BENZİNE ZAM ZAM CIBIRCILAR... 13 kuruş. 5.03 kurşunsuz. (MORALİM ZIFFIR ZIFFIR ZIFFIR)
BENZİNE ZAM ZAM CIBIRCILAR... 13 kuruş. 5.03 kurşunsuz. (MORALİM ZIFFIR ZIFFIR ZIFFIR)
şu bazı şerefsiz polisler pusuda bekleyip ceza yazıyorlar ya tam bir o..... gerisini siz doldurursunuz !!!ulan şerefsiz madem ceza yazıcan neden saklanıp bir anda ortaya çıkıyorsunuz üstüne sürdüm yavşamanın plaka alttaydı sen bana çakallık yaparsan bende sana yaparım .
Benim tavsiyem orjinal ebatlarını kullanman yönünde seçim senin 150/60 bile tam karşılamıyor çapı
Rosso II'de karar kılıyor gibiydim ama motorcum Michelin'i aradı ve yeni Pilot Streetlerin geleceğini söylemiş 630 liraya arka ön takma dahil fiyat geliyor yine arada kaldım
Ya abi nasıl bir iştir bu lastik anlamadım gitti.
Her yorumu okudum neredeyse şu konuda ama lastik bilgim hala karar vermeme yetmiyo.
Bilenler nolur yardım etsin.Benim isteğim hız performansını biraz da olsa arttırsın ve yol tutuşu daha iyi olsun.
Yağmurda karda çamurda sürmeyeceğim yani onlara gerek yok.
Sadece hız ve tutuşu arttırmak için hangi lastiği önerirsiniz? Almışken bir kere alıcam fiyatı önemsiz.
lastik seçimi yaparken hızı arttırsın diyeni de ilk defa görüyorum dsklmLŞASDfdsşölfdsaiş
Ben prelli diablo rosso 2 diyorum yolda giderken bile çer çöp ne varsa yerden kaldırıyo michelin cbr serisi için hala 2009 teknolojisi ile pilot activ i üretiyor prelli daha yeni teknoloji ayrıca yabancı forumları inceleyin çok net karşılaştırmalar var michelin in de kendisine göre artıları var prellinin de
2014 model Türkiye'ye ne zaman gelir ?
Arkayı 150 yapmanın motoru virajda yatırmaya ne kadar etkisi olur normal boyutlarda da yatırabileceğinden daha fazla olur mu yoksa kabilet mi önemli ?
Buradan büyük cc takıntısı olanlara selam gönderiyorum. Pompacılar sizi bekliyor
Arkadaşlar motoru geçen ay aldık iyi güzel 300 km yol yaptık ama benim pek fazla motor bilgim olmadığı için sizlerden bana bir konuda yardım etmenizi istiyourm. Lastiğime civata girdi. İstanbulda Bahçelievler civarlarında motor lastiği tamiri yapan yerler var mı çoğu lastikçiye sordum biz yapamayız dediler.
Arkadaşlar şu resimdeki şerit florasan şerit mi?
http://img248.imageshack.us/img248/226/1122121jj0.jpg
Uzun suredir Michelin Pilot Power 160-60-17 ve 110-70-17 kullaniyorum. Biraz bilgi vereyim.
Cbr250r janti 600cc motorlarinkine nazaran biraz daha dar oldugu icin arkadan baktiginizda lastik standart bir 160'tan biraz daha bombeli gorunuyor. Ama pratikte bir problem yok. Teknik anlamda az cok bilgim vardir. 160ligi taktirdigim anda janttan abuk sabuk tastigini gorseydim hemen cikarttirirdim. Isin apaciliginde degilim.
Ben gayet memnunum. 1000kere cbr250r alsam 1000ine de 160 lastik takarim. 140 lastik bu motosiklete yakismiyor. Buyuk lastikle trafikte gordugunuz saygi bile artiyor, arabalar daha cok ciddiye aliyor. Arkadan motorun 600cc oldugunu sananlar gaza gelip kapismaya calisiyor vs.
Virajlarda oyle negatif bir etkisini hissetmiyorum. Belki bu haline cok alistigimdandir. Bu lastigin bu janttaki yatma acisi biraz fazla, bu yuzden kontralar biraz daha keskinlesti. Lastik takildiktan sonra ilk kontrada alisiliyor, problem yok. Lastikci arka lastige 36psi hava basmami onerdi. Ben kullandikca 38-40psi'nin daha iyi geldigini farkettim(68kiloyum).
Gidonu agirlastirabilecegini dusunerek onlere 120-60-17 takmadim. Simdi olsa belki de taktirirdim.
Performans anlaminda bir dusus hissetmiyorum. Bu lastigin artilari eksilerinden cok daha fazla. Tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)