesine girip bakabilirsin orada yazar ne kadar olduğu
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
-
06 Nisan 2015, 15:16
#22995
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
usta bende rosso2 aldım ancak motolastik.com sahibi ile yaptığım görüşmede kitapcikta ne yaziyosa (29 psi) o şekilde hava basın dedi.
lastigin üzerinde yazan 40 kusur psi ise lastigin maksimum basıncını gosterir dedi.
sen neye göre 33 ve 36 diyorsun.
bilimsel bi açıklaması varsa paylaşır mısın?
Pirelli Diablo Rosso II, CBR 250 için lastik üreticisinin önerdiği basınç değeri ön 29, arka 33 psi
Buradan bakabilirsiniz; http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/m...951029#/search
-
06 Nisan 2015, 15:36
#22996
mucoist adlı üyeden alıntı
hocam bende o şekilde biliyorum ama ardacik arkadaşımız 33 ve 36 psi şekilnde demiş ona sormuştum nerde gördü diye?
-
06 Nisan 2015, 15:55
#22997
son zamlı fiyattan hala cbr250 alan varmı açıkçası merak ettim sorayım dedim
-
06 Nisan 2015, 19:20
#22998
2013 kasa siyah cbr 250r mı sattım ve bugün gidip yeni kasa cbr 250r tricolor motorumu aldım. Ninja 250 sl baktım işçiliği ebatı vs çok kötü, z300 17500 TL geliyor.Cok pahalı, R25 çok hoşuma gitmedi açıkçası parça kalitesi vs. Yeni motor bide ne olacağı önümüzdeki yıllarda görülecek. MT 07 sorunları baş göstermeye başlamış bile. Bana yine en Mantıklı si Honda geldi. Malzeme kalitesi sağlamlığı yeter.13400 sifirini aldım .
-
06 Nisan 2015, 19:55
#22999
2014 modeller hariç motosikletlerin tasarımı hoşuma gitmiyor
fakat 2012-2013 siyah cbr alıp jantları kırmızı veya bordu yapsam
üstüne birde, grenajlara kırmızı sticker veya yakışacak yerleri kırmızıya boyasam nasıl olur sizce?
-
07 Nisan 2015, 00:03
#23000
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
hocam bende o şekilde biliyorum ama ardacik arkadaşımız 33 ve 36 psi şekilnde demiş ona sormuştum nerde gördü diye?
Ben lastikcinin uygun gordugu hava basincini uyguluyorum vede cevremde kullanan arkadaslarimda bu degerleri kullaniyo mesela on lastik indiginde gidon turu agirlasiyo ve cukurlardan tumseklerden gecerken jant degiyo nerdeyse 33 psi bastiginda bu sikintilar olmuyo bunlar benim gozlemledigim seyler ama bu degerleri kafamdan sallamadim boyle kullaniyorm 1 senedir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler