cevabın için teşekkürler arkadaşım. Süratle işim yok zaten, beni uzun yolda yormasın bu şekilde, problem yok. Peki uzun yolculugunuz oldumu? 500-600 km yakut 1000km günde? bu geziler motor için problemmi? Benim en buyuk zevkim bu çünkü, cuma gecesi cıkar pazar akşamı dönerim, Türkiye'yi karış karış gezerim. Ybr esd buna hiç uygun bi makina değildi
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
Arkadaslar elcigimi degistiricem ,önceden orjinal elcigi cıkartan varsa ici yapıskanlımı yoksa cıkarıp birdaha kullanabilirmiyiz.. ?
Şimdi ben şöyle açıklıyım. Uzun olacağını hissediyorum ama yinede usanmadan yazacağım
Öncelikle şunu söyliyim , ben 105 kilo ve 1.85 , motor botları ile 1.90(işin espirisi) boya sahibim.
Bu yüzdendirki motorlara hakim olmam daha küçük ebatlı insanlara göre daha başarılı ve kolay. Ayaklarım Dl de de cbr dada yere tam basıyor.
Şimdi yetmeme olayına giriyim.
Ben +200 hızı dilemiyorum. Sadece Motoru yormadan artçılı şekilde 150 ile stabil gitmek istiyorum. Gerektiği zaman rahat sollamak istiyorum arabaları.
İşte bu cbr da olmuyor. Ben 105 kilo artçım 95. Oldumu 200.
İşte cbr bu noktada yetmiyor. Ha 130 gidebiliyormuyuz , evet gidebiliryoruz. Fakat motor resmen yalvarıyor ne olur yorma beni diye. Çok bağırıyor , yüksek devir çevrmek zorunda kalıyorum. Hal böyle olunca Titreşim artıyor. Yakıt artıyor. Sollama imkansız 130 cıvarı hızlarda özellikle arçılı.
İşin birde eşya taşıma olayına , sırt ağrılarıma vs girmeyeceğim.
Ekstra olarakta cbr ilk motorum değil. Daha öncesinde başka motorumda vardı. Yani motor tecrubem 4.000 km değil.
Dl 650 ise 67 beygir ve 200 küsür kilo. Yani abartılıcak bir tarafı yok bence . Ha r6-600rr-zx6r ayrı olaylar. Ben enduro diyorum, dağ taş diyorum
Duke 390 kullandım. 44 beygir 140 küsür kilo. 3. viteste dahil arka lastik rahat durmuyor.
Gayette hakim bir şekilde kullandım motoru. Yani açıkçası kendimi 67 beygirlik 200 küsür kiloluk motoru kullanabileceğim konusunda olumlu düşünüyorum.
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
gelecek hafta içi müsait olan var mı şöyle tekirdağ felan yapalım
Motora hakim olmak icin boya kiloya gerek yok oyle olsaydi yaris pilotlari 1.50 veya 1.60 boylarla o motirlarla yarisamazdi.hakim olmak icin tecrube ve yetenek gereklidir.unutmayalim gidonu tek parmakla bile rahatlikla dondurebiliriz.sahsen benim fikrim boyle yanlis anlasilmaz umarim dediklerim yani amacim polemik degil sadece tecrube olmadan cc yukseltmeyelim kimseyi uzmeyelim amacim o
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
cbr ile uzun yolculuklarda airhawk i kullanıyorum
Airhawk sele üstü pad, hava bölmeleri sayesinde yoldaki darbeyi absorbe eder
Motorun vibrasyonunu emer.
Sağlıklı kan dolaşımı sağlayarak uzun yolculuklardaki ağrıları azaltır ve daha uzun süre ağrısız yolculuk yapmanızı sağlar
Sürücü sadece havaya temas ettiği için uyuşma gibi şikayetler ortadan kalkar.
Sele üzerinde hareket etseniz dahi yeniden şekil alır.
Ağız ile şişirilen bölmeli hava yapısı ile sertliği ayarlanabilir.
Kaymaz tabanı ve bağları ile sele üzerinde sabit durur.
Tekrardan sökmesi çok kolaydır.
Isı iletkenliği jel ve süngere göre çok daha az olduğundan, soğuk havalarda sıcak, sıcak havalarda soğuk hissedilir.
Nefes alabilen kaplaması aynı zamanda yıkanabilir özelliktedir.
Çabuk kuruma özelliğine sahiptir
Üzerine oturduğunuzda çok az yükseklik verir.
Çok uzun mesafe sürüşlerinde bile konforunu devam ettirir.
kesinlikle led sinyal, çifti 15 tl ye bi çok desen ve renkte bulabilrsin istersen adres veririm. kuyruğu da ben kaldırabildiğim kadar kaldırdım sadece amortisör sertleşti omum dışında 3 cm fln oynuyo :D
o zaman adres alayım led sinyal için
bu cumartesi sinyal ve kuyruğu halledeyim
yeni kuyruk alıcam o yüzden lazım
koray uyarsa çarşamba yapalım ama çanakkalede görünüyorsun brooklyn
özelden gönderiyorum ama genel olarak bahçelievler
geçen şirinevlerden cam almaya gittim orada da led sinyaller gördüm aslında
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)