Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Temmuz 2014, 15:14
#21001
Bugün serviste 4000 km bakımını yaptirdim. Stop etme sorunu için depoyu fullleyince hava alamadığı için yapr dediler. Genel bakim için ;
*2 lt yağ(yağı ben aldim 0.5 lt duruyo )- 50 TL
*yağ filtresi- 15 TL
*yağ filtre tapasi değişti ucret almadilar
*Balatalar, hidrolikler, lastikler v.b kontrolleri yapildi.
*Zincir gergisi ve yaglanmasi yapildi.
*işçilik (1 saat 40Tl) 30 dk. Sürdü 20 TL
Toplamda kdv felan 90 TL gibi bir ucrete geldi.
Reklamlar
-
09 Temmuz 2014, 15:56
#21002
Bu motorun bakımı 6000 de bir mi 4000 de bir mi aydınlatır mısınız?
Servis 6000 dedi bsya bi şaşırmıştım
-
09 Temmuz 2014, 16:06
#21003
amat_007 adlı üyeden alıntı
Bu motorun bakımı 6000 de bir mi 4000 de bir mi aydınlatır mısınız?
Servis 6000 dedi bsya bi şaşırmıştım
Bana da 5.000 km sonra yani 6.000'de gel dedi servis.
-
09 Temmuz 2014, 16:30
#21004
Arkadaşlar benim zincir çokmu gevşek acaba böyle 1.2.3. cü viteslerde gazı kısıp açmak gerektiğinde inanılmaz vuruyor. Mesela 3. viteste viraja girmişim hafif gaz kesip tekrar açmak gerekse arka tekeri kaydıracak kadar vuruyor...
Kısacası öyle bir vuruyor ki motor yerinden çıkacak yada zincir kopacak gibi...
Bunun normali nedir nasıl anlarız?
-
09 Temmuz 2014, 16:39
#21005
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Bayiilere ne zaman geleceği hakkında kesin bilgisi olan var mı? Gerçi bayiiler bile kesin bir şey söyleyemiyor ki siz söyleyesiniz.
B ay içinde gelecek diyorlar sadece. Biz de bekliyoruz işte.
Bende kapora bile bıraktım sıraya girdim resmen hala bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek yerini ekipmanlarımı ayarladım sabırsızlıkla bekliyorum bilgisi olan var ise paylaşsın lütfen :/ 2 haftadır bekliyorum :(
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
-
09 Temmuz 2014, 16:42
#21006
63. sayfada zincir gevşekliği kontrol ve ayarlanması var. Normali 3 santime kadar. Gevşeklik 5 santimden fazlaysa motoru ite ite servise götürmen gerekecek.
http://honda.com.tr/App_Assets/Kilav...r25011omtr.PDF
-
09 Temmuz 2014, 16:50
#21007
mixtiesto adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Sırf Bu Motoru Beyendim Diye A2 ehliyetine Yazılcam.Hayatımda Motora Elimi dahi Sürmedim Üzerine Oturmadım Hep Karşıdan Baktım.Ama Tuhaf Bi İlgim Var. Eğitimlere Gidecek Vaktim Yok Çalıştığım İçin.Denge Konusunda Bisiklete Dengem Çok İyiydi Sağa Sola Dönerken Bisiklet Yatırmışlığım Çok Fazla Düşürmek Değil Yatırak Dönme.Yeteneğim Ve Kapasitem Var Araba Kullanmayı Bile bi anda öğrendim.
birşey merak ediyorum 160 kilo motor ben 60 kiloyum Hükmedeme Gibi Bi Problem Olurmu.Tek Sıkıntım bu
Kiloda sıkıntı olmaz ancak seleye oturup bakman gerek.Dengeni iyi sağlamalısın, aklıma dur kalklarda dikkat etmen gerektiği geliyor.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
-
09 Temmuz 2014, 17:23
#21008
Çok teşekkür ederim mesai bitiminde ölçeyim hemen
-
09 Temmuz 2014, 18:02
#21009
yanakadam adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim zincir çokmu gevşek acaba böyle 1.2.3. cü viteslerde gazı kısıp açmak gerektiğinde inanılmaz vuruyor. Mesela 3. viteste viraja girmişim hafif gaz kesip tekrar açmak gerekse arka tekeri kaydıracak kadar vuruyor...
Kısacası öyle bir vuruyor ki motor yerinden çıkacak yada zincir kopacak gibi...
Bunun normali nedir nasıl anlarız?
Hocam ben onu 2. Viteste yaşadım.. Ama dediğin gibi arada denk geliyorum devir arası böyle vuruntulara.. Ben bi sorun olduğunu düşünmüyorum düşük veya yüksek devirden kaynaklanıyor diye yorumladım kendimce.. Zincir gergisi istenilen düzeyde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
mucoist adlı üyeden alıntı
Merak ettiğim bir konuydu, teşükkürler kitapçık sayfası başarılı oldu hocam.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
yanakadam adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim mesai bitiminde ölçeyim hemen
Hocam ben bi ölçüm yaptım.. Yardımcı olmak adına.. Tam zincir ortasından.. 3 cm çıktı.. Normal olması gerektiği gibi..
-
09 Temmuz 2014, 18:19
#21010
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
-
09 Temmuz 2014, 19:08
#21011
mixtiesto adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Sırf Bu Motoru Beyendim Diye A2 ehliyetine Yazılcam.Hayatımda Motora Elimi dahi Sürmedim Üzerine Oturmadım Hep Karşıdan Baktım.Ama Tuhaf Bi İlgim Var. Eğitimlere Gidecek Vaktim Yok Çalıştığım İçin.Denge Konusunda Bisiklete Dengem Çok İyiydi Sağa Sola Dönerken Bisiklet Yatırmışlığım Çok Fazla Düşürmek Değil Yatırak Dönme.Yeteneğim Ve Kapasitem Var Araba Kullanmayı Bile bi anda öğrendim.
birşey merak ediyorum 160 kilo motor ben 60 kiloyum Hükmedeme Gibi Bi Problem Olurmu.Tek Sıkıntım bu
50 kg 1.65 hatun kişinin mt-07 kullandığını gördüm. Bu iş kilom şu boyum şu kaldırır mıyım sürebilir miyim olayla ilgisi yok abi. Öncelikle bilmen gereken dostum " sen motoru değil motor seni taşıyacak" mantığı. Yoksa 100 kg olsan genede uymaz yani. Öncelikle bi şekilde eğitim almaya çalış. Ha vaktin yok izin alamazsin iş yerinden vs vs sebebin olur. Ozamanda sana tavsiyem ehliyeti aldigin yerde ki hocan olur iyi süren arkadasin olur yapış ona öğret bana de. Internetten kiyamet gibi video izle. Püf noktaları öğren. Zaten gerisi yigilarak artar. Birde eğitimsiz sıfır basliyacaksan cbr la değilde devirdiginde için acimayacak bir motorla başlasan daha iyi olur benim görüşüm. Ayrıca bisiklette kaldirimdan kaldirima atlayan accayip deli süren nice arkadaşın motor üstüne oturupta bu iş bana göre değil dediğini gördüm. Ikisi iki teker haricinde ayrı dünyalar. Bisiklet bilgine çok guvenmeni tavsiye etmem.
-
09 Temmuz 2014, 20:18
#21012
qezgin adlı üyeden alıntı
Bende kapora bile býraktým sýraya girdim resmen hala bekliyoruz bakalým ne zaman gelecek yerini ekipmanlarýmý ayarladým sabýrsýzlýkla bekliyorum bilgisi olan var ise paylaþsýn lütfen :/ 2 haftadýr bekliyorum :(
Ya kaporayı bıraktığın yere almayı düşündüğün renk gelmezse
-
09 Temmuz 2014, 21:55
#21013
amat_007 adlı üyeden alıntı
Bu motorun bakımı 6000 de bir mi 4000 de bir mi aydınlatır mısınız?
Servis 6000 dedi bsya bi şaşırmıştım
4000 km de bir gel dedi. Birsonraki 8000-12000 dedi
-
09 Temmuz 2014, 22:10
#21014
Esengül serviste dedim ben de 4000'de bir yapsam ben bunu diye.. Dediler 6000 ve 12000'de yapılacak CBR250'nin 4000 bakımı yok zaten filan dediler.
-
09 Temmuz 2014, 22:31
#21015
8 bin bakımında hava filtresi değişiyor mu ?
-
10 Temmuz 2014, 03:01
#21016
Tuncbilek adlı üyeden alıntı
Esengül serviste dedim ben de 4000'de bir yapsam ben bunu diye.. Dediler 6000 ve 12000'de yapılacak CBR250'nin 4000 bakımı yok zaten filan dediler.
Ben Samsunda yaptirdim. Bana öyle dediler ki 4bin normal bnce 6bin biraz fazla sanki birde servis yetkilisine sordum 12bin felan yaziyor kitapcikta. Ara bakimlar var dedi okadr uzun olmaz feln dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------
mutluakkurt adlı üyeden alıntı
8 bin bakımında hava filtresi değişiyor mu ?
12bin de değişiyor galiba ama 8bin de degistiricem bn filtrenin durumuna gore. 12bin bakimi biraz dha detayli oluyor dediler balatalar, filtrelerde değişiyor
-
10 Temmuz 2014, 08:00
#21017
Arkadaşlar bence, yağı ne zaman değiştiriyorsanız, yağ filtresini ve hava filtresini de değiştirin. Hepsi birbirine bağlı şeyler.
Bütçenize göre arayın sorun ne kadara mal olcak. İmkan varsa değiştirmekte fayda var bence.
-
10 Temmuz 2014, 10:26
#21018
Tuncbilek adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bence, yağı ne zaman değiştiriyorsanız, yağ filtresini ve hava filtresini de değiştirin. Hepsi birbirine bağlı şeyler.
Bütçenize göre arayın sorun ne kadara mal olcak. İmkan varsa değiştirmekte fayda var bence.
aynen cok güzel söylemissiniz.
Yağ değişimi zamanı geldiği an , Yağ filtresi , yağ tıpa contası , hava filtresi kesin değişmesi gerekir. motorda cidden ferahlama oluyor. zincire cok özen göstermek gerekiyor sonucta aktarma organı...
Bu arada arka fren balatasını değiştiren oldumu. arkadaşınkını değiştirdik sorunsuzca. ama hangi balatayı alacağım konusunda karar veremedım..
-
10 Temmuz 2014, 10:38
#21019
cx571 adlı üyeden alıntı
aynen cok güzel söylemissiniz.
Yağ değişimi zamanı geldiği an , Yağ filtresi , yağ tıpa contası , hava filtresi kesin değişmesi gerekir. motorda cidden ferahlama oluyor. zincire cok özen göstermek gerekiyor sonucta aktarma organı...
Bu arada arka fren balatasını değiştiren oldumu. arkadaşınkını değiştirdik sorunsuzca. ama hangi balatayı alacağım konusunda karar veremedım..
Hocam zincire çok özen göstermek gerekir demişsiniz.. Sağlıklı olabilmesi ne yapmamız gerekir, kaç km'de bir özel bir uygulaması varmıdır ? Nasıl temizlenir bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?
-
10 Temmuz 2014, 10:53
#21020
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam zincire çok özen göstermek gerekir demişsiniz.. Sağlıklı olabilmesi ne yapmamız gerekir, kaç km'de bir özel bir uygulaması varmıdır ? Nasıl temizlenir bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?
Actigim konulara bak. Zincir temizligi yazar zaten. Heh ayrintili olarak anlatim var orada..
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler