Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Ağustos 2014, 13:02
#21781
Hocam 10/40 ipone yağ buldum ben.. 1 lt 30 tl..
Yalnız yağ filitresi bulamadım.. Hava filitresinide buldum.. Yan sanayisi tabiki 20 tl dedi..
Bu arada Antalya Ataberk Honda'yı aradım.. 32.5 tl dedi yağ filitresine size kolay gelsin dedim kapattım.. Ataberk'i zaten sevmiyorum servis olarak 32.5 lira 10 liralık filitreye fiyat çekiyorlar..
En olmadı hepsini internetten alıcam artık.. ;)
Reklamlar
-
30 Ağustos 2014, 13:27
#21782
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam 10/40 ipone yağ buldum ben.. 1 lt 30 tl..
Yalnız yağ filitresi bulamadım.. Hava filitresinide buldum.. Yan sanayisi tabiki 20 tl dedi..
Bu arada Antalya Ataberk Honda'yı aradım.. 32.5 tl dedi yağ filitresine size kolay gelsin dedim kapattım.. Ataberk'i zaten sevmiyorum servis olarak 32.5 lira 10 liralık filitreye fiyat çekiyorlar..
En olmadı hepsini internetten alıcam artık.. ;)
Yağı iyi bulmuşsun birazdan çıkıp sanayideki yağcıları dolanacağım bakalım denk gelirim inş. burada dün filtreyi sordum 23 tl dediler hava filtresini yaz başı almıştım 30 tl idi sanırsam
-
30 Ağustos 2014, 14:50
#21783
Hocam kafaya koydum o ipone motora konacak.. :D
En güzeli internetten sipariş etmek hocam..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
Arkadaşlar motor yağının raf ömrü var mıdır ? Ağzı açılmış olan yağı 2 ayda tüketin diyorlar ama, kapalı sıfır paket yağın üzerinde üretim tarihi vs. göremedim ben.. Son kullanma tarihide yok.. Bilgisi olan var mı ?
-
30 Ağustos 2014, 16:11
#21784
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Napalım abi böyle daha güzel oluyo söke taka öğreniyoruz
bu arada yağ değişimi için fazla bişeye gerek yok tıpayı açmak için 13 lokma yağ flitlersinin olduğu yeri açmak için 8 lokma ve en önemlisi altına bi kilim gibi bişey yatman lazım
yağ filitresini ben hondanın kendi yerinden aldım 35 TL dediler 30 Lira bıraktım tamam dediler pula gerek yokmuş yağ flitresinin ordaki contayı sordum onada gerek yok dediler.. yağı castrol aldım başka bulamadım çünkü şu ufak memlekette..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Abi bide buluşma ayarlayamadık gitti... Eylül ün 10 unda Kocaeli ye gidiyorum okul başlıyacak olmadı ordaki arkadaşlarla buluşma yaparız
Hakan; bizim burda honda serviste orjinal yağ filtresi 17 tl :D bu fiyatlar standart olmuyormu yaa
Zeki; hakanın dediği gibi 13 ve 8 lokma bide karter vidası icin 12 lokma lazım ve altına leğen :D bn motul 5100 10w40 koydum 2000 km de bir değiştiriyorum yagını castrolden dha iyi geldi bna vites gecişleri rahatladı biraz ipone kullanınca yorum atarsın yine
Birde kardeşim bin artık şu motora yahuu bi pazarın var zaten gez ondada motora bakım mı yapıcan :D
-
30 Ağustos 2014, 16:29
#21785
Gereken cevap telefon yoluyla verilmiştir Samet kardeşime.. :D
Bu arada yağı internet üzerinden satın aldım.. Ispartada kawasaki bayisinden Aydın motor..
Saolsun çok ilgililer.. Tel numarası mevcut.. Yağ için yardımcı oluyorlar.. Ücretsiz kargosu var..
Cbr250 yağ filitresi de aldım 20 tl gibi bi fiyat.. Sanıyorum pazartesi elimde olur..
Ayrıca yağlar 2014 üretim olduğunu söyledi.. Gelincede kontrol edersin dedi.. Bilginiz olsun arkadaşlar..
-
31 Ağustos 2014, 00:41
#21786
Motorumu alalı 14 ay oldu, anca 100-150 km binebildim özel sebeplerden...
Oysa ne hayallerle almıştım...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
31 Ağustos 2014, 01:29
#21787
zsturkmen adlı üyeden alıntı
Hakan; bizim burda honda serviste orjinal yağ filtresi 17 tl :D bu fiyatlar standart olmuyormu yaa
Zeki; hakanın dediği gibi 13 ve 8 lokma bide karter vidası icin 12 lokma lazım ve altına leğen :D bn motul 5100 10w40 koydum 2000 km de bir değiştiriyorum yagını castrolden dha iyi geldi bna vites gecişleri rahatladı biraz ipone kullanınca yorum atarsın yine
Birde kardeşim bin artık şu motora yahuu bi pazarın var zaten gez ondada motora bakım mı yapıcan :D
demekki değil abi ilden ile fark ediyo veya da kime ne denk gelirse hesabı verdik artık zaten bi daha adımımı atmam İzmit de Honda Haldız a yaptıracam
-
31 Ağustos 2014, 02:59
#21788
Bugün motorla ilk düşüş gerçekleşti. Park halinde sanırım elim motoru hafifçe itti fakat anlamadım motor bir anda ayaklığın tersine yattı ayna ve elciğin yanında çizikler oluştu :( Birde egzozda ufak çizik var.
Bu arada depoyu fulledim.2.66lt yaktırdım 100km'de [IMG][/IMG]
-
31 Ağustos 2014, 15:03
#21789
Arkadaşlar merhaba. Biz bir kaç arkadaş buluşacağız, oturup çay muhabbet sohbet zaman geçireceğiz. Avrupa yakasından katılmak isteyen arkadaşlar olursa benimle iletişime geçerse konuşur haberleşiriz.
-
31 Ağustos 2014, 18:33
#21790
Merhaba arkadaşlar.
En fazla 20 km hızla motoru sağa yatırdım. Şükür ki bende bir şey yok. Motorun yürüründe de bir şey yok fakat direksiyonu düz tuttuğumda teker biraz sola bakıyor. Elcik bağlantı noktalarının sağ tarafındaki yerinden kaymıştı darbe ile, vidasını gevşetip yerine getirdim (aşağıda temsili görsel var) fakat tekerin sola bakması hala pek düzelmiş değil.
Görselde kırmızı yuvarlak içindeki yer bağlantısı ileri kaymıştı, düzeldi.
Başka ne sebebi olabilir, neyden kaynaklanabilir ve tahmini masrafım ne olur?
Teşekkürler.
-
31 Ağustos 2014, 18:38
#21791
Amortisör bir miktar dönebildiği için böyle ayarsızlığa sebep olabiliyor. 20 ile düşüşte yamulan parça olduğunu sanmıyorum, dediğim sebeptendir.
Serviste mesnetten biraz gevşetip, ön çamurluk, tekerlek ve farı hizalayıp düzeltebiliyor.
-
31 Ağustos 2014, 23:26
#21792
Merhaba arkadaşlar,
Bir konuda fikrinize ihtiyacim var cbr250r da yeri bulunan fakat kendisi bulunmayan 4lü flaşör tuşunun devresi varmidir içeride biryerde yoksa sadece fabrikada plastik kalıp bir tane olduğu için midir? Ki Yüksek modellerde mevcut.
Eger daha önce bu konu gündeme geldi ise beni o başlığa kanalize edebilir misiniz?
Teşekkürler.
-
31 Ağustos 2014, 23:37
#21793
kahve adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Bir konuda fikrinize ihtiyacim var cbr250r da yeri bulunan fakat kendisi bulunmayan 4lü flaşör tuşunun devresi varmidir içeride biryerde yoksa sadece fabrikada plastik kalıp bir tane olduğu için midir? Ki Yüksek modellerde mevcut.
Eger daha önce bu konu gündeme geldi ise beni o başlığa kanalize edebilir misiniz?
Teşekkürler.
ben cbr forumun komple okumuş biri olarak sinyallerin 4 aynı anda park lambası gibi yanacak şekilde yapan hatırlıyorum ama ,flaşör şeklinde yapan hatırlamıyorum
bu arada 13500 liralık motora 4 lü flaşör ve vites göstergesi koymayan hondayı ve soichiroyu bu vesileyle rahmetle anıyorum
benim 1700 liralık mondialde ikiside vardı
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
31 Ağustos 2014, 23:53
#21794
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
ben cbr forumun komple okumuş biri olarak sinyallerin 4 aynı anda park lambası gibi yanacak şekilde yapan hatırlıyorum ama ,flaşör şeklinde yapan hatırlamıyorum
bu arada 13500 liralık motora 4 lü flaşör ve vites göstergesi koymayan hondayı ve soichiroyu bu vesileyle rahmetle anıyorum
benim 1700 liralık mondialde ikiside vardı
ben cbr250r amerıkan park yapmıstım 4 flaşörde kolay sorun degıl elinizden gelmiyorsa bir elektrikçi cok uyguna yapabilir düğmeyi iyi seçmeniz gerekki orjinal gibi dursun tabi birde motorunuzda monte edeceğiniz yerde önemli : )) ben cbr125r farı bile düğmeye balatmıstım bir ara
-
31 Ağustos 2014, 23:55
#21795
birde arkadaşlar şu Stomp Grip ile ilgili bir şey sormak istiyorum şu ürüne http://www.brnmotor.com.tr/Honda-Cbr...,PR-11362.html alternatifi olan veya kullanan varmı şunları buldum nette amam çok gözüm tutmadı iyi tutunma saglarmı acaba kullanan varsa yorumlarını beklerim http://www.motobakkal.com/?urun-3510...f-Yan-Pad.html http://www.motobakkal.com/?urun-3506...n-Yan-Pad.html
-
01 Eylül 2014, 04:24
#21796
Arkadaşlar benim motorun kornası bozuldu ya da şişti 30 Ağustos Kortejinde 2dk sonra ötmez oldu.Sonrasında o gün boyunca denedim çalmadı fakat bugün denemedim açıkcası. Sizin başınıza geldi mi böyle bir durum? Ayrıca garanti kapsamına giriyor mu korna?
-
01 Eylül 2014, 09:24
#21797
Geçmişe dönük bilgi verdiğin için teşekkürler - biyeybaraküs
Bence vites göstergesi çok önemli diil ama flaşor önem arz ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:17 ----------
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
ben cbr250r amerıkan park yapmıstım 4 flaşörde kolay sorun degıl elinizden gelmiyorsa bir elektrikçi cok uyguna yapabilir düğmeyi iyi seçmeniz gerekki orjinal gibi dursun tabi birde motorunuzda monte edeceğiniz yerde önemli : )) ben cbr125r farı bile düğmeye balatmıstım bir ara
Merhaba amerikan park dan kastınız nedir daha önce duymadım biraz bilgi ve vebilirmisiniz anlayabilmem icin.
Ayrica yeri bos olan dugmecigin altinda devresinin cekilmis olduguna dair süpelerim
Giderek artiyor elektirikci sonucta devre cekmedi.kontaklari birlestirdi.
Cbr250 elektirik donanim devresi bulmaliyim bir yerden sanirim.
İlgilendiginiz icin teşekkürler.
-
01 Eylül 2014, 18:29
#21798
Brn motordaki stom grip baya kaliteli ama pahali, bende yapmak istiyorum ama daha uygun birsey ayarlicaz heralde, aneste gormustum 30 parca seffaf su sise kapagi boyutundaydi, onlardan yapilabilir arkadaslar birde katlanir plakayi sormak istiyorum yapan bilen varmi acaba, satin almaktan ote taktiricak yer ve garantiye sikinti veriyomu? Kuyruk iptali degil sadece plakalik
-
01 Eylül 2014, 22:46
#21799
bugün ilk defa bi motoru muayeneye götürdüm. kızıltoprakta yaptırdım rahatça geçti gitti.
alan kişi rahat edecek 2 sene 9.150ye indirdim ilanı gelen giden yok piyasa bitmiş mi ne
-
02 Eylül 2014, 00:40
#21800
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
varsa cevap bekliyorum
damla veya parça parça olan 6 gen şekilli ,yuvarlak olanları bende görmüştüm hatta 6 gen olanlar yuvarlaklar gibi arada boşluk bırakmadan yapıştırılabiliyor kullananlar yinede yorum yazsa olur ben onlardan istemiyorum tek parça olsun istiyorum
bu gün servisteyim yanımda eleman crf yi çalıştırdı baktım ses tanıdık ulen dedim bu bizim cbr nin sesi ustaya sordum aynı motoru kullanıyormuş honda netten baktım sıkıştırma oranı çap strok aynı bizim supersport (gerçi ben hiç bir zaman supersport saymadım şahsen ilerisi için antreman olur bence ) kross motorluymuş aradaki birkaç beygirlik fark yazılımsal galiba
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler