Arkadaşlar motoruna orta sehpa taktıran var mı?
Lütfen acil...
Arkadaşlar motoruna orta sehpa taktıran var mı?
Lütfen acil...
direk internet sitesinden kopyala yapıştır yaptım haklısınız sanırım fuarda bu fiyat veriliyordu ancak yinede honda ucuz benim demek istediğim şey bu hatta 11.750 ye bırakıyorlar hondayı söyleme amacımı yanlış anlamayın yeni alacak bir sürü arkadaş var ve bu büyük bir etken olabilir karar vermelerinde bu yüzden belirttim
Aletin kullanim kilavuzuna baktim simdi. Rodaj donemi 500 km. Bu donemde ani hizlanma ani frenden kacinin ve ilimli kullanin diyor. Yani su km hizi gecmeyin su devirde kullanin, devir dusurup artirin gibi soylemler yok. Peki bu soylemlerin gerceklik derecesi nedir ve dogru ise neden uretici bunu dusunup kilavuza koymamis sizce?
onu biliyorum, hatta mercedes benz türk firmasına davada açmıştık, müvekkil mercedes e250 mi ne almış, anlaşmış anlaşma yapmışlar aracın siparişi vermişler ama gelene kadar ötv zamlanınca müvekkile geçirmeye calısmılar ekstaradan 9 lira, tabi kabul etmemişti dava aşmıştık.. ama motorlarda böyle olacağını sanmıyorum kardeşim, neden dersen honda türkiye kendi stok tutuyormu bilmiyorum ama bayiler sende denk gelmişsindir, 2013 yada 2012 elinde kalan modeli piyasanın altında ilan açarlar, ama motor sıfırdır, eğer sizin dediğiniz gibi ise bilemiyorum ama benim tahminim, honda türkiye motorların parasını peşin ödemiştir diye tahmin ediyorum... saygılar,
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
hiç görmedim ilk defada senden duydum güzel dururmu ki
arkadaşlar motorum 840 km oldu yakıtı şöyle deniyeyim dedim genelde rodajda yakıtta fazla olur dediler depoyu kapağa kadar fulledim gün içerisinde şehir içerisinde 140,01 km yol yaptım yine aynı benzın istasyonu ve aynı pompaya yanaştım yine agzına kadar kapağa kadar doldurdum 25,17 tl lık yakıt aldı.bence iyi.ve o 140 km full şehir içi dur kalk ve bayagıda aresif kullanım.179 kurus
Hocam görüntü açısından merak ediyorsanız bence belli bile olmaz.
Internette irf ustanın bir çok motora montaj videosu var en son yanlış hatırlamıyorsam sym wolf mavi renkli bir motora takıyor ve hiç belli bile olmuyor.
Eğer yapılırsa eminimki bir çok kişinin işine yarıyacak.
Benim motorum 2 kere durduğu yerde devrildi oda zemin eyimli olması sebebiyle...
arkadaşlar kalıtelı uygun fıyatlı egsoz düşünen olursa özelden irtibata geçebilir.egsoz bir arkadaşa ait ...ilandakinin aynısı.tabiki ilandaki fiyat değil ondan cok uyguna.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...55116228/detay
Merhaba arkadaşlar
motorumu satıyorum düşünenler için ilan linki burada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-sifir-ayarinda-155868447/detay/
Uzun zamandır okuduğum kadarıyla başlıkta sıklıkla gündeme gelen birkaç konuya değinerek başlayacağım.
Arkadaşlar gerginliğe gerek yok.CBR 250R supersport mudur değil midir? Siz ne için kullanıyorsunuz ona bakın.
Bu motosikleti alıp 10 bin devirin altında kullanmayan arkadaşlarımız da var (nick hatırlayamadım kusura bakmasın,ankara'ya taşınmıştı sonradan),
arkaya çanta takıp commuter niyetine kullanan da! Her gün işe gidip geleyim,az yaksın ama görüntüsü de tatmin edici olsun diye kullanan da.
Bu konuya çok takılmayın,ama motosiklet karakteristik olarak(çevirdiği devir itibariyle de) supersport yavrusu diyebileceğimiz bir model.
Bir de en sık sorulan sorulardan biri cbr250r düşünüyorum,ama biraz uzun yol da yapacağım.Rahat olur mu? diye soruluyor.
Evet rahat olur,hayır olmaz.Bu iki cevap da doğru.Çünkü rahatlık göreceli.Suzuki GSX-R 1000 ile Türkiye'den İspanya'ya giden var.Uzun yol gidilmez diye bir kural yoktur.
Ama yine de nacizane bir arkadaşınız olarak açıklamaya çalışayım.
Motosikleti artçı ile mi kullanacaksınız? Artçı eşiniz veya sevgiliniz mi olacak? O zaman yenge rahatsız olur.Erkek kankalarınızla yapacaksanız o zaman biraz daha kabul edilebilir bu durum.
Yani şöyle örnek vereyim; İstanbul-İzmir gideceksiniz. Otomobille 3 molada gidiyorsanız;touring bir motosikletle (cbf 1000,bmw k 1600 gt) 5, cbr250 ile 7 molada gidersiniz.Gidilmez diye bir kural yoktur. Rahatlık-konfor da tamamen göreceli bir kavramdır.
Lastik konusuna gelince, evet lastikler çok iyi değil.Ancak yeni başlamış arkadaşlar içinbu pek şikayet edilecek bir durum değil.Şöyle ki;
zaten motosiklete alışma sürecinde virajlarda motoru yatırmak,yüksek süratlere çıkmak gibi bir durum olmayacağı için ilk 5000 km. lastikleri değiştirmeseniz de olur.Hem yeni motosiklet aldığınız için ekstra masrafınız da olmaz ;)
Ve lastiklerin iyi olmadığını bilmek,yeni başlayan arkadaşlarımız için psikolojik olarak temkinli kullanmaya yöneltecektir.Bu da bence 5000 km. boyunca olması gerekendir.
Bir de ne olur sormayın artık, arkadaşlar cbr almayı düşünüyorum ama en son kaç basıyor? diye!
Basmıyor kardeşim,bu motosiklet limitlerde gitmek amacıyla yapılmadı.Ne frenleri,ne lastikleri limitte gitmeye yetecek kadar iyi değil.
Bu amaç için yapılmadığını söylemek istiyor sana eğer dilinden anlıyorsan.
Evet torklu,atik ancak bunları şehir içinde bayılma diye yapmışlar.Ne olur burada ben ve benim gibi düşünenlere güvenmiyorsan Honda mühendislerine güven! 170 yapsa ne fark eder, 180 yapsa ne fark eder? 180 yapmıyor diye almayacaksan alma,katılma aramıza.
Çünkü zaten o zaman aramızda(motosiklet camiası) fazla kalıcı olmayacaksın! Hayat güzel, genç yaşta veda etmek istiyorsan o senin bileceğin iş.
Ancak biraz olsun seni büyütüp bugünlere getirenlere karşı da sorumluluğun olduğunu unutma! (Bu kısım 19-25 yaş içindi)
Son olarak motosiklet fuarı ile ilgili düşündüklerimi paylaşayım.
1-Honda resmen kendi sonunu hazırlamış fiyat politikasıyla! NC750 S 22.500 TL iken, aynı sınıfta MT-07 19.500 TL dahası MT-07 yaklaşık 20 beygir daha fazla sunuyor!
2-Türkiye'de iyi satış rakamlarına ulaşan CBF 1000 modelini artık ithal etmeyecekmiş.Sebebini sorduğumda; "getirirsek fiyatı 33.000 TL olacaktı satılmaz diye getirmeme kararı aldılar" dendi.Bu motosiklet 27.500 ken 33.000 TL olması akıl alır gibi değil.
3-NC 750 X modeli de sunduklarına göre fiyatı fazla geldi bana.O rakama (25.000 TL) MT-09 'u tercih ederdim.
Diğer markalara değinmiyorum bile.Uçmuş gitmişler.Türkiye standartlarında üst düzey gelir grubundaysanız Ducati de olur,BMW de,KTM de
Ancak fiyat/performans olarak benim için fuarın gözdesi MT-09 idi.
Genel olarak model ve fiyat politikasıyla da Yamaha fuarın gözdesi olmuştur benim için.
Bu yazdıklarım görecelidir,beni bağlar.
Sonra yok cahilsin,yok böylesin diye gelmeyin ;)
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
peki düzelteyim
ben racing'te çok artçı oldum 600'ünede 1000'inede bindim 170'le tek tekere kalkanın arkasına da oturdum 100'le gitmeye korkanında, bir kaç defa haricinde hiç gidona geçmedim , gidonda gördüğüm en yüksek hız 240'tır nasıl makinalar olduğunu çok iyi biliyorum maddi imkanım olmasına rağmen gidon tecrübem yok diye oldumu ????
Hadi canım başka kapıya
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------
Arkadaşlar ben Antalya'da yaşıyorum inanmayan varsa bir hafta sonu buyursun gelsin hem ağırlarım hem de tek teker neymiş gidon neymiş direksiyon neymiş 600'lüklerde 1000'lerde tecrübe ederler, ulan ne gurupmuş burası be adamı üye olduğuna pişman ettiniz biriniz 250r'a racing dedik diye ortalığı yıkar öbürünüze gidonun kelime anlamını sorsam bilmez google'a bakar birde çıkar burda caka satar, arkadaş ben motor ustası değilim kör cahil 250r'ı racing sanan gidona direksiyon diyen, gidon tecrübesi olmayan (sinerlerim bozuldu yine), basit bir adamım sizin gibi ustaların arasında benim işim olmaz, hadi size hayırlı forumlar...
Herkese merhaba, forumu bir suredir takip ediyorum oldukça basarılı, aklınıza takılan her turlu bilgiye ulaşabileceğiniz bir kaynak gibi olmuş. herkesin oncelikle emeğine sağlık.(gerçi uzun bi forum olmuş insan neresine bakacağını sasırıyor
Hondanın güvenli surus eğitimlerine katıldım ve kısmet olursa 1-2 hafta içinde cbr250 ile aranıza katılacağım. Ancak kararsız kalmama neden olan bir kac konu var. Bununla ilgili yardımcı olursanız sevinirim.
1-Boyum ile ilgili bu motorda bir sıkıntı yasadıgımı düşünüyorum. 1,85 boyundayım ve motorun ustune oturduğumda gerçekten altımda kucuk kalıyor. Ancak genelde söylenen ilk motorum olacağı için sekile cok bakmamam gerektiği, önemli olanın bir sekilde acemiliği atmak olduğu yönünde. Bu konudaki dusunceleriniz ve yönlendirmeniz nedir?
2-2014 modeli(cift farlı)turkiye ye gelecekmidir? Bunun beklememin bir gerekliliği varmıdır?Sıfır mı yoksa ikinci el mi almam önerilir?
Su kararsızlığı atmamda yardımcı olursanız cok sevinirim..
Merhaba arkadaslar ben de aranıza katıldım 2 güne gelecek motorum Konya'dan 2013 model 2.900 km de galeriden aldım siyah renk ilk vitesli motorum olacak bir de koruma takozu takdırdım gırenajın altına takılanlardan düş kalk çok olacak gibi haydi hayırlısı.
Kask agv k-4 mat siyah
Mont Revit mercury
Eldiven Revit monster
Dizlik dainese
Ve ehliyetsiz ben trafiğe çıkmayacağım uzun süre 1 Nisan'da ehliyet yaşım doluyor ama sınav haziranda o yüzden trafikten uzak duracağım bir süre. Tekeriniz düz bassın !
1- Boyunuz konusunda yorum yapamayacagim ama suruste sorun yaratmiyorsa bence de dert etmeyin.
2-Cift farli gelmeyecek. Sifir alacak maddi durumunuz varsa sifir almak her zaman en garantilisidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Hayirli olsun. Kazasiz belasiz surusler diliyorum. Dus kalk neden cok olmali, bence hic olmayadabilir. Temkinli kullandiktan sonra. Her motora binen duser diye bir kural yok bence.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)