Motorun nie aynalari bukadar uzun die dusunduysen biara oraya kask tak die ben oyle tasiyorm hic prob olmuyo oynamioda tam bicilmis kaftan
Motorun nie aynalari bukadar uzun die dusunduysen biara oraya kask tak die ben oyle tasiyorm hic prob olmuyo oynamioda tam bicilmis kaftan
Gunduzleri uzunlari yakmak daha makbul
kaza anında çok tehlikeli olur bence ciddi şekilde sırt ve omurilik yaralanabilir en iyisi seleye fileyle sabitlemek
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:22 ----------
hoşgeldin çıktı galiba motor masraf ne kadar tuttu
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
İzmir Torbalı otobanında sağda 3 cbr gördüm saat 1 civarı burdalarmı acaba ?
Akhisar bursa arası yağmurlu bilginiz olsun geziye çıkan herkese iyi yolculuklar
Hocam yaklaşık 2 aydır bu montu kullanıyorum çok sıcak esmeyen havada terletiyor he birde trafikte kalırsan ama 40-50 yi geçtikten sonra çok rahat gerçekten efil efil içi çok iyi rüzgar alıyor. Ancak kışın biraz üşütebilir henüz kış ayında bakmadım.
Kolun birinin ayarlandığı düğme geçen koptu 2 ay olmadan O da ufak bir kusuru Fiyat model için link bıraktım.
http://www.motocapro.com/Dainese-GAi...t,PR-2626.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
Ben 320tl'ye yaptırmıştım.2014 yeni kasa cbr250 2 ay önce
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Hoşgeldin arkadaşım şimdiden hayırlı olsun temennim. Bende senin gibi başladım bu yolculuğa ilk motorum cbr250 ilk düşüşü geçen hafta park halinde ayaklık açıkken oldu. (Allah beterinden sakınsın hepimizi)
Neyse motora gelecek olursak rodajdayım hala ama gaz tepkileri bana kalırsa iyi hızlanması vb. Üzerinde gelen lastikler fena değil geç ısınıyor fakat yağmurda,çiğ yağmasında dikkat etmek gerek. Bir kere asfaltla yüz yüze geliyordum ancak asfalttada dönüşte olmayan çukur yoktu! Oradan her geçişimde olabildiğinde dikkatli geçiyorum.
Benim tavsiyem şu motor almadan eğitim alman yönünde inan ben kursa gittim hiç eğitim namıma birşey vermiyorlar paranı alır birkaç saatte ne alırsan.
Honda güvenli sürüşe gittim.Orada fren yapmayı öğrendim düşün. Ona rağmen yine eğitimlere devam edeceğim. Hem kursta hem de Honda'da eğitim almama rağmen birkaç kez düşüyorum ne oluyor oldu. Sokak aralarındaki arabalara dikkat etmek gerek. Yavaş yavaş alışıyorum 700km oldu geçenlerde kornası arıza yaptı bayiye gideceğim garantiden halledeceğim bu hafta içi.Onun dışında motor tecrübem olmamasına rağmen ben beğendim. Şehir içi dışı ideal fakat başlangıç için temkinli gitmek gerek. Daha 80-85i geçmedim hem rodajda hem de trafiğe iyice alışmak istiyorum.
Ben en çok 1000r'ın ufak modeli gibi durmasını seviyorum bu aletin .Fiyatı biraz yüksek bu fiyatta bu modelde birşey bulmak zor.Fiyat performans açısından belki daha iyi motor vardır fakat Honda'nın en çok tutulan motoru sonuçta büyük bir sıkıntıya yol açmaz sanıyorum normal kullanımda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
Artık çıkma vakti birşeyler atıştırmam lazım acıktım hemde bizim ki yağmurlardan yatıyordu bugün biraz gazlayalım caddeye
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
Merhaba arkadaşlar,
yaş 43
günde 50-60 km yapıyorum otomobilimle istanbul trafiğinde. bir motor almanın zamanı geldi dedim.
motosiklet tecrübem yok. 2 teker bisiklet biniyorum (bilmem bir esprisi olur mu motor için)
1000-5000 km arası 2012 2013 ve 2014 model cbr250 ler için ortalama piyasa fiyatı nedir? (sahibinden.com daki fiyatlar ne kadar reel)
Sezon sonu yaklaşık % kaç lık bir düşüş olur.
ehliyetim olmadığından sezon sonunu bekleyebilir yada motoru alıp mevcut zamanı "trafiğe kapalı alanda" eğitim için harcayabilirim.
kazasız, neşeli sürüşler hepinize.
Istanbul Maltepe'de oturan var mı burada Süreyya plajında gördüm yemek yerken birkaç tane
Merhaba arkadaşlar,
Karabiga yakınlarında yağmur bastırdı
Kuytuda kamptayım.
Hava toparlasın kaz dağlarına sürücam
Çan-yenice uzerinden edremite kapatıcam
Yolun durumu hakkında bilginiz varmı?
İyi pazarlar.
Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar.. Bugün beklenen yağ ve filitre değişimini yapmış bulunmaktayım.. Amatör bir şekilde video çektim.. Umarım yağ değişimi yapıcak olan arkadaşlara yardımcı olabilirim..
http://youtu.be/aAEq-lsTA5o
Şimdi açılır sanıyorum hocam.. Düzenledim..
http://youtu.be/aAEq-lsTA5o
Hayallerime Sürüyorum.
Hoşbuldum çok teşekkürler. Tavsiyelerin ve yorumun için ayrıca teşekkür ederim Eğitim kısmına gelince samsunda bir çok yer araştırdım ama doğru düzgün eğitim veren bir yer yok ne yazıkki gis akademi benzeri bir yer olsa kesin giderdim şimdilik arkadaşların honca cbf 150 ve yamaha ybr 125 gibi motorlarıyla kendimi alıştırmaya çalışıyorum. süpersport motoru olan bir arkadaşım da olsaydı iyi olabilirdi ama henüz yok onun üzerinde durmayı kendimiz öğreneceğiz artık yapacak bişe yok Allah sonumuz hayır etsin...
Bende Honda'da CBF 150 sürücü kursunda da ybr 125 kullandım. İmkanın var ise izin alıp 2 gün sürüyor Honda GİS'i bilmiyorum o da olabilir gelip eğitim alman yönünde. Tekrar ediyorum motora alışmaya çalışıyorum hala çünkü 250cc her ne kadar ufakta olsa yeni başlayan için motor bambaşka bir dünya 10 seneye yakındır ehliyetim var B sınıfı trafiği biraz okuyabiliyorum o yüzden. Motor üzerinde hep düşünmek zorundasın bir sonraki hamleyi başkalarının hamlelerini. Eğitimde yetmiyor yani trafikte uygulama olayı çok başka
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
başarılı video, ellerine sağlık. cbr'ın bakımı kolay görünüyor. Hava filitresi deponun altında mı yoksa grenajların içinde mi gizli?
birde izin verirsen 1 - 2 tane tavsiyede bulunacağım;
yağ filitresinin (motorun sağındaki) ve yağ tapasından (motorun altından) yağ kaçırıp kaçırmadığını gözlemlemek için oraları balata spreyi ile temizlersen daha iy olur. bez ile sildiğinde her ne kadar ilk başta temiz görünse de yüzeyler yağlı kalır ve toz çeker. böyle bir durumda terleme yaptığını zannedebilirsin, seni yanıltmış olur. yalnız bunu yaparken motorun, özellikle manifoldun soğuk olduğuna emin ol. balata spreyi son derece yanıcıdır.
bir de gördüğüm kadarıyla motor için arka tekerleğe takılan sehpalardan almışsın, iyi de yapmışsın. yağ seviyesini pencereden kontrol ederken motoru sehpaya almanda fayda var. en ufak bir eğim bile pencerede ki yağ seviyesinde çok fazla oynama yapar.
emeğine sağlık
Arkadaşlar yağ ile ilgili yorumlarımı yapmak istiyorum..
Daha yeni 8-10 km yol yaptım..
Motor sabah daha sessiz çalıştı ve rolontide ki sesi daha düzenli..
Titreşimde hissedilir derecede azalma var.. Titreşim olayında en çok şikayeti benden duymuşsunuzdur.. Şu an çok iyi durumda.. Vites geçişleri oldukça rahat.. Motuldan daha iyi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim..
Bundan sonra ıpone 10/40'dan başka yağ koymam gibi hissediyorum..
Bu arada titreşim olayında ilk motulu koyduğumda da kesilmişti ama bu kadar değildi..
İlerleyen dönemlerde yağ eskidikçe acaba titreşimde artma olur mu ? Çünkü motulda öyle olmuştu.. Bakıp görücez 2000 km ıpone 10/40 kullanıcam.. Bir sonra ki yağ değişimi 4000 km'de..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
Hocam öncelikle teşekkür ederim.. İzin ne demek tabikide tavsiyelere açığım elbette..
Hava filitresi deponun alt tarafında.. Koltuğu tutan vidaları sökünce ulaşabiliyorsunuz..
Balata spreyi yağı temizleme açısından doğru bir hareket.. Ama terleme olayını anlayamadım hocam.. Şu an baktım ve dünden beride motor sabit her hangi bir kaçak yağ damlatma yok..
Birde motor yağını arka sehpada bakınca eksik görünüyor.. Çünkü motor öne yatık durduğu için.. Ben hep iki teker yerde ve düz konumda tutarak kontrol ediyorum..
Hayallerime Sürüyorum.
[QUOTE=Mitoqondri;3437833]Arkadaşlar yağ ile ilgili yorumlarımı yapmak istiyorum..
Daha yeni 8-10 km yol yaptım..
Motor sabah daha sessiz çalıştı ve rolontide ki sesi daha düzenli..
Titreşimde hissedilir derecede azalma var.. Titreşim olayında en çok şikayeti benden duymuşsunuzdur.. Şu an çok iyi durumda.. Vites geçişleri oldukça rahat.. Motuldan daha iyi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim..
Bundan sonra ıpone 10/40'dan başka yağ koymam gibi hissediyorum..
Bu arada titreşim olayında ilk motulu koyduğumda da kesilmişti ama bu kadar değildi..
İlerleyen dönemlerde yağ eskidikçe acaba titreşimde artma olur mu ? Çünkü motulda öyle olmuştu.. Bakıp görücez 2000 km ıpone 10/40 kullanıcam.. Bir sonra ki yağ değişimi 4000 km'de.. [COLOR="Silver"]
Benım motor 16000 kmde su anda. Bende İpone kullanıyordum. Hemde RS4000 serisini 10/40. Son değişimim Castrol Power 1 4t. Hızlanma ve ivmelenme ipone göre daha iyi. Motorun sesi daha azaldı. İponede qözlemlediğim Biraz sesli ve vuruntulu gibi his oluşturmaya basladığı için Castrol geçtim. Bide Motul kullanmıstım. Motul 5100 serisinde debriyaj sorunu yaşamıstım.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Hocam vuruntulu ve sesli çalışma motulda mevcuttu.. Hatta devir saatine baktığımda gözle görünür şekilde aşa yukarı oynama yapıyordu.. Bu sabah motoru çalıştırdığımda devir saatine baktım çok az bir kıpırdama oluyor..
Motulda ki gibi değildi..
Bu arada bende rs4000 serisini deniyecektim ama ıpone'nin bu serisinin cbr250 için çok ideal olduğunu gördüm.. Denemeni tavsiye ederim..
Titreşim olayına çok sevindim.. Ayrıca 2. Vitese geçişteki o şak şuk tak tuk cata pata vs. Hiç bir ses kalmadı.. :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
Evet arkadaşlar birde resim ekleyeyim.. Arada sayfayı canlandırmak lazım..
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)