Çıkarılabilir gore-tex içlikli deri ceket yok ne yazık ki .
Gore-tex deri ceket de Alpinestars ve Rukka'da var sadece.
Deri ceket açıkçası yazlık alınmalı, gerektiğinde rüzgar geçirmez içlik veya yağmurda dıştan ince yağmurluk giyilebilir. Fakat tur amaçlı, sağanak altında saatlerce sürmek için deri iyi bir seçim olmaz.
Mont hakkında fikirlerini yazanlar için teşekkür ederim..
Deri mont alıcam büyük ihtimalle.. Dainese - Alpinestars - Revit modellerinden birini alıcam.. Ama aklm görünüm olarak revitten yana.. Koruma olarakta zaten hepsi kendini kanıtlamış dünyaca ünlü markalar.. Ben kalite olarak aralarında pek fark olacağını sanmıyorum.. Şimdi sorun şu Antalya'da revit satan yer nerede bulacağız.. alpinestars var biliyorum, dainese sanırım kawasaki ktm bayisi olan Oğuz Motorda olacaktı.. Ama revit nerede bilmiyorum..
Hayallerime Sürüyorum.
Ben 2 ayda bir kremliyorum montu sabaha kadar beklio sonra giyiyorum herangi bi silme islemi yapmiyorum elini kremliyomussun gini dusun ben montumu motosiklet fuarindan aldim hatta istedigim indirimi bitek aldigim bayi yapti yerleri antalyadaydi ozen motordan aliyolardi mallarida adamla baya konusmustum ama dukkanin ismi aklimda kalmadi kartina baktm bulamadimda yardimci olmak isterdim
Yaklaşık 1 yıldır revit tarmac deri modelini kullanıyorum. Hafif yağmurda da sürdüm , yaz boyunca hep kullandım bana hiç sıkıntı yaşatmadı. Omuz ve dirseklerdeki sert koruma da görevini çok iyi yapıyor. İnşallah test etmeye ihtiyacın olmaz.
Yazın deri kullanmak ölüm gibi. Terleyeceksin bunun kaçarı yok. Zaten tshirt olsa da terliyorsun birşey değişmiyor.
Kışın da içliği sayesinde karşıdan gelen rüzgardan üşüdüğümü hiç hatırlamıyorum. Sadece boyun kısmından rüzgar giriyor. Onu da boyunlukla çözebilirsin.
Ceketin canlısı da çok hoş duruyor. İzmir Mt'den birisi daha yeni almıştı adını hatırlayamadım. Sayfaya yazarsan o da sana yardımcı olacaktır.
Şimdiden hayırlısı olsun.
Depicci Nihat kardeşimizin bu aksam ziyaret edip geçmiş olsun dedik. Allah hepimizi kazalardan korusun. Neyse ki ucuz atlatmis. Motorunda da bir şey yok. Nihatin repsolunun üstüne 2. Kez oturdum inşallah 3.sunde benim olacak
Kazasiz belasiz ve de masrafsiz surusler arkadaslar
Harput motor revit bayisi ay
nı zamanda motovento alpine ve dainese bayisi zeki.
Motovento'yu biliyorum kardeşim.. Eyv. Pazar günü bir geçtim önünden kapalıydı.. Hafta içide pek müsait olamıyorum.. Müsait bir zamanda gidio bakıcam.. Benim bildiğim kadarıyla oğuz motor'da dainese alpinestars satıyor orayada bakmak lazım..
Revit satan yer bilmiyordum Harput Motor satıyosa bir ara beraber gidelim.. Stellar modeli deniyecem aga büyük ihtimallede alıcam gibi.. Alpinestars ve Dainese Revit kadar güzel gelmiyor gözüme..
Geçmiş olsun aynı bottan bende de var geçen yazdığım konuya geldik kuryelere,pidecilerin yanınızdan önümüzden geçmeleri.... Geçen haftalarda o yoldaydım gerçekten yer yok geçecek sağolsun öyle bir yol yapmışlar ki. Motoru mu satıyorsun bu olaydan sonra tam anlamadım? Çok geçmiş olsun tekrardan.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
Merhaba yeni kasa CBR 250R egzoz sesini nasıl değiştirebiliriz ? Orjinal görüntüsünü bozmadan.
Çok sağol kardeşim. Yol dediğin gibi dar. Böyle bir şeyi öngörüp hız kesmem lazımdı ama sağlık olsun.
Motoru daha önceden de satışa koymuştum ama satmaya pek niyetli değildim.
Asıl olaya gelelim...
2 ay önce İstinye sahilde motor üzerinde aort diseksiyonu geçirdim(3 gün yoğun bakım,10 gün hastane servisi, 2 ay yatak istirahati), motor İzmir Lokmacısı'nda kaldı ve sağolsun mekan göz kulak oldu. Olaydan 1 hafta sonra da @koraycbr Koray kardeşim motoru İstinyeden alıp evime kadar getirdi ve gözüm arkada kalmadı (bu olayı da buradan belirtmiş olayım ). Bu olaydan sonraki 3 ay boyunca motosiklet kullanamadım.
Hastalık neticesinde kullandığım ilaçlardan biri beni yaralanmamam konusunda uyarıyor, Coumadin. Kanı sulandırdığı için pıhtılaşmayı engelliyor, bu yüzden açık bir yara belki günlerce kapanmıyor. İşte bu yüzden, pazar günü yaşadığım kazada yere düşmüş olsaydım işim çok zordu. Tamam hayatın her alanında kaza, ölüm riski var ama ailemi ve arkadaşlarımı bu hastalık süresince çok uğraştırdım. Sonuç olarak bu riskleri biraz da olsa azaltmaya karar verdim.
Bu kadar yazdım ama motoru satınca belki buradaki çoğu arkadaşın yaşadığı gibi bir boşluğa düşüp tekrar motor aramaya dönebilirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-pirelli-diablo-rosso-2-lastikleriyle-cbr-250r-174954049/detay/
araba alacağım için ilandaki motorumu satıyorum arkadaşlar, ilgelenen olursa bana ulaşabilir, gelip görebilir.
Castrol power1 5w-40 kullanan varmı nasıl yağ ?
cbr yle 90 - 0 km bugün biraz tehlike yaşadık evden çıktıktan 3 4 km sonra lastik soguktu sarı ışıgı görünce 1 haftadırda taktığım eldivenler biraz his kaybı yaşattı belki çok abandık önden iyi kaydı bıraktım freni biraz gittim tekra bastım yine kaydı bu sefer dozajlayarak basınca şükür düşmeden durabildik
tecrübe hanesine ekledik artık önümüzdeki yazı cbr yle geçirip geçirmiyeceğime karar verip ona göre lastik işini degerlendirecegim
Orta sertlikte bir lastik..."evden çıktıktan 3-4 km sonrası","belki çok abanma","dozajlayarak bilinçli kullanınca durmak"....birazda eşyaya kusur bulmadan kendimizi sınayabilsek ne güzel olur değil mi? Bilinçsiz ve limitlerde kullanmadıktan sonra her ama her lastik aynı hatayı yapar emin olun...hiç bir lastik yere "zamk gibi" yapışmaz...kullanıcısının emrine göre hareket eder....
...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
dediğim gibi yeni takmaya başladığım eldivenlerden olabilir
aslında çoğu zaman yavaş gidiyorum takip mesafesini normaldende uzun tutarım ama bazen kendi çapımda agresif sürünce oluyor böyle şeyler öncedende 100 km civarı hızda başıma gelmişti yaya geçidine hızlı yaklaşmıştım sarı yandı bir anda kesin durmayacak dedim ama düşmektense nerde durursa dursun demiştim yavaşça çok köklemeden bastım frene (vites düşürmek zaten mümkün değil o kadar vakit yok ) sadece öne (bu sabah denedim ön arka kömbine olunca çok fark ediyor ) ışığa bir kaç metre kala durmuştum
artık öğreneceğiz yavaş yavaş km 3000 geçti cbr hertürlü gidiyor ama durmak daha önemli bunu bir daha anladım fren üzerinde çalışmam lazım
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Yan çanta kullanan arkadaşlara soruyorum. Motorun balansında bir bozukluk yapıyor mu? Sırt çantası yetmiyor artık.
Nasıl bir çanta önerirsiniz. Arka çanta kesinlikle düşünmüyorum. Mecburen ya depo üstü ya da yan çanta olacak. Tekstil mi yoksa plastik olanlardan mı önerirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)