arkadaşlar honda cbr 250r etıketlerı nerden bulabılırız .stıcker falan yapıştırmk istiyorum istanbulda gusel yapan bı yer var mı
arkadaşlar honda cbr 250r etıketlerı nerden bulabılırız .stıcker falan yapıştırmk istiyorum istanbulda gusel yapan bı yer var mı
buraya bir sor
http://www.stickeral.com/
SATILIKTIR ARKADAŞLAR
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65231877/detay
Merhaba,
Cbr250 için elinde fren ve debriyaj maneti far ve sağ aynası olan var mı ?
olan srcnaykut@gmail.com dan iletişime gecebilir
CBR 250 elcık ve elcık topuzu var elımde 0 kondusyonda. km ya da yastan dolayı yıprananlara oldukca uygun fıyata verırım.
Forza 46;
Sanırım söylediklerin benim önceki sayfaki söylediklerimle de alakalı olsa gerek.
Öncelikle belirteyim ki Honda düşmanlığım yoktur. Aracım Honca Civic zaten.
2 sene önce almış kişinin parası tırnakla kazanılıor da bizim ki neyle kazanılıyor?
Herkes ince eleyip sık dokuyor harcamalarında, hele ki benzin fiyatlarının ve tüketim araçlarının bu kadar pahalı olduğu bir ülkede.
Bugün ikinci el piyasasında komik olan şudur ki, satış yapacak arkadaşlar en yüksek fiyata göre fiyat belirliyorlar. Sonra en yüksek fiyatı önceden koymuş arkadaş bakıp, yaw benim ki ucuz kaldı diyor ve sonu olmayan bir artışa gidiyor işin sonu
Kimi 600lük kimi 250lik çift far almak istiyor. Şuan bir dolu makine var satılmak istenen.
Ama pazarlıksız fiyatı 13000 olan yeni model almak istemeyip, daha uygun fiyata ikinci el motosiklet almak isteyen arkadaşlar, ki buna şuanda ben de dahilim, ilanlarda verilen "sahte/öylesine" fiyatlandırılmış ilanlara göre fiyat veriyorlar.
İkinci el mantığında ürün alınır alınmaz kullanım derecesine göre fiyat düşer değil mi, sahibindene bakarsanız orada öyle değil
Adam almış, sıfırından daha temiz yazıp daha pahalıya bile satıyor. Ha bunlara eminim herkes karşıdır. Ama nerden destek alıyor o adam?
Tabiki kendi malı değerli olan arkadaşların bir dolu 250 ilanı arasında neredeyse sıfır fiyatı (ki tek far 250r liste satışı en son 12400dü) çekmesinden kaynaklı.
Dolar artar euro artar fiyatlarda oynama olur ama kimse lütfen karşısındakini enayi yerine koyacak kadar da fiyat vermesin bir zahmet.. Verebilir. Alıcı da bulur belki ama ne kadar etiktir bu size kalmış. Bunu tartışamam.
Kaldı ki bu cihazlar genelde yeni başlayan kardeşlerimizin kullandığı şık görünen o yüzden de bir çoğunun motoruna yazık edilen motosikletlerdir.
6000km de motor bakıyorum, 10bin tl ye ama nasıl kullanılmıştır diye endişe ediyorum gene de.
Özetle, motoru acemice kullanılan ve "harcanan" bir motosiklet piyasası ile el üstünde tutulan ve tecrübeli kullanılan motor piyasası aynı değildir bence. Fiyat artış ve oranları da ona bağlıdır. Çok yakmasa bu fiyatlara 2013 cbr250 alacağıma Transalp alırım ama araba gibi içiyor benzini, şu an bana uymuyor maalesef.
Asıl çift farlar ikinci ele düşünce yakında şu anki modelin piyasasını merak ediyorum ne olacak!
Amacım cıngar çıkartmak değil samimi bir şekilde durum değerlendirmesi yapmak olduğunu umarım anlatabilmişimdir.
saygılar.
slm Arkadaşlar. Size danışmak istediğim bir konu var. Bu bizim aynalar bana çok sıkıntı yaşatmakta. Branda kullandığım için aç kapa yapıyorum kullandıkça vs. vidalar gevşiyor her seferinde ayar gerektiriyor. Böyle ayarı sabit kalabilecek.Geri görmekte çok sıkıntı yaşatmayacak modern dizaynlı bi ayna mevcut mudur. Montajı bizimkine uygun ayna alıp deneyen var mı. Başlangıç motorum olduğu için bulaşmakta istemiyorum aslnda. 2. elde sıkıntı olabilir. Kaza mı yaptınız niye değiştiniz felan. Düşünceleriniz nedir?
Forumda buldum aradığımı. Farklı takan arkadaş olmuş. O zmn sadece 2. el sıkıntısını sorayım size
Arkadaşlar bir buçuk ay boyunca cbr 125 ile uzun yollarda çile çektikten sonra bugün 250'liliğime kavuştum.
2013 trafiğe çıkışlı 2500 km de. Ne şanstır ki 125'liği sattığım gün almak nasip oldu.
Aldığım arkadaş fazer den sonra bunu almış ve yetmediğini düşünerek geri satmak istemiş. Motorum çok prfesyonelce bir rodaj dönemi geçirmiş. Servisindeki arkadaşta bakmıştı 2000 km de gelip tekrar bir bakıma sokmuş, yağını felan değiştirtmiş dedi.
Almadan önce servise götürdüm oradaki arkadaşım ayaklığa alıp 2500 km boyunca boşta çalıştırsan bir motor ancak bukadar yıpranabilir. Sıfır tadında motor alıyorsun deyince mutluluktan uçtum havalara
Heyecanla yazıyorum hatalarım afoola...
Bu arada belki 125 den 250'liliğe geçmek isteyenler olabilir ilk görüşümü paylaşayım. Bugün motoru getirirken 20 km dağ yolunda 20 km düz ama fırtınaya karşı kullandım. Bukadar bir fark inanın beklemiyordum. Yokuşlarda felan torku öyle tatlı hissettiriyor ki inanılmaz ve olması gerektiği gibi. Acemi bir biniciyim viraj felan öyle yatırıp felan dönemiyorum epey yavaşlayıp felan tekrar basıyorum fena halde hızlanıyor... 125 ile can çekişiyormuşum aynı yolda onu anladım... Düz yola düşünce dokununca 125 felan dedi dahada çok rahat 15 km felan gider sonrasında bir iki bir iki artışa geçer gibiydi ama dediğim gibi bildiğiniz fırtına vardı yalpalaya yalpalaya gidince korktum 90 lara düştüm. Tahminim anlamasamda kasasında da epey fark var... Valla çok sevdim çok beğendim. Bir tanesi alırkenden ikisi sahibinden foto koyuyorum. Allah tüm hayalini kuranlara nasip etsin...
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın yeni makinenizi. Cidden çok temiz gözüküyor fotoğraflardan.
tuncbilek, yazdıklarımı genel olarak yazdım bi şahsa değil.
ki söylediklerine katılıyorum, sahibinden ilanlarındaki fiyatların uçukluğu apayrı bi konudur ve bu istisnasız herkesi rahatsız ediyor.
fakat benim değindiğim nokta ayrı.
Allah herkese istediği motoru almayı nasip etsin.
Hayirli olsun , kazasiz belasiz kullan
İslak zeminlere ,Mazgallara , su akan kavsaklara bir de trafikteki .avsaklara dikkat
Hayırlı olsun, kazasız belasız yollar.. ;)
Bu arada nedir bu yağmur istanbulda. Gök delindi sanki.
Yeri gelmişken tecrübeli arkadaşlara bir soru; yağmurda bu motoru kullanmaya çekinmeyen var mı?
Karşılaştığınız zorluklar ve önerebilecekleriniz nelerdir bu motorda yağmurlu gün için?.
Bende 2011 vardı ve hiç çekinmeden kullandım yalnızca o üzerindeki lastikleri acil olarak değiştir ve biraz paran varsa istanbul park seansları katıl ve bir motorun düzgün asfaltta neler yapabildiği gör ve sonra aşık ol
[QUOTE=Tuncbilek;3360979]Hayırlı olsun, kazasız belasız yollar.. ;)
Bu arada nedir bu yağmur istanbulda. Gök delindi sanki.
Yeri gelmişken tecrübeli arkadaşlara bir soru; yağmurda bu motoru kullanmaya çekinmeyen var mı?
evden çıktım ilk kavşakta yeri öptüm yağmurda 2ay kadar önce arka fren kilitlendi yavaş sakin mümkün olduğunca motor freni kullanın yağmur korkumu yenmek için bu 2 gündür yağan yağmurda kullanıyorum tekrar güvenimi kazandım. Eğer imkan varsa lastikleri değiştirin eğer rosso 2 veya pilot street olsaydı yağmurda düşmezdim kesinlikle
Rüzgarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulağına Fısıldamasına ASLA..!
https://www.facebook.com/groups/hondacbr250rclub
Arkadaşlar hangi lastik olursa olsun o veya bu şekilde lastikler kayar, kuru zeminde de kayar. Lastiklerinizin iyi olması sadece sizi destekler. Motoru kaydiracak ya da kaydirmayacak kişi tamamen surucudur. Akliniza gelebilecek bir çok marka ve modelin iyi veya kotu lastikleriyle yağmurda çamurda kullandim ama kontrolum dişinda bir kayma yasamadim. Hic bir lastik markasından kuru zemin performansı beklemeyen. Motorlu araç kullanırken ani gaz,fren,manevralar sonucu fizik kanunları devreye girer.
Motorunuzu, kendinizi iyi taniyin ve yolu iyi gozlemleyin. Yazdiklarim umarim yanlis anlasilmaz.
Benim Lastik kendı kendıne geziyor arkada ah yavrum dansöz gibi Şip şap şup şip şap şup Lastikleri değiştircem ama Maddiyat el vermıyor bu sıralar. İnşallah Dansöz tekerim beni biyerden atmaz.
açıkçası hiç çekinmiyorum. 3 hafta önce şile yolunda yerdeki beyaz şerit çizgisi kaydırdı ve düştüm. bir daha da çizgi üzerinden geçmem ve nerede ise dike yakın bir konumda idim. hatta asfalt kurumuş sayılır idi ama çizgide su kalmış sanırım buharlaşmamıştı
lakin yine yağmurda kullanırım
Çok teşekkürler İyi dilekleriniz için. Çok mutlu etti bu motor beni herkese nasip olur inşallah. Motor eğitimine ancak Antalya da katılabilirim sanırım. İsyanı çok zor. Trafiğe yeni çıkmış bayan sürücü gibiyim şaşkın korkak... 125 e göre arka diyene çok çok fazla baskı uygulamak gerekiyor normal mi?
bende kendi deneyimime göre söyleyeyim lastik çok önemlidir.motorumu yeni aldığımda uzerinde ırc lastikler vardı ne yaparsam yapayım kayıyordu vites düşür kayar arka freni kullan kayar kayar da kayar yani.lastikler de eski değildi 2800 km deydi.çıkarttım hemen mıchelin pilot sporty taktım motoru satıp baska motor alsam ancak bu kadar değişim olurdu.bazılarımız kotu lastıkleri bile tolere edecek kadar usta olabılır ama herkes değil.unutmayalım yolla aramızdaki tek bağ lastıklerdir.lastık ne kadar ıyıyse hayatımız o kadar guvendedır.bır motorda lastıklerin egzozdan önce gelmesi gerekir ama toplum olarak hava atmaya canımızdan fazla değer verdiğimiz için her zaman öyle olmuyor.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)