bu ne hız :D
para buldu demekki bir yerden değişiyo hemen :p
bu ne hız :D
para buldu demekki bir yerden değişiyo hemen :p
Güzel açılmış motor falan diyo daha 400km de koşarak kaçın beyler :D
Tuncbilek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Hayırlı olsun, kazasız belasız yollar.. ;)
Bu arada nedir bu yağmur istanbulda. Gök delindi sanki.
Yeri gelmişken tecrübeli arkadaşlara bir soru; yağmurda bu motoru kullanmaya çekinmeyen var mı?
Karşılaştığınız zorluklar ve önerebilecekleriniz nelerdir bu motorda yağmurlu gün için?.
Valla dün üşendiğim için pantolon giymemiştim donuna kadar ıslanmak tabirini yaşadım irc lastiklerin kuru parlayan asfalta göre şakır şakır yağan yağmurda daha iyi tutundugunu yani acayip kaydığını düşünmüyorum çünkü lastiğin üstündeki çizgiler yağmur suyunu daha fazla tahliye etmek için dizayn edilmiş gibi geldi bana ve kayma vs yaşamadım kullanımlada alakalı tabi kuru yolda nasıl sürdü isem yağısta da öyle sürüyorum.. Fakat ilk yağmaya başladığı 30 dk cidden tehlikeli sonra rahat..[/QUOTE]
dedikten sonra hesbup arkadaşımız yazmış..
cumartesi telden girdiğim için düzenleme yapmaya çalışmıştım fakat yazı eksik kalmış.. hesbup kardeşim sana katılıyorum.. irc lastik iyi süper diye birşey yazmadım zaten.. eksik kalan yeri tamamlayımda herşey netleşsin..
tunçbilek kardeşim para olarak sıkıntın yoksa pirelli yada michelin tabiki daha iyi ama irc ile ıslak yolda kaymamak için ..
1-viraj girişlerinde ve çıkışında ve hatta düz yolda gazı daha hafif ve yumuşak kullanman
2-trafikte iken araçlarla normalde bıraktığından biraz daha fazla fren mesafesi bırakman (yağmurdan disk ıslanması olayı) hafiften zayıflıyo frenler.. hidrolik kontrolü ele alınca zınk diye tutuyor buda kaymaya neden olur..
3-yine viraja girmeden vites küçültmeler debriyajı yavaş bıraktığında bile kuru havada da dahil arka teker 1-2 sn kilitlenip tekrar açılır ıslak yolda biraz daha ''allah gidiyoruz galiba'' dedirtebilir..bu yüzden ara gazı vererek düşüreceğin vitesin devrine getirirsen motoru debriyajı öyle bırakırsan daha dengeli viraja sokmuş olursun kayma riskini de azaltırsın..
kısa süre içinde lastik yenilemeye çalışacağım ama şuan irc kullanıyorum bu yazdıklarım %100 doğru demiyorum bizzat 12 bin küsür kmye kadar başıma gelen yaşadığım şeylerdir.. lastik değiştirdikten sonra bunlar yine olacak ama kayma riskini %40-50 civarı azaltırsın ve fren mesafende kısalır.. tabi sürüşün etkisi bariz herşeyi de değiştirir..
geçen yazdım arka sayfalarda kaldı yine yazıyorum yaz geldi havalar ısındı yağmurdan ziyade en tehlikelisi ''park ve bahçeler müdürlüğü'' özellikle viraj kavşak ve bağlantı yollarının oralardaki ağaç çimen çiçek vs.. suladıkları sular asfata taşmakta ve büyük risk oluşturmaktadır.. her döndüğünüzde ıslak olabileceği ihtimalini aklınıza getirin göz önünde bulundurun lütfen..
hesbup arkadaşım yazdıkların için teşekkürler.. aynı şeyleri demek istemişiz ama telefonun azizliğine uğradık..güvenli sürüşler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------
Eneos kullan gayet memnunum tavsiye ederim..
http://www.ngkbujimarket.com/categor...d_category=445
sipariş verdikten 1 gün sonra hemen gelir yağların.. sahibide gayet ilgili telefonla falan aradı yardımcı oldu bilgi verdi.. kargodan küçük birde hediye çıktı tabi.. bizim motorların orjinal bujisi de mevcuttur bu yerde.. fiyatlarıda bana göre uygun..
14 BİN TL'yi muhtemelen sıfırı bayilerde rahat bulunmuyorsa ondan istemiştir. yani bekleme boşuna gel bin şuna demiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------
Lastik konusunda bir kaç şey de ben söyleyeyim. ben de ırc'yi kullanıyorum değiştirmedim ve uçlarda kullanan biri olmadığım için bana bir tedirginlik vermedi ama diğerleri ne kadar fark yaratır denemeden bilemeyiz. diyeceğim lastiklerden ziyade motorun kullanım tarzı. bu tarz bir motosiklette şehir içi ana yollarda yoğun trafikte rahat durma olayı bence çok mümkün değil. ağırlık merkezi önde olan ona ilaveten gidon ve gidon yerleşimi sebebiyle sürücü ağırlığının da öne aktarıldığı bir makinede panik frende arkanın kaymaması biraz zor. 600 ve üstü ss'lerde bu sorunu daha performanslı ön maşa, arka maşa ve süspansiyon ve daha kaliteli fren sistemleri ile çözmeye çalışıyorlar. e cbr 250'de bu kalitede bir donanım olmadığı için zırt diye uçar zınk diye durur olmuyor haliyle. yani ne lastik tarasanız takın lastik olması gerektiğinden fazla güven vermesin aman diyeyim. motorun huyunu bilip mesafemizi koruyalım ki sonra lastiğe güvenip hayal kırıklığına uğramayalım.
Merhaba arkadaşlar ,
Elimden geldiğince şehir içi trafiğinde değil ama virajlı yollarda limitlerde kullanmaya çalışıyorum. Bu yüzden lastik konusunda dahil olma ihtiyacı hissettim. Kimi kişiler irc şöyle kötü irc böyle kötü diyorlar. Haklıdırlar. Islakta zaten en az riskle kullandığım için ve herhangi kötü bir durumla karşılaşmadığım için bir yorum yapamayacağım. Kuru zeminde de bana söylendiği kadar kötü gelmiyor. Tabi bunda iyi bir lastikle hiç motosiklet kullanmamış olmamın etkisi de olabilir. Hiçbir zaman ben şöyle iyiyim ben böyle iyiyim demek değil amacım. Daha yiyeceğimiz çok fırın ekmek var. Bugüne kadar sadece bir virajda arka taraf saldı. Onda da lastiğin yanak bitimine serçe parmağının yarısı kadar kalmıştı.
İnşallah kimse kötü bir durum yaşamaz.
Hayırlı günler..
Bir şey soracağım size...CBR250r'nin çift silindirlisi var mıydı ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-bora-motosiklet-ten-2014-model-yeni-kasa-honda-cbr250r-166913741/detay
O makineler ciddi Supersport makineler.
Ben Aprilia ile yarışmıştım motorcuda çalışırken, ufakbir motordan böyle ivmelenme zevkten dört köşe olmana yetiyor ve artıyor. Daha başka bir şeye gerek yok dünyada Hayatım boyunca o motorla o pistte yaşayabilirdim :D
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)