Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21041
    ootay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Arayışta
    Üstadlar merhaba, cbr250 aldım gibi bir şey fakat aldığım arkadaş pazar otobüse verecek p.tesi ben teslim alacağım için maalesef geziye yarın gelemiyorum artık bir sonra ki gezilere inşallah
    size yine sormak istediğim 2 soru
    1) noter vekalet ücreti ne kadar bilen var mıdır ?
    2) 2011 model 25bin km'de (motor temiz diye düşünürsek) metzeller lastik, koruma takozu var, zincir bakım seti varmış. 7800TL motorun parası işte noter vekalet felan 8000TL olur fiyat sizce iyi mi 25bin km olduğu için tereddütüm var yoksa fiyat tabi ki çok iyi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21042

    Üyelik
    12 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul/Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Cbr250r
    Zincir nasıl olmuş arkadaşlar




  3. #21043
    ootay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Arayışta
    Yahu yanlış alarm aldığım çocuk aradı motorun ilk sahibi aramış felan 8500e ona vericem abi dedi iyi dedik yani yine motorsuz kaldık.

  4. #21044
    sebzelicorba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250r / Yamaha R-25
    Baylar, hanımlar bana bir yardım mümkünse! Kendi başlığına kimse uğramıyor belki burdan yardımcı olan çıkar

    Prohel colombia mont aldım. İnternetten aldığım için deneme şansım olmadı. Şimdi geldi. Giydiğimde omuz korumalıkları tam olarak omzumda. Gayet güzel.
    Dirseklikler de tam yerinde, onda da sıkıntı yok. Fakat içinde rahat hareket edemiyor gibiyim. Yani motor kullanırken sıkıntı çıkarmaz bana fakat içine tshirtten başka bir şey de hayatta giyemem. Sığmaz yani. Kazak ya da sweetshirt falan olması imkansız. anca tshirt olur. Normalde bu montların içine kazak falan giyilmiyor mu acaba?

    Ben anlamadım. mont bol mu olmalı benimki gibi biraz sıkmalı mı? m değil de l alsam o zaman korumalıklar yerinden uzaklaşır mı diye düşünüyorum.

  5. #21045
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    Alıntı ootay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu yanlış alarm aldığım çocuk aradı motorun ilk sahibi aramış felan 8500e ona vericem abi dedi iyi dedik yani yine motorsuz kaldık.

    kötü olmuş

  6. #21046
    zsturkmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı ootay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu yanlış alarm aldığım çocuk aradı motorun ilk sahibi aramış felan 8500e ona vericem abi dedi iyi dedik yani yine motorsuz kaldık.
    Sabır edicen birazcık haa bende sabredemedim 2014 u bekleyemedim 2.el 2013 model aldim kafaya vurmuştu isyaaann

  7. #21047
    Tardigrat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul / Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Alıntı ootay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu yanlış alarm aldığım çocuk aradı motorun ilk sahibi aramış felan 8500e ona vericem abi dedi iyi dedik yani yine motorsuz kaldık.
    hocam sen sanki senin cbr'ı satıp yzf almıştın? Yoksa yanlış mı hatırlıyorum?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

    Alıntı sebzelicorba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baylar, hanımlar bana bir yardım mümkünse! Kendi başlığına kimse uğramıyor belki burdan yardımcı olan çıkar

    Prohel colombia mont aldım. İnternetten aldığım için deneme şansım olmadı. Şimdi geldi. Giydiğimde omuz korumalıkları tam olarak omzumda. Gayet güzel.
    Dirseklikler de tam yerinde, onda da sıkıntı yok. Fakat içinde rahat hareket edemiyor gibiyim. Yani motor kullanırken sıkıntı çıkarmaz bana fakat içine tshirtten başka bir şey de hayatta giyemem. Sığmaz yani. Kazak ya da sweetshirt falan olması imkansız. anca tshirt olur. Normalde bu montların içine kazak falan giyilmiyor mu acaba?

    Ben anlamadım. mont bol mu olmalı benimki gibi biraz sıkmalı mı? m değil de l alsam o zaman korumalıklar yerinden uzaklaşır mı diye düşünüyorum.
    hocam galiba mevsimlik mont almışsın sen incelediğim kadarıyla. Hem yaz hem kız kullanacaksan kışın o montla üşürsün tek tişörtle. Çünkü o mont Gore-tex falan değil. bildiğin yersin soğuğu

  8. #21048
    mystic80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HD Sportster 883 2004
    Ben geçen fuarda puhu termal içlik almıştım sadece alt altım mont kalın diye altlığı oldukça için rüzgarı korudu soğuk havalanda kot pantolonun altında. 30 tl küsürlerde bir fiyatı vardı onun üst olanı alıp deneyebilirsin montu iade etmeyeceksen. Üşümene engel olacaktır ben baya etkisini görmüştüm.

  9. #21049
    ootay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Arayışta
    [QUOTE=Tardigrat;3395643]hocam sen sanki senin cbr'ı satıp yzf almıştın? Yoksa yanlış mı hatırlıyorum?[COLOR="Silver"]

    Hocam yzf almaya niyetlenmistim de simdide yzf istemiyorum artciya yazik gunah sattik sattigimiza pisman olduk simdi motor bulamiyorum

  10. #21050
    mucoist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Bugün Sazlıdere Barajı etrafında, başlangıç seviyesi kros parkuru sayılabilecek güzergahta yaklaşık 15 km kadar motor kullandım. Söyleyebileceğim şey motorun amortisörleri bir harika. Fakat bacaklarım şu an iptal durumda. Çukurlardan kaçmak için motoru bir sağa bir sola yatırmak zorunda kaldım. Depoyu sıkı kavrayayım derken biraz abartmış olabilirim.

    Maalesef giderken geç kalıyorum diye, dönüşte de fırtınaya yakalanmamak için acele ettiğimden hiç fotoğraf çekemedim.

  11. #21051
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    hazır aklıma gelmişken cbr 250 ye (13.500 tl)vites göstergesi hadi vitesi boşver 4 lü flaşör bile koymayan ( benim 1700 liralık mondial de 2. side vardı )honda alsın ....... yı inşallah satışları günden güne düşer amin(işin garibi ben cbr 250 forumunun bütün sayfalarını okumama rağmen bu konuya değineni hatırlamıyorum)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

    en son hava kontrolünü 20 gün önce yaptığım 15 gündür binmediğim motorun hava kontrolünü bu gün yaptım benzinlikte ön 20 ye arka 25 e düşmüş bilginize (29 psi den ) lastikler park halinde sunta üzerinde duruyor betonda değil

  12. #21052

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hazır aklıma gelmişken cbr 250 ye (13.500 tl)vites göstergesi hadi vitesi boşver 4 lü flaşör bile koymayan ( benim 1700 liralık mondial de 2. side vardı )honda alsın ....... yı inşallah satışları günden güne düşer amin(işin garibi ben cbr 250 forumunun bütün sayfalarını okumama rağmen bu konuya değineni hatırlamıyorum)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

    en son hava kontrolünü 20 gün önce yaptığım 15 gündür binmediğim motorun hava kontrolünü bu gün yaptım benzinlikte ön 20 ye arka 25 e düşmüş bilginize (29 psi den ) lastikler park halinde sunta üzerinde duruyor betonda değil
    Cocuklar indirmistir havasini

  13. #21053
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cocuklar indirmistir havasini
    yok be motor evin içinde merdiven altında duruyor hayatta dışarı bırakmam motoru 10 tane kilit olsa bile

  14. #21054
    afyonlu003 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Afyonkarahisar İsim: Hakan
    Motosikleti
    KANUNİ TİGER250, HONDA CBR250R HONDA 600F
    Merhaba arkadaşlar hatırlarsanız kaza yapmıştım, dün parçalar geldi ve kendi çapımızda taktık yalnız size bi şey sorucaktım motorun ayaklıyı çok dik duruyor bazen içim rahat etmiyo her an düşecek gibi bi kere yatırdık bi daha yatırmak istemem motoru.. ayaklığı biraz daha açtıra bilir miyiz yapan var mı veya da motoru park ederken ne gibi şeylere dikkat etmek lazım
    fearlesboyy bunu beğendi.

  15. #21055
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    normaldir düz zeminde bir şey olmaz eğimli yüzeyde park ediyorsan ayaklığın olduğu taraf eğimin yüksek kısmına gelirse devrilebilir dikkat et (anlatabildim inşallah)

  16. #21056
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı afyonlu003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar hatırlarsanız kaza yapmıştım, dün parçalar geldi ve kendi çapımızda taktık yalnız size bi şey sorucaktım motorun ayaklıyı çok dik duruyor bazen içim rahat etmiyo her an düşecek gibi bi kere yatırdık bi daha yatırmak istemem motoru.. ayaklığı biraz daha açtıra bilir miyiz yapan var mı veya da motoru park ederken ne gibi şeylere dikkat etmek lazım
    bizimkilerde öyle servisdeki uta arkadaş ayaklık açıkken biraz baskı uyguladı istediğimiz açıya getirdik.beğenmezsen geri tersten bastır düzeliyor.normal durdugunda rüzgar deyse düşüecek gibi bir pozisyondaydı şimdi için daha rahat

  17. #21057
    OnurTr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul-Fatih
    arkadaşlar dün Büyükçekmece-Mimaroba taraflarında işlerim vardı motorla halledeyim dedim,ikindi saatlerinde yeni kasa siyah cbr250 si olan bir arkadaşı 10dk ara ile 3 defa gördüm,üçünde de gözler göstergede kafa önde kornaya vs.hiç aldırmadan gidiyordu yani çok şaşırtıcıydı nacizhane uyaracaktım ama üçünde de karşı şeritteydi forumdan bir arkadaşmı bilemem ama her kiminse hayırlı etsin Allah kazasız sürüşler dilerim..

  18. #21058

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cbr 250 r 2014
    dün ankara etimesguttan kızılaya gittim ankara bulvarı denilen yeni yoldan yol cok güzeldi 130 140 gittim 130 140 da motor bayagı yüksek devirlerde 7000 8000 civarı sürekli böyle gitmek sıkıntı olurmuki ya aklıma takıdlı
    xismailaydin bunu beğendi.

  19. #21059
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı uguret adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ankara etimesguttan kızılaya gittim ankara bulvarı denilen yeni yoldan yol cok güzeldi 130 140 gittim 130 140 da motor bayagı yüksek devirlerde 7000 8000 civarı sürekli böyle gitmek sıkıntı olurmuki ya aklıma takıdlı
    CBR250R, maksimum torku 7000 devirde, maksimum gücü de 8500 devirde verir.

    Yani yakıt tasarrufu yapmak istiyorsanız 7000 devir civarı, performanslı gitsin diyorsanız da 8500 devir civarı sürüş yapabilirsiniz.

    Ben devir/tork/güç ilişkisini öğrenmeden önce CBR250'yi çok fazla 10.000 devir civarında kullandım ama motosiklette herhangi bir sorun çıkmadı. Tabi motosikletin bakımlarına çok dikkat ediyordum. Genel olarak 4000 Km'de bir IPONE ile yağ değişimi yapıyordum.

    Devir/tork/güç ilişkisini öğrendikten sonra, 8600 devir üzerine çıkmamın çok gereksiz olduğunu gördüm. 6. viteste maksimum 8500 devir civarı takılmak lazım, sonrası motosikletin güç eğrsinin düştüğü alan olduğu için gereksiz.
    uguret, mucoist, theplatoon ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  20. #21060

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cbr 250 r 2014
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250R, maksimum torku 7000 devirde, maksimum gücü de 8500 devirde verir.

    Yani yakıt tasarrufu yapmak istiyorsanız 7000 devir civarı, performanslı gitsin diyorsanız da 8500 devir civarı sürüş yapabilirsiniz.

    Ben devir/tork/güç ilişkisini öğrenmeden önce CBR250'yi çok fazla 10.000 devir civarında kullandım ama motosiklette herhangi bir sorun çıkmadı. Tabi motosikletin bakımlarına çok dikkat ediyordum. Genel olarak 4000 Km'de bir IPONE ile yağ değişimi yapıyordum.


    Devir/tork/güç ilişkisini öğrendikten sonra, 8600 devir üzerine çıkmamın çok gereksiz olduğunu gördüm. 6. viteste maksimum 8500 devir civarı takılmak lazım, sonrası motosikletin güç eğrsinin düştüğü alan olduğu için gereksiz.
    bide malum motorun şekli yerinde ama orjinal egsoz arkadaş ortamına falan girdigimde sesini duyalım filan diyorlar bende veriyorum gazı ama elektrik kesmiyorum sıkıntı olmaz herhalde


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler