Çok teşekkürler cevap için..
Arkadaşlar İstanbul bayilerinde tricolor rengi kalan yer var mı bildiğiniz?
Size bi sorum olucakdı bugün biraz gazlamaya çıktım dip gaz gittik den sonra kırmızı ışık da dururken egzozdan pat diye bi ses geldi ve istop etti neden olabilir ???
Merhabalar,2014 model kırmızı CBR 250R'mi aldım iki hafta önce 500 km'deyim şuan.Boştan birinci vitese geçirirken bazen sıkıntı yaşıyorum.Motoru ileri geri hareket ettirmem gerekiyor bire geçmesi için.Yukarıda da bu sorunla karşılaşılan bir yazı okudum.Niye böyle oluyor bilen var mı?
Motoru aldığım serviste rodajının yapıldığını ve artık bu yeni motorlarda rodaj dönemi diye bir şey olmadığı söylendi bana...
Bu dönemde artçı alınmaması gerektiği söylenmiş ama ben hep 50 kglık bir artçıyla gezdim şimdiye dek sıkıntı yaratır mı acaba
Son olarak da...TEX marka branda aldım ama XXL ..Bugün üzerini örttüm ilk kez ama çok büyük geldi,yerlerde süründü resmen.Bu kadar büyük olmaması mı gerekir? Benim gördüklerimde hep lastiğin sadece bi kısmı gözüküyordu ve altı lastikli gergin duruyordu,Benim lastik kısmı yerlerde...Değiştirsem mi acaba
Hayirli olsun kazasiz belasiz kullan sana yanlis bilgi vermisler ama rodaj yok diye bisey olurmu ya ) kitapcigi oku derim ben bence artci almanda da bi problem yok motor hakimiyetin iyi olsun yeter vites te hep oyle olucak ya motoru ile geri yap yada debriyaj yenile vitesin gecmesi icin dislilerin oturmasi gerekiyo branda da sana kalmis bence dedigin gibi biraz buyuk kalmis deistirme imkanin varsa deistir...
şimdi arkadaşlar ben bu motora alacağım keyfi parçaları yurtdışından temin etmeye başladım...
jant şeridi;
http://www.aliexpress.com/snapshot/6098609980.html
siperlik camı;
http://www.aliexpress.com/snapshot/6098622324.html
elcik;
http://www.ebay.com/itm/281115528053?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1497.l2649
manet;
http://www.ebay.com/itm/281283487822?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1497.l2649
aldım...
fakat koruma takozu bir de bu renkli vidalar var, onları bulamadım bir türlü...
daha önce bu parçaları almış arkadaşlar varsa ebay ve aliexpress haricinde alışveriş deneyimi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa mutlu olurum...
Merhaba arkadaslar benim motor 15000 km oldu gecen senedir bu zamana,bu aralar sabit hizla giderken devir saatinde dalgalanma oluyor ve hizlanmak icin gaz actigimda devir saati parca parca yukseliyor,bu problemi yasayan yada cozmus olan var midir aramizda.ben egzantrik gergisinden supheleniyorum
guzel tercıh bende ön camlarımı ordan aldım hatta 2 tanede fazladan aldım bu sefer manet guzel kısa olması daha ıyı tam kavrıyor uzun olursa topuzlara degıyor.bende bugun 2012 model sıyah cbr 2011 model yenı kasa turuncu grı cbr125 ile değiştim.250 alışınca 125 bisiklet gibi geldi gaza basıyorum gıtmıyor.ani solayacagım solayamıyorum allahtan dıger cbr250r hala duruyor
arkadaşlar ramazan sayfamız herkese mübarek olsun http://www.motosiklet.net/forum/konu...otosohbet.html
Ön dişli koruma kapağını ve arka çamurluğu bu akşam söktüm. Ön dişli koruma kapağını sökmek için 8 lik lokma gerekli. Arka çamurluk için ise 10 luk anahtar gerekli. Yarın da zincir temizliği vs. işlere girişmeden alt sakalı sökeceğim. Belki egzoz borusunu da parlatırım.
Sıralama olarak zincir temizliği , komple motoru düzgünce yıkama , en son da kurulayınca zinciri yağlamayı planladım.
Sizce sıralamada bir sıkıntı var mı ? Zinciri temizledikten sonra su değmesi herhangi sıkıntı yaratır mı ?
Benim gibi detaylı temizlik hastalığınız varsa ara sıra bu koruma kapağı ve arka çamurluğu söküp içini biriken yağlardan arındırmak gerekli. Baya bir birikmiş. Kötü görüntü oluşuyor.
münkünse yarın foto atarmısın ön dişli kaç km ne kadar pisleniyor görelim
Aslında önce - sonra fotoğrafı çekecektim ama telefonun kamerası bozuk olduğu için çekemedim. Yarın ön kameradan çekim yaparım olmadı.
Motorum 10.600 km'de fakat ön dişli tertemizdi. Sadece etrafında birikmiş yağ kalıntıları vardı. Onlar da çok fazla değildi ama benim gözüme batıyor.
Merhabalar gidonla ilgili sorum olucaktı gidonu tam sola ve sağa kırdığımızda depo ile gidon arasındaki boşluk aynı mı olmalı yoksa debriyaj tarafı mesafesi kısa, gaz kolu tarafı uzun mu olmalıdır? Servisten motoru alırken sol tarafın mesafesi kısa sağ tarafın uzun dedim usta bana bunlarda böyle oluyor dedi.
Bende 125cc başlangıç motoru alacaktım honda gs1 e gittim oradaki hoca sen al sıkıntı olmaz alışırsın dedi şirkette çalışan arkadaşımda aynısını söyledi 20 seneye yakın motor kullanmış ancak şu an istanbulda bayilerde arada bulasın ben sıraya girdim bekliyorum bakalım. Ancak artçı pek rahat eder mi bilemem. Altın elbiseli adamda Youtube'ta var.
Ama yeni kasa duruşu çok güzel minik 1000r gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
Benimle aynı şartlardasin neredeyse ben tercihimi 250r dan yana kullandım iki kere masraf etmemek için ancak motoru daha alamadım ist tricolor yok Gs1 eğitimine gittim sadece devamına da gideceğim ama alınca ufak bir boş alan bulup deneyeceğim motoru herşey dikkat bilgi sonrasında tecrübe ile alakalı bana kalırsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
Avrupa Birliği ulkelerinden gelirse yüzde 18 diğer ülkelerden gelirse yüzde 20
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
Arkadaşlar yakında sıfır cbr250r alıyorum kısmetse. Üzerinde gelen lastikler rodaj süresince işimi görür mü? Birde ufak bir parkurda pendikte sahilde halk pazarı kurulan yer gibi bir yerde motoru denemek istiyorum ama lastikler beni düşündürüyor. Bana fikir verebilir misiniz?
Arkadaşlar benim motorun gösterge paneli bi anda gitti far,marş,stop hepsi çalışıyor fakat gösterge ve korna çalışmıyor serviste garantiye girer herhalde değil mi?
birde ;
Antalyada motor kullanan arkadaşlara sorum:
Motor öğlen sizin demi gitmiyor yoksa bn mi beceremiyorum.
Arkadaslar arka jant efsane yaglanmis, rengini bozmadan nasil temizlerim (jant turuncu)
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)