Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ekim 2014, 23:52
#22241
Shell ax7 yarım sentetik tavsiye olunur
Reklamlar
-
22 Ekim 2014, 20:04
#22242
Benim bundan önceki yağ Castrol dü ilk Başlarda kötü gibi geldiydi taki ipone kullanana kadar sanırsam bi 3000 km dayanıp yağ ve yağ filtresini değiştiririm gibi castrolle 3000 3000 kısas yapma fırsatı bulurum böylelikle
Tabi bu arada cevaplar ve yorumlar için ayrıca teşekkürlerimi sunarım...
-
22 Ekim 2014, 22:17
#22243
Twin adlı üyeden alıntı
AAa Ferhat sen miydin?
Kusuruma bakma inan fotoğrafa da pek dikkat etmedim açıkçası, Bir kusurum olduysa affola
Bundan sonra nerede görsem tanırım sıkıntı yok artık
Estağfirullah ne kusuru. Çok normal çıkaramaman, kullanıcı adı ve farklı fotolar kullanıyoruz çünkü.
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Shell ax7 yarım sentetik tavsiye olunur
İpone,Motul gibi markalar yanında Shell ve Castrol'ü kullanmış ve memnun kalmış CBR kullanıcılarını görünce şaşırdım gerçekten. CBR125 kullanan bir arkadaş son hızının düşmesinin Castrol kullandığı için olduğunu düşünüp, Motul aldı. Twin'in yazdıklarından sonra fark edeceğini sanmıyorum. Bakalım göreceğiz.
-
23 Ekim 2014, 04:20
#22244
teocan94 adlı üyeden alıntı
İyi Hoşda Bu Hatunun Yeni Taktığı Parçaları Nasıl Temin Edecez
Karaköy-SporMoto.
onu bende merak ediyorum
ayrıca şu olayı nasıl yapabiliriz?
http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/klappbares-nummernschild-auf-der-ffentlichen-verboten.htm
http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/darauf-hat-der-gaskranke-gewar-2197.htm
-
23 Ekim 2014, 08:56
#22245
Ducati motorlarda Shell kullanılıyor. Ayrıca castrole göre pahalı
-
24 Ekim 2014, 18:20
#22246
İyi akşamlar herkese.
Arkadaşlar daha önce de yazdığım gibi 3 gün önce periyodik bakımda yağ ve yağ filtresi değişti. İpone yağ kullanıldı. ( İpone olduğuna eminim). Dün vites peginin üst bölgesinde (ön dişli civarı) ciddi bir yağ sızıntısı gördüm. Sağolsun deneyimli bir abimiz fazla yağın ısı dolayısıyla bu bölgede birikmiş olduğunu söyledi. Bu konuda hemfikirim. Ancak iki gündür 1.viteste kalkışta, daha önemlisi 2.viteste yavaşlamak için gazı kapattığımda devir 3bin 2bine doğru düşerken , debriyaj çekili halde bile vuruntu,sarsıntı oluyor. Artçım bile durumu fark etti. En yakın zamanda kapağı açıp yağ birikintisini temizleyeceğim. Sizce sorun ortadan kalkar mı ? Fazla sıkılan zincir yağının böyle bir etkisi olabilir mi ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Daha da zincirimi başkasına yağlatmam
-
24 Ekim 2014, 21:20
#22247
Sokollu adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar herkese.
Arkadaşlar daha önce de yazdığım gibi 3 gün önce periyodik bakımda yağ ve yağ filtresi değişti. İpone yağ kullanıldı. ( İpone olduğuna eminim). Dün vites peginin üst bölgesinde (ön dişli civarı) ciddi bir yağ sızıntısı gördüm. Sağolsun deneyimli bir abimiz fazla yağın ısı dolayısıyla bu bölgede birikmiş olduğunu söyledi. Bu konuda hemfikirim. Ancak iki gündür 1.viteste kalkışta, daha önemlisi 2.viteste yavaşlamak için gazı kapattığımda devir 3bin 2bine doğru düşerken , debriyaj çekili halde bile vuruntu,sarsıntı oluyor. Artçım bile durumu fark etti. En yakın zamanda kapağı açıp yağ birikintisini temizleyeceğim. Sizce sorun ortadan kalkar mı ? Fazla sıkılan zincir yağının böyle bir etkisi olabilir mi ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Daha da zincirimi başkasına yağlatmam
Bence orada bir balçık birikmiş artık. Sadece yağ olmaz. Çünkü zincire yapışan türlü türlü pislik, taş, çakıl daha neler neler var. Vuruntu yapanda odur muhtemelen. Temizle bence bir an önce. Boş yere zincir masrafı açmasın birde. Ben periyodik olarak en fazla 2 hafta ya da 500 km geçmeden zincir, dişli setini tamamen temizleyerek gece öyle bırakıyorum gaz yağı uçsun diye sabaha yağlıyorum
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
24 Ekim 2014, 22:01
#22248
Twin adlı üyeden alıntı
Bence orada bir balçık birikmiş artık. Sadece yağ olmaz. Çünkü zincire yapışan türlü türlü pislik, taş, çakıl daha neler neler var. Vuruntu yapanda odur muhtemelen. Temizle bence bir an önce. Boş yere zincir masrafı açmasın birde. Ben periyodik olarak en fazla 2 hafta ya da 500 km geçmeden zincir, dişli setini tamamen temizleyerek gece öyle bırakıyorum gaz yağı uçsun diye sabaha yağlıyorum
Sağolasın Mustafa. Serviste yağlanır yağlanmaz çıktım o yüzden bir birikinti olmuş da olabilir, haklısın. Sele altındaki alet edevat çantasında ve işyerindeki tamir kitinde o kutuyu açacak bir alet bulamadım Yarın bir kaç dükkan gezeceğiz galiba. Tazyikli su ile olur mu bu temizlik acaba ? Öncesinde zincir temizleme spreyinden sıkmayı düşünüyorum yağ çözülsün diye. Yorumun için teşekkürler.
-
24 Ekim 2014, 22:49
#22249
Sokollu adlı üyeden alıntı
Sağolasın Mustafa. Serviste yağlanır yağlanmaz çıktım o yüzden bir birikinti olmuş da olabilir, haklısın. Sele altındaki alet edevat çantasında ve işyerindeki tamir kitinde o kutuyu açacak bir alet bulamadım
Yarın bir kaç dükkan gezeceğiz galiba. Tazyikli su ile olur mu bu temizlik acaba ? Öncesinde zincir temizleme spreyinden sıkmayı düşünüyorum yağ çözülsün diye. Yorumun için teşekkürler.
En güzeli gaz yağı al bir su şişesi kadar. Kapağını del şişenin ufaktan fışkırt dur. Çözer bütün yağları, donmuş yağ parçalarını. Su vurma derim pas yapıyor. Ben motorumu daha hiç suyla bile yıkamadım. Hep bezle silerim mesela
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
25 Ekim 2014, 01:59
#22250
Ben de gaz yağı ile zincir temizliği yapıyorum. Aldığım yerde litresi 3.75TL idi yanlış hatırlamıyorsam fiyat alınan yere göre değişkenlik gösterebilir. Büyük şehirlerde bulmak biraz zor onun için bir soruşturmak lazım önce. genelde Petrol Ofisi istasyonlarında oluyorlar ben TOTAL'de buldum oradan alıyorum. Pet şişeyi delip kullanmak yerine boş bir cam sil şişesi + fısfısını kullanmak hem daha kullanışlı hem daha tasarruflu hem de daha çevreci olacağını düşünüyorum.
Ayrıca gaz yağını sıkıp öylece uçmasını bekletmek O-ringleri kurutabilir diye okumuştum bir bez ile iyice silip sonra zincir yağını sıkıp gece öyle bırakıyorum ben.
-
25 Ekim 2014, 04:14
#22251
Twin adlı üyeden alıntı
Evet beyler videomuz geldi taze taze. Sertaç abime teşekkür ediyorum emek edip video'yu hazırladığı için. İtina ile yeni kasa cbr'ıda deliyoruz burada hemde 2 kere
Düzde 178-180'leri görüyor benim motorum maşallah'ı var. Ama motoru en az 30-50 km civarın yol yapıp ısıtmadıkça gazlamıyorum. 182'de kesiciye girdiğim çoktur.
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=-9wRTC-ZZU4
Önceden bahsettiğim gibi tek bir yerde motoru viraj dışına kaçırıyorum bunun sebebi yola sarkan ağaç, çalı, çırpı dalları bir an yüzüme çarpıcakmış hissiyatına kapılıyorum ve bir anlık refleks ile gözlerimi kapamam sonucu direk karşı şeride geçiyorum. Çok şükür kazasız, belasız atlattık.
Hocam kameranın modeli nedir? Kaç dk çekim yapabiliyor??
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------
bulut001 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. Sizlere bir şey danışacaktım. Öncelikle Motor almayı düşünüyorum alacağım motoru bu sene yani yaza kadar sadece haftanın 4 günü 15 km gidiş 15 km dönüş yani toplamda 30 km dersane yolu için ve arada sırada hafta sonları gezmek içn kullanıcam. İşte bu yüzden cbr 125 almak istiyodum fakat seneye üniversiteye geçince de kullanıcam ve cbr 125in yetersiz kalıcağını düşündüm ve cbr 250 almayı düşünüyorum. Size sorum eğer ki alırsam ilk motorum olacak ve sürüşte zorluklar yaşar mıyım? Başlangıç motoru için tehlikeli olur mu? Ne gibi zorluklar yaşarım vs vs . Sizin tecrübelerinizden yararlanmak için görüşlerinzi bekliyorum. Teşekkür ederim.
Öncelikle şimdiden hayırlı olsun bu konu üzerine çok yazıldı. Eğer hiç kullanmadıysan eğitim alman ilk etapta. İkincisi trafikte araç kullanmadıysan (B sınıfı ehliyetin yoksa ya da motorla tecrüben yoksa) 250cc'yi şimdilik düşünmemen. İlerde 125 yetmeyecektir ama tecrübe edinme anlamında senin yerinde olsam 2.el 125cc ile başlayıp (cbf 150; ybr 125gibi) yan parçaları r serilerine göre ucuz ilk önce trafiğe alışman. Kullanamazsın demiyorum 250r'ı ancak zorlanabilirsin. Ben 250cc ile başladım fakat ilk etapta zor oldu. (Honda'dan kurs almama ve 10 senelik B sınıfı ehliyetimin olmasına rağmen)
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
-
25 Ekim 2014, 09:34
#22252
Safety First adlı üyeden alıntı
Ben de gaz yağı ile zincir temizliği yapıyorum. Aldığım yerde litresi 3.75TL idi yanlış hatırlamıyorsam fiyat alınan yere göre değişkenlik gösterebilir. Büyük şehirlerde bulmak biraz zor onun için bir soruşturmak lazım önce. genelde Petrol Ofisi istasyonlarında oluyorlar ben TOTAL'de buldum oradan alıyorum. Pet şişeyi delip kullanmak yerine boş bir cam sil şişesi + fısfısını kullanmak hem daha kullanışlı hem daha tasarruflu hem de daha çevreci olacağını düşünüyorum.
Ayrıca gaz yağını sıkıp öylece uçmasını bekletmek O-ringleri kurutabilir diye okumuştum bir bez ile iyice silip sonra zincir yağını sıkıp gece öyle bırakıyorum ben.
Afedersiniz o kısmı bende atlamışım. Ben genelde gaz yağı ile temizledikten sonra zincir üzerinden komple gazete ile geçiyorum. Pisliğini, kabasını önce gazete ile alıyorum daha sonra bende bezle siliyorum. Her temizlikte bir bezi feda ediyorum o koyuyor insana
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
25 Ekim 2014, 19:59
#22253
Sokollu adlı üyeden alıntı
Sağolasın Mustafa. Serviste yağlanır yağlanmaz çıktım o yüzden bir birikinti olmuş da olabilir, haklısın. Sele altındaki alet edevat çantasında ve işyerindeki tamir kitinde o kutuyu açacak bir alet bulamadım
Yarın bir kaç dükkan gezeceğiz galiba. Tazyikli su ile olur mu bu temizlik acaba ? Öncesinde zincir temizleme spreyinden sıkmayı düşünüyorum yağ çözülsün diye. Yorumun için teşekkürler.
8 numara lokma ile açılıyo o
onun için koray lokma takımı almıştı
ne hale getirdin motoru ya :D bence zinciri bozmuş olmayasın :p o kadar yağsız yağsız gez sonra yağa boğ :p
-
25 Ekim 2014, 20:07
#22254
Twin adlı üyeden alıntı
Afedersiniz o kısmı bende atlamışım. Ben genelde gaz yağı ile temizledikten sonra zincir üzerinden komple gazete ile geçiyorum. Pisliğini, kabasını önce gazete ile alıyorum daha sonra bende bezle siliyorum. Her temizlikte bir bezi feda ediyorum o koyuyor insana
Aynen ben de bezi atıyorum her seferinde yeni bez arıyorum sonra :D siz nasıl bez kullanıyorsunuz bir yerden alıyor musunuz toplu bir şekilde filan?
Ahmet
Honda CBR125 (5500 km)
Yamaha YZF R25 (15000 km)
-
25 Ekim 2014, 21:08
#22255
Slm arkadaşlar. Debriyaj balatasini değiştiren arkadaşlar honda cbr 250r'ın debriyaj balatasini kaç km civarinda degistirdiler?
-
25 Ekim 2014, 21:25
#22256
selamın aleyküm. bir şer sormam gerek.
ekteki parçaya benzer bir ürün kullanan var mı aranızda?
http://www.ebay.com/itm/Blue-LED-Uni...27355577&rt=nc
-
26 Ekim 2014, 00:32
#22257
Sokollu adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar herkese.
Arkadaşlar daha önce de yazdığım gibi 3 gün önce periyodik bakımda yağ ve yağ filtresi değişti. İpone yağ kullanıldı. ( İpone olduğuna eminim). Dün vites peginin üst bölgesinde (ön dişli civarı) ciddi bir yağ sızıntısı gördüm. Sağolsun deneyimli bir abimiz fazla yağın ısı dolayısıyla bu bölgede birikmiş olduğunu söyledi. Bu konuda hemfikirim. Ancak iki gündür 1.viteste kalkışta, daha önemlisi 2.viteste yavaşlamak için gazı kapattığımda devir 3bin 2bine doğru düşerken , debriyaj çekili halde bile vuruntu,sarsıntı oluyor. Artçım bile durumu fark etti. En yakın zamanda kapağı açıp yağ birikintisini temizleyeceğim. Sizce sorun ortadan kalkar mı ? Fazla sıkılan zincir yağının böyle bir etkisi olabilir mi ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Daha da zincirimi başkasına yağlatmam
zincirin fazla yağlanmasından dolayı böyle bir vuruntu olacağını sanmam. en fazla jantın, çamurluğun, lastiğin çevresindeki zerzevat yağ olur çabuk kirlenir falan fıstık. O öndeki yağ damlaması da çok büyük ihtimalle ondandır. Eğer içinize sinmiyorsa motorunuza konan yağın seviyesine bir bakın derim. Ya da yaptırdığınız servise durumu izah edip kontrol etmelerini söyleyin.
-
26 Ekim 2014, 14:52
#22258
ogaakkaya adlı üyeden alıntı
Valla süper bir gün geçirmişsiniz... Tebrik ederim.
Ben dün ön arka Michelen lastik aldım. Direk fark etti. IRC lastikler sertleşmiş silgi nasıl kağıdın üstünde kayar biraz bastırınca kağıdı yırtar ben ona benzetiyorum. Honda güvenli sürüş eğitimi falan vermeden önce motorsikletin en önemli bileşeni lastikleri düzgün kullanıp kullanıcılarına inandırıcı ve samimi olmalı!!
Honda ve diğer markalar lastikten çalıyor doğru. Keşke biraz daha yüksek tutsalarda lastiği iyi olsa ona da katılıyorum.
2.kısım Honda GS'deki lastikleri sorduğumda bizim kullandığımız lastik hamurundan değil. Kısa ömürlü yumuşak hamurlu lastik olduğunu söyledi kurs eğitmeni. Zaten sert olsa o dönüşlerde yatmalarda motor altımızda kalmaz diye düşünüyorum. CBF 1000'lerde Irc lastik yoktu geçen hafta eğitimdeydim orada baktım. Bilginize.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
Didem17 adlı üyeden alıntı
Çanakkale'de Honda'nın servisi olmadığı için en yakın servise gitmiştim mecbur...Ama bundan sonra gitmeden önce soracağım yağ için...Motorumun titreşimlerini duymaktansa daha uzak bir servise de gidebilirim..Bir de uzatılmış garanti kapsamı var onun geçerli olması için de altı ayda bir gitmek gerekiyor diye biliyorum...Kendim yapamasam da yaptırabilirim ama garantiden çıkacağı için bunu tercih etmiyorum
Bahsettiğiniz 6 ayda bir servis olayı kiitapçıkta mı yazıyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Qsilver adlı üyeden alıntı
Arkadaslar su yağ olayini netlige kavusturacak olursak, servisten castrol mu, ipone mi yoksa motul mu? 1000 bakimina gidecegim, ipone cok performans kaybina yol aciyorsa motul seceyim diyorum?
Bir de İstanbul Anadolu yakasinda memnun kaldiginiz, önerebileceginiz servis hangisi acaba.
Ben Güngör'e gittim Pendik'e sıkıntı olmadı. Genel anlamda memnun kaldım. Fiyat olarakta 75tl civarı birşey tuttu. Ancak okuduğum daha önceki yorumlarda Konşuk'u da önerenler vardı. Ben motoru oradan aldığım için oradaki servise götürdüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
007semihbond adlı üyeden alıntı
Fiyatını çok merak ediyorum.Euro düştü aslında cbr250'ye yakın çıkarsa fiyatı 250'nin fiyatının vay haline
-
26 Ekim 2014, 19:16
#22259
Tardigrat adlı üyeden alıntı
zincirin fazla yağlanmasından dolayı böyle bir vuruntu olacağını sanmam. en fazla jantın, çamurluğun, lastiğin çevresindeki zerzevat yağ olur çabuk kirlenir falan fıstık. O öndeki yağ damlaması da çok büyük ihtimalle ondandır. Eğer içinize sinmiyorsa motorunuza konan yağın seviyesine bir bakın derim. Ya da yaptırdığınız servise durumu izah edip kontrol etmelerini söyleyin.
Teşekkürler öneriniz için. Yağ seviyesine bakmıştım,eksilme olmadığını görünce kapağı açıp temizledim, şu an o düşük hızda yaşadığım zorlanma,takılma olmuyor.
Twin adlı üyeden alıntı
Bence orada bir balçık birikmiş artık. Sadece yağ olmaz. Çünkü zincire yapışan türlü türlü pislik, taş, çakıl daha neler neler var. Vuruntu yapanda odur muhtemelen. Temizle bence bir an önce. Boş yere zincir masrafı açmasın birde. Ben periyodik olarak en fazla 2 hafta ya da 500 km geçmeden zincir, dişli setini tamamen temizleyerek gece öyle bırakıyorum gaz yağı uçsun diye sabaha yağlıyorum
Twin (Mustafa) aynen dediğin gibi balçık birikmiş yumruk kadar nerdeyse Sökene kadar canım çıktı ama temizledim. Vuruntu,sarsıntı kalmadı. Eyw. önerin için.
samet10 adlı üyeden alıntı
8 numara lokma ile açılıyo o
onun için koray lokma takımı almıştı
ne hale getirdin motoru ya :D bence zinciri bozmuş olmayasın :p o kadar yağsız yağsız gez sonra yağa boğ :p
Samet abi sen neden başka kullanıcıları kendin gibi sanıyorsun Hayabusanın arkasından yağsız zincirle gezmiş adamsın 8 numara lokma + temizleme spreyi + kullanılmayan bir havlu + su ile temizleyip, sonrasında YAĞLADIM Şu an alles klar Daha önce Mitoqondri arkadaşın yazdığı gibi zincir temizleme spreyi para tuzağı bence de Bitti bi gün bi kutu temizleyeyim derken. Yağ kadar para vermiştim. Gaz yağı alacağım bundan sonra.
-
27 Ekim 2014, 09:12
#22260
Sokollu adlı üyeden alıntı
Samet abi sen neden başka kullanıcıları kendin gibi sanıyorsun
Hayabusanın arkasından yağsız zincirle gezmiş adamsın
8 numara lokma + temizleme spreyi + kullanılmayan bir havlu + su ile temizleyip, sonrasında YAĞLADIM
Şu an alles klar
Daha önce Mitoqondri arkadaşın yazdığı gibi zincir temizleme spreyi para tuzağı bence de
Bitti bi gün bi kutu temizleyeyim derken. Yağ kadar para vermiştim. Gaz yağı alacağım bundan sonra.
Servisten ciktiktan sonra o balçik gibi yagdan surmusler zincirime hadi bir bakayim test etmis olurum.dedim.
Bir sure kullandim 100 km oldu olmadi toz camur pislik ne varsa topladi ustune. İgrenc bir hal aldi
Ben zincir şırıltısını dinlemeyi istiyorum arkadas balcik kapli zincirde varmi yok mu belli diil ses...
Bu boyle olmaz dedim aldim mazotu saatlerce temizledim
Ustune de pisligini tam atsin diye ince yag surdum
Buradan pazar gunu rastgeldigimiz salacağa gelen arkadaslara selam ola ayrica.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler