öncelikle çok geçmiş olsun. inşallah kısa sürede sağlığına kavuşursun.
aynı şey bana da oldu. ön fren manetini çekmemle yere yapışmamın arasında saniyenin daha azı bir zaman geçti ancak benim düşmem kuru yol ve ısınmış lastikle oldu. yani şu bu yerine frenleme hatası yapan bendim. ancak sizin tavsiyelerinizin aksine başka bir plan geliştirdim ve uyguluyorum.
cbr250r benim ilk motorum ve bu güne kadar 4 kez düştüm. bunun 2 tanesi frenleme hatasıydı. lastikleri değiştirmek tabiki şart ama ilk düşüşümden sonra cbr250r nin insanı coşturmaya çok yatkın olduğunu ve coşmamam için beni hizada tutacak kasisin kötü lastikler olacağını düşündüm. 10.000km deyim ve hala kullandıkça öğreniyorum. bunu hafife almayın ilk motorunuzsa ancak gazlayarak öğreniyorsunuz. ve gazlayıp öğrenirken coşmamak sizi koruyor. yaza lastikleri değiştirip daha fazlasını öğrenmeyi planlıyorum. ama ilk motorunuzsa coşmayıp hayatta kalmak için için irc marka lastiklerinizle biraz zaman geçirmenizi tavsiye ederim.
arkadaşlar motorumun fotografını paylaşmak istiyorum fakat fotografları nasıl yükleyeceğimi anlamadım yardımcı olur musunuz ?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------
imagehack.us sitesine yükleyip çıkan kodu buraya yapıştırın
sanıyorum ben çok beceriksizim bu konuda siteye girip aşağıda upload photo'ya tıklıyorum başka birşey çıkıyor hiç anlamadım ama facebook'ta Honda cbr250r grubunda paylaştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------
bu deneme oldu mu bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
arkadaşlar merhaba bende uzun bir düşünme sürecinden sonra cbr 250 r almaya karar verdim ve özellikle beyaz renk istiyorum istanbuldayım ikinci el alıcam ama günlerdir bakıyorum hala bulamadım bitane gitti
Arkadaşlar merhaba. 250 cc bir motor almak istiyorum. Ve tabiki en önemli seçeneklerden birisi Cbr 250r. Ama ben her nakadar tasarıma önem versem de konfor benim için çok önemli. Motoru sürmedim ama selesine baktım çok sert gibi geldi. Kullanan arkadaşlar acaba öyle mi? Ve titreşim.. Titreşim nasıl? Elde ve ayakta rahatsız edici bir titreşim var mı? Teşekkürler şimdiden...
Kardeşim çOk geçmiş olsun. Kaza sonrası benımde köprü kemiği kırıldı ama benımkını ameliyatla düzelttiler. su anda İçimde 8 vidali Köprü kemiğine bağlı titanyum parça var. ilk zamanlar cok boktan oluyor. Allah sabır versın. 6 aydır benımle birlikte tekrar ameliaytla alıncak. senın durumun nasıl su anda iyimisin? senı en iyi ben anlarım :(:(
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Evet arkadaşlar artık resmi olarak Honda CBR 250R sahibiyim bu sabah devir işlemlerini de hallettim. bu motoru almayı düşünen arkadaşlar için belki nacizane bir tavsiyem olur.
dün Adana'da ki ünlü bir motor servisinde ki usta ile görüştüm ve gösterdim motoru dedi ki bu racing değil (ben de zaten racing ve touring ortası bir motor görünüşüne hasta oldum) çok yatmıyorsun motoru kullanırken o çok büyük bir rahatlık ve avantaj, görüntüsü bence 10 numara 5 yıldız. o dükkanda bi kaç tane büyük motorları olan abilerle de tanıştım racingci'de vardı touringci'de herkesin dedğin çok güzel bir motor almışsın başlangıç için az benzin çok yol bu motor ile dünyanın öbür ucuna bile gidersin dediler. aldığım kişiye de sordum en fazla nereye kadar gittin diye Mersin narlıkuyuya kadar gittim dedi motorumun km'sinin 3500 olduğunu düşünürsek doğru söyleme olasılığı çok yüksek.
ben bu motoru alma kararı vermeden önce Kymco Venox250'ye de hastaydım Hyasung GV250'ye de aslında choper seviyorum racing hiç sevmiyorum ama cbr250 racing gibi değil daha sempatik ama kaslı görünen bir motor. şimdi Allah izin verirse bir ay sonra felan Mersin- Taşucu oralar motorum ile gitmeyi planlıyorum.
almayı düşünen fakat yzf125, gt250 gibi motorları mı bunu mu alayım diye ikilemde kalmış arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
11000 km'yi geçti orjinal lastiklerle kullanıyorum. 2 kez dediğiniz gibi kaydı ön lastiğim ancak gidon düz değildi ön frene basarken panik frenden oldu. son 8000 km'dir hiç bir sorun yok. kullanım ile çok alakalı bu.
motorda fren sistemi hızlanmaya göre zayıf kalıyor. lastikler de aynı şekilde. bu da biraz sıkıntı olabiliyor sınırlarını bilmezsen. gazı köklediğinde arka tekerin patinaj yaptığını bile farkedebilirsin özellikle 2. viteste isen. ivmelenmesi o kadar iyi ki tam ivmelenirken yavaşlaman gerekirse gerçekten zor anlar yaşayabilirsin. bunlara dikkat edip daha ağır kalkışlar yaparak sürersen çok sorun yaşayacağını sanmıyorum.
ben de motorumu satıyorum bu arada.
ilan
İstanbuldan arkadaşlarla en yakın zamanda buluşmak isterim kazasız belasız sürüşler
arkadaşlar herkes LS2 kaskı tavsiye ediyor fiyatı uygun orta kaliteli bir kask sanıyorum şimdi bana yardımcı olur musunuz ?
LS2 kaskı en ucuz nereden temin edebilirim ????
nolan 44 kullanıyorum ben de..kaliteli ve çok geniş ön camı,yolculukta nefis bir konfor sağlıyor..çok rahat,hafif özellikle yaz aylarında çok rahat..kışlık için shoei multitec kullanıyorum ama nolan 44 öyle bağımlılık yaptı ki kışın bile çıkaramadım[COLOR="Silver"]
Arkadaşlar bütçe kalmadı gerçekten ben motor işine girdiğimde 5-6bin TL bir çinli cruiser alırım düşünüyordum buralara kadar çıktım borç harç.
bana bütçe sormayın ya 100 max 120TL birde kız ark var artçı için de kask alıcam mecbur. kaskı da 2. el mi alsam diyorum. daha bunun yeleği var.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)