1996 ya kadar 4 japon (honda,suzuki,kawasaki,yamaha) bu segmentte 4 silindir 250 cc race tip motor üretmiş, 17.500 devir çeviren makineler gerçekten çok hoş. Keşke şimdi olsa da yakıtına yetişemesek hiç sorun değil :D
1996 ya kadar 4 japon (honda,suzuki,kawasaki,yamaha) bu segmentte 4 silindir 250 cc race tip motor üretmiş, 17.500 devir çeviren makineler gerçekten çok hoş. Keşke şimdi olsa da yakıtına yetişemesek hiç sorun değil :D
Daha önceki sayfalara baktım fakat bulamadım.
Hemde güncellenmiş olur daha önceden konuşulduysa ki konuşulmuştur fakat ben bulamadım.
2 sorum var.
4.000 bakıma gideceğim , fiyatı ne kadar tutuyor ?
Birde Hondanın kendi yağını mı koydurayım yoksa yinemi castrol vb yağ alıyım ?
daha önceden hondanın orjinal yağı koydurupta memnun olan varmı ?
Merhaba motor yağımı bakıma giderken kendim götürmek istiyorum servıs castrol kullanıyomus ben motul deniycem bu sefer ama motul iki modeli var 10-40 3000 diye bı model 250cc ye kadar tevsiye edili yazıyo bırde 10-40 5100 modeli var zannedersem bu da 600cc ve uzerı için hangisinden alayım bılgısı olan varmı
hacı senı qöremez olmustum :D motorla uykuyamı yattınız
4000 bakımda - Yağ-yağfiltresi değişiyo bide alt tıpa conta. sen kendın değiştirebilirsen değiştir salla servisi köklüyorlar hemen
İpone 10-40 yağ koy : 45 tl tutar(1,5 litre)
yağ filtreside hondadan sipariş ed 15 de o
contada 1,5 gayme
60 gaymeye işi bitir
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Yok daha 12 olmadı
9 ay falan oldu
evet 9 aya 4.000 km az :D
Sınav olaylarım vardı ,dolayısıyla dershane vs gece 8 e kadar sürüyordu sabahtan ama sonunda 1 aya kalmadan hepsi bitiyor rahata eriyorum
Ondan sonra Farklı rotalar belirledim , Türkiye turu diyeyim açıkçası
Cbr 2. motorumdu. Bu sezon satacağım ve asıl motor hayatım şimdi başlayacak Suzuki DL 650 V-Strom ile
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
Cevap veren herkese teşekkür ediyorum
Evet bayadır yoktum , Dl 650 V-strom sayfasındaydım genel olarak , bu sezon cbr ıma veda edeceğim büyük ihtimalle çünkü
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------
Ahanda Motorumla ben
Buda bu sezon almayı düşünüp , bakmaya doyamadığım Dl 650 V-strom . Şunu alıyım 9 ayda 4.000 değil 40.000 olucak görüceksiniz
@beko, dostum DL650'yi alınca Cbr 250 ile az KM yaptığına pişman olabilirsin (Cbr 250 daha az yakıyor sonuçta.)
Benzin den çok çekeceğimin farkındayım
Fakat şöyle bir durum var ben genelde artçılı sürüyorum ve cbr artık yetmiyor.
Artçılı 120-130 gidliyor max stabil.
Bir süre sonra sıkıyor bu hızlar , önünde koskoca otoban olupta yanından arabalar vızır vızır geçince.
Şöyle artçılı 150-160 stabil gitsin sitiyorum açıkçası. Ve artık eşyaları oraya buraya zor zar sığdırmaktan bıktım , şöyle 3 lü çanta koyup deli gibi tur yapmak sitiyorum. orda burda çadırda kalmak istiyorum
Birde geçen ktm duke 390 testine gittiğim günden beri cbr gitmiyor
O ne güçtür öyle :D
Yok la, ben bir zamanlar Cbr 250 sürücüsü olduğumu bile unuttum açıkçası
Geçen kontrol etmek için bi arkadaşın Cbr 250'yi sürdüm, "lan ben bunu nasıl sürüyormuşum" dedim
Şaka maka ama DL650 için Cbr 250'de 4000 Km deneyim bence az.
Şu "yetmiyor" lafına kıl oluyorum. Düz yolda, otobanda giderken hiçbir motosiklet yetmiyor ki zaten.
Millet ZZR1200'ü, ZZR1400'ü, Hayabusa'yı niye alıyor? Düz yolda diğer motosikletler yetmediği için.
Önemli olan motosiklete hakim olmak ve o motosikleti sınırlarında kullanabiliyor olmak. Tabi motosiklete her bindiğinde sınırları zorlamayı kastetmiyorum kesinlikle. Ancak o motosikletten alınabilecek maksimum performansı sürücü olarak karşılayabiliyor olmak lazım bence.
Ben "Cbr 250 bana yetmiyor" dediğimde yoncalardan drift yaparak dönüyordum. (Pirelli Diablo Rosso II lastik olmasına rağmen, ki sınıfındaki en az kayan lastiktir.)
Düz yolda 160'la da gitsen, 210'la da gitsen, 260'la da gitsen, 299'la da gitsen hissettiğin duygu neredeyse aynı. Motosikletin gidebildiği en üst hızda dümdüz gitmek. Bu sınır da değil maharet de.
Bu yüzden motosiklet yükseltirken bu argümandan yola çıkmamak lazım. 4000 Km çok az bir tecrübe.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Bende bu aralar uzun yol icin oturusu rahat çanta falan takildiginda siritmiyacak bir motor düşünmüyor değilim. Geçen altınlı gecede barkın bayoglu mt-07 nin karenajlı versiyonunun gelebileceginden bahsetti. Bakalım beklemedeyim. Karenajlısı fazer 8 gibi mi olur acep. Yakıt olarak nasıl sence mt-07?
bikaçgün once bişey farkettim ve sizlerle paylaşmak istiyorum düşük surate giderken 15/20 arası gazı bırakıp tam debriyaj yaptığımda ön lastik inanılmaz derecede titreşim yapıyo direk hissediyosn hatta titresimden dolayı ses geliyo bariz... lastik michelin pilot acaba yumuşak hamur olduğu içinmi yolun bütün cukurlarını bozukluğunu hissetiriyo anlamadım normal gaz verirken yada biraz daha suratli gidip gaz kesince kesinlikle hissetmiyosun boyle bişey...
Merhaba arkadaşlar,
En yakın zamanda bir tane CBR 250r alarak bende aranıza katılmak istiyorum. Motoru sıfır aldığım için bir kaç soru sormak istiyorum.
1. Bayiden bayiye fiyat fark eder mi? (bütün bayileri stok için arayacağım pazarlık payı var mı önceden bilmek istiyorum) ve İstanbul'daki en iyi bayi hangisi sizce(D&B motor olarak okudum bazı sayfalarda),
2. Peşin paraya bir güzellik yapan bayi var mı veya 10.000 tl peşin + 3.000 senet gibi opsiyon sunulur mu? ( Bu limitte kredi kartım yok + aile 0 destek)
şimdiden teşekkürler,
Merhabalar, arkadaşlar honda cbr250r almayı düşünüyorum fakat genel olarak motosikletlerde lastik ebatlarıyla alakalı kafama takılan bazı sorular var. Dağınıklık olmaması adına buraya konunun linkini ekliyorum yardımcı olabilecek arkadaşlar konu içinden cevaplar ise daha sonradan benim gibi benzer cevaplar arayan arkadaşlar daha derli toplu bir başlık altında okuyabilir diye düşünüyorum, teşekkürler.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...gu-sorunu.html
Arkadaşlar merhaba konudaki mesajları okumaya çalışıyorum tabi çok fazla olduğu için hepsini okuyamadım ama, cbr250 almayı düşünüyorum ama aklımı kurcalayan şeyler var bu motoru kullanan arkadaşlar yanıtlarsa cok sevinirim.
Öncelikle sunu soyleyim 22 yasındayım 14 yaşımdan beri motosiklet kullanırım trafik ve motor tecrübem iyi sayılır, kazalar atlattık hala tek parçayız cok şükür, yani tecrübe kısmını sağ salim atlattık diyelim Arkadaşlar cbr 250 yi almamın tek sebebi şehir dışına seyehatlere cıkacak olmam.şehir içinde honda beat scooter ımı kullanıyorum. 2 yıl ybr 125 kullandım, sonra 2013 ybr esd aldım 5 ay 10000 km de onuda sattım...
Adana da ikamet etmekteyim ybr esd ile mersine hataya ve antebe gittim ve ybr biliyorsunuz 100 km hızda giden bir commuter ve bu hızda 8000 devirde rahat gidiyor, fakat ben 90 km hıza ayarlayıp gittiğimde benim devrimi arttır diyor makina, malum 125 cc. Simdi sorum su, 250 cc kategorisinde cbr 250 gerek sağlamlığı gerekse tasarımından dolayı hosuma gidiyor, ben bu makina ile sehir dısına 90 - 100 - 120 - 140 km hızlarla sabit gitmek istesem motorun o anki vitesine göre devri ne olur?Ben ybr gibi acıkcası motosikletimi üst devirde uzun sure kullanmak istemiyorum. 2.sorum misal 6.vites 120 ile giderken az önce ybr örneğinde verdiğim gibi makina devir istiyormu, yoksa rahat bi şekilde her devirde tamam diyebiliyormu?cevaplarınız için simdiden cok tesekkürler.
120 ile sabit gidersiniz, 130 ile de sabit gidebilirsiniz, 140 ilede.
6600 devirde - 110 km
7500 devirde - 125 km
8000 devirde - 135 diye biliyorum.
ben geceleri işten çıktığımda ataşehirden gaziosmanpaşaya 140- 150 ile 30 km boyunca gittiğimde oldu. ama şunu belirtmek isterim ki, 120 üstüne hatta 110 üstüne çıktım mı 4 lt yakar rahat. birde çok devir çeviriyor.. zart zart gidiyor. rahat hızı 110
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)