Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Eylül 2014, 08:54
#21801
Merhaba
Zincir bakımı konusunda aklıma takılan bir yer var tecrübeli arkadaşlar aydınlatabilirse çok memnun olurum.
Adını paylasmak istemediğim ama piyasada rahatlikla bulunabilen bir zincir koruyucu ve yağlayıcı sprey var.
Kullandiktan bir süre sonra toz ile toprak ile katrana dönüşmemesi imkansiz gibi geliyor bana
Ama asıl dikkat cekmek istediğim nokta zincir baklalarınin arasindaki hareketli silindir sekilli olan parcalar onlarin ic kisimlari da bu katran ile doluyor
Hatalı biliyorsam lütfen düzeltin, onlarin rahat donme sureleri zincir disli takimini uzun kullanabilme suremiz ile dogru orantılı.
Temizlik icinde baska bir sprey satiliyormush ne kadar mantikli degilmi diye insan durup dusunmuyor diil.
Fakat mazot ile temizleyip ve elle yaglama ve zincir bakla hareketli parca kontrolu artik eski metotlar sanirim.
Babadan boyle gorunce yeniye kolay alisamiyor insan.
Beyler bu sprey takimini gönul rahatligi ile tavsiye eder misiniz?
Cbr ile ben çekingeli yaklasiyoruz
Reklamlar
-
02 Eylül 2014, 10:13
#21802
kahve adlı üyeden alıntı
Merhaba
Zincir bakımı konusunda aklıma takılan bir yer var tecrübeli arkadaşlar aydınlatabilirse çok memnun olurum.
Adını paylasmak istemediğim ama piyasada rahatlikla bulunabilen bir zincir koruyucu ve yağlayıcı sprey var.
Kullandiktan bir süre sonra toz ile toprak ile katrana dönüşmemesi imkansiz gibi geliyor bana
Ama asıl dikkat cekmek istediğim nokta zincir baklalarınin arasindaki hareketli silindir sekilli olan parcalar onlarin ic kisimlari da bu katran ile doluyor
Hatalı biliyorsam lütfen düzeltin, onlarin rahat donme sureleri zincir disli takimini uzun kullanabilme suremiz ile dogru orantılı.
Temizlik icinde baska bir sprey satiliyormush ne kadar mantikli degilmi diye insan durup dusunmuyor diil.
Fakat mazot ile temizleyip ve elle yaglama ve zincir bakla hareketli parca kontrolu artik eski metotlar sanirim.
Babadan boyle gorunce yeniye kolay alisamiyor insan.
Beyler bu sprey takimini gönul rahatligi ile tavsiye eder misiniz?
Cbr ile ben çekingeli yaklasiyoruz
Bende temizlerken mazotla fircayla guzelce temizliyorum bi turda bezle siliyorum sonrada zincir spreyiyle yagliyorum motoru zincir surekli dondugu icin dier surulen yag sicrayip gidiyo bu sebeplede zincirdeki yag cabuk bitiyo ben 200 km de bir yagliyorum zinciri zaten cok zaman alan bisry deil sprey yag kullanmani tavsiye ederim
-
02 Eylül 2014, 11:47
#21803
rgnkr adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
En fazla 20 km hızla motoru sağa yatırdım. Şükür ki bende bir şey yok. Motorun yürüründe de bir şey yok fakat direksiyonu düz tuttuğumda teker biraz sola bakıyor. Elcik bağlantı noktalarının sağ tarafındaki yerinden kaymıştı darbe ile, vidasını gevşetip yerine getirdim (aşağıda temsili görsel var) fakat tekerin sola bakması hala pek düzelmiş değil.
http://i.imgur.com/8edQYgq.png
Görselde kırmızı yuvarlak içindeki yer bağlantısı ileri kaymıştı, düzeldi.
Başka ne sebebi olabilir, neyden kaynaklanabilir ve tahmini masrafım ne olur?
Teşekkürler.
Bende yatırdıgımda aynı sorun vardı servıs ten mesnet bılyalarını degiştiler 140 + işçılık
-
02 Eylül 2014, 12:09
#21804
kahve adlı üyeden alıntı
Geçmişe dönük bilgi verdiğin için teşekkürler - biyeybaraküs
Bence vites göstergesi çok önemli diil ama flaşor önem arz ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:17 ----------
Merhaba amerikan park dan kastınız nedir daha önce duymadım biraz bilgi ve vebilirmisiniz anlayabilmem icin.
Ayrica yeri bos olan dugmecigin altinda devresinin cekilmis olduguna dair süpelerim
Giderek artiyor elektirikci sonucta devre cekmedi.kontaklari birlestirdi.
Cbr250 elektirik donanim devresi bulmaliyim bir yerden sanirim.
İlgilendiginiz icin teşekkürler.
samet10 adlı üyeden alıntı
bugün ilk defa bi motoru muayeneye götürdüm. kızıltoprakta yaptırdım rahatça geçti gitti.
alan kişi rahat edecek 2 sene
9.150ye indirdim ilanı gelen giden yok piyasa bitmiş mi ne
hocam amerikan park genelde modifiyeli araçlarda moda sinyallerin 2 sinin aynı anda hafif yanması gibi birşey(avatarımdaki resimdede mevcut dükkatli bakınca belli oluyor forumda konusuda vardı) bence gayette şık duruyor park lambalarınıda sarı yapmıştım....
samet kardeş artık yavaş yavaş eylül ayına girdik ve yavaş yavaş bazıları için motor sezonunun son zamankları bu yüzdende piyasa ister istemez biraz durgun olur.kaldıki ekim ayının ortası gibi tamamen durur ve birilerinin ölücü tabir ettiği dip fiyatlı satışlar gerçekleşmeye başlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
qezgin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim motorun kornası bozuldu ya da şişti 30 Ağustos Kortejinde 2dk sonra ötmez oldu.Sonrasında o gün boyunca denedim çalmadı fakat bugün denemedim açıkcası. Sizin başınıza geldi mi böyle bir durum? Ayrıca garanti kapsamına giriyor mu korna?
sürekli olarak arka arkaya uzun süreli basılmasında meydana gelen bir olay büyük sorun degıl benımki genelde yarım saat sonra calmaya başlıyordu sanırım siz cok basmışsınız kornaya
-
02 Eylül 2014, 13:29
#21805
sizce siyaha gidecek en iyi renk nedir jant şeridinde?
-
02 Eylül 2014, 14:08
#21806
kahve adlı üyeden alıntı
Merhaba
Zincir bakımı konusunda aklıma takılan bir yer var tecrübeli arkadaşlar aydınlatabilirse çok memnun olurum.
Adını paylasmak istemediğim ama piyasada rahatlikla bulunabilen bir zincir koruyucu ve yağlayıcı sprey var.
Kullandiktan bir süre sonra toz ile toprak ile katrana dönüşmemesi imkansiz gibi geliyor bana
Ama asıl dikkat cekmek istediğim nokta zincir baklalarınin arasindaki hareketli silindir sekilli olan parcalar onlarin ic kisimlari da bu katran ile doluyor
Hatalı biliyorsam lütfen düzeltin, onlarin rahat donme sureleri zincir disli takimini uzun kullanabilme suremiz ile dogru orantılı.
Temizlik icinde baska bir sprey satiliyormush ne kadar mantikli degilmi diye insan durup dusunmuyor diil.
Fakat mazot ile temizleyip ve elle yaglama ve zincir bakla hareketli parca kontrolu artik eski metotlar sanirim.
Babadan boyle gorunce yeniye kolay alisamiyor insan.
Beyler bu sprey takimini gönul rahatligi ile tavsiye eder misiniz?
Cbr ile ben çekingeli yaklasiyoruz
zincir yağınız belki toz vs.yabancı maddelerin kolay yapışabildiği bir ürün olabilir.
her halükarda katranlaşma olacak ama normal dışı fazla ise yağdandır, yada uzun süre temizlemeden binmenizdendir.
yağlama aralığı sizin kullandığınız yol şartlarına göre değişecektir, en iyisini gözlemleyerek kendiniz belirleyebilirsiniz.
zincir temizliği için de en ucuz ve en kaliteli ürün bence gazyağı ama bulması zor olabilir. litresi 5 tl civarıdır. 1 Litresi 8-10 kez temizler.
