Benzin göstergesindeki çizgiler tam olarak deponun 6 da birinimi gösteriyor kontrol etme şansı olan varmı? Şuan benim son çizgi yanıpsönmeye başladı yaklaşık olarak 2 litre mi kaldı yani depoda ?
Benzin göstergesindeki çizgiler tam olarak deponun 6 da birinimi gösteriyor kontrol etme şansı olan varmı? Şuan benim son çizgi yanıpsönmeye başladı yaklaşık olarak 2 litre mi kaldı yani depoda ?
Nerden aldınız viraj falan denediniz mi yol tutuşu nasıl? Bende Rosso II ile bunun arasında kalmıştım arada baya fiyat farkı var Street'e yönelmeye başladım bende. Yeni bir teker olması da yeni teknolojiyle gelmiş olabileceğini düşündürüyor bana fakat bu sitede gördüğüm üzre manevra kabiliyeti 5 üzerinden 2.
http://moto.michelin.co.uk/tyres/mic...ot-street#perf
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
Yeşil olmamış bence, keşke mavi falan alsaydınız on numara olurdu o zaman.
Merhaba Arkadaşlar, yaklaşık 24 senedir araba kullanan biri olarak İstanbul trafiğinden bunaldığım için motor alacağım. Honda GS1 eğitimini aldım. Ancak ehliyet için daha çok çalışmam lazım. Bunun için de motor lazım. Ehliyet öncesinde motorumu alıp sakin zamanlarda az trafikte çalışayım diyorum ama bu sefer de ehliyetsiz polise yakalanma derdi var. Motor kurslarında ehliyet sınavı öncesi pratik sorunumu halledebilir miyim sizce? Bir de hayalimdeki motor cbr250 ancak acemi biri olarak koruma demirli cbf150 ile baslamak iyi bir fikir gibi geliyor ne dersiniz?
Honda GS1 çok faydalı ancak 15 kisi alındığı için biraz harala gürele oluyor.Ehliyet sınavında olan denge çubuğu mesela orada denedik, diğerleri gibi ben de geçemedim. Yani çok fazla slalom vb çalıştık o güzeldi ama yavaş süratte dengede sürme konusu soru işareti. Denge çubuğunu mevcut halimle kesin geçemem, çalışmak lazım.
GS1 ve GS2 eğitimlerini bende aldım ve şunu söyleyebilirim eğitimlerde kullanılan denge çubuğunun uzunluğu sınavdakinin yaklaşık olarak 2 katı uzunluğunda dolayısı ile sınavda daha kolay oluyor. Eğitimde öğretmek amaçlı özellikle rölantide geçmeye yönlendiriyorlar bu kısım zorluyor fakat hafif sabit gazlı gittiğinizde çok fazla problem olmuyor. Sınavda komisyon görevlileri zaten parkurun başında oturdukları yerden izledikleri için kapalı gazla geçmek yerine hafif gaz vererek geçmen senin için daha kolay olur. Zaten sana illaki kapalı gazla geçeceksin diye söylemiyorlarda yeterki düzgün şekilde geç. Ben sınav sırasında 5 kez denge çubuğundan geçtim ilk 2 sinde çubuktan çıktım diğerlerinde sorun omadı ve ehliyeti aldım çok fazla kafayı buna takmaya gerek yok anlayacağın.
Cbr 250 ile başlarsan bir sıkıntı yaşamazsın,ancak hep söylenen bir şey var 2.el koruma demiri olan cbf-ybr tarzı bir motosikletle başlarsan daha cesur denersin bazı şeyleri ve bu da yeteneğini geliştirmene,sınırları zorlamana yardımcı olur.
0 km de bir cbr 250 ile aman yatırmayayım,grenajları çizmeyeyim diye düşünebilirsin.
Bursadaysanız bende ybr125 var 2.700 km de daha koruma demiri çantası mevcut sadece çizikleri var yavrucağın
birde kursun verdiği hunilerin etrafında 3 turluk sürüşle ilk motosikleti sürmüş oldum, ertesi günde 2. kez motosiklet sürmüş oldum yani sınavda bizde denge çubuğu yoktu hunilerin etrafında sekiz çizdik ve slalom yaptık okadar, listeninde sonundaydım ben yapana kadar herkes gitmiştim tek başıma çevre yolundan kursun binasına kadar ben götürdüm
Abi cbf kurye motoru zevk için biniceksen 1 aya soğursun pideci motoru yani. Ben de ilk vitesli
Motorumu alıcam ilk CBR 125r diyorum sonra kullanım olarak farkları olmadığını duydum zaten honda eğitimide aldıysan yakışıklı yakışıklı CBR 250 ye bin
2 veya 3 sayfa öncesi cbr 250r lastik muhabbeti açılmıştı.Benim araştırmama göre lastik ebatlarında değişiklik yoluna gidenler var , marka konusunda betimleme yapanlar var.Doğrusu cbr 250r orjinal lastikleri motosiklete yetersiz geliyor.Sakin kullanımda dahi bazen nankörlük edebiliyor.Bu durum kişinin motosiklet üzerinde viraj ve frenleme vb. tekniklerini geliştiremiyor.Lastikler de ebat değişikliği yerine hamuru yumuşak lastik taraftarıyım.Orjinal lastikler sert olduğu için zemine öpmesi zayıflıyor ve lastik ömrü baya uzundur.Kalitesini kanıtlamış markalar her daim orjinal lastiklere göre kat ve kat performanslıdır.Lastik tercihi kişinin kendisine ait ; bilinen gerçek uzun ömürlü, yumuşak hamurlu, yük indexsi, hız indexi,sırt deseni garanticiler için kendini ispatlamış marka.
Dostum şöyle diyim ybr kullanıyorum ama bende michelin pilot sporty alıcaktım. Daha sonra street yeni bir lastik olduğunu söylediler. Eee haliyle mantık olarak yeni olan daha teknolojik olur. Sporty kullanmadım ama 90/90/18 ve ön lastiğim 2.75/18 kaça denk geldiğini bilmiyorum çok güzel manevra yapıyorum. Virajlarda nasıl demişsiniz, İstanbul'daysanız imkan olursa görüşelim ybr ile dizlikleri eritir tanıştığımız günün anısı olması için size hediye ederim
2 gün önce michelin street aldım aşırı derece kullanışım kendime güvenim geldi virajlarda diğerleri hiç güven vermiyordu acemi olmama rağmen çok güzel yatıyor motor şuan havalar soğuk olmasına rağmen frenleme mesafesi bile aZaldı bir an önce değiştirin diğer orjinal lastikleri 300 km kullandım ana gelin birde sorun hep korka korka kullandım
Tabii şöyle bir durum da var,cbf aldın varsayalım.1 aya vites olayını çözüp motosiklet kullanırken yaptığın şeyler refleks haline döndüğünde bu sefer de (her şeye rağmen 2 tekerin zevki bambaşkadır) motosiklet cılız gelebilir,görsel olarak heyecanlandırmayabilir.
Motosiklete binmek için zaman yaratayım düşüncesi olmayabilir,yanına gittiğinde heyecanlandırmayabilir.
Bende bu yazdıklarım baskın geldi,cbr 250 aldım
Gerçi kullanım amacına göre durum değişebilir.İstanbul trafiğinden kurtulayım,vakit kaybetmeyeyim,işe gidip geleyim dersen cbf 150 az yakar,araçların arasından rahatlıkla manevra yaparsın,oturuş pozisyonu daha diktir vs.
Umarım gönlündeki motosikleti alır,sağlıkla uzun yıllar keyfini çıkarırsın.
1-2 aya kalmadan sıkılacaksam ve satmaya kalkacaksam tabii cbf anlamsiz olur. Kafam karıştı yine Daha önce cbf kullanıp cbr a geçiş yapan var mı aramizda?
Arkadaşlar sizce bu motoru sıfır almanın anlamı kaldımı ben 8.500 e aldım sıfırını.Şimdiki fiyatı olsa yüzüne bile bakmazdım
Cbr 250 motorunda ikinci el fiyatlari cok fazla değişkenlik gösteriyor. 7500e de var 10500e de var anlamadim acikcasi ve yazanlarin ilan sahiplerinin hepsi cook fazla övüyor motorunu normal ama benim ilk motorum olucak ve ben cbr125 ile cbr250 dusunuyorum ikisinden biri ama kesinlikle honda tarzi ve supersport tarzi istiyorum yardimci olursaniz kullanimi olsun yakiti olsun frenleri olsun vites gecisleri olsun bilgi almak istiyorum
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)