Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Mart 2014, 20:48
#19261
İsmail Bey eger fotoda gibi ise motorsiklet fiyatı gerçekten dusuk bence 10.000 tl civarı eder.(yapılan masrafı çabası.)Yamaha MT - 07 mi yoksa MT-09 mu.
Reklamlar
-
17 Mart 2014, 20:55
#19262
KNC adlı üyeden alıntı
İsmail Bey eger fotoda gibi ise motorsiklet fiyatı gerçekten dusuk bence 10.000 tl civarı eder.(yapılan masrafı çabası.)Yamaha MT - 07 mi yoksa MT-09 mu.
Dostum motosiklet fotoğraflardakinin aynı. Dün temizleyip fotoğrafladım. Sonra brandasını örtüp kaldırdım.
Deposu da tam dolu. Hemen satılırsa bir depo benzin hediye olacak
Gönül MT-09 diyor ancak şimdilik bütçem ona uygun değil. O yüzden MT-07 almaya karar verdim. (ABS'siz alacağım.)
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
17 Mart 2014, 21:05
#19263
Twin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir şey merak ediyorum. Genel olarak Cbr250'nin neden hep siyah rengi var piyasa da? Yani anlamadığım şey siyah'ı bu kadar çok sevmeleri mi? Ben beyaz düşünüyorum ama yine de merakımdan soruyorum. Aşırı derece de fazla var siyah renk cbr'dan. "Siyah asalettir" vb saçma cevaplar beklemiyorum. Gerçekten beyaz renkte hoşunuza gitmeyen bir şeyler mi var? Yoksa siyah rengi sevdiğiniz için mi siyah cbr'a yöneldiniz? Beyaz renk için oyuncak gibi diyorlar ama aksine beyaz renk bana daha kalıplı gözüküyor. Bunu tek kendim düşünmüyorum bir kaç kere başka motorcu arkadaşlara da sordum. Beyaz daha yapılı, göze hoş geliyor diyorlar. Ama dediğim gibi yok; "karaşimşek, yok siyah asalettir" vs saçma sözler söylüyorlar
Siyah'ı genel olarak hiç bir zaman tercih etmem desem yalan söylemiş olmam. Sebebleri;
*Güneşi çok çeker, beyaz renge göre boyası daha çabuk sararma bozulma yapar.
*Çiziği çok belli eder. En basiti kılcal çizikleri bile
*Tozu, pisliği çok belli eder.
*Trafikte belirgin bir renk değil. Sonuçta 2 teker üzerindeyiz.
Valla benim babam beyaz motora mı bincen len? Dedi ve siyah aldık.
-
17 Mart 2014, 21:18
#19264
Sipsi adlı üyeden alıntı
Valla benim babam beyaz motora mı bincen len? Dedi ve siyah aldık.
Sizin durumunuz istisna ve komik olmuş biraz
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
17 Mart 2014, 21:40
#19265
Twin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir şey merak ediyorum. Genel olarak Cbr250'nin neden hep siyah rengi var piyasa da? Yani anlamadığım şey siyah'ı bu kadar çok sevmeleri mi? Ben beyaz düşünüyorum ama yine de merakımdan soruyorum. Aşırı derece de fazla var siyah renk cbr'dan. "Siyah asalettir" vb saçma cevaplar beklemiyorum. Gerçekten beyaz renkte hoşunuza gitmeyen bir şeyler mi var? Yoksa siyah rengi sevdiğiniz için mi siyah cbr'a yöneldiniz? Beyaz renk için oyuncak gibi diyorlar ama aksine beyaz renk bana daha kalıplı gözüküyor. Bunu tek kendim düşünmüyorum bir kaç kere başka motorcu arkadaşlara da sordum. Beyaz daha yapılı, göze hoş geliyor diyorlar. Ama dediğim gibi yok; "karaşimşek, yok siyah asalettir" vs saçma sözler söylüyorlar
Siyah'ı genel olarak hiç bir zaman tercih etmem desem yalan söylemiş olmam. Sebebleri;
*Güneşi çok çeker, beyaz renge göre boyası daha çabuk sararma bozulma yapar.
*Çiziği çok belli eder. En basiti kılcal çizikleri bile
*Tozu, pisliği çok belli eder.
*Trafikte belirgin bir renk değil. Sonuçta 2 teker üzerindeyiz.
Aldığım dönemde siyah çok ilgimi çekmişti fakat bir süre sonra siyaha göz alışınca beyazı çok daha iyi gözükmeye başladı. Muhtemelen bundan sonra alacağım ilk motosiklet beyaz renk olacak
-
17 Mart 2014, 21:48
#19266
Cumartesi 1000 bakımına sokmuştum motorun zevkine artık varıcam diyordum.
Çünkü pek detaylı olmasada 1000 kilometre rodaj yaptım. 6 bin deviri nerdeyse hiç geçmedim.
Bu gün Bursa otoyoluna çıktım havada güzeldi ve rüzgar neredeyse yoktu ama sonuna kadar elciği çevirsemde motor 135 i ve 8 bin deviri geçmedi 6.viteste
Daha sonra aklıma eskiden nette okuduğum bilgiler geldi yokuş aşağı tüm viteslerde kısa süreli olarak kullanırsanız motor açılır diye. Tam tepede durdum ve her viteste 8-10 bin devir arası vites attım ve 5.viteste 152 civarıydı hızım ve 6. vitese attım fakat fark ettim ki motor son vitese atınca devirle birlikte hızıda azaldı düzde 140-145 arası dolaşıyor.
Yani 5. viteste 150 görebilen motor neden 6. viteste 8 bin deviri ve 145 i geçemiyor anlamadım.
Bir problem mi var acaba motorda?
Daha 2 gün önce servisteydik eğer bidaha gidersem adam enayi bu diye kitler masrafı.
Nedir durum sizce?
-
17 Mart 2014, 22:09
#19267
sıyah asalettır
valla ben hep beyaz bı motorum olsun ısterdım hıc denk gelmemıstı cbr da o secenegı gorunce aldım hemen ayrıca ıkı motoru yanyana gorunce beyaz baya bı farklı duruyor buyuk ama yan yana gormen lazım
-
17 Mart 2014, 22:45
#19268
-
17 Mart 2014, 22:54
#19269
QUOTE=xismailaydin;3294896]Benim fiyat motosiklete göre gayet makul.
Millet 20.000'e gelip balata bile değişmiyor.
Benim arka dişli takozu, zincir + dişli takımı, Pirelli Diablo Rosso II lastik, akü, ön+arka balatalar değişti. Bakımları da sayın Honda'nın söylediği gibi 10.000'de bir değil de 4.000-5.000 Km'de bir yapıldı. Motosiklet canavar gibi ve fiyat 8.200 TL ;)
Ben motosikleti 9.300 TL'ye almıştım. Ancak üzerine eklediğim şeyler olmasına rağmen fiyatı makul düzeyde aşağı çektim.[/QUOTE]
Zaten sizin motosikletiniz için demedim bunları ama ne ilanlar var her
yeri vuruk kırık motosikletin zaten bakımı hak getire
Cahillerle tartışmaya girmeyin. Ben hiç yenemedim.-İmam Gazali-
-
18 Mart 2014, 00:11
#19270
arkadaşlar benim de bir sorum olacak, senelerdir scooter kullanıyorum ve bi anda böcüğümü ( yamaha bws kırmızı satayım daha rahat bi motosiklet alayım dedim ve burdayım. aslında kıyamıyorum satmaya ama yıllarca üzmeden kullanacağum biraz daha büyük hacimli bi motosiklet istiyorum derken cbr250yi baya inceledim, karşılaştırmalarda kawa inazuma hyo falan hiç gözüm görmedi direk honda dedim. ancak bi kaç aya kadar kasa değiştireceğini öğrenince şaştım kaldım çünkü yeni kasa yeni teknoloji demek ama ben eski kasasını yani şu andaki güncel kasanın beyazını daha çok beğendim. sıfır kilometre almak istediğim için bana bi yol gösterirseniz çok sevinirim. sizce yeni kasayı bekleyip onu mu almalıyım?
-
18 Mart 2014, 00:54
#19271
Arkadaslar orj lastiklar ile alakali bende bildigim kadari ile bir kac sey soylemek istiyorum. Simdi ben 1998 yilindan beri formula 1 izlerim simdi ne alaka dediginizi duyar gibiyim orada lastik seciminin cok onemli oldugunu biiyorsunuz yumusak, sert veya intermedit vs. Simdi bizim orj lastikleri orada ki lastik ile benzetirsek sert lastige benzer ki bizim lastiklerimiz daha fazla dayanmasi icin fabrika cikisi sert olur bu sebepten haklisiniz bu lastikler ile sonradan taktirdiginiz yumusak lastikler gibi viraja giremez hatta frenaji o kadar saglam olmaz taa ki bu orj lastikler ile uzun yola cikana kadar uzun yoldan kastimin ne oldugunu bende tahmin edemesem de lastikleri gerektigi kadar isininca orj lastiklerin de performansinin artacagi fikrindeyim. Usenmeyip okudugunuz icin tsk ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
Uzun lafin kisasi arkadaslar bizim orj lastiklerimiz kotu degil sert lastikler
-
18 Mart 2014, 01:25
#19272
Ilk başta siyah düşünüyordum tricolor u sevmediğim için sonra beyazgelince yakından siyah ve yeni beyazı gördüm siyah bana gore kalıpli durmuyodu beyaz tercihim oldu tabi ki renkler ve zevkler tartışılmaz gönlümüzdeki olduktan sonra ..
Önemli olan tekerimiz düz bassın
-
18 Mart 2014, 02:29
#19273
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
adama msj attım sıteden mal benım kardesım dıyor :D mzf dıuye plaka o fıyata satabılecegını sanıyor keko :D
-
18 Mart 2014, 02:32
#19274
hemde muzaffere de nasıl bağlamış işi
-
18 Mart 2014, 03:54
#19275
nemesis-83 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim de bir sorum olacak, senelerdir scooter kullanıyorum ve bi anda böcüğümü ( yamaha bws kırmızı
satayım daha rahat bi motosiklet alayım dedim ve burdayım. aslında kıyamıyorum satmaya ama yıllarca üzmeden kullanacağum biraz daha büyük hacimli bi motosiklet istiyorum derken cbr250yi baya inceledim, karşılaştırmalarda kawa inazuma hyo falan hiç gözüm görmedi direk honda dedim. ancak bi kaç aya kadar kasa değiştireceğini öğrenince şaştım kaldım çünkü yeni kasa yeni teknoloji demek ama ben eski kasasını yani şu andaki güncel kasanın beyazını daha çok beğendim. sıfır kilometre almak istediğim için bana bi yol gösterirseniz çok sevinirim. sizce yeni kasayı bekleyip onu mu almalıyım?
Merakimdan soruyorum yeni modelin gelip kasanin degisecegini nerden duydunuz kim soyledo acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
adama msj attım sıteden mal benım kardesım dıyor :D mzf dıuye plaka o fıyata satabılecegını sanıyor keko :D
Degil muzaffer direk caner bile yazda 100 lira fazlasina almam
-
18 Mart 2014, 11:04
#19276
nemesis-83 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim de bir sorum olacak, senelerdir scooter kullanıyorum ve bi anda böcüğümü ( yamaha bws kırmızı
satayım daha rahat bi motosiklet alayım dedim ve burdayım. aslında kıyamıyorum satmaya ama yıllarca üzmeden kullanacağum biraz daha büyük hacimli bi motosiklet istiyorum derken cbr250yi baya inceledim, karşılaştırmalarda kawa inazuma hyo falan hiç gözüm görmedi direk honda dedim. ancak bi kaç aya kadar kasa değiştireceğini öğrenince şaştım kaldım çünkü yeni kasa yeni teknoloji demek ama ben eski kasasını yani şu andaki güncel kasanın beyazını daha çok beğendim. sıfır kilometre almak istediğim için bana bi yol gösterirseniz çok sevinirim. sizce yeni kasayı bekleyip onu mu almalıyım?
Benim Bildiğim CBR 250 kasa değişmiyor da CBR 300 olarak kasası değişecek. 300cc'liğini çıkaracak Honda.
-
18 Mart 2014, 11:11
#19277
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
adama msj attım sıteden mal benım kardesım dıyor :D mzf dıuye plaka o fıyata satabılecegını sanıyor keko :D
ne güldüm ya inşallah bir muzaffer cıkar yoksa adamın elınde kalıcak bız bedavaya ahm(ahmet) veya cbr alabılecekken 25.000 muzaffer ben o paraya avukat tutar adımı degıstırrım : )
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
ootay adlı üyeden alıntı
Benim Bildiğim CBR 250 kasa değişmiyor da CBR 300 olarak kasası değişecek. 300cc'liğini çıkaracak Honda.
cıkarsa bıle turkıyeye gelecegnı sanmıyorum zaten hazırda 500 varken alt klasmandada 250 varken 300 cc gelmez burası turkıye gelsede 250 lık ve 500 boşa cıkar çünkü 600 cc katogorısı dıye bır sınıf da var...kaldıkı fıyatları malum
-
18 Mart 2014, 11:33
#19278
BSY adlı üyeden alıntı
Cumartesi 1000 bakımına sokmuştum motorun zevkine artık varıcam diyordum.
Çünkü pek detaylı olmasada 1000 kilometre rodaj yaptım. 6 bin deviri nerdeyse hiç geçmedim.
Bu gün Bursa otoyoluna çıktım havada güzeldi ve rüzgar neredeyse yoktu ama sonuna kadar elciği çevirsemde motor 135 i ve 8 bin deviri geçmedi 6.viteste
Daha sonra aklıma eskiden nette okuduğum bilgiler geldi yokuş aşağı tüm viteslerde kısa süreli olarak kullanırsanız motor açılır diye. Tam tepede durdum ve her viteste 8-10 bin devir arası vites attım ve 5.viteste 152 civarıydı hızım ve 6. vitese attım fakat fark ettim ki motor son vitese atınca devirle birlikte hızıda azaldı düzde 140-145 arası dolaşıyor.
Yani 5. viteste 150 görebilen motor neden 6. viteste 8 bin deviri ve 145 i geçemiyor anlamadım.
Bir problem mi var acaba motorda?
Daha 2 gün önce servisteydik eğer bidaha gidersem adam enayi bu diye kitler masrafı.
Nedir durum sizce?
Arkadaşlar bir fikri olan yok mu?
-
18 Mart 2014, 11:43
#19279
BSY adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir fikri olan yok mu?
6. vites genel olarak motorun yorulmaması ve yakıt tasarrufu için kullanılır, yani 5. viteste daha yüksek devirde daha yüksek bir performans alman gayet normal, motorunda bir problem olduğunu düşünmene gerek yok.
-
18 Mart 2014, 12:08
#19280
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
ben o paraya avukat tutar adımı degıstırrım : )
haha bu cok iyidi bak adama bunu yazmalıyız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler