Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Şubat 2014, 19:22
#18741
O deponun üstündeki zımpırtı neyse benim olmalı
Reklamlar
-
11 Şubat 2014, 20:09
#18742
Bugun ilk trafikte surus deneyimimi yasadim. Panik ve tedirginlikle gecen yokus deneyimim haricinde duz ve az virajli bir asfaltta 4 km gittim. Sohbet kisminda ehliyet almadan once konu basliginda acemiligimi anlattim Tabii farkinda olmayip su an farkina vardigim sey ise gidon turu dar olmasina ragmen donuslerde hicbir sorun veya zorlukla karsilasmadim. Anlasilan kolay alisilabilecek bir konu gidon turu kisaligi. Kollari mumkun oldugunca kasmadan ve asiri one egilmeden kullanmaya dikkat ettim.
-
12 Şubat 2014, 00:05
#18743
Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı
Bugun ilk trafikte surus deneyimimi yasadim. Panik ve tedirginlikle gecen yokus deneyimim haricinde duz ve az virajli bir asfaltta 4 km gittim. Sohbet kisminda ehliyet almadan once konu basliginda acemiligimi anlattim
Tabii farkinda olmayip su an farkina vardigim sey ise gidon turu dar olmasina ragmen donuslerde hicbir sorun veya zorlukla karsilasmadim. Anlasilan kolay alisilabilecek bir konu gidon turu kisaligi. Kollari mumkun oldugunca kasmadan ve asiri one egilmeden kullanmaya dikkat ettim.
O zaman haaydi hayırlı olsun diyelim, yalnız ilk başlarda çok yoğun trafiğe karışma ama günlük kullanmaya çalış zamanla alışırsın sürüşü çok keyifli bir motor
-
12 Şubat 2014, 00:06
#18744
-
12 Şubat 2014, 00:21
#18745
Arkadaşlar ön ve arka teker için lastik hava basınçlarını kaça ayarlıyorsunuz?
-
12 Şubat 2014, 04:01
#18746
Hannas adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ön ve arka teker için lastik hava basınçlarını kaça ayarlıyorsunuz?
Valla ben arka 30 ön 28 yapıyorum sen kendi sürüşüne göre ayarla derim çünkü gerçekten farkettiriyor.
-
12 Şubat 2014, 12:29
#18747
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
Valla ben arka 30 ön 28 yapıyorum sen kendi sürüşüne göre ayarla derim çünkü gerçekten farkettiriyor.
Saolasın kardeşim
-
12 Şubat 2014, 12:58
#18748
arka 31 ön 29 kitapçıkta böyle yazıyordu sanki.
baya zamlanmış motor ya 12000 olmuş 2013 modelinin fiyatı. hayret yani.
gerçi satmayı düşünüyordum kaç aydır ama havalar ısındıkça ayrılmak zor gelecek sanırım. hava güzel olunca çok keyif veriyor meret.
-
12 Şubat 2014, 15:49
#18749
agrasiwe adlı üyeden alıntı
grinin renginden yapabilirim motoru...
Motor değiştirmeyecek olsam kesin ben de yapardım, çok güzel gri rengi.
Bir de nette bunun givi yan çanta takılmış hali var, tadından yenmez.
Lastik basıncı kılavuzda yazan; tek başına: 29 - 29, artçılı: 29 - 33
Az önce Motoron dergisi okudum. 2012/2013 yılı TR komple supersport veyahut 250cc satışında cbr250r uzak ara birinciymiş.
Ninja 250r 137 adet - ybr125 150 adet - cbr250r 1100 adet
-
12 Şubat 2014, 15:54
#18750
Dezinho adlı üyeden alıntı
Motor değiştirmeyecek olsam kesin ben de yapardım, çok güzel gri rengi.
Bir de nette bunun givi yan çanta takılmış hali var, tadından yenmez.
Lastik basıncı kılavuzda yazan; tek başına: 29 - 29, artçılı: 29 - 33
Az önce Motoron dergisi okudum. 2012/2013 yılı TR komple supersport veyahut 250cc satışında cbr250r uzak ara birinciymiş.
Ninja 250r 137 adet - ybr125 150 adet - cbr250r 1100 adet
ne kadar cbr o kadar çok parça ve teknik destek demek :D güzel güzel
-
12 Şubat 2014, 17:57
#18751
Arkadaşlar motoru 1000 bakımına götüreceğim. rodaj bakımında nelere dikkat etmek gerek? Gerçi ustalar her şeyi biliyorlar ona diyecek bir şeyim yok fakat özel olarak yaşadığınız ve değinmek istediğiniz başka konu var mı? Sanırım bir tek yağ değişimi için ücret ödenmesi gerekiyormuş başka bir durum var mı?
-
12 Şubat 2014, 18:12
#18752
beyler motorun fiyatının düşme ihtimali var mı yani daha önce böyle bir durum yaşayan gören var mı yoksa 12 den düşmesi olanaksız mıdır?
-
12 Şubat 2014, 18:25
#18753
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
Valla ben arka 30 ön 28 yapıyorum sen kendi sürüşüne göre ayarla derim çünkü gerçekten farkettiriyor.
Peki bu hava basma indirme ve kontrol icin hangi cihazi kullaniyorsunuz. Oneriniz olur mu? Benzincilerdeki makinanin dogru gostermedigi ve guvenilir olmadigi soyleniyor da.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------
Dezinho adlı üyeden alıntı
Motor değiştirmeyecek olsam kesin ben de yapardım, çok güzel gri rengi.
Bir de nette bunun givi yan çanta takılmış hali var, tadından yenmez.
Lastik basıncı kılavuzda yazan; tek başına: 29 - 29, artçılı: 29 - 33
Az önce Motoron dergisi okudum. 2012/2013 yılı TR komple supersport veyahut 250cc satışında cbr250r uzak ara birinciymiş.
Ninja 250r 137 adet - ybr125 150 adet - cbr250r 1100 adet
Internetteki cantali griye ben de hastayim. Peki bunu nasil yaptirabiliriz? Parcalari boyaya mi vererek yoksa honda da bu renk grenaj var mi?
-
12 Şubat 2014, 19:59
#18754
Evet beyler,
Çoğumuz demeyeyim ama kendi adıma konuşmak gerekirse motosiklette bot kullanımı için pek üstüne düşmüyoruz. Bugün biraz bakındım internette. Alpinestars'ın S-MX 2 kısa bot modelini gördüm. Yaz kullanımı için ideal gibi görünüyor. Kış kullanımında ise çok soğuk ve yağmur olmadığı sürece idare eder diye düşünüyorum.
Sizce durum nedir ? Alternatifler var mıdır ? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Link : http://www.brnmotor.com.tr/Alpinesta...t,PR-1514.html
-
12 Şubat 2014, 20:03
#18755
sametozturk adlı üyeden alıntı
Evet beyler,
Çoğumuz demeyeyim ama kendi adıma konuşmak gerekirse motosiklette bot kullanımı için pek üstüne düşmüyoruz. Bugün biraz bakındım internette. Alpinestars'ın S-MX 2 kısa bot modelini gördüm. Yaz kullanımı için ideal gibi görünüyor. Kış kullanımında ise çok soğuk ve yağmur olmadığı sürece idare eder diye düşünüyorum.
Sizce durum nedir ? Alternatifler var mıdır ? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Link :
http://www.brnmotor.com.tr/Alpinesta...t,PR-1514.html
bende alacağım birtane bot, uzun olanları tercih ediniz bence
-
12 Şubat 2014, 20:11
#18756
MrMaydec adlı üyeden alıntı
bende alacağım birtane bot, uzun olanları tercih ediniz bence
Bence de koruma açısından uzun bot olması çok çok daha iyi. Fakat kullanım açısından baktığınızda yazın uzun botu kullanmak eziyet olabilir. Kokuya sebebiyet verebilir. Kısa olanı daha mantıklı gibime geliyor şu durumda.
Alacağım botu da mali açıdan 4 mevsim niyetiyle alıyorum. Son aylarda yaptığım masraflar belimi büktü birazcık
-
12 Şubat 2014, 21:01
#18757
Bende uzun korumali bot var. Kisalar kaval kemigini korumaz ama yazin sicaginda uzun nasil giyilir o da ayri konu.
-
12 Şubat 2014, 22:30
#18758
Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı
Bende uzun korumali bot var. Kisalar kaval kemigini korumaz ama yazin sicaginda uzun nasil giyilir o da ayri konu.
Akşam işten eve geçerken Hudson Deri'ye uğradım. Yds'nin botunu inceledim. Fakat bilek kemiği için olan koruma yumuşak. Parmak için olan kısım sert fakat fotoğraftaki alpinestars kadar güven vermedi.
Sonrasında Motomax-Ergür Motor'a geçtim. Orda Dainese'in uzun botunu giydim. Onun da parmak koruması olarak sert fakat slider'ı yoktu. Uzun olması nedeniyle çok arada kaldım. Dainese'in uzun botu 870 liraydı.
-
12 Şubat 2014, 23:19
#18759
)
Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı
Peki bu hava basma indirme ve kontrol icin hangi cihazi kullaniyorsunuz. Oneriniz olur mu? Benzincilerdeki makinanin dogru gostermedigi ve guvenilir olmadigi soyleniyor da.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------
Internetteki cantali griye ben de hastayim. Peki bunu nasil yaptirabiliriz? Parcalari boyaya mi vererek yoksa honda da bu renk grenaj var mi?
ben benzinlikcide basiyorum havasını. ön 29 arkayi artçı olursa 33 (genelde yazın çok binen oluyo) olmazsada 29 yapiyom. 1psi fazladan basiyorum, çıkarırken hava kaçırma olasılığına karşı. Hava pompalari tabi farklılık gosterebilir. Ama hemen hemen doğru oluyorlar. Bi kaç benzinlikcide denedim.
Grenajlarin da o renkleri yok diye biliyorum ama yanlış bilgi olmasin. Servisi Arayıp sorarsan daha net bilgi edinirsin.
-
12 Şubat 2014, 23:24
#18760
Gri parçaları servis extra ücretle getirtiyor izmirde kırmızı yapan var bütün grenajlar 2000 lira tuttu diğer grenajlarıda sattı ama ne kadara sattığını hatırlamıyorum motor manisadaydı şimdi ne olmuştur bilemiyorum bi ara sahibindende var dı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
sametozturk adlı üyeden alıntı
Evet beyler,
Çoğumuz demeyeyim ama kendi adıma konuşmak gerekirse motosiklette bot kullanımı için pek üstüne düşmüyoruz. Bugün biraz bakındım internette. Alpinestars'ın S-MX 2 kısa bot modelini gördüm. Yaz kullanımı için ideal gibi görünüyor. Kış kullanımında ise çok soğuk ve yağmur olmadığı sürece idare eder diye düşünüyorum.
Sizce durum nedir ? Alternatifler var mıdır ? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Link :
http://www.brnmotor.com.tr/Alpinesta...t,PR-1514.html
Sizede uğrayacaktım ama mng j-kargo kapanmış girnede mecbur bostanlıya oradanda eve geçtim ama geleceğim en yakın zamanda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler