Abi ben bendekini satarken 33.000 gibiydi. Bakımlarına tarihi tarihine uyulmuş bi CBR250.
Satmadan en fazla bir ay önce, egzoz ölçümlerini, 30.000 km de motor basınç kaybını, buji elektriği, şarj kaybı vs komple bakıma verdim
subap ateşleme zamanlama gibi bişey haricinde hiçbir yıpranma söz konusu değildi, servis manueldeki tüm veriler halen ilk günki gibiydi.
O zamanlama zımbırtısıda egzantrik gergisinden olduğu çok geçmeden patlak verdi, 24 veya 28.000 de kontrol edilmesi gereken gergi
motor açılmasın cart curt ayağına serviste bilinçli atlandığı için bir gece ansızın perte çıktı. Cezası 46 lira mı neydi, CBR ı seviyorum
Sonrasındaki ölçümlerde herşey kusursuzdu, ilk gün neyse 33.000 de de o, yeter ki kullanıcısı olarak sende bişey atlama, herşeyi servise bırakma
Makkaj anlamında atlatmadığı badire yok, ayağıma kramp girmesin diye yana bırakırdım cezası 96 lira mı neydi
Ama gel gelelim hayatıma giren üç kuruşa sıfır görünümüne kavuşabilen tek motosiklettir kendisi, ki yürürü saat gibi olunca makkajı pek önemsemem normalde
Sonuç olarak bakımlı, zorlansada insani zorlanmış bi CBR kaç bin km de motor ister inan kestiremiyorum bile okadar uzak geliyor