satılık 2. el cbr 250 ön sol sinyal (debriyaj tarafı)lazım olan arkadaşlar iletişime geçebilir servis fiyatı 170 tl olması lazım yeni kasayada uyar
satılık 2. el cbr 250 ön sol sinyal (debriyaj tarafı)lazım olan arkadaşlar iletişime geçebilir servis fiyatı 170 tl olması lazım yeni kasayada uyar
Abicim çok teşekkür ederim ilgilendiğin için. Şöyle açıklayayım, ben şuanda marmariste bir otelde çalışıyorum. Sezon bittiğinde yani kasımda izmire evime dönücem. Sezon bitene kadarda bir 5bin lira kadar birikim yapacağım ve dediğim gibi kalanı taksitle ödeyeceğim. 10bin lira kadar biriktirmis olsam dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Şimdi dersenki ne bu acele az daha bekle koy paranı cebine.. heves be abi binelim artık şu motora
Herkese merhaba bende sonunda hayalim olan cbr 250'ye kavuştum. 2.el aldım. Size bi sorum olacak temizleme, bakımla ilgili.
- Bakımları nasıl yapılmalı yani kullanılan ürünler ne, neleri almalıyım? (zincir temizleme vs.)
- Aslında temizlemeyle ilgili bi video varsa daha iyi olur da varsa gönderirseniz sevinirim.
- Sizin kullandığınız çalınmaya karşı önlemler neler yani kilitler açısından garaj hariç keşke olsada kafamız rahat olsa
Bide boşta giderken zincir sesi geliyo yağsızlıktan diye düşünüyorum ama başka bi şey olması gibi bi durum olabilir mi? motorcuyada inş götürücem müsait oldugum zaman
öyle bır soket yok.hocam çalışırken olursa sadece hareket halinde şarj edebilirsiniz diyelimki bir yerde oturuyorsunuz şarjınız bitti ozaman napıcaksınız.durdugu yerde motoru çalışır bıraksanız motoru çalarlar.ve direk aküden almanın bence bir zararı yok zaten akü kendi kendini şarj edecektir kaldıkı bataryyalar 3,8 v civarı bir şey yanı aküyü sömürüp bitirmez
Kardeşim zaten scooter olarak bir motor tecrüben var.. Bu motorda ideal bir geçiş motoru.. Ayrıca 3-4 sene bineceğini söylüyosun ve heves ederek alacağın ilk şey..
Bence gidip sıfır almalısın..
Avantajları şu,
4 yıl garantin cebinde, yeni kasa çift farlı modele bineceksin ve emin ol sıfır motorun ilk çalıştırması çok farklı bir duygu.. Zaten 4 sene kullanıcam diyosun, 2. El alıp nasıl kullanıldı acaba demektense geçmişini bilmediğin bir motora binmektense sıfır al kafan rahat etsin.. ;)
Ben motor olayında böyle düşünüyorum.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Hocam bir sayfa geriye bakarsan orada resimli anlatımı var.. Haaaa yok o olmaz diyorsan youtube'da çeşitli videolar var.. Oradan izlemenide tavsiye ederim..
http://youtu.be/rV2lJJ_lPjc örnek olarak bunu izleyebilirsin.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------
Hocam sonunda benim motora arkadaş geldi.. Şu an forumda sanıyorum 2 tane siyahız.. :D hayırlı olsun tekrardan.. Allah kaza bela vermesin..
Çok teşekkürler hocam Yalnız sormak istediğim bir şey var. Satın aldığım bayiideki arkadaş (hatta okuyorsa cevap verebilir) rodaj döneminde 2000-4000 devir arasında tut motoru dedi. Yani vites 1'De de olsa 4'Te de olsa 2000-4000 arasında mı kalsın. aşağıya ya da yukarıya çıkmasın mı?
Arada özellikle vites düşürürken kaçırabiliyorum. 3000'E falan düşüyor. Sıkıntı yaratır mı?
Ayrıca tripmetre yine söylenilene göre depoda bulunan yakıta göre ortalama kaç km gidebileceğini gösteriyormuş. fakat benim tripmetre sürekli yükseliyor. örneğin 44'se sonra 50 ye çıkıp gitgide yükseliyor? onun mantığı nedir.
Total km'Ye bakmıyorum. Düğmeye basıp trip yazısı çıktığında böyle oluyor. yanlış yere bakmıyorum yani.
Hocam öncelikle trip en son aldığın benzin ile ölçüm yapmanı sağlar.. Kaç km gideceğini göstermez.. Ortalama yaktığın yakıtı göstermez.. O yol bilgisayarı olan araçlarda geçerli.. Ben her benzin aldığımda sıfırlıyorum.. 50 tl ye 275 km gidiyorum ortalama.. Sende öyle yap derim..
Rodaj olayıno yanlış anlatmış sana.. Rodajda sabit devir kullanılmaz..
Benim aldığım bayii'de ki servis bölümündeki usta motoru sıkıştırma 500 km rahat bin yorma dedi..
Ben 1000 km olarak baz alıyorum rodaj dönemini kitapçık 500 km diyor..
0-300 km arası 4500-6000 çevirdim..
Ama oynayarak tabi sabit gitmemeye çalıştım.. Şehir içinde rodaj yapıyorum.. Şu an 700 km de ve en yüksek 8500 çevirdim.. Oda ara ara.. Yani yolun durumuna göre 4500-7000 arası oyna yüksek km'ler olunca 8000-8500 yaparsın..
Ama bu devirlere ani gaz açıp gelme yavaş yavaş ez gazı.. Ben hep öyle yaptım.. Ani durmalardan kaçın.. ;)
1000 km ilk bakımdan sonra 1200 km'ler gibi 10.000 falan çevirip bi top speed deniyecem inş..
Bende rodaj dönemindeyim e5 boş olunca 10dk kadar sabit devirde gidiyorum 4500 ancak diğer zamanlar hep vites geçişleri oluyor bir sıkıntısı olmaz değil mi? Ayrıca bu da benden gelsin herkes içinden de olsa kazasız sürüşler diye nasip ederse sevinirim.
Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin
Bir ara İstanbul Anadolu Yakası'nda oturanlar var ise buluşalım ayrıca
[IMG][/IMG]
Yeni motorlarınız hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin. Keyifle sürün inşallah.
Dostum bana söylenen, ani devir yükseltmediğin sürece (1.000'den 9.000 devire çıkmak gibi) motorun rodajına zeval gelmez. Velev ki gelsin, bırak motorun rodajı da mükemmel olmayıversin, sen gözünü yoldan ayırma. Senin kendi rodajın motorun rodajından çok daha önemli. Motora yeni başlamış biri olarak naçizane tavsiyem budur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
Bu arada motor yüksek hızlarda titriyor diyorlardı, ben de kendi kendime titrmeme benim motorda pek olmuyor diyordum. Dün motorun arkasını yükleyerek Kocaeli'ne sürdüm. Yüklüyken fena titriyormuş motor. 130'dan sonra aynaları kullanamadım neredeyse,
Ben genelde artçılı geziyorum amortisör ayarı normalken (2. seviyede) biraz sıkıntı oluyordu çukurlarda esniyordu. Bu yüzden denemek için 3. seviyeye aldım amortisörü serlesti virajları daha iyi oldu sanki titreşim biraz azaldı gibi ama çukurları sormayın onların hepsini gayet guzel hissediyorum
ARkadaşlar 2014 model yeni tip henüz 370km'de olan motorumuzu satıyoruz. Daha rodajı bitmedi ve siyah renk.. İstanbul küçükçekmecedeyim. SAtma sebebimiz ise bi hevesle alındı ama bu iş bize göre degilmiş o yüzden satıyoruz. Fiyat 12.750.. Plakası evrakaları tam.. Niyeti olanlar özel mesaj yoluyla ulaşabilirler.
Mesajlarınız için çok teşekkür ederim. Dedigim gibi motoru 0 alacağım ve kızlığını ben bozacağım. Düşünmesi bile heyecan verici. Kasımda aranızdayım. Ayrıca motoru aldıktan sonra çoook başınızı ağrıtacağım. Görüşmek üzere
Vay anam vay, 2-3 ay takip etmedim ortamları getirmez dedikleri CBR300'lerin 250'likleri gelmiş, hem de Repsol bile gelmiş :D Fiyat da 13.5, eskisi kadar uygun olmasa da Honda kalitesi ve yeni kafa grenajı/farları ederini veriyor; hiç niyetim yokken almayı düşünmeye başladım, kırmızısı da gelmiş :D
Hocam benim samsung 5V 12 deği ama yine de akü bitince daha zor durumda kalırım. Bi yere gittiğinde ufak priz aparatını takar oturduğum yerde şarj ederim diye düşünüyorum. Maksat sadece uzun yolda, yada yolda giderken müzik dinlemek şarjı bitince telafi etmek vs.
Bugün orta oturağı çıkartıp baktim ben bile çekerim aküden bağlantıyı. Denerim bir ara.
Ön freni sıkınca diskten bir cızırtı sesi geliyor. Hergangi bir tozlanma ya da pislik olabilir düşüncesiyle fren balata temizleme spreyi kullandım fakat değişen bir şey olmadı. Frenin tutunma konusunda bir fark hissetmedim ama dediğim gibi 50km üzerindeki hızlarda ön frene basınca çıkan ses beni tedirgin ediyor.
Bunu daha önce yaşayan varsa tecrübelerinizi ya da yorumlarınızı öğrenmek isterim.
Yarın Bursa Honda servisine götürmeyi düşünüyorum.
Umarım ciddi bir şey değildir.
Arkadaşlar sormak istediğim birşey var..
Bugün motorla giderken farkettim..
3. Viteste 6000-6500 devirde elimle gazı sabit turtuğumda motordan "vun vun vun vun" diye bir ses geliyor..
Sanki motor daha fazla devir istermiş gibi oluyo.. Sizinde dikkatinizi çektimi..
Bunu deneyebilecek olan arkadaşlar var mı ?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)