Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Eylül 2014, 02:23
#21821
ardacik adlı üyeden alıntı
Yarin sabah yaglida olsa ilk isim kontrol edicem tekrardan yazarim
yapiskan yag oldugu icin pek donebilicegini dusunmuyorum ama teker donerken mutlaka gorevini yerine getiriyodur die dusunuyorum...
İste sıkıntı burada baslıyor o ufak silindirler carka oturugu anda cark ile donmesi gerekiyor sayet dönmuyorda surtunuyosa silindir yuzeyinde ve carkin silindir yataklarinda (dis aralari) asınma olabilir ki bu iyiye isaret diil sanki.
Ornek ve fikir verdiginiz icin tesekkurler.
Reklamlar
-
03 Eylül 2014, 02:59
#21822
On disli kapagini hangi anahtarla sokebiliriz ?
-
03 Eylül 2014, 08:49
#21823
Bugraaa adlı üyeden alıntı
On disli kapagini hangi anahtarla sokebiliriz ?
Merhaba Bugraaa
27 haziran 2014 19:29 sayfa 1040 sametozturk aciklama yapmis
umarim faydasi olur.
iyi günler.
-
03 Eylül 2014, 09:33
#21824
Bugraaa adlı üyeden alıntı
On disli kapagini hangi anahtarla sokebiliriz ?
Lokma anahtarı 8 numara olucak hocam.. Tahtalalede satılıyor uzatma ucu lokma başı 8'lik 10-15 anca tutuyor.. Rico marka var tahtakalede fazlasıyla işini görür.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------
@kahve
Elbette hocam.. Yağ ve filitre değişimi yaparsam bilgi veririm.. Ayrıca değişim yaparken video çekmek istiyorum.. Amatör olur düşüncesindeyim ama deniyeceğim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------
prohonda adlı üyeden alıntı
madeniyağ.net sitesinden 10w40 4t castrol yağ aldım honda efeden yağ filtresi aldım dün yağı değiştirdim fakat değiştirdikten sonra motor 10km sonra stop etti yolun ortasında teker kilitledi kaydı baya kayma sesi geldi düşeceiğimi düşünüyorudum en son debriyajı sıktım kurtuldum sağa çektim motoru hemen motor çalışmadı bi süre marş basmadı çalıştıktan sonra gaz verince sıkıntı yok bırakınca rölantide biraz durduktan sonra stop ediyor neyse dedim üzerine pek durmadım. bugün yani az önce tekrar motoru çalıştırdım gaz verince cıyaklama sesi geldi kapattım motoru hemen sonra yine çalıştırdım gürültülü çalışıyor sesi hiç hoşuma gitmedi sorun ne olabilir sizce ?
Hocam kaç km hızla stop etti ? Durduğumuz yerde debriyaja basınca bazen yapıyor.. Giderken olması çok kötü..
Aktarmadan güç kesilince direk teker kitlemiş.. Motor zorlanmış krank vs. İçerdeki herhangi bir parçaya zarar vermiş olabilir mi ? Tam bilmemekle birlikte mantık yürütüyorum.. Yanlış birşeyler söylemek istemem..
Sonuçtan haberdar et hocam..
-
03 Eylül 2014, 09:50
#21825
prohonda adlı üyeden alıntı
madeniyağ.net sitesinden 10w40 4t castrol yağ aldım honda efeden yağ filtresi aldım dün yağı değiştirdim fakat değiştirdikten sonra motor 10km sonra stop etti yolun ortasında teker kilitledi kaydı baya kayma sesi geldi düşeceiğimi düşünüyorudum en son debriyajı sıktım kurtuldum sağa çektim motoru hemen motor çalışmadı bi süre marş basmadı çalıştıktan sonra gaz verince sıkıntı yok bırakınca rölantide biraz durduktan sonra stop ediyor neyse dedim üzerine pek durmadım. bugün yani az önce tekrar motoru çalıştırdım gaz verince cıyaklama sesi geldi kapattım motoru hemen sonra yine çalıştırdım gürültülü çalışıyor sesi hiç hoşuma gitmedi sorun ne olabilir sizce ?
madeni yağ mı aldınız sentetik mi?
motoru dik pozisyona alıp yağ seviyesini kontrol edin derim.
o şekilde motoru çalıştırmayın.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
03 Eylül 2014, 10:05
#21826
kahve adlı üyeden alıntı
İste sıkıntı burada baslıyor o ufak silindirler carka oturugu anda cark ile donmesi gerekiyor sayet dönmuyorda surtunuyosa silindir yuzeyinde ve carkin silindir yataklarinda (dis aralari) asınma olabilir ki bu iyiye isaret diil sanki.
Ornek ve fikir verdiginiz icin tesekkurler.
Gunaydin oncelikle motorumun zincirini kontrol ettim bu belki oynamaz bu belki oynamaz diye diye 8 tane kontrol ettm hepsid donuyo hicbir sıkıntı yok ben zincir yagi motul kullaniyodum bu sefer ipone aldim ondanda memnunum yapiskan olmasi bence guzel...
-
03 Eylül 2014, 11:28
#21827
-
03 Eylül 2014, 13:41
#21828
Arkadaşlar zincir yağlarken çok dikkat etmenizi öneririm bi anlık dalgınlık parmağınıza maal oluyor malesef ve her defasında geriye doğru çevirerek yağlayın zinciri.
-
03 Eylül 2014, 13:57
#21829
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
@kahve
Elbette hocam.. Yağ ve filitre değişimi yaparsam bilgi veririm.. Ayrıca değişim yaparken video çekmek istiyorum.. Amatör olur düşüncesindeyim ama deniyeceğim.. :
Ya aslında çok ilginç olabilir izlemesi
kolay olsun diye sesi iptal edersen fazlada ugrasmassın sanki.
Umarım düşündüğünu hayata geçirirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------
Tech_N9ne adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar zincir yağlarken çok dikkat etmenizi öneririm bi anlık dalgınlık parmağınıza maal oluyor malesef ve her defasında geriye doğru çevirerek yağlayın zinciri.
Cok haklisiniz hiç güvenlik konusuna değinmedik en basta sizin hatirlattiğıniz gibi baslamaliydik fikir aliş-verisine
önce güvenlik size katılıyorum.
-
03 Eylül 2014, 14:24
#21830
-
03 Eylül 2014, 14:27
#21831
ardacik adlı üyeden alıntı
Gunaydin oncelikle
motorumun zincirini kontrol ettim bu belki oynamaz bu belki oynamaz diye diye 8 tane kontrol ettm hepsid donuyo hicbir sıkıntı yok ben zincir yagi motul kullaniyodum bu sefer ipone aldim ondanda memnunum yapiskan olmasi bence guzel...
Merhaba,
Zaman ayırıp kontrol edebildiğiniz için teşekkürler konusu geçen zincir bakla içi silindirlerin hareketli olması bence iyiye işaret.
buda demek oluyor ki zamanlı bakım yapılması önem arz ediyor.
-
03 Eylül 2014, 14:49
#21832
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
@kahve
Bakalım hocam hafta sonu gelsin pazar günümü zincir temizliği, zingir gergi ayarı ve yağ filitre değişimine ayırıcam.. Son olarak birde güzel bir yıkama çekerim 10 numara olur.. 3-4 saat uğraştırıcak gibime geliyor..
Videoyu amatör bir biçimde çekicem.. Youtube kanalı ile paylaşırım.. Bakalım güzel bir hafta sonuna hazırlık olucak..
Birde şu koskoca Antalya'da buluşucak gezecek bir kaç arkadaş olsa tadından yenmez.. Akşam saatleri güneş gittikten sonra motor kullanmak ayrı bi güzel burada..
Pazartesi salı aksamlari musait oluyorum istersen gazlarız
motorlar bakımda yapa biliriz elimden geldiğince yardimci olurum bakım konusunda da
-
03 Eylül 2014, 15:25
#21833
-
03 Eylül 2014, 15:37
#21834
Şuanda ninja 300 ve Bajaj Boxer mevcut 636 geçen sene kazadan önce duruyordu pazarları akşam 6 da işten çıkıyorum 6 dan sonra görüşürüz istersen
-
03 Eylül 2014, 15:55
#21835
-
03 Eylül 2014, 16:45
#21836
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Eyv. Hocam görüşmek üzere diyelim o zaman.. Bende sabahtan bakıma başlarım öğlene kadar bitiririm zaten.. Akşam nasipse buluşur gazlarız..
belki trafikte başka kişilere de rastlarsak sayıyı artırırız.. Yoksa forumdan kimse yok..
niyet cbr250 kullanıcılarıyla buluşup gazlamaktı ninja 300 çıktı :D bu daha da iyi.. :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
Arkadaşlar motor montu için öneri alabilir miyim ? YAZLIK istiyorum.. Kışında kışlık alırım düşüncesindeyim.. DERİ değil TEKSTİL mont arıyorum.. Siz neler kullanıyosunuz ne öneriyosunuz.. ?
Marka
Model
Fiyat
Yorum
Teşekkür ederim..
Arkadaşlar sizin coğrafya çok müsait iyi zaman geçirirsiniz diye tahmin ediyorum.
yakında olsaydı bende katılmak isterdim pazar gününün tadını çıkartın derim çok keyifli bir aktivite gibi duruyor.
Mitoqondri Ben venom kullanıyorum fosforlu uzaktan göze çarpan renklere sahip modelleri var
öyle iyi bir sey değil ama amaca şimdilik hitap ediyor. Ayrıca sonbahar için iç katmanının olması da iyi bir özellik benim için.
-
03 Eylül 2014, 17:03
#21837
-
03 Eylül 2014, 17:13
#21838
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
hocam amerikan park genelde modifiyeli araçlarda moda sinyallerin 2 sinin aynı anda hafif yanması gibi birşey(avatarımdaki resimdede mevcut dükkatli bakınca belli oluyor forumda konusuda vardı) bence gayette şık duruyor park lambalarınıda sarı yapmıştım....
samet kardeş artık yavaş yavaş eylül ayına girdik ve yavaş yavaş bazıları için motor sezonunun son zamankları bu yüzdende piyasa ister istemez biraz durgun olur.kaldıki ekim ayının ortası gibi tamamen durur ve birilerinin ölücü tabir ettiği dip fiyatlı satışlar gerçekleşmeye başlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
sürekli olarak arka arkaya uzun süreli basılmasında meydana gelen bir olay büyük sorun degıl benımki genelde yarım saat sonra calmaya başlıyordu sanırım siz cok basmışsınız kornaya
Evet 30 Ağustos Kortejinde oldu ama dün denedim hala çalmıyor :( sanki bir elimi kesmiş gibiler genelde çok sık kullanıyorum uyarı amaçlı(fark edilmek için) trafikte :/ serviste garanti kapsamında mı bu? Daha 1 ay oldu alalı motoru
-
03 Eylül 2014, 18:08
#21839
easy81 adlı üyeden alıntı
zincir yağınız belki toz vs.yabancı maddelerin kolay yapışabildiği bir ürün olabilir.
her halükarda katranlaşma olacak ama normal dışı fazla ise yağdandır, yada uzun süre temizlemeden binmenizdendir.
yağlama aralığı sizin kullandığınız yol şartlarına göre değişecektir, en iyisini gözlemleyerek kendiniz belirleyebilirsiniz.
zincir temizliği için de en ucuz ve en kaliteli ürün bence gazyağı ama bulması zor olabilir. litresi 5 tl civarıdır. 1 Litresi 8-10 kez temizler.
Cevabınızı kaçırmışım kusura bakmayın.
ilgilenip fikir paylaştığınız için teşekkürler ben temizlik için mazot kullanıyorum ataların yöntemi.
-
03 Eylül 2014, 20:18
#21840
prohonda adlı üyeden alıntı
madeniyağ.net sitesinden 10w40 4t castrol yağ aldım honda efeden yağ filtresi aldım dün yağı değiştirdim fakat değiştirdikten sonra motor 10km sonra stop etti yolun ortasında teker kilitledi kaydı baya kayma sesi geldi düşeceiğimi düşünüyorudum en son debriyajı sıktım kurtuldum sağa çektim motoru hemen motor çalışmadı bi süre marş basmadı çalıştıktan sonra gaz verince sıkıntı yok bırakınca rölantide biraz durduktan sonra stop ediyor neyse dedim üzerine pek durmadım. bugün yani az önce tekrar motoru çalıştırdım gaz verince cıyaklama sesi geldi kapattım motoru hemen sonra yine çalıştırdım gürültülü çalışıyor sesi hiç hoşuma gitmedi sorun ne olabilir sizce ?
Yağ filtresini düzgün takmışsınızdır umarım internetten araştırıp bakınız oil yazılı kısım size bakıcak diye hatırlıyorum. overcloud un dediği gibi yağ seviyesini de kontrol ediniz.
Zincir spreyi olarak http://www.n11.com/wurth-zincir-kuru-yaglama-spreyi-sabesto-hhs-drylube-400-ml-P23809545 würtün bu modelini kullanıyorum sıçrama vs pek yapmıyor akşamdan yağlıyorum sadece bir kaç gün sonra zincire baktığımda yağ yok gibi gözüküyor ama parmağı sürünce yağlı tabaka belli oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler