Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Haziran 2014, 09:51
#20741
Maşallah hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürün...kitapçıkta ilk 500 km ani fren yapma ani hızlanma vb.şeyler yazar sen yine de ilk 1000 km daha yumuşak davran ;) birde ilk 100-150 km lastiklerdeki tabakanın iyice gitmesine dikkat et...tekrar hayrını görün...
...Bir acaip Mühendis...
..3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
Reklamlar
-
25 Haziran 2014, 12:17
#20742
Arkadaşlar dün 12000 bakım için honda güngör deydim gitmişken lastikleri de değiştirdim mıchelın aldım bariz şekilde farkediyor mutlaka değiştirin derim ben bu kadarını farketmıyordum
-
25 Haziran 2014, 12:29
#20743
soycan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün 12000 bakım için honda güngör deydim gitmişken lastikleri de değiştirdim mıchelın aldım bariz şekilde farkediyor mutlaka değiştirin derim ben bu kadarını farketmıyordum
Ne kadar fiyatı ön arka ?
-
25 Haziran 2014, 13:12
#20744
Ben de sonunda 1.000 km bakımını yaptırabildim. Esengül'de yaptırdım bakımları, 90 TL tuttu. İlgiden fazlasıyla memnun kaldım. İpone yağ kullandılar. 500 km'de zincir yağladığımda sanırım biraz fazla yağlamışım, janta aktığını söyledi ve zincirle beraber jantı da bir güzel temizledi usta. Faturada 7.5 TL bu temizleyici için fiyat çıkarmışlar Psikolojik midir bilmem, bakımdan sonra vites geçişleri şıkır şıkır oldu. Hatta bir ara sırf vites değiştireyim diye dümdüz boş yolda bi yavaşladım bi hızlandım :D
Işıklarda ani hızlanmanın rodaj için zararı olmadığını öğrendim. Önceki sayfalarda konusu geçmişti, benim de merak ettiğim bir şeydi. Ani hızlanmada devir çok yükselmiyorsa zararı olmuyor dedi usta.
Bir sonraki bakım için 6.000 km'de gelmemi istediler. Herkes 4.000'de giderken bana neden 6.000 dediler, oradayken aklıma gelmedi bu soru.
Hazır gelmişken sorayım. Motolastik.com'dan Pirelli Diablo Rosso 2 lastik alacağım. Esengül takma ücreti olarak 100 TL istedi. Bu iş için daha cazip bir yer var mıdır?
-
25 Haziran 2014, 14:24
#20745
mucoist adlı üyeden alıntı
Ben de sonunda 1.000 km bakımını yaptırabildim. Esengül'de yaptırdım bakımları, 90 TL tuttu. İlgiden fazlasıyla memnun kaldım. İpone yağ kullandılar. 500 km'de zincir yağladığımda sanırım biraz fazla yağlamışım, janta aktığını söyledi ve zincirle beraber jantı da bir güzel temizledi usta. Faturada 7.5 TL bu temizleyici için fiyat çıkarmışlar
Psikolojik midir bilmem, bakımdan sonra vites geçişleri şıkır şıkır oldu. Hatta bir ara sırf vites değiştireyim diye dümdüz boş yolda bi yavaşladım bi hızlandım :D
Işıklarda ani hızlanmanın rodaj için zararı olmadığını öğrendim. Önceki sayfalarda konusu geçmişti, benim de merak ettiğim bir şeydi. Ani hızlanmada devir çok yükselmiyorsa zararı olmuyor dedi usta.
Bir sonraki bakım için 6.000 km'de gelmemi istediler. Herkes 4.000'de giderken bana neden 6.000 dediler, oradayken aklıma gelmedi bu soru.
Hazır gelmişken sorayım. Motolastik.com'dan Pirelli Diablo Rosso 2 lastik alacağım. Esengül takma ücreti olarak 100 TL istedi. Bu iş için daha cazip bir yer var mıdır?
Lastik icin kabatas buz motor arayip fiat al istersen ben oraya gidiyorum
-
25 Haziran 2014, 19:49
#20746
aynen kabataş buz motor lastik değişimi için en ideal yer.. michellin bayisi zaten bilgisayarlı balans ayarı da yapıolar
-
25 Haziran 2014, 20:40
#20747
Merhaba arkadaşlar bugün 2013 model CBR aldım şuan 2400 km bir daha ki bakımı ne zaman ?? bide üstünde orjinal lastiği var bazen çok güzel geliyo 1 den 2 ye atarken güzel kayıyo lastik ne önerirsiniz ? herkesin tekeri düz bassın hayırlı günler
-
25 Haziran 2014, 20:55
#20748
genelde rodaj bakımından(1000km )sonra ilk bakımı arkadaşlarımız 4000 veya 5000 km de yapıyor tercih sana kalmış yağın kalitesi kullanım şekli vs artık ona göre karar ver ,lastik konusunda ben çok anlamam forumdan İsmailaydın arkadaşımızın mesajlarına bak
birde arkadaşlar cbr 250 forumu ölü bu ara herkes motora biniyor yazan yok forum bizim gibi klavye motocularına kalmış sıkıldıysanız forumdan bir arkadaşımızın 2 kişi 125 lik motor ile karadeniz gezisi bence mutlaka okuyun da motorcu görün http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-2014-a.html
-
26 Haziran 2014, 00:26
#20749
bide şöyle bi sıkıntım var ışıkta boşa atıp tekrar vitese atarken çok zorlanıyor neden olur ?
-
26 Haziran 2014, 00:50
#20750
ışıklarda boş viteste beklemek her zaman sakıncalı bildiğim kadarıyla herhangi bir tehlike anında (arkamızdan hızla gelen duramayacak bir araç) kaçamayız ,ışıkta motor 1. viteste ayağımız arka fren pedalında olmalı , boştan vitese veya 1 den ikiye geçmeme sorunu tüm motorlarda arada olur motoru ayağın vites pedalı üzerindeykan hafif ileri geri yaptığında tık diye oturduğunu göreceksin
-
26 Haziran 2014, 01:01
#20751
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bugün 2013 model CBR aldım şuan 2400 km bir daha ki bakımı ne zaman ?? bide üstünde orjinal lastiği var bazen çok güzel geliyo 1 den 2 ye atarken güzel kayıyo
lastik ne önerirsiniz ? herkesin tekeri düz bassın hayırlı günler
Bakım periyotları ortalama 4000'de bir.. Lastiğe gelince Diablo Rosso 2 kullanıyorum. Alabildiğine oval, yol tutuşu gayet iyi.
-
26 Haziran 2014, 02:27
#20752
Istanbuldaki hondacilar, oruc gelmeden bi turlasak
-
26 Haziran 2014, 09:23
#20753
Haklısınız ama bazen ışık o kadar uzun kki elim debriyaj da sıkılı durunca kasılma oluyo ister istemez
-
26 Haziran 2014, 12:29
#20754
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Istanbuldaki hondacilar, oruc gelmeden bi turlasak
ben hazirm
-
26 Haziran 2014, 12:57
#20755
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
birde arkadaşlar cbr 250 forumu ölü bu ara herkes motora biniyor yazan yok forum bizim gibi klavye motocularına kalmış
Tabi, ben gidince burada hareket kalmamış hiç
Şimdi de MT-07 başlığı canlı
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
26 Haziran 2014, 13:37
#20756
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
26 Haziran 2014, 13:48
#20757
Bu çanta işini çözen var mı acaba?
Top case çanta almayı en son ihtimal olarak görmek istiyorum, aerodinamik ve ağırlık merkezi açısından.
Yan çanta yada depo üstü çanta kullanan var mı? Egzos çok yukarıda çantaya zarar verir mi? DEpo üstü dönüşleri etkiler mi?
Var mı deneyen?
-
26 Haziran 2014, 14:54
#20758
emreaydin69 adlı üyeden alıntı
Ne kadar fiyatı ön arka ?
toplam 700
-
26 Haziran 2014, 15:20
#20759
Arkadaşlar merhabalar..
2 gün önce Cbr 250 r siyah 2014 model motor aldım..
Sormak istediğim bazı şeyler var.. Yardımcı olursanız sevinirim..
Rodaj dönemindeyim.. Şu an 110 km de..
Ani hızlanmalar yapmıyorum.. Vites arası 4500 - 6000 rpm vites değiştiriyorum..
80-90 ı geçmiyorum.. 6000 deviri hiç geçmedim..
Böyle 1000 km kullanmayı planlıyorum.. Sizce rodaj dönemi için uygunmudur..
Ayrıca arka ayaklıklar dökümden yapılma ve şase üstüne kaynaklı.. 100 kilo üzeri biri basarak motora binse kırılma veya eğilme vede şasede kayma herhangi bir zararı olur mu ?
Cevaplarsanız çok sevinirim..
-
26 Haziran 2014, 15:39
#20760
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar..
2 gün önce Cbr 250 r siyah 2014 model motor aldım..
Sormak istediğim bazı şeyler var.. Yardımcı olursanız sevinirim..
Rodaj dönemindeyim.. Şu an 110 km de..
Ani hızlanmalar yapmıyorum.. Vites arası 4500 - 6000 rpm vites değiştiriyorum..
80-90 ı geçmiyorum.. 6000 deviri hiç geçmedim..
Böyle 1000 km kullanmayı planlıyorum.. Sizce rodaj dönemi için uygunmudur..
Ayrıca arka ayaklıklar dökümden yapılma ve şase üstüne kaynaklı.. 100 kilo üzeri biri basarak motora binse kırılma veya eğilme vede şasede kayma herhangi bir zararı olur mu ?
Cevaplarsanız çok sevinirim..
rodajlailgili sorularının cevabı sayfa 1037 de var
Ayrıca arka ayaklıklar dökümden yapılma ve şase üstüne kaynaklı.. 100 kilo üzeri biri basarak motora binse kırılma veya eğilme vede şasede kayma herhangi bir zararı olur mu
ben forumun bütün sayfalarını okudum böyle soru görmedim (güzel) bence motora binerken şaseyi burkma veya ayaklıkta kırılma olmaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler