Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Şubat 2014, 21:10
#18681
http://www.rushlane.com/photos/honda-activa-125-cbr500r-cx-01-pcx125-at-auto-expo-picture-47.html
2014 hindistan auto expo, gördüğünüz gibi 2014 cbr250r modeli hiç değişmemiş, çok büyük ihtimalle bizde de ve tüm dünyada değişmeyecek.
Reklamlar
-
08 Şubat 2014, 01:27
#18682
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Buğra, dostum bence kesinlikle benzinle alakalı değil. Ben motosikleti 800 Km'de almıştım. Bir kere stop etmedi. Ama arkadaş 2013 Cbr 250 aldı, o da zaman zaman senin yaşadığın sorunu yaşıyormuş. Ona da benzinden demişler ama elemanın kullanmadığı marka kalmadı, hala ayar tutturamadı.
Motosiklet çok yeni. Havalar da çok iyi değil. O yüzden hele bi rodajı bitir de. Sonra bakalım performansına. O zaman belli olur az çok sorun.
Ama internette bu durumu paylaşan pek 2013+ model Cbr 250 kullanıcısı yok.
Şimdiden "sorun var" demek yanlış bence. Bi de motosikletin üzerine çok titreme. Sakınan göze çöp batıyor ne yazık ki. Bir sorundan ne kadar korkarsan başına gelme ihtimali de o kadar artıyor ilginç bir şekilde.
İsmail motorumu çok seviyorum ama pek üzerine titrediğim söylenemez. Zaten geçen angaraj topantısı dönüşünde gece 11 civarı aşırı buzlanmada yatırdım motoru. Döner kavşak da gündüz su kaçağı olmuş oda gece cam gibi buz olmuş. Motosiklet en az 6-7 metre yerde sürtünmesine rağmen sadece vites pegi ve gidon topuzu yerle temas etmiş. Vites pegini söktük düzelttik iki kat mat siyah boya attık sıfırından farkı kalmadı bakan anlayamıyor. Arkadaşlar buza dikkat edin yağmur, kar, dolu, 30-40 cm su birikintisi vs. hepsinde sürmüşlüğüm vardır buz çok farklı bir olay iki teker birden tutunmayı bırakıyor yere yapışıyorsun Motosiklet çok dikkat çekiyor nazara inanırmısınız bilmem ama ben yerden kalkarken inanıyordum..
-
08 Şubat 2014, 01:35
#18683
arkadaşlar olmasın tabı kı ama eger cıtırdan kaza yapan olursa ya da baska nedenle degıstırmek zorunda olan olursa.servıs fıyatından cok daha ucuza 0 kondusyonda sınyaller mevcut elımde.bı de kelepır 4x mont.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...7155410/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...2218055/detay/
-
08 Şubat 2014, 03:15
#18684
agrasiwe adlı üyeden alıntı
bu nasıl bir ses hocam, bende 5000 devirden bayağı yukarda artık devir artınca çıkıyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
arkadaşlar, bu akşam forumda nietzsche nikli savaş abimle bana bayağı yakınmış, görüştüm akşam tanıştım, saolsun kendi motorunu verdi deneme şansım oldu, ilk başlarda tam anlayamadım ama caddede bir iki tur atınca farkettim ki onda da aynı ses var, sanırım ben biraz pimpirikliyim, ama olsun, savaş abimi tanımış oldum, kendisi mükemmel mütevazi bir insan... insallah en kısa sürede bir araya gelip aktivitelere devam edicez...
not: bu arada yakında veya bir yerlerde denk gelirsem bir arkadaşımın daha motorunu denerim :D bu sefer kesin emin olurum..
Pimpiriklik değil abi genelnde sorun var benim bunu anlatmam 3 ay sürdü sonunda yaptılar özeldende ulaştım size
-
08 Şubat 2014, 12:13
#18685
Yakin zamanda lastiklerini degistiren oldu mu? Olduysa ne aldiniz ve kaca maloldu? Orijinal lastikleri cok mu kotu gercekten?
-
08 Şubat 2014, 13:30
#18686
Derslerimden dolayı ne zamandır motora binemiyordum bugün ve dün binebildim motoruma dün 100 le korkmadan aldığım virajda bu gun 70 le zor döndüm sanki motor kendini birakiyomuş gibi hissettim neden olmuştur acaba bilen varmı? Lastiktenmidir sorun? Yada ne yapabilirim düz yolda bile sanki kayarak gidiyorum gibi hissediyorum daha önce hiç olmamıştı. Not üstünde ircler var.
-
08 Şubat 2014, 15:30
#18687
BSY adlı üyeden alıntı
Derslerimden dolayı ne zamandır motora binemiyordum bugün ve dün binebildim motoruma dün 100 le korkmadan aldığım virajda bu gun 70 le zor döndüm sanki motor kendini birakiyomuş gibi hissettim neden olmuştur acaba bilen varmı? Lastiktenmidir sorun? Yada ne yapabilirim düz yolda bile sanki kayarak gidiyorum gibi hissediyorum daha önce hiç olmamıştı. Not üstünde ircler var.
Şimdi bunun tam nedeni nedir kesin bişey söylemek sacma olur. Iki gün arasinda ruh halinden tut hava şartları yoldaki tozdu kıldı tüydü yündü hepsinden olabilir. Lastik havasından olabilir kendine güvenin dün tamken bugün okadar güvenememis olabilirsin. Viraja yanlış girmiş olabilirsin. Sana tavsiyem Başka sürüslerinde gene kendini gözlemle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı
Yakin zamanda lastiklerini degistiren oldu mu? Olduysa ne aldiniz ve kaca maloldu? Orijinal lastikleri cok mu kotu gercekten?
Hocam ben 14 bin kmdir orjinal lastikleriyle kullaniyorum. Öyle ahım sahim bi lastik değil tabi. Ama itin genizine sokmayada gerek yok :D karda kışta yağmurda çamurda kullandım. Bu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadım. Tabi virajlarda birçok kişinin yorumuna binaen ekstra dikkatle dönüyorum. Fazla yatirmiyorum. Belkide bu lastiklere fazla guvenmeyerek sürmek daha dikkatli ve kontrollü sürmemizi sağlayarak yardımcı oluyo da olabilir :p bence biraz bu lastiklerle sür. Fazla yüklenme ama. Sanırım motorun daha yeni. Lastiginde rodaji olduğunu unutma. Onunda alışma sureci var. Kazasız belasız sürüşler..
-
09 Şubat 2014, 01:47
#18688
arkadaşlar motorumu satıyorum düşünen varsa ilana bakabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...53163868/detay
-
09 Şubat 2014, 03:44
#18689
can_frat adlı üyeden alıntı
fiyatın sağlammış insallah satarsın.
-
09 Şubat 2014, 13:09
#18690
Nihayet babamla konuştum onunda desteği ile yaza 600rr sayfasına geçiş yapıyorum arkadaşlar birlikteliğimizin son 3-4 ayına girmiş bulunmaktayız.
Yaza kadar sahibindene ilan koymycam aktif olarak kullanmaktayım motorumun bi sıkıntısı kazası bulunmamakta Bursa içinden gelip görmek isteyen varsa buyursun görüşelim masrafsız 2011 model tricolor 20bin km de aktif olarak kullanıyorum km sürekli artacaktır motosikletimi satacağım kış olduğundan fiyatım 8.500 ancak yaza kalırsa bu rakamdan daha yukarısını isteyeceğim. Sadece 2004-2006 model 600rr takaslı.
-
09 Şubat 2014, 13:13
#18691
Hannas adlı üyeden alıntı
Nihayet babamla konuştum onunda desteği ile yaza 600rr sayfasına geçiş yapıyorum arkadaşlar birlikteliğimizin son 3-4 ayına girmiş bulunmaktayız.
Yaza kadar sahibindene ilan koymycam aktif olarak kullanmaktayım motorumun bi sıkıntısı kazası bulunmamakta Bursa içinden gelip görmek isteyen varsa buyursun görüşelim masrafsız 2011 model tricolor 20bin km de aktif olarak kullanıyorum km sürekli artacaktır motosikletimi satacağım kış olduğundan fiyatım 8.500 ancak yaza kalırsa bu rakamdan daha yukarısını isteyeceğim. Sadece 2004-2006 model 600rr takaslı.
hayırlı olsun kardeşim, insallah istediğin motora ulaşman dileğiyle ama sırf bilmediğim için meraktan soruyorum neden 2004-2006 600rr ?
-
09 Şubat 2014, 14:50
#18692
can_frat adlı üyeden alıntı
Ustad satmak için değilde öylesine koymuşsun sanırım.neyse hayırlı olsun diyelim iyi forumlar..
-
09 Şubat 2014, 14:53
#18693
agrasiwe adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun kardeşim, insallah istediğin motora ulaşman dileğiyle ama sırf bilmediğim için meraktan soruyorum neden 2004-2006 600rr ?
2004-2006 modeller 15-16 bin lira kardeşim 2007 ve üstü yeni kasa olduğundan 17-18 den başlıyor fiyatları bende öğrenciyim çalışıp kendim alcam o da beni aşıyor max çıkabilceğim bütçe 16 bin o yüzden yoksa neden yeni modellerini istemeyelim
-
09 Şubat 2014, 15:07
#18694
Hannas adlı üyeden alıntı
2004-2006 modeller 15-16 bin lira kardeşim 2007 ve üstü yeni kasa olduğundan 17-18 den başlıyor fiyatları bende öğrenciyim çalışıp kendim alcam o da beni aşıyor max çıkabilceğim bütçe 16 bin o yüzden yoksa neden yeni modellerini istemeyelim
Inşallah gönlüne göre alırsın eskisi yenisi yok bu işin içine sinen senin olsun iyi sürüşler
-
09 Şubat 2014, 15:13
#18695
Hannas adlı üyeden alıntı
Nihayet babamla konuştum onunda desteği ile yaza 600rr sayfasına geçiş yapıyorum arkadaşlar birlikteliğimizin son 3-4 ayına girmiş bulunmaktayız.
Yaza kadar sahibindene ilan koymycam aktif olarak kullanmaktayım motorumun bi sıkıntısı kazası bulunmamakta Bursa içinden gelip görmek isteyen varsa buyursun görüşelim masrafsız 2011 model tricolor 20bin km de aktif olarak kullanıyorum km sürekli artacaktır motosikletimi satacağım kış olduğundan fiyatım 8.500 ancak yaza kalırsa bu rakamdan daha yukarısını isteyeceğim. Sadece 2004-2006 model 600rr takaslı.
Hannas tecruben hakkında bilgim yok. Bundan önce ne kadar motor kullandın top km bazında tecruben kaç km? Vb bir bilgim yok. Ancak motoru yanlış hatırlamıyorsam daha 2-3.000 km'dir kullanıyorsun galiba? Yanlış hatırlıyorsam kusuruma bakma. Eğer dediğim gibi 125-250cc'de tecruben 30.000 km üzeri değilse tavsiye etmiyorum. Ne yapıp yapmayacağın sana kalmış ama ben bir arkadaş-eş-dost-kardeş-abi her ne olarak görüyorsan beni o şekilde bir tavsiye de bulunmak isterim.
Yine yanlış anlama hiç 600cc bir motor kullandın mı? Racing demiyorum. Genel olarak 600cc tek-çift-dört silindirli bir makineden bahsediyorum? Eğer kullanmadıysan ne demek istediğimi anlayamayacağını düşünüyorum. Yani şöyle söyliyim 1. viteste giderken bir anca öksürüp-hapşırıp dengenin kaybolması ihtimaline karşı gaz kolunu fazla açma ihtimalin bile motorun kafana geçmesine sebeb olur. Ben 660cc tek silindir 50 hp güce sahip olan (Aslında 50 hp felan değil) mt03'ü kullandım ki o motor 2. viteste tekere gelen bir motor. 600rr 95-100 hp civarında bir güç üretiyor. Benim 50 hp dediğim motor ise aslında gerçek 35-40 hp civarında bir güç üretiyor. Yani arka tekerleğe aktarabildiği güçten bahsediyorum. Düşün 35-40 hp makine 2. viteste debriyaj kullanmadan tekere geliyorsa 600rr 100 hp bir makine senin bir anlık acemiliğin sonucu nelere yol açabilir?
Bence sen biraz daha tecrube edin cbr250 ile. Öyle hemen sıkılma. alcağın 2004-2006 arası %99 ihtimal ekmeği yenmiş artık ölü bir motor olucak ve sana bir o kadar da masraf açıcak bunu rahat bir şekilde söylüyorum bak. Çünkü ülkemizde 2000 model olup henüz gösterge üzerinde 30.000 km'yi geçmemiş ama gerçekten 300.000 km'lerde olan motor çok. Ben senin yerinde olsam en kötü 1 sene daha kullanır para biriktirir 2009-2010 ve üzeri bir motor alırım. Nispeten km'sinin gerçek olma olasılığı daha yüksek.
