Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Çorlu bayisini aradım repsol renginin gelip gelmeyeceğini bilmiyor kırmızı ve beyaz gelecek dedi. Tepsol modeli gelirmi Türkiyeye?
Motorumu aldım ben de mobilden giriyorum fotoğrafları müsait bir zaman da atıcam inşallah 2.950 km de şuan motor 4 bin bakımını kendim yapmak yerine burdaki ustaya götürebilir miyim ? Yağ filtresinin bir markası var mı nerden bulurum internetten sipariş edebilir miyim ? Çünkü Ankara'ya gitmek için ehliyetim yok 8bin bakımı için gidebilirm eğer garanti dışı olmuyorsa?
2011 ile 2012 arasında fark var mı?
yada 2011de şu kötüydü de 2012 de bunu düzelttiler gibi birşey var mı?
2012 model bakıyorum pazartesi görüşücem ama olmazsa 2011 model var onlara yönelicem de bir bilgi alayım sizden diye yazdım
Lastik için tavsiyelerinizi bekliyorum
Michelin Pilot activ vs Pilot street arasında kaldım ??
Lastik eğer profesyonel sürücüyseniz nerde yaşadığınıza göre değişir.
Örneğin kuru havalarda ki performansından dolayı metzelleri akdeniz bölgesinde yaşıyanlara tavsiye ediyorum.
Iç anadolu felan genelde pilotstreet veya diablo rosso 2 öneriyorum yani yağışa göre değişiklik gösterebiliyor.
Ama ben genelde herkese diablo rosso 2 öneririm çünkü diğer lastiklere oranla daha hata kabul edebilir bir lastiktir.Viraj performansı daha iyidir ve yanlış hatırlamıyorsam 2010' da Almanya'da en iyi lastik seçilmişti ve hala en iyisiydi diye hatırlıyorum yanlışım varsa araştırıp paylaşım yapılsın tüm forum bilgilensin.
Ha illa o ikisi derseniz hangi ilde oturduğunuza göre lastiklerin performans türünü araştırıp uygun olanı kendinize seçin derim.
Lastik olarak eğer viraja bir girerim bir girmem böyle yolu dönsün yeter kendimi zorlamam diyorsanız Michelin alın. Ama ben virajcıyım aga düz yolda bile yamuk yumuk giderim viraj gördüm mü affetmem yatabildiğim kadar yatmaya çalışırım diyorsanız benim gibi Rosso II alın. Tek Kelime - Mükkemmel
valla izledim yapılırmış cidden, ben yaparm bunu ya saol kardeşim şimdi havaların güzel olmasını beklicez... valla 4000 bakımından 120 istedi yapcak bişey yok, 45 liraya kendimiz halledicez
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
ne yağı katayım motora castrol diyolar ama motulda çok pahalı orda kalite bişey katayım 10-40 mı katayım acap
arka canta icin uygun ve kaliteli demiri nerden bulabilirim, kullanan varsa cok memnun olurum tavsiyelerine.
Yaz için şu deri eldiveni alcam arkadaşlar fikri olanlar paylaşabilir mi?
http://www.feyizoglu.com/Cobra-Yazli...n_45959.html#0
Merhaba, cbr alt kisima honda yazisi yani sticker nereden bulabilirim? Motor magazalarinda bakiyorum ama su ana kadar bulamadim.
Hocam gercekten verdigin onemli ve faydali bilgiler icin cok tsk ederim tabi ki yardimci oldun
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
Ooh be hocam ls2 icin cok doyurucu ve benim ls2 almam icin yeterli bir bilgi paylasimi eyw
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------
BOTE=easy81;3286009]Merhaba. ben de geçen sene ucuz olsun diye agv'nin eski bir modelini almıştım. gp1 mi ne. kask sağlamlık ve güvenlik açısından ok sorun yok ama aerodinami ve konfor zayıf. yani ses alması muazzam, cam da pinlock hazırlama yuvası yok ve hava az soğudu mu ciddi buğu yapıyor. ayrıca çene perdesi yok ve takılması da mümkün değil ve bu da rüzgarın içerde dolanmasını ve sizi hem üşütmesini hem de ses çekmenize yol açıyor. kayış mekanizması çok ilkel ve bazen çıkarırken cinnet geçirmeme az kalıyor. kask 1550 gr ama sanırım aerodinami çok iyi olmadığı için bir saatlik sürüşten sonra boynumun hafifte olsa ağrıdığını hissediyorum. bunları yazdıktan sonra kaskta bence şunlar önemli;
güvenlik; dot, snell, ece ve shark testlerine bakılmalı
aerodinami; boyun için önemli, bozuksa kafa sallamasından çekersiniz
ağırlık; aerodinamisi iyi ve hafif bir kask en iyisidir. tabi güvenlikten taviz vermeden
kapalı kask; kaskı kapalı kask seçmenizi öneririm, çene açılır kask ancak shoei gibi çok iyi bir şey olabilir, ls2 çene açılır almayın derim
ses alması; bir saatten sonra baş ağrıtır
çene perdesi olmalı ve pinlock takılmaya müsait olmalı.
boyun kayışı; açması kolay olmalı ama kazada açılıp gitmemeli; mümkünse duble d değilse quick rlease
raf ömrü; en önemli konulardan biri de bu. üretim tarihi 5 yıldan fazla geçmiş bir kask sıfır da olsa riskli olabilir. keza kabuk özelliğini yitirmese bile iç koruma köpükleri işlevlerini yitirebilir.
bunları ucuza sunan bir kask var mı dersen 400 TL altına bulman zor. LS2 güvenlik açısından fena değil ama konfor özelliğini bilemeyeceğim. caberg ve marushin ile lazer kasklara da bak derim. bilhassa lazer fiyat olarak daha uygundur.
ikinci el kask konusuna gelince de ben de çok uygun görmüyorum. ama tanıdığın birinden kazası ve çarpması olmayan ve raf ömrünü doldurmuş olmayan bir kask belki diyorum.
umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Hocam iki once ki tesekkur sanaydi
Hocam reklamcilara ve tabelacilara yazdirabilirsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Ben istanbulda bir kac yere sordum. En hesaplisi otoseverdeydi 100tl ye. Ama sağlamlığını bilemem tabi.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)