ben motoru yıkayınca altından inci çıktı inci konuşuyorsun, güzel gezmişsin, kazasız belasız gez insallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
bugün ikinci köprü yolunda kaza vardı, cbf150 idi sanırım, kuryede olabilir, iki üç polis arabası vardı ambülansa bindirdiler şahsı, kim ne olduğunu anlayamadım, emniyet şeridinde sanırım polise arkadan çarpmış motor, polis arabasını gördüm emniyet şeridinde plakası sallanıyordu.. geçmiş olsun.
Arkadaşlar radara girdim maalesef.
Çok iyi yere gizlenmiş adamlar göremedim.
Acaba radarlara karşı ne gibi önlem alıyorsunuz?
Kimileri katlanır plakalık diyor da, ya radardan en fazla 1-2 km sonra çevirmesi oluyor.
Tamam radar göremez plaka olmadığından da motor beyaz adam ilk gelen beyaz motoru durdur der nasıl geçiyorsunuz çevirmelerden?
Buradan anlatmak istemeyen olursa özel mesajla da yazabilir.
Hiç 100 üstüne çıkmamıştım neredeyse yüz yılda bir çıktık ondada radara girdik eyimi
Hocam yapmayın gözünüzü seveyim 600rr la bu bir mi :S
600rr la bas gaza sıkarsa yakalasın ekdiğin anda dur kenarda aç plakayı tırıs tırıs gez.
Ama bu öyle değil ki bassan adam 2 dakkikada ensende biter.:S
Şu duruma bak ya hız sınırı yüzünden sanki kanun kaçakçısı gibi dolanıyoz nasıl bir adalet:S
Canına yandığım arabalarla aynı hızda olsa limit gene ah vah etmicem kurallara uyarsak 1 hafta yaşayamayız şehirler arası yolda :S
Arkadaşlar motosiklet için hız sınırı nedir ki ben onu bile bilmiyorum otomobilden farklı mı ?
...Antalyadan Selamlar...
Arkadaşlar Bu soruya cevap verileli baya çok oldu ama bu bnm cbr şanzıman haddini iyice aştı 1-2-3-4 tangur tungur vitese giriyor deliriyorum...
Birde servistekiler bu motora 20-30 castroll yağını koymuşlar Kendim değiştirmek istesem filtreyi değiştirmeden sıkıntı yaratır mı ?
Cevaplar için Tşk
Ben hep kendi yağımı götürdüm.
Sadece bir kez ısrarla kabul etmemişlerdi, eve gelip koydukları yağı direk boşalttım, iyikide boşaltmışım yanlış hatırlamıyorsam 500ml kadar fazla yağ koyulmuştu :/
Öyle kullansaydım keçe meçe pertleyecekti zaten sonra yine servise para ödemeye ...
Filtreyi değiştirmezsen sıkıntı yaratmaz ama doğrusu her yağ değişiminde değiştirmendir, zaten CBR ın servis aralıkları gayet uzun
Tavsiyem Motul 5100 10 -30, Motul 7100 MA2, Honda 10 30... Özellikle belirttiğin vites geçişini en rahatlatacak olanı bu üçünün arasında Honda' nın orjinal yağıdır.
Diğerleride yüksek devirde dahi metal sürtünmelerinde, yüksek ısılarda v.s çok iyi korur, verimlerinide çok uzun kmlerce kaybetmezler. Ama yalan olmasın Motul' un vites geçişleri nispeten biraz kemiklidir
( CBR 250' nin yağ filitresini bulmak gayet kolaydı benimn zamanımda taaaa yalar önce :D 2-3 tane sipariş et bence elinde bulunsun isviçre saati gibi yıllarca seninle olsun motosikletin
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
bu arada hafta sonu Bakım yapmam yardım eden, Twin(can) kardeşime teşekkür ediyorum, başka bir forumdan da doğuş kardeşime teşekkür ediyorum, birde özkan var ona da teşekkürler güzel bir hafta sonu oldu,
Gop Honda Artıdan Yağ filtresi ve conta - 17.TL
Feyizoğlundan - 2lt, Motul yağ 10-40 heralde - 70.TL
Zincir Yağı - 15.TL orta halli bişey.
toplam : 102.TL tuttu, servis 120 lira istedi, karım ne oldu derseniz, yarım litreye yakın motul yağ elimde kaldı ayrıca hondanın koyduğu yağdan kaliteli yağ koymuş oldum, cidden çok farkediyor motul yağ tavsiye ederim.
Zincir yağıda elinde + kalmıs pampa hehe... Ya motul ilk koyduqumda banada cok iyi gelmişti ben 5100 serisi koymustum.7200 kmde değiştirmiştim. 9400 km şu anda motor.Çok Kemikli geçiş sağlıyor. Çat pat çart ediyor deli oluyorum :D 12000 bakımına kadar dayanamayabilirim. her an yağını değiştirebilirm motorun bende.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)