Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Şubat 2014, 22:56
#18861
Bu alete çanta hiç yakışmıyor canlı canlı görünce topcase li bi cbr 250r bana hak vereceksiniz. Depo üstü çanta ya da sırt çantası kullanın şahsen ben öyle yapıyorum ve uzun yol yani 250km yol gittim hiç bir sıkıntı çıkarmadı.Uzun yolda da seni rüzgardan korur. Ama sele konusu tabi biraz değişiyo.Sert diyorsan sele pedleri var onlardan alıp kullanabilirsin.Fuarda çeşit çeşit bulabilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
Fuara kaç kişi gider pazar günü toplanıp hep birlikte gidelim.
Reklamlar
-
20 Şubat 2014, 23:35
#18862
Öncelikle herkese merhaba, arkadalar ilk 100 km yi kazasız belasız yaptım. motor rodaj döneminde diye fazla zorlama dedi servis. Acemi olduğumdan bazı şeylerin farkında değilim pek bu aletin normal devir aralığı nedir? 3 ve 4. viteste 5000 li devirlerde kullanıyorum. 5000 i hiç geçirmedim
-
20 Şubat 2014, 23:44
#18863
cagatay_h adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese merhaba, arkadalar ilk 100 km yi kazasız belasız yaptım. motor rodaj döneminde diye fazla zorlama dedi servis. Acemi olduğumdan bazı şeylerin farkında değilim pek bu aletin normal devir aralığı nedir? 3 ve 4. viteste 5000 li devirlerde kullanıyorum. 5000 i hiç geçirmedim
bi 500 km ye kadar öyle kullan ondan sonra ara ara yüksek devirleri gör in geri uzun yolda yapma rodajı şehir içinde bir yükselt bir indir devri demişti barkın abi doğru yoldasın
-
21 Şubat 2014, 00:25
#18864
aslında çantayı artçım için istiyorum scootera alıştı vitesliye ikna edemedim bi türlü belki böyle çantalı hale getirsem cbrı kabul edebilir bide 2 3 km her sabah iş yrine gidiyoruz beraber kısa mesafede kullanıcam gnelde uygun olurmu cbr bilmiyorum. uzun yolda yapmak istiyorum şuanki fiddle la çanakkalye gittim geldim. zor oldu cbrla daha rahat olur tabi ama genelde işte kısa mesafe olacak kullanımım ama aklımda hala vitesli var
-
21 Şubat 2014, 11:51
#18865
retgorus adlı üyeden alıntı
Geçen yaz 2200 km'lik bir tatil yaptım CBR250 ile.. durmadan aldığım en uzun mesafe Marmaris-Selimiyeden Ankaraya, yaklaşık 700km ve 10.5 saat sürdü... Geldim mi geldim ama üç gün parmaklarım uyuşuktu titreşimden :D.. Yolculukta hız konusunda bir sıkıntı olmadı.. Yalnız agrasiwe'ye katılıyorum sele harbi den sertmiş... Zaman olarak çoğunlukla şehiriçi kullanacaksan çok uygun.. yok ben sürekli şehirdışına kaçarım dersen daha rahat bir tercih yapmanı öneririm...
geçen yaz 7 kez istanbul izmir arası gidip geldim. gayet rahat ve konforlu bana göre. rüzgar almıyor fazla. oturuş pozisyonu da iyi. hız konusunda da sorun yok yokuşlarda bile bayılmıyor torku yerinde.
titreşim biraz var ancak 650 km boyunca hiç durup dinlenmeyecek değilsiniz. 150 - 200 km'de bir 10 ar dakika dinlenirseniz bir sorun olmaz.
-
21 Şubat 2014, 18:23
#18866
http://www.change.org/tr/kampanyalar/k%C3%B6pr%C3%BC-ve-otoyollarda-motosikletler-birinci-s%C4%B1n%C4%B1f-ara%C3%A7-olarak-%C3%BCcretlendirilmesin-ulastirmaportal
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
http://www.change.org/tr/kampanyalar...lastirmaportal
destekleyelim lütfen...
-
21 Şubat 2014, 18:58
#18867
arkadaşlar çanta düşünen varsa givi çanta demiri givi e340n topcase ve shad led tabla altı ışık satılıktır motorla veya motordan ayrı da verebilirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3163868/detay/
-
22 Şubat 2014, 00:39
#18868
arkadaşlar öncelikle hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum şu motorun bayadır hayalini kuruyorum elimde 5000 nakit var 5000 liralık taşıt kredisi çekip 2.ele 9-10 bin arası bir cbr 250 almak istiyorum şöyle temiz sizce böyle bi alımda bulunmak mantıklı mı sizin değerli görüşlerinizi almak istedim.
-
22 Şubat 2014, 03:20
#18869
calm driver adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum şu motorun bayadır hayalini kuruyorum elimde 5000 nakit var 5000 liralık taşıt kredisi çekip 2.ele 9-10 bin arası bir cbr 250 almak istiyorum şöyle temiz sizce böyle bi alımda bulunmak mantıklı mı sizin değerli görüşlerinizi almak istedim.
heralde mantıklı kardeşim, 2013 model çok temizini bulursun o paraya, hatta biraz daha altına bulup geri kalanına da ekipman tamamlarsın...
-
22 Şubat 2014, 10:42
#18870
Merhabalar,
Temiz, kazasız 2. el almak isteyen varsa biraz beklesin benim satma niyetim var, bazı durumlar var 1-3 hafta icerisinde netlesir herhalde. mart 2013 cıkıslı, beyaz, 4800 km de, lastıkler pırellı rossı II, 5000 bakımını bu aralar yaptıracagım ama satılırsa alacak arkadasla beraber de yaptırabılırız, sorun degil.
-
22 Şubat 2014, 10:50
#18871
hesbup adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Temiz, kazasız 2. el almak isteyen varsa biraz beklesin benim satma niyetim var, bazı durumlar var 1-3 hafta icerisinde netlesir herhalde. mart 2013 cıkıslı, beyaz, 4800 km de, lastıkler pırellı rossı II, 5000 bakımını bu aralar yaptıracagım ama satılırsa alacak arkadasla beraber de yaptırabılırız, sorun degil.
kardeşim merhaba. Motosikleti fiyat ne biçeceksın? ve güncel resımlerını koyarsan sevınıırm. Arkadasıma motor arıyoruz.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
22 Şubat 2014, 11:13
#18872
cx571 adlı üyeden alıntı
kardeşim merhaba. Motosikleti fiyat ne biçeceksın? ve güncel resımlerını koyarsan sevınıırm. Arkadasıma motor arıyoruz.
Merhaba,
Fiyatı belirlemedim ama piyasası gordugum kadarı ile km ye gore 9000-10000 arası, benim ilave olarak 750 tl lik lastik masrafım oldu, lastiklerde daha 2000 km oldu. Orjinal lastiklerde duruyor. Fiyatı ona gore belirleriz, zaten degeri neyse o da ona gider sanıyorum.
600 cc motor alacagımdan satıyorum, sadece motoru belirleyecegım bu haftalarda o yuzden bekliyorum, yanlıs anlamayın ama parasına ıhtıyacım oldugundan degıl, dıger motoru almadan satarsam tam motora bınılecek aylarda motorsuz kalmamak ıcın beklıyorum
Durum netlesince tabiki fotograf eklerim, sahibinden.com dan once buraya koyar bırkac gun beklerım, maksat motorun sevdalısına ve gruptan birisine gıtsın yoksa her turlu anında satılacagına suphem yok
-
23 Şubat 2014, 00:52
#18873
Merhabalar.
Motorumla 650 km yi devirdim hayırlısıyla.
Bu gün başımdan bir olay geçti anlatmak isterim.
Eskişehirliyim bu arada.
Esogü ye gidicektim kavşağa yaklaştım ve Barkın abinin de videolarında öğrettiği gibi vites küçültürken bir yandan da hafiften ara gaz verdim ilk kez yaptığım şey değildir 650 km dir hep öyle vites küçültmüşümdür ama bu sefer 5 den 4 e inerkendi sanırım birden devir 0 a düştü motor stop etti ama o sırada debriyaj çekili olduğundan gitmeye devam etti ve fren yapıp durdum. Sonra 1 e takıp motoru tekrar çalıştırdım ve bir sorun olmadı.
Sorun neden olmuş olabilir?
Bu arada ikinci sorumda yokuş aşağı inerken debriyaj + frenle mi inmek daha doğru olur yoksa motor freniyle mi?
Bu arada bu gün saat 11 civarlarında Esogü kavşağından geçen siyah givi çantalı cbrcı burda mı?
-
23 Şubat 2014, 01:47
#18874
arkadaşlar tigerin GPm2-800 KARBON son model dediler egsozunu aldım motor şimdi 553 km oldu biraz daha olsunda takar resım ve video atarım
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...55037407/detay
linkdekinin aynısı
-
23 Şubat 2014, 02:50
#18875
Bende ilgilenebilirim yarın biriyle görüşcem nasipse olmazsa tabi ilk öncelik cx571 de
-
23 Şubat 2014, 13:48
#18876
arkadaşlar cbr250 nin üzerine oturunca topuklarım yere tam değmiyor. sele traşlama veya motoru alçaltma konusunda bilgisi tecrübesi olan var mı bu motorla ilgili.
-
23 Şubat 2014, 14:34
#18877
-
23 Şubat 2014, 16:15
#18878
BSY adlı üyeden alıntı
Merhabalar.
Motorumla 650 km yi devirdim hayırlısıyla.
Bu gün başımdan bir olay geçti anlatmak isterim.
Eskişehirliyim bu arada.
Esogü ye gidicektim kavşağa yaklaştım ve Barkın abinin de videolarında öğrettiği gibi vites küçültürken bir yandan da hafiften ara gaz verdim ilk kez yaptığım şey değildir 650 km dir hep öyle vites küçültmüşümdür ama bu sefer 5 den 4 e inerkendi sanırım birden devir 0 a düştü motor stop etti ama o sırada debriyaj çekili olduğundan gitmeye devam etti ve fren yapıp durdum. Sonra 1 e takıp motoru tekrar çalıştırdım ve bir sorun olmadı.
Sorun neden olmuş olabilir?
Bu arada ikinci sorumda yokuş aşağı inerken debriyaj + frenle mi inmek daha doğru olur yoksa motor freniyle mi?
Bu arada bu gün saat 11 civarlarında Esogü kavşağından geçen siyah givi çantalı cbrcı burda mı?
Bir fikri olan yok mu arkadaşlar.???
-
23 Şubat 2014, 16:18
#18879
BSY adlı üyeden alıntı
Bir fikri olan yok mu arkadaşlar.???
arıza stop olayına bişey diyemem ama yokus inişlerde debriyajsız motor freni + frenle inmek daha saglıklıdır
hem fren balataları hemde debriyaj balataları cok yıpranmamıs olur. fren kuvvetide artar
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
23 Şubat 2014, 22:55
#18880
BSY adlı üyeden alıntı
Merhabalar.
Motorumla 650 km yi devirdim hayırlısıyla.
Bu gün başımdan bir olay geçti anlatmak isterim.
Eskişehirliyim bu arada.
Esogü ye gidicektim kavşağa yaklaştım ve Barkın abinin de videolarında öğrettiği gibi vites küçültürken bir yandan da hafiften ara gaz verdim ilk kez yaptığım şey değildir 650 km dir hep öyle vites küçültmüşümdür ama bu sefer 5 den 4 e inerkendi sanırım birden devir 0 a düştü motor stop etti ama o sırada debriyaj çekili olduğundan gitmeye devam etti ve fren yapıp durdum. Sonra 1 e takıp motoru tekrar çalıştırdım ve bir sorun olmadı.
Sorun neden olmuş olabilir?
Bu arada ikinci sorumda yokuş aşağı inerken debriyaj + frenle mi inmek daha doğru olur yoksa motor freniyle mi?
Bu arada bu gün saat 11 civarlarında Esogü kavşağından geçen siyah givi çantalı cbrcı burda mı?
Garantiden bujinizi değiştirin kesinlikle buji arızalı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler