Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Haziran 2014, 13:30
#20661
emreaydin69 adlı üyeden alıntı
Eğer rodajdaysa cok titriyo alcak devirlerde
ama sonra 110-150 arasi geldim ki buda 6.vites 7-10.000 devirlerine tekabul ediyo sanirim öyle bi uyusma olmadi. Ben hep molayı yol ve amortisör yüzünden veriyorum
Çok ilginç yaa. Ben de motorun amortisörleri ne kadar güzel, hiç bir çukuru hissetmiyorum diyordum. Bu fark, muhtemelen benim öncesinde bisiklet kullanmamdan, senin araba kullanmandan kaynaklı.
Reklamlar
-
18 Haziran 2014, 14:57
#20662
Abiler benim sağ ayna kırıldı uygun fiyata nerden bulabilirim yada uyan bir model varmıdır önerilerinizi bekliyorum aynasız gezmek istemiyorum.
-
18 Haziran 2014, 15:54
#20663
Arkadaşlar merhaba,
Foruma yeni üye oldum fakat bir süredir Honda cbr250r ile ilgili araştırma yapmaktayım. Bu motoru satın alıp aranıza katılmayı düşünüyorum, fakat bir sorunum var. Motoru aldıktan sonra motoru koyacağım yer çok küçük, bu yüzden motorun buraya sığıp sığamayacağını tam kestiremiyorum. İnternet sitesinden 2014 model cbr250r için verilen ölçülere baktım fakat bu ölçülerin tam olarak neyi ifade ettiği malesef net değil. Hondanın sitesindeki ölçüler şu şekilde: Boyutlar(UxGxY)(mm)2.035 x 720 x 1.120.
Sizden ricam (kusura bakmayın garip bir istek gibi görülebilir) motorun eninin en geniş olduğu kısmı(sinyal,gidon ya da ayna olabilir neresi en geniş ise) ve en yüksek olduğu yeri(ayna dahil maksimum yükseklik) ölçmeniz. Bu bilgiler gerçekten çok işime yarayacak ve koyacak yerin bu ölçülere uygun olması motoru almamda çok büyük bir etken. Eğer 2014 çift farlı kasada bu ölçümü yapabilirseniz daha net bir sonuç elde edebilirim. Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
Herkese iyi forumlar.
-
18 Haziran 2014, 16:31
#20664
Bekapa adlı üyeden alıntı
Lastikler orjinalse eğer değiştirmenizi tavsiye ederim çok sert lastikleri var.
Güzel yumuşak hamurlu bir lastikle amortisörü değiştirmiş gibi hissedebilirsiniz kendinizi.
Faydası olabilir evet. Yada arka amortisörüm sertleştirilmis olabilir. Bakımda lastik havalarini 31-32 falan bastilar bana fazla geldi ama ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
mucoist adlı üyeden alıntı
Çok ilginç yaa. Ben de motorun amortisörleri ne kadar güzel, hiç bir çukuru hissetmiyorum diyordum. Bu fark, muhtemelen benim öncesinde bisiklet kullanmamdan, senin araba kullanmandan kaynaklı.
Olabilir. 1 saat kadar bozuk cevreyolunda gidince böbrekler inanilmaz agrimaya basliyor. Ayağa bile kalktim bi ara.
-
18 Haziran 2014, 16:47
#20665
theplatoon adlı üyeden alıntı
zincir yağı olarak castroll mü ipone mi kullanıyorsunuz....
ben würth marka kullanıyorum önceden motul kullanıyordum janta attığı için leke oluyordu hep würth motula göre daha iyi hem yağlama hemde leke atma konusunda
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
overwheel adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Foruma yeni üye oldum fakat bir süredir Honda cbr250r ile ilgili araştırma yapmaktayım. Bu motoru satın alıp aranıza katılmayı düşünüyorum, fakat bir sorunum var. Motoru aldıktan sonra motoru koyacağım yer çok küçük, bu yüzden motorun buraya sığıp sığamayacağını tam kestiremiyorum. İnternet sitesinden 2014 model cbr250r için verilen ölçülere baktım fakat bu ölçülerin tam olarak neyi ifade ettiği malesef net değil. Hondanın sitesindeki ölçüler şu şekilde: Boyutlar(UxGxY)(mm)2.035 x 720 x 1.120.
Sizden ricam (kusura bakmayın garip bir istek gibi görülebilir) motorun eninin en geniş olduğu kısmı(sinyal,gidon ya da ayna olabilir neresi en geniş ise) ve en yüksek olduğu yeri(ayna dahil maksimum yükseklik) ölçmeniz. Bu bilgiler gerçekten çok işime yarayacak ve koyacak yerin bu ölçülere uygun olması motoru almamda çok büyük bir etken. Eğer 2014 çift farlı kasada bu ölçümü yapabilirseniz daha net bir sonuç elde edebilirim. Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
Herkese iyi forumlar.
UxGxY (mm)2.035 x 720 x 1.120. bu ölçüler senin için yeterli uzunluk 2metre genişlik 72 cm yükseklik 1metre 12cm bak bakalım sığıyor mu ;)
Rüzgarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulağına Fısıldamasına ASLA..!
https://www.facebook.com/groups/hondacbr250rclub
-
18 Haziran 2014, 17:16
#20666
Demek istediğim, sitede yazan ölçüler motorun ana gövdesinin ölçüleri mi yoksa bu ölçüler gidon genişliği, sinyal lambaları ya da eğer en geniş kısım aynalar ise bu kısımları kapsıyor mu, başka bir deyişle motorun kaplayacağı maksimum genişlik(en) ve yükseklik nedir? Örneğin genişlik olarak yazılan 72 cm dışında sinyalleri ya da aynaları hesaba katarak ölçüm yapıldığında genişlik 72 cm'nin üzerine çıkıyor mu? Benzer şekilde sitede yazan 112 cm yüksekliğe aynalar da dahil mi yoksa aynalarla birlikte zeminden ölçüm yapıldığında yükseklik 112 cm'nin üzerine çıkıyor mu? Bu bilgiyi şu yüzden soruyorum, motoru koymayı planladığım yer anca ucu ucuna sığacak bu yüzden 2 ya da 3 cm bile çok önemli yer açısından. Umarım şimdi daha açıklayıcı olabilmişimdir, teşekkürler.
-
18 Haziran 2014, 18:50
#20667
Dün Honda'da arka çanta için demir taktırdım. Bugün Givi'nin 47 lik çantasını alacaktım ki satıcı aklımı karıştırdı. Bu çantalar pek kullanılmıyor cbr larda ve motorun dengesini bozabilir dedi. Fotoğrafçıyım çekimlere motorumla gideyim diye çanta kullanmak istiyorum. Kullanan varmı bu boyutta arka çanta, görüş ve önerisi olan? Bu arada tek farın yanması çok saçma ve çok kötü duruyor :/
-
18 Haziran 2014, 22:14
#20668
Soft yan çanta takabilirsiniz kappa tk 031 di galba bi bakınız.
Tek far fena durmuyor bence güzel olmuş
-
18 Haziran 2014, 22:19
#20669
abilerim acil yardım ben internetten 10/40 yag siparişi verdim şimdi satıcı aradı elimizde kalmadı 15/50 göndersem olurmu dedi sizce olurmu bir yardım
-
18 Haziran 2014, 22:34
#20670
MrMaydec adlı üyeden alıntı
Abiler benim sağ ayna kırıldı uygun fiyata nerden bulabilirim yada uyan bir model varmıdır önerilerinizi bekliyorum aynasız gezmek istemiyorum.
Hiç uğraşma sahibinden de kısa ayna var 50 -55 tl ye var bnmse vardı ama hıyarın teki motora arkadan çarptı sol aynam kırıldı aybasinda artık maaş alınca alıcam napalım ama 60 tl ye çok güzel arkayı gösteriyor pişman olmazsın.
Birde arkadaşlar bnm ayaklik biraz bel verdi gibi vitese sürtüyor düzeltilebilir mi yoksa yeni ayaklık mı almalıyım
-
18 Haziran 2014, 23:42
#20671
4RIDERS JUMBO yan çanta kullanan gören var mı arkadaşlar? Temmuzda uzun yol yapacağım soft yan çanta arıyorum
-
19 Haziran 2014, 00:53
#20672
S.a. dostlar 2 seferdir başıma geldi motoru sehir içinde kullanirken stop etti kendiliginden fan çalisiyordu. Hararetle alakali bir problem olabilirmi servise soramadim biraz uzak kaliyor bna hararet 3 çizgiydi
-
19 Haziran 2014, 03:28
#20673
Bujiyi değiştirin hocam benimde başıma geldi buji değişince problem kalmadı serviste 50 tl
kendiniz değiştiremezsiniz zor bir yerde
-
19 Haziran 2014, 10:02
#20674
Volkan Serezli adlı üyeden alıntı
Bujiyi değiştirin hocam benimde başıma geldi buji değişince problem kalmadı serviste 50 tl
kendiniz değiştiremezsiniz zor bir yerde
Tesekkurler. Servise ugrayinca sorarim bi ama motor dha 4 bine bile gelmedi fabrikasyon mu bir sıkıntı var acaba
-
19 Haziran 2014, 10:47
#20675
MOTO71 adlı üyeden alıntı
abilerim acil yardım ben internetten 10/40 yag siparişi verdim şimdi satıcı aradı elimizde kalmadı 15/50 göndersem olurmu dedi sizce olurmu bir yardım
Yazin olur ama en geç eylül de değiş havalar soğumaya başlayınca yada http://www.ngkbujimarket.com/category.php?id_category=445 ben kullanıyorum gayet memnunum buradan da alabilirsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
zsturkmen adlı üyeden alıntı
S.a. dostlar 2 seferdir başıma geldi motoru sehir içinde kullanirken stop etti kendiliginden fan çalisiyordu. Hararetle alakali bir problem olabilirmi servise soramadim biraz uzak kaliyor bna hararet 3 çizgiydi
Benzin depon dolu ise basınçtan yapar.. Karter hortumu var ayaklıgin orada onu aç temizle.. Servise sordum eski 2 zamanli motorlarda olan bir durummuş ama bazen bizim motorlarda da yapabiliyormuş
-
19 Haziran 2014, 11:09
#20676
MOTO71 adlı üyeden alıntı
abilerim acil yardım ben internetten 10/40 yag siparişi verdim şimdi satıcı aradı elimizde kalmadı 15/50 göndersem olurmu dedi sizce olurmu bir yardım
cbr çok aşırı ısınan bi motor değil. hadi 4 silindirli olsa neyse. 15/50 daha kalın daha pahalı ve daha kaliteli bir yağ ama havalar serinse bu fayda yerine zarar da verebilir. vitesler daha kemikli geçebilir.
-
19 Haziran 2014, 11:09
#20677
Ben bi o hortumu bosaltim ozamn bide oyle deniyeyim.
-
19 Haziran 2014, 12:08
#20678
Normal kullanımda lastik havalarınız 29-29 artçılı kullanımda ise 29-32 olmalıdır.
emreaydin69 adlı üyeden alıntı
Faydası olabilir evet. Yada arka amortisörüm sertleştirilmis olabilir. Bakımda lastik havalarini 31-32 falan bastilar bana fazla geldi ama ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
Olabilir. 1 saat kadar bozuk cevreyolunda gidince böbrekler inanilmaz agrimaya basliyor. Ayağa bile kalktim bi ara.
-
19 Haziran 2014, 12:55
#20679
Bekapa adlı üyeden alıntı
Normal kullanımda lastik havalarınız 29-29 artçılı kullanımda ise 29-32 olmalıdır.
Ben lastiklerimi deistirdim 33 36 basiyorum lastiktende basinc olayi farkedio arkadaslar...
-
19 Haziran 2014, 13:30
#20680
ardacik adlı üyeden alıntı
Ben lastiklerimi deistirdim 33 36 basiyorum lastiktende basinc olayi farkedio arkadaslar...
Aynen, Diablo Rosso II'lerde 33-36'dır. Lastiğe göre biraz değişiklik olabiliyor, dikkat etmek lazım.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler