Kask konusu açılmışken bende birsey soracağım fuardan agv k3 kask aldım vizör degistirecegim ama aynalı gibi olanlar tavsiye edermisiniz nerden bulabilirim birde ?
Nolan n44 tavsiye edilmiş. Başka kullanan var mı? Genel olarak güzel ise alabilirim. Fiyat diğer marka modellere göre uygunmuş. Kaliteli bir kask almak istiyorum fiyat önemli değil ama gereksiz yere markaya para vermek istemiyorum. Fiyat performansı uygun bir ürün arıyorum.
Ya hocam eğer bulabilirseniz almışken bu gökkuşağı gibi renkli olanlardan alın derim ben.
Hem güneşi engelliyo hem diğerleri gibi gece kullanımlarda araba filmi gibi karanlığı arttırmıyo.
Rahatlıkla uzun yolda güneşe doğruda gidebilirsiniz böylece ama nerden temin edilir bulursanız banada söyleyin bende nolan 63 kaskım için arıyorum öle bişi.
O çoklu renkli olan 197 tlmis :D gece beyaz vizörü takarim o sorun değil gündüz faydası çok iridyum blue 147 siyah rengide 147 tlmis
Birgün biri bana deseydi ki sen motor almaya aydına gitcen hadi gidin derdim ama allahın hikmeti yolculuk nazilli inşallah cbr 250 yi alarak gruuba dahil oluyorum hadi iyi geceler
Selamün aleyküm. aranıza yeni katıldım. benim bir sorum olacak cbr 250R'a egsoz hangi marka tavsiye edersiniz? Ve nereden temin edip montajını gerçekleştirebilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Allah kaza bela vermesin...
aranızdan ayrıldım arkadaşlar. bugün verdim motorumu. hüzünlüyüm
Arkadaslar simdi soyle bir sey var peki tavsiye etmiyorsunuz fakat neden tavsiye etmesiginizi de yazarsaniz cok daha faydali olur. Dun bi arkadasimdan odunc aldim ls2 kaski bana rahat geldi fakat biliyorsunuz ki ilk motorum ve ilk kaskim teknik konulari bilmiyorum nolan onerenler bdn oneriyor ? Ls2 onermeyenler ndn onermiyor?
Arkadaşlar fren balatalarımı değiştiricem önerebileceğiniz marka model varmı. Bir çok yerde BRENTA marka italyan malı balatalar var kullanan varsa yorum alabilir miyim tavsiyeleriniz nelerdir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
bende LS2 ff351 Eviltwin var. Tamam belki fiyatına göre muazzam koruyor ama içeri müthiş ses alıyor ve ufakta olsa rüzgar alıyor. Ucuz yollu olsun diye bir şeyler bakıyorsanız ucuz ama kaliteli BELL (nispeten ucuz), ve MARUSHIN var sharptan 5yıldız almış kaskları mevcut. Hatta bende bir sonraki kaskımı bu markalardan bakıyorum. ;)
Bende kask konusunda kararsızdım.
Nolan ve ls2 arasındaydım nolan marka olduğundan ls2 ise çok kullanan olduğundan.
Hondada ki eğitmenimin ilk kaskı nolan n63 imiş ve ciddi bir kaza yapmış fakat hiç bir şeu olmamış ancak kaskta ufak bir çatlama olmuş bu yüzden şimdi ne kadar parasıda olsa yine nolandan vazgeçmemiş.
Bende bu yüzden aldım nolan 63 ü.
Bu arada sanırsam forumda birisi yazmıştı ölümlü bir kazada kişinin kafasında ls2 varmış ve kaskta sağlam yerler olsa bile darbeyi emmede hiç iyş değilmiş diye anlattığını hatırlıyorum.
LS2 sağlam bir kask değil, malzeme kalitesi de düşük. İç kısmındaki kumaş ve süngerler inanılmaz bir hızla deforme oldu mesela. Vizör hemen çiziliyor, vizörü kaldırıp indiren mekanizma gevşiyor. Havalandırma deliklerinin açık- kapalı konumu iç farketmiyor. İnanılmaz rüzgar sesi yapıyor. Hatırladıklarım bunlar. 200€'nun altında kask alma derim ben. Motor için bütçenin üzerine çıkmışsın, eh kask için de biraz zorla bence. Gün sonunda kullandığın ekipmanın sana faydası oluyor.
Fren balatası marka model önerisi olan yok mu arkadaşlar yakın zamanda sipariş vermek istiyorum. Brenta iyimidir en cok bu balata var piyasada. önerisi olan yada kullananlar varmı?
Merhaba. ben de geçen sene ucuz olsun diye agv'nin eski bir modelini almıştım. gp1 mi ne. kask sağlamlık ve güvenlik açısından ok sorun yok ama aerodinami ve konfor zayıf. yani ses alması muazzam, cam da pinlock hazırlama yuvası yok ve hava az soğudu mu ciddi buğu yapıyor. ayrıca çene perdesi yok ve takılması da mümkün değil ve bu da rüzgarın içerde dolanmasını ve sizi hem üşütmesini hem de ses çekmenize yol açıyor. kayış mekanizması çok ilkel ve bazen çıkarırken cinnet geçirmeme az kalıyor. kask 1550 gr ama sanırım aerodinami çok iyi olmadığı için bir saatlik sürüşten sonra boynumun hafifte olsa ağrıdığını hissediyorum. bunları yazdıktan sonra kaskta bence şunlar önemli;
güvenlik; dot, snell, ece ve shark testlerine bakılmalı
aerodinami; boyun için önemli, bozuksa kafa sallamasından çekersiniz
ağırlık; aerodinamisi iyi ve hafif bir kask en iyisidir. tabi güvenlikten taviz vermeden
kapalı kask; kaskı kapalı kask seçmenizi öneririm, çene açılır kask ancak shoei gibi çok iyi bir şey olabilir, ls2 çene açılır almayın derim
ses alması; bir saatten sonra baş ağrıtır
çene perdesi olmalı ve pinlock takılmaya müsait olmalı.
boyun kayışı; açması kolay olmalı ama kazada açılıp gitmemeli; mümkünse duble d değilse quick rlease
raf ömrü; en önemli konulardan biri de bu. üretim tarihi 5 yıldan fazla geçmiş bir kask sıfır da olsa riskli olabilir. keza kabuk özelliğini yitirmese bile iç koruma köpükleri işlevlerini yitirebilir.
bunları ucuza sunan bir kask var mı dersen 400 TL altına bulman zor. LS2 güvenlik açısından fena değil ama konfor özelliğini bilemeyeceğim. caberg ve marushin ile lazer kasklara da bak derim. bilhassa lazer fiyat olarak daha uygundur.
ikinci el kask konusuna gelince de ben de çok uygun görmüyorum. ama tanıdığın birinden kazası ve çarpması olmayan ve raf ömrünü doldurmuş olmayan bir kask belki diyorum.
umarım yardımcı olabilmişimdir.
önceki motorumda dizlik rüzgarlığı vardı ... bunda takamıyosun malum alt kısmı üşüttük 3 gün ağrı çektim sonra pantolon aldım yandan fermuar kolay olacak ya... botu giy onu giy içlikte var kask eldiven maske ee ter içinde kaldım ben motora binmeden sonra üstüne rüzgar ye.. hanım sipariş verdi bi markete girdin 5 dk sora içerde yine terlemeye başla.. sora kazaya geldim para vericem aaa.. iç pantolon altta kaldı dur üst pantolonu çıkarım abla bu ne eziyet abiii..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
ilk yakıt ölçümüm : 250 km ye 10 lt benzin aldım ...umarım hata vardır 2. ölçümde düşer... çünkü sadece yakıt için kabul ediyorum tüm sıkıntıları
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
7 - 8 bin devirden sonra çok bağırması ve titreşmesi .. hiç hoşuma gitmiyor 0 - 100 iyide ... 130 u görücem diye parçalıyor sanki kendini makine ...yani 173 basıyo videoları vardı almadan önce... 80 le giderken bile korkuyorum ben virajda sayın abim demek ki bıçkın delikanlılar heleki yeni heves olanlar bununla düşe kalka gidiyolar ..istanbul trafik içi için hiç rahat değil miş zaten makinenin amcacı o değil öğrendim ..dedim ya sadece yakıt için seçtim okşayıp sevip binicez işte bu yaz... ne diyim .. keşke inazuma alsaydım dicem ..yokyok demicem belki biraz kulanabilsem kıyas yaparım
:D motosiklet düşmanı mısın kardeşim öfdsöfdsl
250cc motosiklet alırken ne hayaller kuruluyor bilmiyorum ama az realist olmak gerek, 26ps bu motosiklet.
lakin benim görüşüme göre o 26ps, 23,8/7.000 torkla her türlü trafikle baş eder kullanmayı bilene.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)