söylersem şaşırırsın, wolf 250cc aynı güç aynı tork, bir tek son hızı 10 km kadar az cbr den, agrasif kullanımda 70 lira ile 450 km yapıyor, var sen hesapla bu agrasif kullanımdır, cbr sakin kullanmışsın, 90-100 arası diyorsn hey gidim hey bide bassa of off 4,5 lt görür.
Baya iyiymis tuketim degerleri. 125 cc kadar tuketimi varmis. Ve agresif kullanimda. Su anlik yakitla ilgili buyuk sikintim yok acikcasi. Daha az tuketim beklemedigim icin beklentilerimi karsiliyor. Ki ileride 4 silindir hayali tasiryoken yakita cok da fazla takilmamak gerek diye dusunuyorum. Insallah nasip olur da bi 4 silindir bir de 125 cc kucuk bi scootera sahip olurum.
bu kasa ıyı guzel de su kadranı nıye bozdular ki
**
arkadaslar baskalarının yakıt degerlerıne rıayet edıpte makınelerınızden sogumayın. en dogru karsılastırma aynı benzınlıkten aynı anda depo fullenıp belırlı bır yol katedıldıkten sonrakı ortaya cıkan degerler arasındakı farktır. dıgerlerı moralınızı bozmaktan ya da yalan yere sızı sevındırmekten baska bır ıse yaramaz dıye dusunuyorum. elbette 250cc makıne 6-7 lt yakarsa bunda bır sorun ararsınız o baska mesele.
Bu da benim 500 kmdir ugrasip duzelttigim virajlarimin meyvesi. Bakis , dogru hiz ve biraz kendini cesaretlendirmek.
Izmir / altindag mtk carsisinin asagisindan basladim en tepesinde de fotografi cektim. Fotograflarda da gorundugu uzere bariz gelisme var. Bu beni mutlu ediyor. Onceki fotograf da marmarise gittigimde akyakada virajlarinda cektigim fotografti. Guzelim virajlar ziyan olmus su an daha iyi anliyorum
çok deli yatmışsın
benim daha 2 parmak felan var sanırım o raddeye gelmesine
http://i.hizliresim.com/P3Oan7.jpg
Sym Wolf 250.
30 Mart 2014 Pazar ;
Yakıt bilgisi
Boğaza kadar dolu olan motorumla, 474 km yol yaptıktan sonra, tekrar boğaza kadar doldurup yakıt ölçümümü gerçekleştirdim.
60.83 TL ile 12,07 LT yakıt almış bulunmaktayım.
60,83 TL / 474 KM = 0,128333... TL ( 1 Km' de harcağım yakıt fiyatı. )
0,128333... X 100 KM = 12,83333... TL 100 KM deki harcağım yakıt ücretidir.
12,83333.... TL / 5,040 TL = 2,54... LT ( 100 KM ' de )
NOT : Sadece uzun yol kullanımıdır. 90 km ile 120 km hızlar arasında değişken şekilde kullanılmıştır.
EDİT: Motosiklet ve yakıt değerleri Kor@y'a (Koray Küçükoğlu) aittir. Allah kaza bela göstermesin.
Kesinlikle katılıyorum. Ayrıca kişiden kişiye kullanım karakteri de çok değiştiği için farklı sonuçlar da çıkabilir. Ayrıca abi senin de viraj yaptığını lastik fotoğraflarını da görmüştüm. Yorumunu merak ediyorum Eski cbr 250 yeni cbr 600fa kullanıcısı olarak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Limit yapmak için birçok kriterin bir araya gelmesi gerekiyor açıkçası. Benim çalıştığım yolda çok iyi değil ama virajlar güzel. Lastiğin yeterli derecede ısınması da gerek.
Optimum kriterleri yakalayıp bitirmek nasip olur inşallah
evet şartlar çok önemli pek fırsat olmuyo o şekilde çalışmak için
bakalım havalar biraz daha ısınsında belki olur
önce motoru tamir ettireyim bi haftasonu dağıttımda
sana yorum yazacak kadar vıraj bılgım-kabılıyetım olduguna ınanmıyorum henuz son fotograf oldukca ıyı. he sana tek tavsıyem sudur. ozellıkle gıdıs-gelıs yollarda ya da ucunu gormedıgın vırajlarda kesınlıkle lımıt deneme. karsı serıde gecmıs bır arac,yag vs karsına cıktıgında lımıtte olacagın ıcın kurtarma payın kalmaz ve mutlu son. hıc gerek yok. he sıle gıbı tek serıt, uzun, ucu acık ve genıs vırajlarda ıstedıgınızı yapın (orda da kamyon faktoru var ama hıc olmazsa hersey ortada oldugu ıcın rısk cok daha az kanımca.)
Standart 125r'ın gösterge çevresi değiiimiş sadece ön cam 125liğin zaten
Uzun bir aradan sonra HONDA CBR 250 R 2012 model çift renk aldım.biraz bakım işi var dişli seti degiştirtecegim bide sagdaki büyük ön grenajın kesiklik olan yerde hafif bi yag gibi bişey var anlamadım.servis e götürüp bi baktıracam güzelce
Arkadaşlar Çok ilginç bi olay ile karşınızdayımMotorumu 12000 bakımı ıcın Ankara götürmem gerekiyordu. 160 tl bakım(Honda BORA & EFE'den alındı fiyatlar) + 90 tlde yol parası tutuyordu.(KARABÜKTE HONDA SERVİSİ YOK) Motorda yapılacak bakımlar ve Maliyeti yazıyorum.
Yağ 1,5 Litre : 45 tl(ipone 10/40 R4000RS)
Hava Filtresi+Yağ Filtresi: 43 Tl(Orijinal Honda ürünü)ramcixx adlı üyemize teşekkürler Denizliden gönderdi.
Tıpa Contası : 1,5 tl (Orijinal Honda ürünü)
Buna göre :89,5 TL maliyet tutuyor. + 70 tl içilik parası ödüyorum + 90 tlde gidiş geliş yol masrafı ödüyorum.
12000 bakımını Servise yaptırmıs olsaydım bana Toplam yansıyacak rakam YOL ile birlikte 249,5 tl idi.
Daha sonra dedim ki bakımı kendım yapıyım. Zaten diğer bakımları kendim yapıyordum eski kasa CBR125 R min balatasına kadar yapıyordum ki dedim bide BARTIN'ı arayayım. Aradım Bartın Honda Yetkili Servisi Konusmaları Aktarıyorum
Ben: Kolay Gelsin. Motorum CBR 250 R. 12000 Bakımı için size getirmek istiyorum. Yapılan İşlemleri ve Maliyeti öğrenmek istiyorum.
Bartın Honda : 12000 bakımında Yağı değiştiriyoruz. Yağ Filtreesini değiştiriyoruz Hava filtrsini değiştiriyoruz ve Zincir Ayarına bakıp Radyatör suyunu kontorl ediyoruz. Fİyat ise 250 Tl.
Ben: Beyfendi 250 tl nasıl tutuyor? Acaba bana Kullandığınız Yağı filan açıklarmısınız?
Bartın Honda: Tabiki. 250 Tl tutmasının sebebi HONDA TÜRKİYENIN bize vermiş olduğu fiyat bu şekilde. Yağ olarak ise Siz bilmezsiniz WÜRTH ALMAN MALI yap kulanıyoruz..
Ben: Beyfendi Anladım . Yağın Litresi Kac TL ? Kullanılan Hava Filtresi ve Yağ Filtresininde fiyatını Bana söyleyebilirmisiniz?
Bartın Honda: Yağın litresi 30 tl . Diğer Parçaların fiyatını tam olarka hatırlayamıyorum sistemden bakmam gerekıyor.
Ben: Beyfendi ipone Yağ litresi 30 tl + Hava filtresi 25 tl + yağ filtresi 20 tl + Conta değişmesi Lazım 1,5 tl. Sizin Honda servislerinin 1 saatlik Bakım ücreti ise 50 TL yazıyor Büyük Şehirlerde. 140 tl gibi 1 rakam tutarken tüm bakımlar siz neye istinaden 250 tl diyip kafadan rakam sallıyosunuz?
Bartın Honda: Daha ucuz servis yaptırabilirsiniz yaptırın bizde böyle işine gelirse.
Ben: Tüm malzemeler bende mevcut. Bakıma getirsem kaç tl alacaksınız Garanti Kapsamında motosikletim?
Bartın Honda : 60 tl işçilik ücreti alıyoruz.
Ben: Sağolun Makıneyi garantiden cıkartırım yinede o 60 Tlyi size vermem. ÇATTTTTT Kapatım telefonu suratına.
Vallaha buradan çok acaip bi sonuç çıkıyor Servisler Acımıyor geçiriyor Kısacası Bakımını Yapabiliyorsunuz Yapın arkadaşlar. Parayı Yoldan Toplamıyoruz. Şimdi bana Kalan karla depoyu fuller Gazı açıveririm.
Evet yaa, gösterge tam bir hayal kırıklığı. Gerçi benim için vites göstergesi olsa bu da yeterdi :D
Motoruma alışmaya çalışıyorum. İki gündür boş yolda yarım saat, bir saat dur-kalk, yavaşla vites düşür, hızlan vites yükselt yapıyorum. Yokuşta kalkmayı denedim. İlki faciayla sonuçlanıyordu Sonrasında işi kavradım sayılır.
Motoru kapattığımda radyatörün oradan bir ses geliyo. Arabada camı açarken çıkan sese benzer bir ses. Bir iki dakika sürüyor bu. Ses kesilmeden kontağı kapatmıyorum. Normal midir bu ses?
Fandir o cizzz die çalışıyor
Merhaba arkadaşlar, son birkaç gündür yakıt tüketimimin aşırı yükseldiğini farkettim... Haftasonu aşırı yağış altında 400 km kadar yol gittim. bu sebeple hava filtresi vs aşırı kirlendiğini düşünüyorum. 27000 km'de motorum ve şimdiye kadar hiç hava filtresi ve bujiyi değişmedim. şimdi sizlere sorum şu: sadece hava filtresini çıkarıp temizlemek yeterli olur mu? illa değişmek mi lazım? Önce hava filtresini değiştirip deneyip sonra gerekirse buji değiştirmemi mi önerirsiniz? yoksa ikisini birden direkt değiştireyim mi? herkese iyi forumlar...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)