stock lastiklerle çok fazla denemeyin, dikkat
güzel resimler.
stock lastiklerle çok fazla denemeyin, dikkat
güzel resimler.
bu da videosu;
http://www.youtube.com/watch?v=yRnYHeAyor8
Çok güzel bi gezi olmuş bol virajlı falan..
Nasıl özendim anlatamam..
18:17'de motor baya kaçmış gitmiş.. Allah korumuş iyi ki karşıdan araç gelmiyormuş.. Yine motorla yatmışken güzel toparlamışsın hocam..
Hepinizin eline yüreğine sağlık..
Tekeriniz düz bassın..
Merhaba arkadaşlar dün gece saat 12 civari ufak bi kaza geçirdim arabanın bi anda sola kırması ile oldu hızım azdı ama şunu tekrar anladım kask mont eldiven gerçekden çok önemli düşük hızda düşmeme rağmen eldiven baya çizildi dizlik çizildi kask olmasa zaten tam bi facia çünkü 5 kere falan kafamı yere vurdum lütfen ekipmanlarınız tam olsun herkezin tekeri düz bassın iyi günler..
geçmiş olsun
Herkese merhaba. Sizlere bir şey danışacaktım. Öncelikle Motor almayı düşünüyorum alacağım motoru bu sene yani yaza kadar sadece haftanın 4 günü 15 km gidiş 15 km dönüş yani toplamda 30 km dersane yolu için ve arada sırada hafta sonları gezmek içn kullanıcam. İşte bu yüzden cbr 125 almak istiyodum fakat seneye üniversiteye geçince de kullanıcam ve cbr 125in yetersiz kalıcağını düşündüm ve cbr 250 almayı düşünüyorum. Size sorum eğer ki alırsam ilk motorum olacak ve sürüşte zorluklar yaşar mıyım? Başlangıç motoru için tehlikeli olur mu? Ne gibi zorluklar yaşarım vs vs . Sizin tecrübelerinizden yararlanmak için görüşlerinzi bekliyorum. Teşekkür ederim.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Topiginize hop diye atladım ama kısaca bilgilendirme yapayım .
Geçen gün izmir mt 'den bir arkadaşımızla antreman yapmaya gittik kendisi cbr 250sine Diablo rosso almıştı.
Bi motoru lastiklerin bu kadar degiştirecegine inanmak güç dogrusu sıfır kararsızlık ve neye emir verirseniz itaat ediyor fiyatı 700tl performansına göre gayet uygun.
Uzun vadede cbr 250 kulllanıcak arkadaşlar egsoz sticker motoru yere basma yada manet elcik ön cam vs degilde direk bir rosso almaktan başlayabilir. Ben çok begendım. Dahada zorlardım fakat emanet motor ufaktan bi testimden geçti
Hey gidi hey sen bide bizim Twinin yattığını gör :D uçmak derenin dili olsada konuşsa.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
mustafa mı? can hayırdır herkese farklı isim mi söylüyosun
Sag viraj Genelde zor ögrenilir . Eger sag virajınız iyi ise 1 adım öndeseniz demektir. Irc sürmedim ama lastiklerin ideal ısınma derecesi 70dir.
70 derece ısı gayet yeterli olup ırc'yi en iyi halinde kullanmak mümkün olur. Bunun içinde virajdan evel uzun yolda olmak İrc'yi en iyi performansında kullanabileceginiz anlamında
Pagler sürtüyorsa biraz yukarı alın pistlerde pagler yukarı alınır Sol virajda sag ayak dirsegiyle depoya tutunmak için. Pag ne kadar yüksek olursa yatma açısını o kadar arttırır ve depoya daha iyi tutunmanızı saglar.
İrc ile zor şeyler başarmak bunlar yetenek tabi cesaret ve yetenegin birleşimi
Ben buradan kaçayım beni taşlamasınlar başınıza has apaçiyi bıraktım zaten
İyi forumlar herkese.
tek seferde arkadasim
keşke piste çıkarabilicek sponsorumuz olsada gelsek )
bi deneme yaptik ) teşekkürler
sagol abi ) piste çagırıyorlar gidicem
Bu arada en kısa sürede videoyu çekerim arkadaşlar ilk önce yeni dizlik almam gerek
Bizim motorun pagleri ayarlaniyomu?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)