-
02 Eylül 2014, 14:18
#21807
kahve adlı üyeden alıntı
Merhaba
Zincir bakımı konusunda aklıma takılan bir yer var tecrübeli arkadaşlar aydınlatabilirse çok memnun olurum.
Adını paylasmak istemediğim ama piyasada rahatlikla bulunabilen bir zincir koruyucu ve yağlayıcı sprey var.
Kullandiktan bir süre sonra toz ile toprak ile katrana dönüşmemesi imkansiz gibi geliyor bana
Ama asıl dikkat cekmek istediğim nokta zincir baklalarınin arasindaki hareketli silindir sekilli olan parcalar onlarin ic kisimlari da bu katran ile doluyor
Hatalı biliyorsam lütfen düzeltin, onlarin rahat donme sureleri zincir disli takimini uzun kullanabilme suremiz ile dogru orantılı.
Temizlik icinde baska bir sprey satiliyormush ne kadar mantikli degilmi diye insan durup dusunmuyor diil.
Fakat mazot ile temizleyip ve elle yaglama ve zincir bakla hareketli parca kontrolu artik eski metotlar sanirim.
Babadan boyle gorunce yeniye kolay alisamiyor insan.
Beyler bu sprey takimini gönul rahatligi ile tavsiye eder misiniz?
Cbr ile ben çekingeli yaklasiyoruz
Hocam marka vermemişsin ama keşke kullandığın markayı söyleseydin..
Ben yaklaşık 2 aydır motul zincir yağı kullanıyorum.. Beyaz yapışkan bir yapısı var.. Ancak ön dişli muhafazasında, zincir koruma yerinde ve arka çamurlukta hatta arka karenajda bile yağ sıçrama yapmış gördüm..
Temizlemesi gaz yağı ile mümkün ancak uğraştırıcı.. Jantı hiç saymıyorum zaten.. Oda berbat oluyor.. Tek faydası rengi beyaz olduğu için siyahta belli oluyor hemen temizleyebiliosun..
Ayrıca yağda yapışkan özellik çok olduğu için pisliği çok tutuyor..
Ben her hafta temizlememe rağmen katran gibi yağ tabakası oluşuyor.. Açıkçası zincir zorlanıyor gibime geliyor.. Yapışkan olduğu için.. Bir çok arkadaşında kullandığı gibi motor yağı deniyeceğim.. Elimde var 10/40 geçen bakımdan artan.. Açıkcası 90 numara dişli yağıda olur diyorlar.. 200 km'de bir yağlayan 100 km'de birde yağlar.. Ki ben daha fazla dayanacağını düşünüyorum.. Ayrıca zincir daha sessiz oluyor diyenler var.. Birde yağmurlu havada kullanım yaptıktan sonra yağlama yapmak gerekiyor..
Bir de böyle denicem.. Bilgin olsun..
Ayrıca temizleme spreyleri para tuzağı.. Al sanayiden gaz yağını koy camsil şişesine güzelce sık zincire diş fırçası ile temizle.. Boya fırçası çok yumuşak kalıyor telleri dişliye sıkışıyor.. Sonra 2-3 saat bekle yağla gitsin..
-
02 Eylül 2014, 15:04
#21808
Zincir spreyini çok sıkıyor olabilir misiniz? Beyaza boyamak yerine, zincirin içinden az bir miktar sıkmak yetiyor. Zincir sıcakken yağlama yapmak da önemli, soğukkenki duruma göre anında yapışıyor.
Temizlik spreyiyle birlikte de zincir temizleme fırçası ya da yoksa diş fırçası kullanmanız iyi olur, toz, pislik vs. kolayca çıkarıyor. Ayrıca belirli aralıklarla ön dişli kapağı çıkarılıp, orada birikmiş yağın da temizlenmesi gerekir. Ben yağmur vb. koşullar yoksa 1000 km'de 2 zincir yağlama, 1 temizleme + yağlama yapıyorum. Ön dişli kısmını da ihtiyaç olduğunu görürsem söküp temizliyorum.