He bu arada kawasaki er6 75 hp ama arka tekerleğe yaklaşık olarak 50-60 hp bir güç aktarıyor. Ama 0-100 3 saniye Umarım işin ciddiyetini sana anlatabilmişimdir. Ben kimseyim, sana karışmak vb bir düşüncem asla olmadı olmaz. Seni tanımıyorum bile. Ama seni tanımayan bir insan bile sana böyle bir açıklama yapıyorsa ciddiye alınması gereken bir şeyler vardır dimi mutlaka?
Sağlıcakla kal. Allah'a emanet ol. Allah kaza bela göstermesin. Tekerin düz bassın dostum.
-
09 Şubat 2014, 16:25
#18696
Pasali1921 adlı üyeden alıntı
Inşallah gönlüne göre alırsın eskisi yenisi yok bu işin içine sinen senin olsun iyi sürüşler
Allah razı olsun kardeşim cümlemize inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Twin adlı üyeden alıntı
Hannas tecruben hakkında bilgim yok. Bundan önce ne kadar motor kullandın top km bazında tecruben kaç km? Vb bir bilgim yok. Ancak motoru yanlış hatırlamıyorsam daha 2-3.000 km'dir kullanıyorsun galiba? Yanlış hatırlıyorsam kusuruma bakma. Eğer dediğim gibi 125-250cc'de tecruben 30.000 km üzeri değilse tavsiye etmiyorum. Ne yapıp yapmayacağın sana kalmış ama ben bir arkadaş-eş-dost-kardeş-abi her ne olarak görüyorsan beni o şekilde bir tavsiye de bulunmak isterim.
Yine yanlış anlama hiç 600cc bir motor kullandın mı? Racing demiyorum. Genel olarak 600cc tek-çift-dört silindirli bir makineden bahsediyorum? Eğer kullanmadıysan ne demek istediğimi anlayamayacağını düşünüyorum. Yani şöyle söyliyim 1. viteste giderken bir anca öksürüp-hapşırıp dengenin kaybolması ihtimaline karşı gaz kolunu fazla açma ihtimalin bile motorun kafana geçmesine sebeb olur. Ben 660cc tek silindir 50 hp güce sahip olan (Aslında 50 hp felan değil) mt03'ü kullandım ki o motor 2. viteste tekere gelen bir motor. 600rr 95-100 hp civarında bir güç üretiyor. Benim 50 hp dediğim motor ise aslında gerçek 35-40 hp civarında bir güç üretiyor. Yani arka tekerleğe aktarabildiği güçten bahsediyorum. Düşün 35-40 hp makine 2. viteste debriyaj kullanmadan tekere geliyorsa 600rr 100 hp bir makine senin bir anlık acemiliğin sonucu nelere yol açabilir?
Bence sen biraz daha tecrube edin cbr250 ile. Öyle hemen sıkılma. alcağın 2004-2006 arası %99 ihtimal ekmeği yenmiş artık ölü bir motor olucak ve sana bir o kadar da masraf açıcak bunu rahat bir şekilde söylüyorum bak. Çünkü ülkemizde 2000 model olup henüz gösterge üzerinde 30.000 km'yi geçmemiş ama gerçekten 300.000 km'lerde olan motor çok. Ben senin yerinde olsam en kötü 1 sene daha kullanır para biriktirir 2009-2010 ve üzeri bir motor alırım. Nispeten km'sinin gerçek olma olasılığı daha yüksek.
He bu arada kawasaki er6 75 hp ama arka tekerleğe yaklaşık olarak 50-60 hp bir güç aktarıyor. Ama 0-100 3 saniye Umarım işin ciddiyetini sana anlatabilmişimdir. Ben kimseyim, sana karışmak vb bir düşüncem asla olmadı olmaz. Seni tanımıyorum bile. Ama seni tanımayan bir insan bile sana böyle bir açıklama yapıyorsa ciddiye alınması gereken bir şeyler vardır dimi mutlaka?
Sağlıcakla kal. Allah'a emanet ol. Allah kaza bela göstermesin. Tekerin düz bassın dostum.
Haklısın kardeşim bunda yanlış anlaşılcak bir durum yok. Evet bahsettiğin gibi 4-5 bin km kadar bi tecrübem var fakat motorum satılmazsa bu en az 10-15 bin olcaktır daha önümde nerden baksan 4 ay var. Fakat ben hep kendimi bilen birisi oldum. Evet ilk motorum cbr250r ve arkadaşlarımın onca tahrik edici sözlerine rağmen ilk 1 hafta 40-50 yi ilk 1 ay 80-90ı geçmedim. Çoğu yerde araçlarla takip mesafemi normalin 3 katı koydum. Arkadaşla motor gezisinde hyo su ile artis artis gazlarken arkamdaki adamın aşağılayıcı sözleriyle gaza gelip sağ kolu çevirmedim. Motorumla bütünleşene kadar trafiğe çıkmadım. Ön kaldırma arka kaldırma gibi 250cc lik motorda apaçi hareketlerde bulunmadım. Bakkala dahi giderken kaskımı kafamdan çıkarmadım. Trafiğe açık alanlar da ne kendi hayatımı riske atcak nede başkasınınkini riske atcak lüzumsuz gazlamalarda bulunmadım. Motosikletim bana yetiyor benim amacım hız değil zaten yüksek hızlara verebilceğim benzin paramda yok ben öğrenciyim. Tek isteğim çocukluğumdan beri hayalini kurduğum o 4 silindir sesini kendi motorum da duymak. Yani uzun lafın kısası ben hep kendimi bilen biri oldum ve olmaya da devam edeceğim. Çok şükür bi kaza da geçirmedim. Sanayideki ustam benden iyisi mezarda der hep. Senin söylediğin herşeyin noktasına kadar sana katılıyorum baya uzun yazdım ama ben bilinçli biri olduğumu düşünüyorum. Söylediklerinin hepsi aklımda olarak bu makineye binecem şayet almak nasip olursa. Kendini bilmeyen adamın 125 liğe bindiğinde bile ilk günden asfaltı öptüğüne bizzat şahit oldum.
Allah hepinizin gönlüne göre versin, kaza bela göstermesin, tekeriniz düz bassın, selametle...
-
09 Şubat 2014, 17:56
#18697
Hannas adlı üyeden alıntı
Allah razı olsun kardeşim cümlemize inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Haklısın kardeşim bunda yanlış anlaşılcak bir durum yok. Evet bahsettiğin gibi 4-5 bin km kadar bi tecrübem var fakat motorum satılmazsa bu en az 10-15 bin olcaktır daha önümde nerden baksan 4 ay var. Fakat ben hep kendimi bilen birisi oldum. Evet ilk motorum cbr250r ve arkadaşlarımın onca tahrik edici sözlerine rağmen ilk 1 hafta 40-50 yi ilk 1 ay 80-90ı geçmedim. Çoğu yerde araçlarla takip mesafemi normalin 3 katı koydum. Arkadaşla motor gezisinde hyo su ile artis artis gazlarken arkamdaki adamın aşağılayıcı sözleriyle gaza gelip sağ kolu çevirmedim. Motorumla bütünleşene kadar trafiğe çıkmadım. Ön kaldırma arka kaldırma gibi 250cc lik motorda apaçi hareketlerde bulunmadım. Bakkala dahi giderken kaskımı kafamdan çıkarmadım. Trafiğe açık alanlar da ne kendi hayatımı riske atcak nede başkasınınkini riske atcak lüzumsuz gazlamalarda bulunmadım. Motosikletim bana yetiyor benim amacım hız değil zaten yüksek hızlara verebilceğim benzin paramda yok ben öğrenciyim. Tek isteğim çocukluğumdan beri hayalini kurduğum o 4 silindir sesini kendi motorum da duymak. Yani uzun lafın kısası ben hep kendimi bilen biri oldum ve olmaya da devam edeceğim. Çok şükür bi kaza da geçirmedim. Sanayideki ustam benden iyisi mezarda der hep. Senin söylediğin herşeyin noktasına kadar sana katılıyorum baya uzun yazdım ama ben bilinçli biri olduğumu düşünüyorum. Söylediklerinin hepsi aklımda olarak bu makineye binecem şayet almak nasip olursa. Kendini bilmeyen adamın 125 liğe bindiğinde bile ilk günden asfaltı öptüğüne bizzat şahit oldum.
Allah hepinizin gönlüne göre versin, kaza bela göstermesin, tekeriniz düz bassın, selametle...
o zaman sana şunu söylemeliyim kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak anlatacağım !!
bende senin gibi cbr 250 r kullandım ;5000 6000 km kadar;
cbr hatayı kabul ediyordu dip gaz gitsen bile maksimum 170 yapan bir güce sahip.
uzun yolda beni çok yoruyordu titreşimden dolayı.
herkes gibi bende 4 silindir istiyordum ve aldım ancak şunu belirtmekte yarar var.!!
ben xj6 diversion f 78 beygir lik bir 600 lük aldım.
tıpkı almadan önce senin gibi ben hız yapmam hızlı gitmem bilincliyim yüksek hızlar verebileceğim benzin param yok amacım 4 silindirin sesini duymak demiştim. !!!
ancaaakkk o dediğin maalesef hiçte öyle olmuyor inan !!
niye biliyonmu o 4 silindirin sesi olsun gücü olsun ivmelenmesi olsun görüntüsü olsun vss. insanı öyle bir tahrik ediyorki o haz o ses o güç ister istemez insanı etkiliyor ve basıyorsun kardeşim basmam diyen yalan söyler !
600 lük olucak ve basmadan gidicem diyen yalan söyler. ve asıl belirtmek istediğim xj6 da çok seri olmasına ragmen ;
sen 600 rr gibi z1000 fjr 1300 vss gibi makinalarla eşdeğer tam bir safkan racing makina alman benim xj6 f alıp kullanmam dan bile 2 katı daha fazla riskli. alıcaksan bile daha düşük hpli hatayı tolere edebilecek daha az agresif makinalara bakmanda önem var .
-
09 Şubat 2014, 18:00
#18698
barodi adlı üyeden alıntı
o zaman sana şunu söylemeliyim kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak anlatacağım !!
bende senin gibi cbr 250 r kullandım ;5000 6000 km kadar;
cbr hatayı kabul ediyordu dip gaz gitsen bile maksimum 170 yapan bir güce sahip.
uzun yolda beni çok yoruyordu titreşimden dolayı.
herkes gibi bende 4 silindir istiyordum ve aldım ancak şunu belirtmekte yarar var.!!
ben xj6 diversion f 78 beygir lik bir 600 lük aldım.
tıpkı almadan önce senin gibi ben hız yapmam hızlı gitmem bilincliyim yüksek hızlar verebileceğim benzin param yok amacım 4 silindirin sesini duymak demiştim. !!!
ancaaakkk o dediğin maalesef hiçte öyle olmuyor inan !!
niye biliyonmu o 4 silindirin sesi olsun gücü olsun ivmelenmesi olsun görüntüsü olsun vss. insanı öyle bir tahrik ediyorki o haz o ses o güç ister istemez insanı etkiliyor ve basıyorsun kardeşim basmam diyen yalan söyler !
600 lük olucak ve basmadan gidicem diyen yalan söyler. ve asıl belirtmek istediğim xj6 da çok seri olmasına ragmen ;
sen 600 rr gibi z1000 fjr 1300 vss gibi makinalarla eşdeğer tam bir safkan racing makina alman benim xj6 f alıp kullanmam dan bile 2 katı daha fazla riskli. alıcaksan bile daha düşük hpli hatayı tolere edebilecek daha az agresif makinalara bakmanda önem var .
Doğrusundur kardeşim ama R dan başka motor türlerine hiç ilgim yok olcaksa racing yoksa elimde ki ile devam. Bakalım kısmet ya daha o paayı denkleştirebilcek miyim denkleştirsem ne zamana denkleşcek bunlar belli değil ben en erken temmuz dedim ama bu yazın sonuna alırım gibime geliyor o zamana kadarda zaten fazlasıyla km yapıp deneyim kazanmış olcam diye düşünüyorum.
-
09 Şubat 2014, 18:16
#18699
Beyler dün aracı yıkamadan önce hiç böyle bir problem yoktu. Dün motoru yıkadım. Yağmurda da 20 25 dakika sürdüm. Bu sabah aşağı indiğimde anahtarı sokarken ve çıkarırken problem oluyor. Takılıyor çıkmıyor.
Daha önce burada yazılmıştı. Anahtar girişini yağlayınca problem kalmıyordu sanırım. Daha önce yaşayan ve bu problemi çözen var mıdır ?
-
09 Şubat 2014, 18:26
#18700
sametozturk adlı üyeden alıntı
Beyler dün aracı yıkamadan önce hiç böyle bir problem yoktu. Dün motoru yıkadım. Yağmurda da 20 25 dakika sürdüm. Bu sabah aşağı indiğimde anahtarı sokarken ve çıkarırken problem oluyor. Takılıyor çıkmıyor.
Daha önce burada yazılmıştı. Anahtar girişini yağlayınca problem kalmıyordu sanırım. Daha önce yaşayan ve bu problemi çözen var mıdır ?
Bende de aynı problem var kardeşim motoru her yıkamamdan sonra anahtarı sokuyorum dönmüyor deli ediyor çözümünü bilmiyorum öğrenirsen burda yazda bizde faydalanalım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)
Bu Konudaki Etiketler