Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Aralık 2013, 12:43
#18041
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
ptt ye git..ben kapattırmak istiyorum de kapattır..,tekrar al etiket olarak..
veya taşıma yaptırın etiket üzerine...,
birde bu kadar karizma düşünmeyin..
ben onu 1 yıldır kullanıyorum uçma falan olmadı hiç..
etiket diyosunda o etiket yapışan yerden çok zor çıkıo ilerde çıkarma durumu olur çıkaramazsın..benim motorumda var mesala ilk sahibi yapıştırmış bende çıkarmak istedim olmadı kötü bi görüntü
onu daha kartı aldığım ilk gün denedim bana karta verdiğim 15 tl nin yanacağını etiket için tekrar 5 tl vermem gerektiğini söylediler bende yanaşmadım.
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
daha öncede söylemiştim bende kart kullanıyorum..hatta etiketi karta cevirttirdim pvc kaplatıp
dosya tutucu ile kartı ön cama sıkıştırın ve geçin gayet güzel okuyo..
http://www.avansas.com/evrak-mandallari.htm
linkteki üründen..
kart ile ön camı sıkıştırım bukdar
bu pazar dediğin şekilde de yaptım yine okumadı. hayır benim girdiğim yer iskenderun otobanı en kısa mesafe payas 1.75 tl en uzak mesafe ceyhan gişeler 2 tl benden her geçişte en uzak mesafe diye 10.50 kesiyor 2 tl kesse onada ses etmeyecem alsın hayrını görsün ama parayı peşin peşin almış ya düzgün kurmadığı sistemin düzgün çalışmayan kartının eziyetini dürüst vatandaş çeksin kendi ne uğraşacak. haftanın 1 günü 2 saat zevk için 3-4 gün ücreti düzeltmek için maillerle uğraşıyorum ama bıktım artık en sonunda kesin çözüme geçecem yani. ben gişelerde kıvranırken kartımı okusun diye neredeyse kaza tehlikesi yaşarken 10-15 apaçi hiç umurlarında olmadan gayet relax geçiş yaptılar plakalar kapalı yüzler gülüyor serin serin keyfini çıkarıyorlar anın. bizde bir gezmeye çıkmışız dinimiz imanımız hgs okutmaya çalışmak yol boyu hgs düşünmekten keyif alamıyoruz. boşver ya devleti ben mi kurtaracam kapatır plakayı geçerim devlet uğraşsın para almaya benmi uğraşacam illa vereyim diye.
Reklamlar
-
23 Aralık 2013, 16:17
#18042
muratlion adlı üyeden alıntı
tabi cbr tekdir çünkü tek silindirli supersport u anca honda yapar.ninja 250 nin yanınızdan şimşek misali aynanızı sıyırıp geçerken neydi bu dersiniz cbr , tek silindirli 26 bg lik motoruyla , 33 bg lik çift silindirli ninjayı geçmesi hayal olur.cbr kullananlar fazla hayal kurmayın
Bunun hayalle bir ilgisi yok ki. Ben ve şu an bu forumda olan arkadaşlar Honda'yı CBR veya değil Honda olduğu için seviyor. Yanılıyor muyum? Honda Türkiye koşullarında in iyilerden biridir. Değil midir?
-
23 Aralık 2013, 16:54
#18043
cykilic adlı üyeden alıntı
Bunun hayalle bir ilgisi yok ki. Ben ve şu an bu forumda olan arkadaşlar Honda'yı CBR veya değil Honda olduğu için seviyor. Yanılıyor muyum? Honda Türkiye koşullarında in iyilerden biridir. Değil midir?
Sen onu boş ver o konuşur konuşur gider hep aynı
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
-
23 Aralık 2013, 17:25
#18044
Beyler kısmetse bende alıyorum, alarm takacagim sormak istediğim takan varmı sorun yasadinizmi ?
-
23 Aralık 2013, 20:30
#18045
MrMaydec adlı üyeden alıntı
Beyler kısmetse bende alıyorum, alarm takacagim sormak istediğim takan varmı sorun yasadinizmi ?
Bende yurtdışından sipariş ettim Ocak'ta gelecek, Türkiye'de 80 tl'ye satılan alarmı yurtdışı internet sitelerinde 10$'a almayanı dövüyorlar ben 40$'a dijital kumandalı 1000mt mesafeli bir alarm alıyorum, gelsin servise götüreceğim bakalım napacaklar takabileceklermi, yalnız benim de asıl merak ettiğim konu bu alarmlarda motoru uzaktan çalıştırma var, bizim motorlarda enjeksiyonlu o enjeksiyon ışığı sönmeden çalıştırmak sakıncalı, o yüzden bu uzaktan çalıştırmayı kullanmak ne kadar sağlıklı olur, motoru ısıtma açısından sabahları çok kullanışlı oluyorlarda
-
23 Aralık 2013, 20:37
#18046
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Bende yurtdışından sipariş ettim Ocak'ta gelecek, Türkiye'de 80 tl'ye satılan alarmı yurtdışı internet sitelerinde 10$'a almayanı dövüyorlar
ben 40$'a dijital kumandalı 1000mt mesafeli bir alarm alıyorum, gelsin servise götüreceğim bakalım napacaklar takabileceklermi, yalnız benim de asıl merak ettiğim konu bu alarmlarda motoru uzaktan çalıştırma var, bizim motorlarda enjeksiyonlu o enjeksiyon ışığı sönmeden çalıştırmak sakıncalı, o yüzden bu uzaktan çalıştırmayı kullanmak ne kadar sağlıklı olur, motoru ısıtma açısından sabahları çok kullanışlı oluyorlarda
bende onu merak ettim ve 40 dolara nasıl buldunuz markası nedir link atabilirmisiniz ? spy 5000m almayı düşünüyordum 90 dolardan daha ucuz bulamadım
Hayat boş gazla çoş
-
23 Aralık 2013, 21:27
#18047
Yaklaşık 5000km dir lastiği kullanıyorum daha önce michelin de kullandım kesinlikle çok farklı özellikle ilk lastik değişiminden sonra farkı direk anlaşılıyo tam olarak tarif edemeyeceğim ama düz yolda giderken bile fark anlaşılıyor çok istikrarlı ve dönüşler çok iyi tek kötü yanı yolda taş çer çöp ne bulursa sıçratıyor motora ıslak zemine gelince normalde yağmurda pek kullanmam ama bi sefer yağmura denk geldim deneme amaçlı düşük hızlarda ani fren yaptım kayma olmuyor. Michelin in iyi yanı ise ömrü prelliye göre daha uzun ve ıslak zeminde su fazla sıçratmıyor. Ama yol tutuşu üzerine prellinin üstüne tanımam alırken yabancı forumlarda yapılan testlerde ıslak zemin performansı en iyi lastik diablo rosso 2 diye okumuştum.
-
23 Aralık 2013, 21:30
#18048
MrMaydec adlı üyeden alıntı
bende onu merak ettim ve 40 dolara nasıl buldunuz markası nedir link atabilirmisiniz ? spy 5000m almayı düşünüyordum 90 dolardan daha ucuz bulamadım
http://www.aliexpress.com/snapshot/307733714.html
38-40$ olanlarıda var
-
23 Aralık 2013, 22:14
#18049
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
http://www.aliexpress.com/snapshot/307733714.html
38-40$ olanlarıda var
teşekkür ederim bu çok iyi oldu
Hayat boş gazla çoş
-
23 Aralık 2013, 22:57
#18050
cihan54 adlı üyeden alıntı
Hemşehrim, konuya ve yazına afaki denk geldim. soruna bildiğim kadarıyla cevap vereyim istedim. Diablo serisi lastikler, pistlerde tercih edilecek kadar performanslı seridir. Yol tutuşu ve viraj kabiliyeti çok iyi olup tek kusuru yağmuru sevmemesidir. Kolay ısınır ve yumuşak hamurludur. Keyifli sürüşler dilerim..
Eyvallah kardeşim. Peki hem yağmurda hem tutuş açısından Michelin'den falan önerin var mı dostum? Ayrıca 150 yapsak arkayı olur mu acaba?
Eagle7 adlı üyeden alıntı
bende michelin pilot var 150 arkası memnunum ırcden farkı fazlasıyla var gerçi ırc lastik benim motorun üstünde 11000 km gitti
tavsiye edebilirim gayet iyidir 150 lilik olmasıda bir sorun olmadı. pirelliyi bilmiyorum ama bende ikisi arasında kalmıştım tavsi ile michelin almıştım
Ya Michelin'de bir ton lastiği var hangisini alacağız anlamadım işte. Hız indeksi olarak W mi almalıyız H mi gördüğüm kadarıyla H 180km diyor e bizde o hıza gelemediğimize göre W'ye o kadar para vermemize gerek yok herhalde?
can_frat adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 5000km dir lastiği kullanıyorum daha önce michelin de kullandım kesinlikle çok farklı özellikle ilk lastik değişiminden sonra farkı direk anlaşılıyo tam olarak tarif edemeyeceğim ama düz yolda giderken bile fark anlaşılıyor çok istikrarlı ve dönüşler çok iyi tek kötü yanı yolda taş çer çöp ne bulursa sıçratıyor motora ıslak zemine gelince normalde yağmurda pek kullanmam ama bi sefer yağmura denk geldim deneme amaçlı düşük hızlarda ani fren yaptım kayma olmuyor. Michelin in iyi yanı ise ömrü prelliye göre daha uzun ve ıslak zeminde su fazla sıçratmıyor. Ama yol tutuşu üzerine prellinin üstüne tanımam alırken yabancı forumlarda yapılan testlerde ıslak zemin performansı en iyi lastik diablo rosso 2 diye okumuştum.
Michelin'in hangi modelini kullandın dostum ve hız indeksi kaç aldın ?
-
24 Aralık 2013, 01:07
#18051
Arkadaşlar sizde çukurlardan geçerken bu koltuğun altındaki Suspansiyon ıslık gibi bir ses yapıyor mu ya? İlk başlarda bende yapmıyordu şimdi şimdi başladı sinirimi bozuyor bu ses benim.
-
24 Aralık 2013, 02:10
#18052
Michelin pilot activ serisi kullandım hız endeksi h ayrıca görmüş olduğunuz o semboller hızdan ziyade lastik hamurunun kalitesini belli eder cbr için s serisi bile yeterlidir ama kaliteli lastik almak herzaman iyidir arka lastiği genişletirseniz eğer 150 veya 160 gibi bu km saatinizin yanlış göstermesine sebep olacaktır ayrıca yanakları da küçültmeniz gerekir yabancı sitelerde lastik dönüşüm tabloları var 140/70 bir lastiğin hangi ebatlarla uyumlu olduğunu bulabilirsiniz ama en yakın lastik bile +- 2 km/s fark ettirir ben alırken çok araştırdım görüntü olarak çok güzel duruyor ama orjinal ebattaki prelli ile yan ayakları yere sürtecek kadar yatırabiliyorsunuz eğer hava ve lastik sıcak ise.
-
24 Aralık 2013, 04:46
#18053
egemen5454 adlı üyeden alıntı
Dostum bende bu tekerden almayı planlıyorum nasıldır bilgi verir misin?
%60-%70 Şehir içi %30-%40 Şehir dışı kullanırım ayrıca ıslak yol tutuş performansı istiyorum dersen şunlara bak derim..
http://www.motolastik.com/cbr250-r-a...marka=MICHELIN
İşin kötü tarafı bende bakıyorum ama karar veremedim
-
24 Aralık 2013, 10:42
#18054
can_frat adlı üyeden alıntı
Michelin pilot activ serisi kullandım hız endeksi h ayrıca görmüş olduğunuz o semboller hızdan ziyade lastik hamurunun kalitesini belli eder cbr için s serisi bile yeterlidir ama kaliteli lastik almak herzaman iyidir arka lastiği genişletirseniz eğer 150 veya 160 gibi bu km saatinizin yanlış göstermesine sebep olacaktır ayrıca yanakları da küçültmeniz gerekir yabancı sitelerde lastik dönüşüm tabloları var 140/70 bir lastiğin hangi ebatlarla uyumlu olduğunu bulabilirsiniz ama en yakın lastik bile +- 2 km/s fark ettirir ben alırken çok araştırdım görüntü olarak çok güzel duruyor ama orjinal ebattaki prelli ile yan ayakları yere sürtecek kadar yatırabiliyorsunuz eğer hava ve lastik sıcak ise.
O zaman 150/60 17 mi almalıyım ? Zaten 170 falan yapıyormuş maksimum 165 yapsın o kadar önemli değil :D Ön lastiği değiştirmem gerekir mi yoksa 110 70 kalsın mı? Büyük ihtimal Pirelli Rosso II alacağım gibi duruyor.
---------- Post added at 08:42 ---------- Previous post was at 08:40 ----------
xcom adlı üyeden alıntı
Aynen öyle kullanacağım sürekli bu sitede geziyorum zaten :D Pirelli Sport Demon nasıl bir lastik acaba. Ben yağmur tutuşu da olsun yol tutuşu, yanaklar, olsun istiyorum ama yağmurda zaten kullanmam mecbur kalmadıktan sonra o kadar önemli değil ama bulunsun yani öyle bir özellik :D Aynen zor iş bu lastik ya. Aarabada gidiyorum tak Michelin diyorum rahat burda bir ton çeşit var :D
-
24 Aralık 2013, 12:12
#18055
lastik lastik dıe öldünüz be arkdaş yaa
900 sayfanın 400 ü lastik tartışması yeter artıkkkkk
-
24 Aralık 2013, 12:43
#18056
Sıkıntın varsa okuma kafanı monitöre sokup okutmuyor kimse
-
24 Aralık 2013, 14:35
#18057
lastiği boşverin bayır aşşa iki kişi kaç basıyoz şimdi onu söyleyin bakalım
-
24 Aralık 2013, 16:11
#18058
senin lastik kazıntın var heralde hemen yapıştın
-
24 Aralık 2013, 16:28
#18059
sıfır sayılır
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr-250-r-cbr-125r-tri-780-cbr-250-2012-gt250r-eksoz-146989009/detay/
-
24 Aralık 2013, 18:18
#18060
egemen5454 adlı üyeden alıntı
O zaman 150/60 17 mi almalıyım ? Zaten 170 falan yapıyormuş maksimum 165 yapsın o kadar önemli değil :D Ön lastiği değiştirmem gerekir mi yoksa 110 70 kalsın mı? Büyük ihtimal Pirelli Rosso II alacağım gibi duruyor.
---------- Post added at 08:42 ---------- Previous post was at 08:40 ----------
Aynen öyle kullanacağım sürekli bu sitede geziyorum zaten :D Pirelli Sport Demon nasıl bir lastik acaba. Ben yağmur tutuşu da olsun yol tutuşu, yanaklar, olsun istiyorum ama yağmurda zaten kullanmam mecbur kalmadıktan sonra o kadar önemli değil ama bulunsun yani öyle bir özellik :D Aynen zor iş bu lastik ya. Aarabada gidiyorum tak Michelin diyorum rahat burda bir ton çeşit var :D
Yazın da kullansan benim canım belediyemin ağaçları sulama zımbırtıları tam bağlantı yollarınıda suladikları için tehlikeli baya yollar.. pirelli yada metzeler alacağım orjinal boyutları bozma derim.. Mühendislerin vardır bir bildiği..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)
Bu Konudaki Etiketler