-
02 Eylül 2014, 16:46
#21809
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
sizce siyaha gidecek en iyi renk nedir jant şeridinde?
reflektörlü kırmızı hatta elinizden geliyorsa parçalı çekin çok şekil durur
-
02 Eylül 2014, 17:11
#21810
selamlar. tarz değişikliğine kesinlikle karar verdim. motorumu satıyorum. cbr arayan varsa yönlendirirseniz sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7728274/detay/
-
02 Eylül 2014, 19:21
#21811
arkadaşlar bugün akşam 5 40 civarı gaziemirden konak istikametine doğru parmak arası terlikle (en slim inden taban yarım cm kalınlığında )ve işin acayipi üstünde motor montuyla yeni kasa kırmızı cbr 250 ye binen arkdaş buradanmı çok tuhafıma gitti önümde 100 110 arası gidiyordu kask vardı eldivene dikkat etmedim ve kot şortla kıyafet tamamlamıştı
kıyafet olayında abartan adam değilim ama o hızda (hadi sokak arası bakkala falan gidersin anlarım )terlik çok tuhafıma gitti
-
02 Eylül 2014, 20:02
#21812
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam marka vermemişsin ama keşke kullandığın markayı söyleseydin..
Ben yaklaşık 2 aydır motul zincir yağı kullanıyorum.. Beyaz yapışkan bir yapısı var.. Ancak ön dişli muhafazasında, zincir koruma yerinde ve arka çamurlukta hatta arka karenajda bile yağ sıçrama yapmış gördüm..
Temizlemesi gaz yağı ile mümkün ancak uğraştırıcı.. Jantı hiç saymıyorum zaten.. Oda berbat oluyor.. Tek faydası rengi beyaz olduğu için siyahta belli oluyor hemen temizleyebiliosun..
Ayrıca yağda yapışkan özellik çok olduğu için pisliği çok tutuyor..
Ben her hafta temizlememe rağmen katran gibi yağ tabakası oluşuyor.. Açıkçası zincir zorlanıyor gibime geliyor.. Yapışkan olduğu için.. Bir çok arkadaşında kullandığı gibi motor yağı deniyeceğim.. Elimde var 10/40 geçen bakımdan artan.. Açıkcası 90 numara dişli yağıda olur diyorlar.. 200 km'de bir yağlayan 100 km'de birde yağlar.. Ki ben daha fazla dayanacağını düşünüyorum.. Ayrıca zincir daha sessiz oluyor diyenler var.. Birde yağmurlu havada kullanım yaptıktan sonra yağlama yapmak gerekiyor..
Bir de böyle denicem.. Bilgin olsun..
Ayrıca temizleme spreyleri para tuzağı.. Al sanayiden gaz yağını koy camsil şişesine güzelce sık zincire diş fırçası ile temizle.. Boya fırçası çok yumuşak kalıyor telleri dişliye sıkışıyor.. Sonra 2-3 saat bekle yağla gitsin..
Merhaba,
Detaylı yazdığınız için teşekkür ederim.
Sanırım düşündüklerimi teyit etmiş oldunuz tecrübe ederek yada tecrübe eden arkadaşlardan görerek.
Ben motoru aldığımdan beri 10/40 kullanıyorum ama 200 km sonra yağ tabakası metal baklaların üzerinden sıyrılmış oluyor ama hep bakla arasoı silindirleri rahat dönerken buluyorum elle kontrol yaptığım ve yağladığım için.
90 daha denemedim yakın zamanda uzun yola çıkıcam ardından temizlik sonrası 90 denemek istiyorum.
konu hakkında mutlaka bilgi dönüşü yaparım.
iyi akşamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
seigen adlı üyeden alıntı
Zincir spreyini çok sıkıyor olabilir misiniz? Beyaza boyamak yerine, zincirin içinden az bir miktar sıkmak yetiyor. Zincir sıcakken yağlama yapmak da önemli, soğukkenki duruma göre anında yapışıyor.
Temizlik spreyiyle birlikte de zincir temizleme fırçası ya da yoksa diş fırçası kullanmanız iyi olur, toz, pislik vs. kolayca çıkarıyor. Ayrıca belirli aralıklarla ön dişli kapağı çıkarılıp, orada birikmiş yağın da temizlenmesi gerekir. Ben yağmur vb. koşullar yoksa 1000 km'de 2 zincir yağlama, 1 temizleme + yağlama yapıyorum. Ön dişli kısmını da ihtiyaç olduğunu görürsem söküp temizliyorum.
Merhaba,
Daha hiç zincir spreyi kullanmadım denemeden önce tecrübeli kullanıcılar olan sizlerden fikirlerinizi almak gerekli halde dikkat edilmesi mutlak püf noktalarını öğrenmek istedim. paylaşımınız için teşekkür ederim.
iyi akşamlar.
-
02 Eylül 2014, 20:11
#21813
kahve adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Detaylı yazdığınız için teşekkür ederim.
Sanırım düşündüklerimi teyit etmiş oldunuz tecrübe ederek yada tecrübe eden arkadaşlardan görerek.
Ben motoru aldığımdan beri 10/40 kullanıyorum ama 200 km sonra yağ tabakası metal baklaların üzerinden sıyrılmış oluyor ama hep bakla arasoı silindirleri rahat dönerken buluyorum elle kontrol yaptığım ve yağladığım için.
90 daha denemedim yakın zamanda uzun yola çıkıcam ardından temizlik sonrası 90 denemek istiyorum.
konu hakkında mutlaka bilgi dönüşü yaparım.
iyi akşamlar.
şimdi arkadaşlar bu zinciri (özellikle o ring lileri )motor yağıyla yağlamayı ben ilk AEA dan gördüm bu iş bence koruma olayını bilemem ama ben o pisliği çekemem videosunda belli zaten motoru ne halde olduğu birde elbiseye sıçratırsa (sıçratır gibi geliyor )ooo işimiz var ben würth kuru zincir yağı http://shop.wurth.com.tr/sabesto-zin...ma-sprey-400ml kullanıyorum öyle şıçratma çamur toplama falan kesinlikle olmuyor ben gazyağı ile güvenip temizliyemedim sanki ban benzin gibi solvent katkılı gibi geldi 5 gün önce 1600 km de zinciri mazot (mazot yağlı olduğu için kurularken biraz zorladı 4 defa bez attım öyle çok pis olduğundan falan değil mazot kalmaması için )ve fırça yardımı ile temizleyip bezle iyice kuruladıktan sonra iki saat açıkta bekletip yağladım mis gibi oldu yağlamayı azar azar aşağı yukarı zincir 7 8 tur yapacak şekilde sırayla zincirin içi dışı ve ön tarafına azar azar uygulayarak yaptım ince uygularsan sıcak soguk çok farketmiyor yağlayıpta hiç çıkmadım yola hep geceden yağladım
zeki şimdi senin olay gelince motulun kuru zincir yağınında öyle dandik sıçratma yapacak bir yağ olduğunu zannetmiyorum önceki sayfalarda zinciri her 200 km de bir yağladığını söylemiştin bence çok erken bizim gibi asfaltta sürülen motorlar için zincir temizliği 1000 ila 1500 den önce kesinlikle olmamalı bence senin sorun zinciri tam kurutmadan yağlama yapmak ve ince ince değilde birden zinciri bir tur da yağlaman olabilir birde mazotla temizleme iyice kurulayıp würth markayı dene istersen
kuru zincir yağı pahalıya geliyor onu daha önce söylemiştim zaten başka bir konuda o kadar yağ parası zincirin ömrünü ne kadar uzatır tereddütteyim ama paslı paslı dandik çamur toplamış toz zincirlede gezmek istemem açıkçası mecbur parayı bayılıyorum
-
02 Eylül 2014, 20:29
#21814
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
şimdi arkadaşlar bu zinciri (özellikle o ring lileri )motor yağıyla yağlamayı ben ilk AEA dan gördüm bu iş bence koruma olayını bilemem ama ben o pisliği çekemem videosunda belli zaten motoru ne halde olduğu birde elbiseye sıçratırsa (sıçratır gibi geliyor )ooo işimiz var ben würth kuru zincir yağı
http://shop.wurth.com.tr/sabesto-zin...ma-sprey-400ml kullanıyorum öyle şıçratma çamur toplama falan kesinlikle olmuyor ben gazyağı ile güvenip temizliyemedim sanki ban benzin gibi solvent katkılı gibi geldi 5 gün önce 1600 km de zinciri mazot (mazot yağlı olduğu için kurularken biraz zorladı 4 defa bez attım öyle çok pis olduğundan falan değil mazot kalmaması için )ve fırça yardımı ile temizleyip bezle iyice kuruladıktan sonra iki saat açıkta bekletip yağladım mis gibi oldu yağlamayı azar azar aşağı yukarı zincir 7 8 tur yapacak şekilde sırayla zincirin içi dışı ve ön tarafına azar azar uygulayarak yaptım ince uygularsan sıcak soguk çok farketmiyor yağlayıpta hiç çıkmadım yola hep geceden yağladım
Evet bu şekilde bir temizlikte zorluk var katılıyorum;
Ayrıca temizlik sonrası arka sehpada rölantide zinciri çalıştırmak faydalı olacaktır kanımca.
çünkü zincirdeki fazla yağın atılmasında bolluğu olan zincir rölantide gerilmediği için salınımı ile fazla yağı atar diye düşünüp uygulamıştım.
işe yaradığını da gördüm.
Tabi ki yağ sıçrayan yerleri bu işlem sonrası temizlemek de gerekmişti :(
-
02 Eylül 2014, 22:08
#21815
@biyeybaraküs
Hocam ben her hafta gazyağıyla temizliyorum..
Her hafta olmasa bile 2 haftada bir temizleyip yağlıyorum..
Şehir içi kullanımda.. 200 km de bir temizlik yapmazsam zincirin iç tarafından bir tur yağlıyorum..
Hocam motulu kullan ve gör sıçratıyor.. Öncelerde o kadar üstüne durmuyordum şimdi temizlemek uğraştırıyor..
Ayrıca motulla öyle kuru yağ gibi ince ince azar azar yağlanmıyor.. Çalkalayıp yağlıyosun bastığında şiddetli çıkıyor zaten ayrıca yapışkanlı bir yağ.. Asvaltta bile kullansan toz direk üstünde..
Ben gazyağından memnunum hocam.. Mazot zararlı gazyağı zararlı diyenler var ikiside aynı şey ikisinide kullanan var.. Ayrıca hocam bende hiç ıslaklen yağlamıyorum.. 2-3 saat kurumaya bırakıp gece gidip yağlıyorum.. Sabaha kadar duruyor öyle..
Würt kuru yağ için sesli çalışıyor deniyor.. Kuru yağ bencede en iyisidir..
Ama ben bi motor yağıyla yapayım diyorum..
90 numara zincir yağıda denenebilir tabi..
Şu gerçek bir daha yapışkan özellikli yağ kullanmiyacam..
-
02 Eylül 2014, 22:32
#21816
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
@biyeybaraküs
Hocam ben her hafta gazyağıyla temizliyorum..
Her hafta olmasa bile 2 haftada bir temizleyip yağlıyorum..
Şehir içi kullanımda.. 200 km de bir temizlik yapmazsam zincirin iç tarafından bir tur yağlıyorum..
Hocam motulu kullan ve gör sıçratıyor.. Öncelerde o kadar üstüne durmuyordum şimdi temizlemek uğraştırıyor..
Ayrıca motulla öyle kuru yağ gibi ince ince azar azar yağlanmıyor.. Çalkalayıp yağlıyosun bastığında şiddetli çıkıyor zaten ayrıca yapışkanlı bir yağ.. Asvaltta bile kullansan toz direk üstünde..
Ben gazyağından memnunum hocam.. Mazot zararlı gazyağı zararlı diyenler var ikiside aynı şey ikisinide kullanan var.. Ayrıca hocam bende hiç ıslaklen yağlamıyorum.. 2-3 saat kurumaya bırakıp gece gidip yağlıyorum.. Sabaha kadar duruyor öyle..
Würt kuru yağ için sesli çalışıyor deniyor.. Kuru yağ bencede en iyisidir..
Ama ben bi motor yağıyla yapayım diyorum..
90 numara zincir yağıda denenebilir tabi..
Şu gerçek bir daha yapışkan özellikli yağ kullanmiyacam..
würth üde ileride bir kullan derim ben çok fark olur motula göre
-
02 Eylül 2014, 22:44
#21817
-
02 Eylül 2014, 22:48
#21818
madeniyağ.net sitesinden 10w40 4t castrol yağ aldım honda efeden yağ filtresi aldım dün yağı değiştirdim fakat değiştirdikten sonra motor 10km sonra stop etti yolun ortasında teker kilitledi kaydı baya kayma sesi geldi düşeceiğimi düşünüyorudum en son debriyajı sıktım kurtuldum sağa çektim motoru hemen motor çalışmadı bi süre marş basmadı çalıştıktan sonra gaz verince sıkıntı yok bırakınca rölantide biraz durduktan sonra stop ediyor neyse dedim üzerine pek durmadım. bugün yani az önce tekrar motoru çalıştırdım gaz verince cıyaklama sesi geldi kapattım motoru hemen sonra yine çalıştırdım gürültülü çalışıyor sesi hiç hoşuma gitmedi sorun ne olabilir sizce ?
Rüzgarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulağına Fısıldamasına ASLA..!
https://www.facebook.com/groups/hondacbr250rclub
-
03 Eylül 2014, 01:07
#21819
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/32dQvO.jpg
Evet arkadaşlar internetten sipariş ettiğim yağ ve filitre geldi..
Bu hafta sonu büyük ihtimalle değişim yaparım diye düşünüyorum.. Toplamda 80 lira ödedim kargo ücretsiz..
Yağ ve filitre alıcak olanlara duyurulur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Eyv. hocam kuru yağı deniyeceğim..
Mitoqondri hayırlı olsun diyorum
Yağ ve filtre degişimiden sonra bilgi paylaşır mısın?
Nasil yaptığın ve neyin farklilastigi adına
Şimdiden teşekürler.
İyi aksamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
ardacik adlı üyeden alıntı
Bende temizlerken mazotla fircayla guzelce temizliyorum bi turda bezle siliyorum sonrada zincir spreyiyle yagliyorum motoru zincir surekli dondugu icin dier surulen yag sicrayip gidiyo bu sebeplede zincirdeki yag cabuk bitiyo ben 200 km de bir yagliyorum zinciri zaten cok zaman alan bisry deil sprey yag kullanmani tavsiye ederim
Merak ettigim kısım baklalarin arasindaki silindirler bakima baslamdan baktiğinizda haereketli mi hatirliyor musunuz ?
Yoksaa rahat dönmüyolar mı
Bilgi aktarabilir misiniz?
Tesekürler
Not: bir dahai 200km nizi beklyebilirim. cevap icin
-
03 Eylül 2014, 02:11
#21820
kahve adlı üyeden alıntı
Mitoqondri hayırlı olsun diyorum
Yağ ve filtre degişimiden sonra bilgi paylaşır mısın?
Nasil yaptığın ve neyin farklilastigi adına
Şimdiden teşekürler.
İyi aksamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
Merak ettigim kısım baklalarin arasindaki silindirler bakima baslamdan baktiğinizda haereketli mi hatirliyor musunuz ?
Yoksaa rahat dönmüyolar mı
Bilgi aktarabilir misiniz?
Tesekürler
Not: bir dahai 200km nizi beklyebilirim.
cevap icin
Yarin sabah yaglida olsa ilk isim kontrol edicem tekrardan yazarim yapiskan yag oldugu icin pek donebilicegini dusunmuyorum ama teker donerken mutlaka gorevini yerine getiriyodur die dusunuyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler